Dat mag niet. Na zaterdag 16:00 uur mag je niet meer slapen. En ook moet er altijd minimaal één stelletje op de dansvloer staan. Ook al zijn ze de enige waarbij er iemand anders even pauze houdt. Dan mogen zij dus niet de dansvloer verlaten. Wel als ze de enige zijn, maar niet om te slapen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:50 schreef Stranger het volgende:
Staat er in dat regelement ook nog iets over wanneer je je rust mag opnemen?
Lijk me ook een leuke fuck you als je het laatste stel over bent om dan de laatste 2 uur gewoon te gaan slapen.
Ze hebben gewacht tot SBS weer verder gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Jeroen is er bijna klaar voor, uurtje te laat volgens die flyer maar ja, boeiend verder.
Ja, anderzijds moet ik ontzettend piesen en zit te wachten tot hij komt zodat ik rustig kan gaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:52 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Had liever gehad dat hij 50 uur te laat was. Maar ja
Je mag op gegeven moment helemaal niet meer slapen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:50 schreef Stranger het volgende:
Staat er in dat regelement ook nog iets over wanneer je je rust mag opnemen?
Lijk me ook een leuke fuck you als je het laatste stel over bent om dan de laatste 2 uur gewoon te gaan slapen.
Zou het daarom zijn ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:52 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
Ja moet wel live op SBS6 natuurlijk, alles voor zijn ego.
Duurt hart van nederland zo lang dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:53 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot SBS weer verder gaat
En shownieuws komt er na. Wat al verbazingwekkend een half uur duurt. En dan nog het weer...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duurt hart van nederland zo lang dan?
Dat kan wel even duren danquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, anderzijds moet ik ontzettend piesen en zit te wachten tot hij komt zodat ik rustig kan gaan.
Sjezus wat lang allemaal. En dat hadden ze dan toch van tevoren kunnen weten en hem gewoon op 00 uur kunnen zetten ipv 23 uur. LEUGENAARS ook nog.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:55 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
En shownieuws komt er na. Wat al verbazingwekkend een half uur duurt. En dan nog het weer...![]()
Gigi Dietrichquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Danny Rook als verslaggever buiten beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |