abonnement Unibet Coolblue
pi_201794582
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het verschil is dan wel dat de willekeurige Hazes fan je hoofd er niet zal afhakken als je diegene er op wijst.
De willekeurige moslim op de nep profeet wijzen qua pedofilie.. je leven is in ieder geval niet zeker gezien de voorgeschiedenis van mensen die dit dus deden.

Daarbij leeft de gemiddelde moslim compleet naar de tijdsgeest zoals toen, dit zie je heel goed terug in alle moslimlanden waar literatuur geen ding is. (ter vergelijk een land als Spanje vertaalt per jaar meer boeken dan de gehele islam wereld bij elkaar in 1000 jaar)
Ik geef alleen aan dat de kritiek van bepaalde groepen op de profeet geen hout snijdt omdat het een grote pot-ketel troep is. Ook denk ik niet dat een gemiddelde moslim je de kop ervoor zal afslaan.

Verder past het naar mijn mening niet bij het dagelijks omgaan met elkaar. Ik heb geen behoefte aan het zoeken naar problemen net zoals ik bij jou thuis niet ga verkondigen wat ik van iemands ouders vindt, als ik daar een negatieve vrije mening over zou hebben.
pi_201794607
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik ken de kritieken en weet niet hoe jij in het leven staat maar ik heb geen behoefte om een willekeurige moslim te vertellen wat ik van Mohammed vindt in periodes in een tijdsgeest dat de wereld 180 graden anders was en je in dat tijdsbestek van toen tot nu zoveel half aanbeden personages hebt met allerlei donkere kanten die door degenen die met argumenten komen vaak in de doofpot komen.

Net als dat ik een Hazesfan ook niet ga vertellen wat ik in negatieve zin van Hazes vindt.

Rachel en André ontmoetten elkaar voor het eerst toen zij 12 jaar was, vertelde ze. Haar vader Jan van Galen was groot fan van de zanger en ging samen met de kleine Rachel naar een Rotterdams café, waar hij optrad. ,,André ging toen Een beetje verliefd zingen en toen haalde hij mij naar voren.'

zoek t na.
Jij stelt je dan wel onderdanig op tegenover moslims, door niet dieper in te gaan over zoiets achterlijks als hun religie.
pi_201794625
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Rachel en André ontmoetten elkaar voor het eerst toen zij 12 jaar was, vertelde ze. Haar vader Jan van Galen was groot fan van de zanger en ging samen met de kleine Rachel naar een Rotterdams café, waar hij optrad. ,,André ging toen Een beetje verliefd zingen en toen haalde hij mij naar voren.'

zoek t na.
[topickaap]
quote:
Rachel Hazes heeft op haar vijftiende voor het eerst seks gehad met André Hazes. De toen 34-jarige zanger kwam haar slaapkamer binnen
Weer wat geleerd -O-
[/topickaap]
pi_201794668
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:10 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij stelt je dan wel onderdanig op tegenover moslims, door niet dieper in te gaan over zoiets achterlijks als hun religie.
Ik durf kritische vragen te stellen en kritische discussies te voeren. Ik beperk me alleen niet tot ongefundeerd geleuter en schaapsgedrag van mensen die persoonlijk niet in dialoog met andere mensen durven te gaan en alleen de eigen echokamer maar wat voeren.
pi_201794811
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik durf kritische vragen te stellen en kritische discussies te voeren. Ik beperk me alleen niet tot ongefundeerd geleuter en schaapsgedrag van mensen die persoonlijk niet in dialoog met andere mensen durven te gaan en alleen de eigen echokamer maar wat voeren.
Maar jij geeft wel toe aan de aanhangers van achterlijke religies. Want dan heb jij ineens geen behoefte om daarmee de discussie aan te gaan. Jij lijkt mij intelligent genoeg om te weten dat er dan onenigheid ontstaat tussen jou aan de aanhangers van die achterlijke religies, en dat probeer jij zoveel mogelijk te ontwijken.
pi_201794846
Dit is George Orwell 1984. Big Brother is Watching You
pi_201794849
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:14 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat was deze... als het goed is: https://vimeo.com/220109616

Mooi inkijkje gaf dat idd :Y
Niks aan de joh, dit is allemaal in scene gezet, Islam = vredelievend en accepterend.
  zondag 17 oktober 2021 @ 14:46:33 #58
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_201794908
Radicale jongeren leggen hun netwerken niet via de moskee, je zult ze daar ook snel niet vinden.
Dus een beetje geld verspilling dit. De salafisten waar over gesproken word zullen ook nooit oproepen tot geweld, dit is gewoon de leer die je in Saudi Arabië ook krijgt.. (Wahabisme ) Ook in dat land zullen ze niet oproepen tot geweld vanzelfsprekend.

