Eens in de 5 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Luister je weleens naar Busje komt zo?
En dat baseer je op het gegeven dat ik 9 of 10 was ten tijde van BB1? Bijzonderquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn punt is dat alles psychologisch gezien is interessant is.
Zo zien ze er niet meer uit iig. Zo benieuwd iig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:01 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Oh d'r gaan er wel een paar de 50 uur volmaken.
Dat baseer ik op wat ik ooit studeerde en altijd mijn interesse had. Peoples mind.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:03 schreef Masspa het volgende:
[..]
En dat baseer je op het gegeven dat ik 9 of 10 was ten tijde van BB1? Bijzonder
Nee zijn vast nog jongere dan jou.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:04 schreef Masspa het volgende:
[..]
Kan niet de jongste hier zijn toch?😅
Psychologisch is dit slecht voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
Ik wil andere muziek weer, psychologisch gezien is dit erg slecht voor mij
Als je op Toto haat snap ik idd dat wij niet matchenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
Ik wil andere muziek weer, psychologisch gezien is dit erg slecht voor mij
Dwergje staat nog steeds.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Psychologisch is dit slecht voor iedereen.![]()
![]()
Oh hij is al klaar gelukkig.
Toto is inderdaad softe kutmuziekquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:10 schreef Masspa het volgende:
[..]
Als je op Toto haat snap ik idd dat wij niet matchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |