abonnement Unibet Coolblue
pi_201790896
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:07 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Veel.
Vooral juist voor mensen die het begrip discriminatie niet begrijpen. Voor die mensen is het goed dat in artikel 1 van de grondwet is vastgelegd wat discriminatie nou precies. is.
Beetje off-topic, maar je denkt dat je het begrijpt maar lees het vonnis anders nog ff door van de rechter van het kort geding over de QR maatschappij:

https://www.bndestem.nl/h(...)ritiekloos~a4cd259d/

https://www.rechtspraak.n(...)gspas-afgewezen.aspx

Basically is de visie van het OMT dat het zinvol is de enige reden waarom het geen discriminatie genoemd wordt.
We kunnen lang bakkelijen of het zinvol is en waarom, maar dat zegt juist alles, dat iets met zo een gebrek aan feitelijke data maar gewoon op goed gevoel, voldoende argument is voor een rechter om het maar toe te staan, terwijl er niet eens sprake is van een noodtoestand..

Terwijl serologische tests niet mee tellen (maakt het al onnodig zware eis).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201790958
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 13:27 schreef halfway het volgende:
Goede zaak. Helemaal voor de gasten die het niet afgemaakt hebben maar wel een berg schuld hebben.
Dat ben ik, alles behalve scriptie gehaald maar officieel geen diploma, bijna 40k schuld en 0 perspectief op carrière destijds. Dit jaar eerste huis gekocht :)

Dacht dat dit idee trouwens afgeschoten was in de eerste kamer in 2019.
pi_201791001
Goede zaak.

Alle schulden dienen meegenomen te worden bij het onderzoek naar de mogelijkheid van het verstrekken van een hypotheek.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201791058
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dat ben ik, alles behalve scriptie gehaald maar officieel geen diploma, bijna 40k schuld en 0 perspectief op carrière destijds. Dit jaar eerste huis gekocht :)

Dacht dat dit idee trouwens afgeschoten was in de eerste kamer in 2019.
Heb jij 0.0 prestatiebeurs oid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201791151
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb jij 0.0 prestatiebeurs oid?
Jaa volgens de oude regels.
pi_201791155
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Jaa volgens de oude regels.
Binnen 10 jaar afstuderen is prestatiebeurs binnencashen hè?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201791157
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Binnen 10 jaar afstuderen is prestatiebeurs binnencashen hè?
I know, maar is inmiddels 10 jaar terug ong. Dus is al 14 jaar ofzo:)
pi_201791171
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
I know, maar is inmiddels 10 jaar terug ong. Dus is al 14 jaar ofzo:)
Balen.
Ik had 10-12k terug omdat ik binnen 9 jaar afstudeerde....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201791192
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Balen.
Ik had 10-12k terug omdat ik binnen 9 jaar afstudeerde....
Jaa gelukkig kwam die langstudeerboete nooit van de grond.
Het is wat het is maar in zo'n situatie ben je normaal gesproken fucked for life ongeacht de redenen erachter.
pi_201791580
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:21 schreef Montagui het volgende:
Goede zaak.

Alle schulden dienen meegenomen te worden bij het onderzoek naar de mogelijkheid van het verstrekken van een hypotheek.
Alles wat je afloscapaciteit kan beinvloeden zou moeten worden meegenomen. Dan klopt deze stelling helemaal.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_201792070
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 16:35 schreef Magister_Artium het volgende:

, in militaire dienst snel geld hebben kunnen sparen

Ik ben een van de laatste lichtingen die nog in dienst moest, maar met die wedde en een extra toeslag vanwege niet thuiswonend kon ik net mijn studentenkamer aanhouden en in het weekend nog een biertje drinken. Maar sparen zat er echt niet in met omgerekend uurlonen onder het minimum :')

Gelukkig kreeg je toen bij het studeren nog wel een groot deel gratis en hoefde je alleen bovenop de basisbeurs te lenen. Dat systeem had men gewoon in takt moeten laten.
pi_201792080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
Goede zaak. Ik heb legaal mogen liegen altijd maar raar gevonden.
Dit. Al zou een eerlijke waardering van die schuld ook wel fijn zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 13:58 schreef ludovico het volgende:
Die studieschuld van 50k is tegen gunstigere voorwaarden van die van de bank zelf, desondanks mag je met 50k studieschuld meer dan 50k minder (60k) lenen bij de bank.

Makes no sense, overcreditering? My ass.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')