abonnement Unibet Coolblue
pi_201769605


Te koop aangeboden origineel Nederlandse BMW E38 728i facelift uit 2000 met wat leuke opties. Onderop heb ik de gehele fabriekslijst gezet en de foto's. Voor z'n leeftijd en kilometerstand nog een zeer nette auto.

- Kilometerstand: 333.022km
- APK: 26-5-2022
- Orient blauw
- 2.8 liter 6-cilinder met 192pk (M52B28TU)
- 5-traps steptronic automaat met handmatige stand
- Geïsoleerd/Dubbel glas
- Elektrisch inklapbare spiegels
- Elektrische zonnerollo achteruit
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Cruise control
- Xenon verlichting
- Blauw lederen interieur
- Elektrisch verstelbare stoelen met memory op de bestuurdersstoel
- Stoelverwarming
- Verlichting handgrepen exterieur
- PDC
- Nieuwe achterbanden
- Onderhoudsboekje ingevuld tot 195.000km, stapeltje facturen zit er bij

Ik heb deze auto gekocht om met het gezin op vakantie te gaan en dat deed 'ie perfect. M'n vriendin en de baby zaten heerlijk ruim achterin. Maar nu staat 'ie vooral stil omdat ik weer met mijn BMW E34 rijd.

Er zitten een paar dingetjes aan die ik zelf nog wilde aanpakken, maar ik kom er gewoon niet aan toe. De airco werkt niet, koelvin daarvan doet het niet en is denk ik de boosdoener (gebruikt kost het iets van 50 euro). Airbaglampje brandt, meestal is dat de weerstand van de sensormat. Lekt wat olie. Het raam van de bestuurdersdeur is normaal glas, niet geïsoleerd dus. De navigatie CD ontbreekt. De motorkap is ooit eens overgespoten, helaas is de tint net iets anders. Het chroom laat wat los op de bumper passagierskant voor. Het is een auto met ruim 330.000km dus er zitten uiteraard gebruikerssporen op.

Vraagprijs: 3750 euro

Locatie: Hoorn Nh

Fabriekslijst:

Multimedia
S602 On-Board Monitor WithTV
S609 Navigation System Professional
S627 Prepartation BMW Handy (Nokia)
S672 CD Changer For 6 CDs
S694 Provisions For BMW 6 CD Changer

Driver Assistance And Lightning
S500 Headl.washer System/Intensive Cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S548 Kilometre Speedo
S549 Radio Clock

Wheels And Drive
S202 Steptronic
S210 Dynamic Stability Control
S245 Steering Wheel Column Adjustment,Electr.
S261 Side Airbags For Rear Passengers

Environment And Safety
S302 Alarm System
S304 BMW Light Alloy Wheel, Ellips. Styl. 60
S352 Insulating Double-Glazing
S818 Battery Master Switch
S863 Dealer List Europe
S877 Omission Of Non-Combined Operation
S886 On-Board Literature, Dutch









Meer foto's in de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201801178
quote:
Kilometerstand: 333.022km
:o
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_201801593
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
:o
Kunnen de oude 6-cilinders van BMW wel aan. Olie op peil houden en GOAN! :P

Maar even serieus. Dit is nog uit de tijd dat een auto voor langer dan 150.000km werd gemaakt. 2.8 motor met niet enorm veel vermogen voor z’n inhoud, geleverd in bijna alle BMW’s uit dat tijdperk. Zijn goede blokken.

Altijd welkom om het te proberen natuurlijk. Motor loopt nog erg mooi.
pi_201801698
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:40 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Kunnen de oude 6-cilinders van BMW wel aan. Olie op peil houden en GOAN! :P

Maar even serieus. Dit is nog uit de tijd dat een auto voor langer dan 150.000km werd gemaakt. 2.8 motor met niet enorm veel vermogen voor z’n inhoud, geleverd in bijna alle BMW’s uit dat tijdperk. Zijn goede blokken.

Altijd welkom om het te proberen natuurlijk. Motor loopt nog erg mooi.
Ik geloof je hoor, ik heb BMW's uit Polen voorbij zien komen met 500.000+ op de teller :P

Ik rij zelf (zeer gelukkig) rond in een VW Lupo 1.4 16v uit '99 met 150.000 op de teller :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 00:16:04 #5
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201813193
Kei mooie wagen jonguh :P

Nee maar serieus wel. Alleen niet voor mij vrees ik aangezien ik bijna geen kms maak en tevens een Paseo bezit die inmiddels legendarisch is. Dus hierbij dan maar een gratis kickje :)
pi_201813336
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik geloof je hoor, ik heb BMW's uit Polen voorbij zien komen met 500.000+ op de teller :P

Ik rij zelf (zeer gelukkig) rond in een VW Lupo 1.4 16v uit '99 met 150.000 op de teller :D
Haha ja ze kunnen het wel aan! Ligt ook een beetje aan hoe hij onderhouden is natuurlijk. Deze lijkt vooralsnog een aardig goed leven te hebben gehad. 150.000km is erg weinig voor die leeftijd inderdaad, die kan nog wel even voort!

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 00:16 schreef dick_laurent het volgende:
Kei mooie wagen jonguh :P

Nee maar serieus wel. Alleen niet voor mij vrees ik aangezien ik bijna geen kms maak en tevens een Paseo bezit die inmiddels legendarisch is. Dus hierbij dan maar een gratis kickje :)
Thanks! Dikke waggie weetog! Tja, in deze tijd kun je juist beter met een Paseo kilometers maken en de 728i alleen voor plezier ritjes ;) Zelfs de 540i op LPG wordt al duur, net nog voor 86ct per liter getankt :{w


Er is wel wat animo voor de auto. Hoogste bod momenteel voor export is 3000 euro. Maar vind ik nog net wat te weinig eigenlijk. Misschien toch nog wat dingen (laten) fixen, kan me voorstellen dat de druppel onder de auto wel wat zorgen opwekt. Kijken of ik binnenkort eens wat tijd kan vinden :7

[ Bericht 8% gewijzigd door LoveAtFirstDrive op 19-10-2021 01:25:57 ]
pi_201873360
Oef prachtige auto, ik heb altijd een zwak gehad voor dit model. Hij staat in principe zelfs nog altijd op mijn verlanglijstje, maar de timing is helaas niet zo handig. Al m'n spaargeld op dit moment gereserveerd voor groot dak-onderhoud, vrees ik. En als ik nog eens zo'n wagen ga rijden, dan ga ik misschien meteen voor de achtcylinder...
Succes met de verkoop in ieder geval!
pi_201873375
Btw, hoort'ie zo ver naar voren te hangen?
pi_201884686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:25 schreef ChrisCross het volgende:
Oef prachtige auto, ik heb altijd een zwak gehad voor dit model. Hij staat in principe zelfs nog altijd op mijn verlanglijstje, maar de timing is helaas niet zo handig. Al m'n spaargeld op dit moment gereserveerd voor groot dak-onderhoud, vrees ik. En als ik nog eens zo'n wagen ga rijden, dan ga ik misschien meteen voor de achtcylinder...
Succes met de verkoop in ieder geval!
De V8 of zelfs de V12 is helemaal top. Let wel op kettinggeleiders bij de V8, deze zijn van plastic en willen nog weleens kapot gaan. Daarom heb ik zelf voor de 2.8 gekozen (maar ook omdat ik al een E34 V8 heb, deze heeft nog stalen geleiders overigens). Hele vroege E38’s hebben nog het oude V8 blok (de M60) met de stalen geleiders.

Nee hij is voor iets verlaagd. Zou ook niet mijn keuze zijn en als ik ‘m langer zou houden zou ik dat ook terugdraaien.
pi_201907461
Mooie advertentie.

Lekker veel informatie, mooie foto's etc.....

Hoeveel olie drinkt hij? dat mis ik, dus ook het olieverbruik in het algemeen rekening houdende met de lekkage. Als hiervoor meerdere pakkingen moeten worden vervangen kan het op de korte termijn voor de koper nog een pittige rekening opleveren.

Succes met de verkoop :)
pi_201912049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:01 schreef LethalNinja het volgende:
Mooie advertentie.

Lekker veel informatie, mooie foto's etc.....

Hoeveel olie drinkt hij? dat mis ik, dus ook het olieverbruik in het algemeen rekening houdende met de lekkage. Als hiervoor meerdere pakkingen moeten worden vervangen kan het op de korte termijn voor de koper nog een pittige rekening opleveren.

Succes met de verkoop :)
Thanks!

Geen idee, met vakantie niet hoeven bijvullen. Ik heb het idee dat ‘ie alleen lekt als ‘ie net stil is gezet. Ik rijd er nu al een paar weken niet mee. Als ik wat meer tijd heb ga ik er nog even naar kijken of ik laat m’n garage even zoeken.

To be fair: een auto met ruim 330.000km heeft altijd wel wat. Iemand die een verstandige daily zoekt zal deze ook niet kopen. Ik zet het er bij, kan ‘m ook gewoon een paar meter naar voren rollen als er iemand komt kijken ;)
pi_201913380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:25 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Thanks!

Geen idee, met vakantie niet hoeven bijvullen. Ik heb het idee dat ‘ie alleen lekt als ‘ie net stil is gezet. Ik rijd er nu al een paar weken niet mee. Als ik wat meer tijd heb ga ik er nog even naar kijken of ik laat m’n garage even zoeken.

To be fair: een auto met ruim 330.000km heeft altijd wel wat. Iemand die een verstandige daily zoekt zal deze ook niet kopen. Ik zet het er bij, kan ‘m ook gewoon een paar meter naar voren rollen als er iemand komt kijken ;)
Ik bedoel niks negatiefs. Ik vind jouw advertentie heel eerlijk. Je post hem hier via je hoofd account en je meld echt alle sterke punten en de aandachtspunten. Je had ook even het blok kunnen spuiten en doen alsof alles perfect was.

Ik ben benieuwd wanneer hij van je wordt overgenomen. DIt is een goede tijd om te verkopen. De vraag naar occassions is ontzettend hoog.
pi_201936748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:14 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ik bedoel niks negatiefs. Ik vind jouw advertentie heel eerlijk. Je post hem hier via je hoofd account en je meld echt alle sterke punten en de aandachtspunten. Je had ook even het blok kunnen spuiten en doen alsof alles perfect was.

Ik ben benieuwd wanneer hij van je wordt overgenomen. DIt is een goede tijd om te verkopen. De vraag naar occassions is ontzettend hoog.
Ooh nee snap ik hoor! Was meer een algemene reactie voor als misschien een geïnteresseerde het topic leest ;) Ik heb wel vaker contact gehad met je natuurlijk. Maar krijg op marktplaats ook weleens reacties als: Nou ik bied dit en dat want hij lekt olie. Eeeh ja dat weet ik, want dat staat in de advertentie en daar baseer ik de prijs ook op. Ja maar die auto die daar en daar te koop staat heeft dat niet en die kost dit. Dat het er niet bij staat betekent niet dat hij geen olie lekt, maar koop dan lekker die auto :'(

Ik verlaag de vraagprijs naar 3500 euro, heb nu een pekelbak gekocht dus wil weer wat ruimte vrij maken bij de verzekering. Anders zal ik ‘m binnenkort gaan schorsen.
pi_201936838
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:21 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Ooh nee snap ik hoor! Was meer een algemene reactie voor als misschien een geïnteresseerde het topic leest ;) Ik heb wel vaker contact gehad met je natuurlijk. Maar krijg op marktplaats ook weleens reacties als: Nou ik bied dit en dat want hij lekt olie. Eeeh ja dat weet ik, want dat staat in de advertentie en daar baseer ik de prijs ook op. Ja maar die auto die daar en daar te koop staat heeft dat niet en die kost dit. Dat het er niet bij staat betekent niet dat hij geen olie lekt, maar koop dan lekker die auto :'(

Ik verlaag de vraagprijs naar 3500 euro, heb nu een pekelbak gekocht dus wil weer wat ruimte vrij maken bij de verzekering. Anders zal ik ‘m binnenkort gaan schorsen.

Lijkt mij in het algemeen toch best een uitdaging om een auto aan particulieren te verkoop. Helemaal BMW. Hopelijk lukt het en anders kan je natuurlijk nog één van de bekende auto inkoop bedrijven proberen.

Ik mis het rijden met een BMW nog best vaak. Vandaag ook weer een paar mooie gezien. Maarja ik ben niet handig met onderhoud en ik wil een jonger model dus ik moet nog even sparen!
pi_201936937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Lijkt mij in het algemeen toch best een uitdaging om een auto aan particulieren te verkoop. Helemaal BMW. Hopelijk lukt het en anders kan je natuurlijk nog één van de bekende auto inkoop bedrijven proberen.

Ik mis het rijden met een BMW nog best vaak. Vandaag ook weer een paar mooie gezien. Maarja ik ben niet handig met onderhoud en ik wil een jonger model dus ik moet nog even sparen!
Valt wel mee hoor, zeker in deze prijsklasse. Alleen het is momenteel niet de beste tijd voor grotere en dus wat onzuinige auto’s ;)

Sparen is altijd goed!
pi_201947346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Lijkt mij in het algemeen toch best een uitdaging om een auto aan particulieren te verkoop. Helemaal BMW. Hopelijk lukt het en anders kan je natuurlijk nog één van de bekende auto inkoop bedrijven proberen.

Ik mis het rijden met een BMW nog best vaak. Vandaag ook weer een paar mooie gezien. Maarja ik ben niet handig met onderhoud en ik wil een jonger model dus ik moet nog even sparen!
In mijn ervaring is particulier eigenlijk beter dan via een dealer of handelaar.
Bij een bedrijf zijn de garantievoorwaarden zo enorm dichtgetimmerd dat je eigenlijk geen enkele garantie hebt ook al treed er een defect op.
Maar je betaalt er wél voor, naast de afleveringskosten bij vele commerciëlen en uiteraard moet bij een bedrijf ook de schoorsteen blijven roken (logisch natuurlijk) en elke klant en verkoop draagt daar aan bij.
Zelf hou ik van oudere auto's en koop ik liever van een particulier die de auto kent en er eerlijk over is dan bij een bedrijf die de auto helemaal niet kent en alleen maar in de bedrijfsvoorraad heeft staan en dat ding helemaal ophemelt. Terwijl hij de auto helemaal niet kent.
Iemand die verstand van auto's heeft of een kundig iemand mee kan nemen voor een bezichtiging en proefrit is gegarandeerd goedkoper af bij een particulier.
Tuurlijk gaat dat ook wel eens mis maar dat gebeurt bij een aankoop bij een bedrijf ook vaak zat.
pi_201953525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:24 schreef vannelle het volgende:

[..]
In mijn ervaring is particulier eigenlijk beter dan via een dealer of handelaar.
Bij een bedrijf zijn de garantievoorwaarden zo enorm dichtgetimmerd dat je eigenlijk geen enkele garantie hebt ook al treed er een defect op.
Maar je betaalt er wél voor, naast de afleveringskosten bij vele commerciëlen en uiteraard moet bij een bedrijf ook de schoorsteen blijven roken (logisch natuurlijk) en elke klant en verkoop draagt daar aan bij.
Zelf hou ik van oudere auto's en koop ik liever van een particulier die de auto kent en er eerlijk over is dan bij een bedrijf die de auto helemaal niet kent en alleen maar in de bedrijfsvoorraad heeft staan en dat ding helemaal ophemelt. Terwijl hij de auto helemaal niet kent.
Iemand die verstand van auto's heeft of een kundig iemand mee kan nemen voor een bezichtiging en proefrit is gegarandeerd goedkoper af bij een particulier.
Tuurlijk gaat dat ook wel eens mis maar dat gebeurt bij een aankoop bij een bedrijf ook vaak zat.
Zoals ik het zie is het een "lotto" een kwestie van geluk of pech. Heb vaker gehoord dat je niet moet kopen bij de dealer. Want de garantie zou lopen zolang als dat er niks gebeurd met de auto. En als de garantie voorbij is komen de kosten ineens.

