abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201767376
Twee weken geleden heb ik een date gehad met een vrouw via Tinder (eerste date).
Deze vond plaats bij haar thuis.
Ik had weinig verwachtingen, maar ik zou er wel blijven slapen, dus ik hoopte wel op seks.
Ze heeft me indirect ook laten weten dat ze dit graag zou willen.

Ik kwam aan, het was een beetje ongemakkelijk in het begin. Uiteindelijk was het leuk en gezellig, we deden een spel waardoor we elkaar wat beter leerde kennen. Daarna hebben we samen gekookt, al hield ik niet van het eten wat ze wilde bereiden. Ik heb uitgesproken dat ik liever wat anders wilde eten, dit vond ze niet leuk om te horen, omdat ze eerder van te voren had gevraagd wat ik zou willen eten. Ik voelde me naderhand een beetje ondankbaar.

In ieder geval hebben we leuk gekletst en ik heb me kwetsbaar opgesteld door te vertellen dat ik best onzeker ben, ik een vervelende jeugd heb gehad (pesten). Gelukkig was ze heel lief en reageerde ze er goed op.
Ik heb haar gezoend en ze zoende terug, dus ik hoopte dat ze meer zou willen dan alleen zoenen.

Uiteindelijk naar bed gegaan, waarop we elkaar uitkleden, maar ze wilde niet dat ik verder ging bij haar en liet haar onderbroek aan. Ze gaf aan dat ze een ingreep heeft gehad en geen seks mocht hebben. Ik wist van de ingreep, maar ging er niet van uit dat ze geen seks mocht hebben. Ik heb me een beetje aangedrongen, maar ze bleef weigeren in seks. Ik heb benoemd dat ze met mijn penis mocht spelen, maar benoemde ook dat deze niet groot was, toen ze eenmaal deze had gevoeld, ging ze mij aftrekken, maar stopte. Ik baalde dat ze het niet afmaakte en werd onzeker of dit met de lengte van mijn penis te maken had. Verder niets over gezegd. Ik heb haar de hele nacht in mijn armen gehad, wat heel fijn voelde en heb een tweede date voorgesteld. Dit vond zij ook prima.

Eenmaal thuis begon ik opnieuw te twijfelen over mezelf, waarop ik haar geen bericht meer heb gestuurd. Zij heeft me nog twee maal een bericht gestuurd, maar hier heb ik niet op gereageerd. Gisteren heb ik toch het initiatief genomen en contact gezocht, waarop ze aangaf dat ze het niet volwassen vond dat ik haar heb genegeerd en ze er klaar mee is. Ik wil haar uitleggen dat mijn onzekerheid hetgeen was waarop ik niets meer heb laten horen, maar ze benoemd dat ze geen contact meer wilt. Ik had even de tijd nodig alles te laten bezinken en vond haar achteraf een hele leuke vrouw. Moet ik het er bij laten of toch doorzetten?
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:24:09 #2
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201767532
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:14 schreef bs1986 het volgende:
Eenmaal thuis begon ik opnieuw te twijfelen over mezelf, waarop ik haar geen bericht meer heb gestuurd. Zij heeft me nog twee maal een bericht gestuurd, maar hier heb ik niet op gereageerd. Gisteren heb ik toch het initiatief genomen en contact gezocht, waarop ze aangaf dat ze het niet volwassen vond dat ik haar heb genegeerd en ze er klaar mee is.
Ik geef haar eerlijk gezegd geen ongelijk. Komt vrij respectloos over als de ander niet van zich laat horen.
Ze heeft je twee keer een kans gegeven en die heb je niet aangepakt.

quote:
Ik wil haar uitleggen dat mijn onzekerheid hetgeen was waarop ik niets meer heb laten horen, maar ze benoemd dat ze geen contact meer wilt.
Jouw onzekerheid is jouw probleem. Niet dat van haar. Dit is iets waar jij aan zal moeten gaan werken.
Uitleggen dat het door je onzekerheid komt zal je daar niet mee bij helpen.

quote:
Ik had even de tijd nodig alles te laten bezinken en vond haar achteraf een hele leuke vrouw. Moet ik het er bij laten of toch doorzetten?
Lijkt me niet dat ze plots van gedachten zal veranderen nadat ze te kennen heeft gegeven geen contact meer met je te willen.

Ik zou het erbij laten.
pi_201767717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:14 schreef bs1986 het volgende:
ik heb me kwetsbaar opgesteld door te vertellen dat ik best onzeker ben
Ja, hiermee ben je gelijk af.