Diegene die echt een gevaar zijn, opereren online, dat gaat soms via facebook en dan in besloten groepen zoals telegram, ontmoeten elkaar in garage boxen of huizen.

Diegene zijn een gevaar voor de samenleving, omdat deze lui daden van IS verheerlijken en goed praten, diegene die met deze zaken bezig zijn mogen wat mij betreft verbannen worden van social media zodat ze geen anderen besmetten.
pi_201794911
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar jij geeft wel toe aan de aanhangers van achterlijke religies. Want dan heb jij ineens geen behoefte om daarmee de discussie aan te gaan. Jij lijkt mij intelligent genoeg om te weten dat er dan onenigheid ontstaat tussen jou aan de aanhangers van die achterlijke religies, en dat probeer jij zoveel mogelijk te ontwijken.
Ik heb in een moslimland gewoond en heb veel moslims als vrienden.

Hoe zou jij je opstellen tegenover iemand die eerst verkondigd dat je moeder een hoer is, vervolgens dat je niet tolerant bent, en daarop verwacht dat jij bepaalde stappen zet tot verbroedering waar diegene die dat zogenaamd verlangt helemaal niet op zit te wachten.

Ik snap niet waarom gewone respectvolle omgang met elkaar voor sommige mensen uberhaupt niet lijkt bestaan en het bewust opzoeken en trappen tegen een achilleshiel, zonder elkaar te kennen, veel wenselijker is dan met elkaar een kop koffie te doen :) .
pi_201795460
Pas de wet aan dat het wel legaal is probleem opgelost. Moskeeën zat in andere landen. Dat ze daar maar lekker naartoe gaan. Ik kan niks bedenken dat iets toevoegt aan onze maatschappij aangaande de islam.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_201795499
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:46 schreef Bloemkool het volgende:
Pas de wet aan dat het wel legaal is probleem opgelost. Moskeeën zat in andere landen. Dat ze daar maar lekker naartoe gaan. Ik kan niks bedenken dat iets toevoegt aan onze maatschappij aangaande de islam.
De hypotheken zonder rente die hier nog niet bestaan :D
pi_201795512
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:48 schreef Kerk het volgende:

[..]
De hypotheken zonder rente die hier nog niet bestaan :D
Het beestje een andere naam geven maakt het niet goedkoper hè.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201795798
Wollah. Het is lastig om de Islam als religie van vrede te verkopen als iedereen weet wat daar echt gepreekt wordt natuurlijk.
pi_201796047
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:46 schreef Bloemkool het volgende:
Ik kan niks bedenken dat iets toevoegt aan onze maatschappij aangaande de islam.
Nee, maar jij bent dan ook niet de aangewezen persoon voor zulke info, aangezien je minder kennis hebt van de islam dan een 5 jarig moslimkindje. Vraag zoiets aan een islamkenner en die weet duizenden dingen op te noemen.
  zondag 17 oktober 2021 @ 16:54:59 #65
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201796411
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:29 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Nee, maar jij bent dan ook niet de aangewezen persoon voor zulke info, aangezien je minder kennis hebt van de islam dan een 5 jarig moslimkindje. Vraag zoiets aan een islamkenner en die weet duizenden dingen op te noemen.
:') ben jij die islamkenner? Noem dan maar eens duizend dingen die de islam (op een positieve) manier toevoegt aan onze samenleving. Ow nee begin eerst maar eens met 1.
pi_201796437
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef RealistAtheist het volgende:

:') ben jij die islamkenner? Noem dan maar eens duizend dingen die de islam (op een positieve) manier toevoegt aan onze samenleving. Ow nee begin eerst maar eens met 1.
Vergeleken met jou ben ik zeker een islamkenner, maar het is relatief.

Tabaksverbod. Dat zijn 20.000 minder Nederlanders die jaarlijks sterven.

Alcoholverbod, dat zijn nog eens tienduizenden Nederlanders die niet doodgaan.
  zondag 17 oktober 2021 @ 16:58:18 #67
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201796470
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik heb in een moslimland gewoond en heb veel moslims als vrienden.

Hoe zou jij je opstellen tegenover iemand die eerst verkondigd dat je moeder een hoer is, vervolgens dat je niet tolerant bent, en daarop verwacht dat jij bepaalde stappen zet tot verbroedering waar diegene die dat zogenaamd verlangt helemaal niet op zit te wachten.

Ik snap niet waarom gewone respectvolle omgang met elkaar voor sommige mensen uberhaupt niet lijkt bestaan en het bewust opzoeken en trappen tegen een achilleshiel, zonder elkaar te kennen, veel wenselijker is dan met elkaar een kop koffie te doen :) .
Net zo respectvol als de meeste moslims met onze normen en waarden omgaan bedoel je? Als jij een tijd in een moslimland gewoond hebt zou juist jij moeten weten dat naast de islam niks anders geaccepteerd wordt. :') maar vooral die oogkleppen ophouden. Onderdanige mietjes als jij zijn de eerste wiens keel doorgesneden wordt als de islam het zou overnemen. Dan ga ik liever strijdend ten onder.
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:00:42 #68
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201796514
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:56 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Vergeleken met jou ben ik zeker een islamkenner, maar het is relatief.

Tabaksverbod. Dat zijn 20.000 minder Nederlanders die jaarlijks sterven.

Alcoholverbod, dat zijn nog eens tienduizenden Nederlanders die niet doodgaan.
Ow, hebben moslims een tabaks- en alcoholverbod gerealiseerd hier? Dat heb ik helemaal gemist joh. Vreemd dat het hier nog steeds verkocht wordt. Maar wij lopen hier in Groningen vast weer achter.

Ow en daar komt bij dat die dingen absoluut niet eigen zijn aan moslims. Er zijn genoeg Nederlanders die wel een verbod op tabak en/of alcohol zouden willen zien.

Maar probeer het nog eens jongen. Kans nummer 2. Wat hebben moslims hier (op een positieve manier) toegevoegd? Ik wacht op antwoord.
pi_201796544
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:00 schreef RealistAtheist het volgende:

Ow, hebben moslims een tabaks- en alcoholverbod gerealiseerd hier? Dat heb ik helemaal gemist joh. Vreemd dat het hier nog steeds verkocht wordt. Maar wij lopen hier in Groningen vast weer achter.
Nee, want de Islam heeft het nog niet voor het zeggen in Nederland. In de toekomst zal de Islam wel gaan domineren, want dit is een belofte van God.
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:04:51 #70
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201796581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 11:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Euh, dat lijkt me niet. En machtsmisbruik voorkomen is legitiem maar vervalt wmb bij aantreffen van overtredingen van de wet.
Dan zet je de deur wagenwijd open voor corruptie. Lijkt me niet echt de bedoeling.
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:05:48 #71
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201796594
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:13 schreef TheJanitor het volgende:
Wollah. Het is lastig om de Islam als religie van vrede te verkopen als iedereen weet wat daar echt gepreekt wordt natuurlijk.
Dat weten we inmiddels wel, het aantal moskeeën waar een radicale boodschap wordt verkondigd is op 1 hand te tellen.
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:06:42 #72
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201796608
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:03 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Nee, want de Islam heeft het nog niet voor het zeggen in Nederland. In de toekomst zal de Islam wel gaan domineren, want dit is een belofte van God.
Ok, duidelijk alweer waar ik hier mee te maken heb. Al was dit na de eerste reactie al duidelijk natuurlijk. Maar je kunt op dit moment dus niks noemen. :')

Maar goed om te weten dat jij je mislukte leventje hier moet lijden en nooit iets zult bereiken omdat je teruggehouden wordt door je achterlijke geloof. Dat doet mij dan weer goed. :)
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:09:27 #73
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201796658
quote:
7s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat weten we inmiddels wel, het aantal moskeeën waar een radicale boodschap wordt verkondigd is op 1 hand te tellen.
Jij hebt dit topic niet echt goed doorgelezen hè. Kijk even naar de docu uit Denemarken over "gematigde" moskeeën/madrassa's.
pi_201796810
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:06 schreef RealistAtheist het volgende:
Maar goed om te weten dat jij je mislukte leventje hier moet lijden en nooit iets zult bereiken omdat je teruggehouden wordt door je achterlijke geloof. Dat doet mij dan weer goed. :)
Say what? Vertel mij maar eens wat jouw leven nou zo succesvol maakt wat ik niet kan bereiken vanwege mijn superieure geloof.
pi_201797107
lol. Dit is te gemakkelijk. Ik zeg maar niks. :D
pi_201797328
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:16 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Say what? Vertel mij maar eens wat jouw leven nou zo succesvol maakt wat ik niet kan bereiken vanwege mijn superieure geloof.
Helemaal niets waarschijnlijk, gelukkig maar.
Nog even en er moet een jaarlijkse coming out day georganiseerd worden voor gelovigen. ;)
pi_201797384
Ik vind het heel normaal om zulk onderzoek te doen want op die manier kun je gevaarlijke mensen er beter uit vissen. En kijkend naar dat geloof de laatste 50 jaar is het vrij logisch dat vooral bij mensen die de Islam willen aanhangen controle uit te oefenen.
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:56:53 #78
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201797404
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik heb in een moslimland gewoond en heb veel moslims als vrienden.

Hoe zou jij je opstellen tegenover iemand die eerst verkondigd dat je moeder een hoer is, vervolgens dat je niet tolerant bent, en daarop verwacht dat jij bepaalde stappen zet tot verbroedering waar diegene die dat zogenaamd verlangt helemaal niet op zit te wachten.

Ik snap niet waarom gewone respectvolle omgang met elkaar voor sommige mensen uberhaupt niet lijkt bestaan en het bewust opzoeken en trappen tegen een achilleshiel, zonder elkaar te kennen, veel wenselijker is dan met elkaar een kop koffie te doen :) .
Ik zou willen dat die diepgravende gesprekken over de denkbeelden van de moslim over allerlei thema’s, waar die denkbeelden vaak haaks staan op de westerse denkbeelden, al met de eerste generatie gast arbeiders gedaan waren. Dan hadden die hun gezinshereniging hier in Nederland wel kunnen vergeten en waren er geen tweede derde etc generaties geweest.

Je kunt het wel oppervlakkig houden, maar dan kom je nooit tot de kern.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 17 oktober 2021 @ 17:58:41 #79
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201797430
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:16 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Say what? Vertel mij maar eens wat jouw leven nou zo succesvol maakt wat ik niet kan bereiken vanwege mijn superieure geloof.
Datzelfde superieure geloof waardoor de islamitische wereld al sinds de vroege Renaissance volledig stilstaat? Datzelfde superieure geloof wat alleen steden, infrastructuur, havens etc. kan aanleggen met westerse ingenieurs en bouwbedrijven. Datzelfde superieure geloof wat ervoor gezorgd heeft dat er 0 vooruitgang is op medisch gebied? Als er geen olie gezeten had waardoor alles gekocht kan worden hadden ze nog steeds in lemen hutjes geleefd.

En over mijn eigen leven. Ik ben in letterlijk alles succesvoller omdat ik niet dom gehouden wordt door een 1400jaar oud sprookje. Je kon al niet eens 1 voorbeeldje geven op mijn simpele vraag wat de islam voor positiefs gebracht heeft in de westerse wereld. Dat zegt al genoeg over mijn superioriteit over jou. En zo lang jij vast blijft houden aan je 1400 jaar oude sprookje zal dat nooit veranderen.
pi_201797463
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:29 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Nee, maar jij bent dan ook niet de aangewezen persoon voor zulke info, aangezien je minder kennis hebt van de islam dan een 5 jarig moslimkindje. Vraag zoiets aan een islamkenner en die weet duizenden dingen op te noemen.
Noem eens wat dan als het zo simpel is. Wie weet leer ik er wat bij?
Serieus bedoeld
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  zondag 17 oktober 2021 @ 18:04:19 #81
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201797499
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:09 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Jij hebt dit topic niet echt goed doorgelezen hè. Kijk even naar de docu uit Denemarken over "gematigde" moskeeën/madrassa's.
Ik had het over de situatie in Nederland. Daar ging dit topic meen ik ook over.
pi_201797508
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:58 schreef RealistAtheist het volgende:

Datzelfde superieure geloof waardoor de islamitische wereld al sinds de vroege Renaissance volledig stilstaat? Datzelfde superieure geloof wat alleen steden, infrastructuur, havens etc. kan aanleggen met westerse ingenieurs en bouwbedrijven. Datzelfde superieure geloof wat ervoor gezorgd heeft dat er 0 vooruitgang is op medisch gebied? Als er geen olie gezeten had waardoor alles gekocht kan worden hadden ze nog steeds in lemen hutjes geleefd.