Een dealer maakt een inschatting. Mijn ouders hebben een auto gekocht met een half jaar garantie. Al na een paar weken gingen dingen kapot, garagebeurten van 2k- 4k per keer. Al heel snel waren de kosten voor de garantie eruit gehaald. Na al die reparaties jaren zonder onderhoudskosten ermee gereden. De dealer zal er nog wel van balen hoe dat gegaan is. Achja soms wint de koper, soms de verkoper. :)
pi_201970412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:24 schreef vannelle het volgende:

[..]
In mijn ervaring is particulier eigenlijk beter dan via een dealer of handelaar.
Bij een bedrijf zijn de garantievoorwaarden zo enorm dichtgetimmerd dat je eigenlijk geen enkele garantie hebt ook al treed er een defect op.
Maar je betaalt er wél voor, naast de afleveringskosten bij vele commerciëlen en uiteraard moet bij een bedrijf ook de schoorsteen blijven roken (logisch natuurlijk) en elke klant en verkoop draagt daar aan bij.
Zelf hou ik van oudere auto's en koop ik liever van een particulier die de auto kent en er eerlijk over is dan bij een bedrijf die de auto helemaal niet kent en alleen maar in de bedrijfsvoorraad heeft staan en dat ding helemaal ophemelt. Terwijl hij de auto helemaal niet kent.
Iemand die verstand van auto's heeft of een kundig iemand mee kan nemen voor een bezichtiging en proefrit is gegarandeerd goedkoper af bij een particulier.
Tuurlijk gaat dat ook wel eens mis maar dat gebeurt bij een aankoop bij een bedrijf ook vaak zat.
Mee eens, koop het liefst ook van een particulier (liefhebber). Het ligt ook een beetje aan de prijs. Ik snap wel dat als je een auto van 50k gaat kopen je graag bij een gerenommeerde garage met goede garantie koop. Maar een auto zoals deze E38 is garantie al wat minder van belang. Op een auto met deze kmstand garantie geven is misschien zelfs niet eens te doen (lees: rendabel).

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:09 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Zoals ik het zie is het een "lotto" een kwestie van geluk of pech. Heb vaker gehoord dat je niet moet kopen bij de dealer. Want de garantie zou lopen zolang als dat er niks gebeurd met de auto. En als de garantie voorbij is komen de kosten ineens.

Een dealer maakt een inschatting. Mijn ouders hebben een auto gekocht met een half jaar garantie. Al na een paar weken gingen dingen kapot, garagebeurten van 2k- 4k per keer. Al heel snel waren de kosten voor de garantie eruit gehaald. Na al die reparaties jaren zonder onderhoudskosten ermee gereden. De dealer zal er nog wel van balen hoe dat gegaan is. Achja soms wint de koper, soms de verkoper. :)
Geluk is bij elke auto inderdaad van belang. Ook een gloednieuwe auto kan stuk gaan. Maar als je goede garantie hebt en je hebt daadwerkelijk problemen dan is het zeker handig. Mijn ouders hebben er ook een keer goed gebruik van kunnen maken.
pi_201975878
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:09 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Zoals ik het zie is het een "lotto" een kwestie van geluk of pech. Heb vaker gehoord dat je niet moet kopen bij de dealer. Want de garantie zou lopen zolang als dat er niks gebeurd met de auto. En als de garantie voorbij is komen de kosten ineens.

Een dealer maakt een inschatting. Mijn ouders hebben een auto gekocht met een half jaar garantie. Al na een paar weken gingen dingen kapot, garagebeurten van 2k- 4k per keer. Al heel snel waren de kosten voor de garantie eruit gehaald. Na al die reparaties jaren zonder onderhoudskosten ermee gereden. De dealer zal er nog wel van balen hoe dat gegaan is. Achja soms wint de koper, soms de verkoper. :)
Ja klopt, bij (oudere) gebruikte auto's is het idd net een Lotto.
Daarom zeg ik ook dat als je particulier gaat kopen het handig is als je er zelf verstand van hebt of een kundige kennis mee kunt nemen.
De verkoper van de auto van je ouders heeft blijkbaar wel zijn verantwoordelijkheden genomen en dat is goed uiteraard.
Maar zelfs zonder garantie heb je recht op een degelijk product en is, als je de moeite wil nemen, af te dwingen als je een auto bij een bedrijf koopt.
Bij een particulier is het garantie tot de stoeprand en daar ga je als koper ook mee akkoord, dat is het risico dat je neemt voor die lagere prijs. Daarom ook alleen doen als je weet wat je koopt na testen. Of de gok wil nemen.
Bovendien is garantie ook niet echt zaligmakend, ik kocht in 2005 een gloednieuwe auto die in januari 2006 geleverd werd.
Dikke problemen met het alarm wat er op zat, vaak terug naar de garage geweest en in totaal heeft die auto 2 weken daar gestaan.
Dat is al vervelend als het je daily driver is maar voor mij was het extra vervelend: Het was namelijk mijn lesauto toen ik nog een rijschool had.
Opgeteld 2 weken geen inkomen en toen ik er bij de dealer iets van zei wou de directeur van dat kutbedrijf ook nog eens samen naar buiten om het met de vuisten "op te lossen". Compleet kansloos.
Maar goed, ik draaf door en nu stop ik daar mee. Fijn dat het voor je ouders goed is afgelopen. :)

quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Mee eens, koop het liefst ook van een particulier (liefhebber). Het ligt ook een beetje aan de prijs. Ik snap wel dat als je een auto van 50k gaat kopen je graag bij een gerenommeerde garage met goede garantie koop. Maar een auto zoals deze E38 is garantie al wat minder van belang. Op een auto met deze kmstand garantie geven is misschien zelfs niet eens te doen (lees: rendabel).
[..]
Geluk is bij elke auto inderdaad van belang. Ook een gloednieuwe auto kan stuk gaan. Maar als je goede garantie hebt en je hebt daadwerkelijk problemen dan is het zeker handig. Mijn ouders hebben er ook een keer goed gebruik van kunnen maken.
Dat is dus het punt idd, de zogenoemde garantie is niet echt een garantie dat het ook goed blijft werken. Laat staan dat ze wel iets doen bij evt. storingen. Vaak genoeg meegemaakt: De garantie geldt alleen niet voor slijtage artikelen maar ook niet voor draaiende delen.
Dan blijft er niet veel over toch? En tóch kun je garantie kopen. Op HUN voorwaarden. Zonde van het geld, beter let je zelf gewoon op wat je koopt en als je dat niet kunt neem je iemand mee die dat wél kan.
pi_201976181
En als toevoeging:
Zelf ben ik er van overtuigd, ook gezien de eerlijke OP, dat deze man wel klopt als verkoper.
Als ik op zoek zou zijn naar zo'n auto ging ik zeker even kijken IRL, ik vertrouw hem wel. :)
pi_201976677
Eens, eerlijker dan dit vind je de BMW verkoop topic's niet, als je door de BMW post historie bladert zie je ook dat hij zijn BMW met liefde behandelt.
pi_201978769
Thanks dudes! Het is inderdaad een lotto. Zeker met 330k op de teller is het gewoon een goed gebruikte auto. Maar je kunt aan deze auto wel zien dat 'ie netjes behandeld is.

Inmiddels is de pekelbak binnen en ik laat de E38 nog even in de MRB en verzekering, maar zal niet al te lang zijn want een stilstaande auto kost gewoon flink geld. Hopelijk komt er snel een liefhebber voor die 'm nog even aanpakt en er van gaat genieten!
pi_201978833
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 23:27 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Thanks dudes! Het is inderdaad een lotto. Zeker met 330k op de teller is het gewoon een goed gebruikte auto. Maar je kunt aan deze auto wel zien dat 'ie netjes behandeld is.

Inmiddels is de pekelbak binnen en ik laat de E38 nog even in de MRB en verzekering, maar zal niet al te lang zijn want een stilstaande auto kost gewoon flink geld. Hopelijk komt er snel een liefhebber voor die 'm nog even aanpakt en er van gaat genieten!
Wat gebruik je dan als pekelbak?
pi_201979102
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 23:34 schreef dexamfetamine het volgende:

[..]
Wat gebruik je dan als pekelbak?
Audi A2 1.4 heb ik gekocht. Van aluminium, misschien wel de ultieme pekelbak (en een A8 is dat dan ook) ;)
pi_201982262
leuk he die benzine prijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')