En over mijn eigen leven. Ik ben in letterlijk alles succesvoller omdat ik niet dom gehouden wordt door een 1400jaar oud sprookje. Je kon al niet eens 1 voorbeeldje geven op mijn simpele vraag wat de islam voor positiefs gebracht heeft in de westerse wereld. Dat zegt al genoeg over mijn superioriteit over jou. En zo lang jij vast blijft houden aan je 1400 jaar oude sprookje zal dat nooit veranderen.
Veel geblaf, maar geen antwoord op mijn vraag.
pi_201797514
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:01 schreef Bloemkool het volgende:
Noem eens wat dan als het zo simpel is. Wie weet leer ik er wat bij?
Serieus bedoeld
Islam verbiedt rente. Rente is de oorzaak van veel ellende in het huidige economische systeem.
pi_201797527
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:01 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Noem eens wat dan als het zo simpel is. Wie weet leer ik er wat bij?
Serieus bedoeld
Als je echt iets nieuws wil leren dan raad ik je aan om deze debatten te kijken tussen moslims en ex-moslims:


pi_201797611
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') ben jij die islamkenner? Noem dan maar eens duizend dingen die de islam (op een positieve) manier toevoegt aan onze samenleving. Ow nee begin eerst maar eens met 1.
Als hetero-seksuele man kan ik jou ook echt hele zooi aan "mooie dingen" van de islam opnoemen hoor! O+ _O_
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 17 oktober 2021 @ 18:15:34 #86
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201797615
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:05 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Veel geblaf, maar geen antwoord op mijn vraag.
Volgens mij geef ik in de 2e alinea toch duidelijk antwoord op je vraag. Maar over antwoorden gesproken. Je hebt nog steeds niet 1 positief ding genoemd wat de islam de westerse wereld gebracht heeft.
  zondag 17 oktober 2021 @ 18:17:06 #87
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201797633
quote:
4s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Als hetero-seksuele man kan ik jou ook echt hele zooi aan "mooie dingen" van de islam opnoemen hoor! O+ _O_
Ik zie je hier niet 1 opnoemen volgens mij?
pi_201797668
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:58 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

En over mijn eigen leven. Ik ben in letterlijk alles succesvoller omdat ik niet dom gehouden wordt door een 1400jaar oud sprookje.
De vraag was, althans zo heb ik hem begrepen, waar dat dan uit blijkt. Wat uit jouw leven is zoveel beter dan uit het leven van @Middle-East ?
pi_201797669
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
Goede zaak.
En als het niet mag dan wordt het tijd voor een wet waarin het wel mag. Goed in de gaten houden die religieuze primitieve debielen.
En het liefst inderdaad ook bij synagogen, gereformeerde kerken en ook die rare 7edag en andere nonsens cults.
Zwaar orthodoxe Joden zijn ook engerdjes net als die incest-rijke gristenkerken :r
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_201797689
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik zie je hier niet 1 opnoemen volgens mij?
Ik ben tenminste niet zo traag van begrip zoals jij dat je op zo'n manier reageert op SpaceOddity, terwijl hij aan jouw kant staat. Minder drugs snuiven, thank God for drugsverbod.
pi_201797700
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:19 schreef DarkwingDuck het volgende:
De vraag was, althans zo heb ik hem begrepen, waar dat dan uit blijkt. Wat uit jouw leven is zoveel beter dan uit het leven van @:Middle-East ?
Klopt, hij kan niets opnoemen, terwijl ik al meerdere malen heb uitgelegd wat de Islam zou kunnen bijdragen aan Nederland.
pi_201797709
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:17 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ik zie je hier niet 1 opnoemen volgens mij?
Was sarcastisch bedoeld.

Als vrouw of homo zijnde ben je in de islam extra de lul.

Als hetero en man zijnde heb je het in de islam heel mooi voor elkaar, als je het van die (belachelijke) kant bekijkt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_201797733
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:22 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Klopt, hij kan niets opnoemen, terwijl ik al meerdere malen heb uitgelegd wat de Islam zou kunnen bijdragen aan Nederland.
Het zal nooit op kunnen wegen tegen de (vanuit westers perspectief gezien) nadelen die de islam met zich meedraagt en teweeg brengt.

Nooit.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_201797751
quote:
4s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef SpaceOddity het volgende:
Was sarcastisch bedoeld.

Als vrouw of homo zijnde ben je in de islam extra de lul.

Als hetero en man zijnde heb je het in de islam heel mooi voor elkaar, als je het van die (belachelijke) kant bekijkt.
Zowel man als vrouw hebben het goed als ze de islam volgen, in het wereldse leven en het hiernamaals.

In het hiernamaals kom jij er sowieso achter dat je er zeer fout naast zat, uiteindelijk zul jij ook moeten toegeven dat jouw ideeën ervoor hebben gezorgd dat jij en eenieder die je hebt misleid de lul zijn aangezien je je eeuwige leven hebt vergooid.
pi_201797770
quote:
4s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Het zal nooit op kunnen wegen tegen de (vanuit westers perspectief gezien) nadelen die de islam met zich meedraagt en teweeg brengt.

Nooit.
Welke nadelen?
  zondag 17 oktober 2021 @ 18:29:58 #96
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201797771
quote:
4s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Was sarcastisch bedoeld.

Als vrouw of homo zijnde ben je in de islam extra de lul.

Als hetero en man zijnde heb je het in de islam heel mooi voor elkaar, als je het van die (belachelijke) kant bekijkt.
Als je het zo bekijkt inderdaad.
  zondag 17 oktober 2021 @ 18:33:57 #97
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_201797809
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:22 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Klopt, hij kan niets opnoemen, terwijl ik al meerdere malen heb uitgelegd wat de Islam zou kunnen bijdragen aan Nederland.
'Zou kunnen bijdragen' is heel wat anders dan positieve dingen die ze nu op dit moment gebracht heeft. Dus je hebt de vraag nog steeds niet beantwoord. En dan nog, positieve dingen die de islam bijgedragen heeft (wat dus nog steeds niet benoemd is door jou) zullen door meer dan 90% van de inwoners hier als negatief beschouwd worden.
pi_201797828
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef RealistAtheist het volgende:
'Zou kunnen bijdragen' is heel wat anders dan positieve dingen die ze nu op dit moment gebracht heeft. Dus je hebt de vraag nog steeds niet beantwoord. En dan nog, positieve dingen die de islam bijgedragen heeft (wat dus nog steeds niet benoemd is door jou) zullen door meer dan 90% van de inwoners hier als negatief beschouwd worden.
De Islam dient eerst ruimte te krijgen alvorens het iets kan bijdragen waarvan we kunnen zeggen: ja dat is het effect van de islam!

Op dit moment heb je alleen maar moslims in het Westen, maar ik zie geen islam.

Dus ik kan je alleen maar op bijdrages van moslims wijzen, bijvoorbeeld het feit dat mijn tandarts, huisarts en universitaire docent moslims zijn.
pi_201797835
quote:
3s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:28 schreef Middle-East het volgende:

[..]
Zowel man als vrouw hebben het goed als ze de islam volgen, in het wereldse leven en het hiernamaals.

In het hiernamaals kom jij er sowieso achter dat je er zeer fout naast zat, uiteindelijk zul jij ook moeten toegeven dat jouw ideeën ervoor hebben gezorgd dat jij en eenieder die je hebt misleid de lul zijn aangezien je je eeuwige leven hebt vergooid.
De getuigenis van een vrouw is de helft minder waard ten opzichte van de man in de islam.

Als een vrouw wil scheiden, moet ze een heel naar traject in, waar anderen de beslissing over haar maken.

Als een man wil scheiden, hoeft ie het maar te zeggen. Hij kan het dan ook weer terug roepen, zelfs zonder dat de vrouw hier van af weet.
Als de vrouw opnieuw wil/gaat trouwen, terwijl ze niet weet dat de man het huwelijk herroepen heeft, kan de vrouw beschuldigd worden van ontucht.

Dit is compleet gestoord, zelfs mens onterend.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_201797844
quote:
4s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:36 schreef SpaceOddity het volgende:

De getuigenis van een vrouw is de helft minder waard ten opzichte van de man in de islam.

Als een vrouw wil scheiden, moet ze een heel naar traject in, waar anderen de beslissing over haar maken.

Als een man wil scheiden, hoeft ie het maar te zeggen. Hij kan het dan ook weer terug roepen, zelfs zonder dat de vrouw hier van af weet.
Als de vrouw opnieuw wil/gaat trouwen, terwijl ze niet weet dat de man het huwelijk herroepen heeft, kan de vrouw beschuldigd worden van ontucht.

Dit is compleet gestoord, zelfs mens onterend.
Dit wordt allemaal besproken in bovenstaande video's (8 uur in totaal).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')