Vrouwen willen geen onzekere mannen. Als je niet zeker bent doe dan alsof, dan wordt je vanzelf ook weer zeker. Lengte van je piemel is meestal alleen een probleem als jij er een probleem van maakt. Doe dan alsof je zeker bent maar ga niet zeggen hoe zielig je wel niet bent, dat is een afknapper. Leermoment voor de volgende x

Behandel vrouwen alsof ze een bang hondje zijn en jij bent de zekere baas die hen leid naar een veilige plek om kinderen te baren.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201767718
quote:
Daarna hebben we samen gekookt, al hield ik niet van het eten wat ze wilde bereiden. Ik heb uitgesproken dat ik liever wat anders wilde eten, dit vond ze niet leuk om te horen, omdat ze eerder van te voren had gevraagd wat ik zou willen eten. Ik voelde me naderhand een beetje ondankbaar.
Pfffff, wat een dickmove zeg. Ongelooflijk kinderachtig ook van je.

quote:
Ik heb me een beetje aangedrongen, maar ze bleef weigeren in seks. Ik heb benoemd dat ze met mijn penis mocht spelen, maar benoemde ook dat deze niet groot was,
Deze move ook weer, wat bezielde je in hemelsnaam? Waarom the fuck dring je aan als ze niet wilt? En waarom zou je in godsnaam benoemen dat je een kleine penis hebt? Wat win je hiermee?
quote:
Eenmaal thuis begon ik opnieuw te twijfelen over mezelf, waarop ik haar geen bericht meer heb gestuurd. Zij heeft me nog twee maal een bericht gestuurd, maar hier heb ik niet op gereageerd. Gisteren heb ik toch het initiatief genomen en contact gezocht, waarop ze aangaf dat ze het niet volwassen vond dat ik haar heb genegeerd en ze er klaar mee is. Ik wil haar uitleggen dat mijn onzekerheid hetgeen was waarop ik niets meer heb laten horen, maar ze benoemd dat ze geen contact meer wilt. Ik had even de tijd nodig alles te laten bezinken en vond haar achteraf een hele leuke vrouw. Moet ik het er bij laten of toch doorzetten?
Godverdomme, wat een lul ben jij zeg. Iets anders kan ik er niet van maken. Met je onzekerheid. :r Hoe verzin je dat dit een goede manier van omgang is met iemand die je na alle shit nog leuk lijkt te vinden ook?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201767755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:35 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ja, hiermee ben je gelijk af.

Vrouwen willen geen onzekere mannen. Als je niet zeker bent doe dan alsof, dan wordt je vanzelf ook weer zeker. Lengte van je piemel is meestal alleen een probleem als jij er een probleem van maakt. Doe dan alsof je zeker bent maar ga niet zeggen hoe zielig je wel niet bent, dat is een afknapper. Leermoment voor de volgende x

Behandel vrouwen alsof ze een bang hondje zijn en jij bent de zekere baas die hen leid naar een veilige plek om kinderen te baren.
:') Dit advies gaat echt helemaal nergens over. Ze vond hem gewoon nog leuk ondanks dat hij onzeker was en inderdaad, jouw onzekerheid benadrukken is nergens voor nodig en misschien zelfs contraproductief. Echter hoef je helemaal geen act te spelen, wees jezelf en als dat een onzeker persoon is dan so be it. Jezelf zijn is altijd voor de juiste persoon aantrekkelijk. Een act spelen brengt je nergens.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201767775
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:38 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
:') Dit advies gaat echt helemaal nergens over.
Je mag er ook inhoudelijk op reageren dan heb ik er nog iets aan
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201767785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:39 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Je mag er ook inhoudelijk op reageren dan heb ik er nog iets aan
Klopt, dat besefte ik mij. Excuses en zie mijn aanvulling!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201767836
Bij het vertellen dat je onzeker bent heb je het al verpest. Stop maar met deze meid.

Ik zeg niet dat je gelijk tijdens het koken je lul op haar schouder moet leggen, of als het eten je niet bevalt het gewoon naar buiten moet gooien, maar dames zoeken wel een type die wat meer durven. Ook al ben je niet zo, dan doe je toch net alsof, wat kan er mis gaan?

Heb zelf om deze reden 2 dames afgeslagen, na 3 dates kwam er nog geen ene affectie naar mijn gehaktstaaf. Dat zoek ik niet.
pi_201767837
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:38 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
:') Dit advies gaat echt helemaal nergens over. Ze vond hem gewoon nog leuk ondanks dat hij onzeker was en inderdaad, jouw onzekerheid benadrukken is nergens voor nodig en misschien zelfs contraproductief. Echter hoef je helemaal geen act te spelen, wees jezelf en als dat een onzeker persoon is dan so be it. Jezelf zijn is altijd voor de juiste persoon aantrekkelijk. Een act spelen brengt je nergens.
Nee je hoeft geen james bond act te spelen als je dat niet bent. Maar je hoeft ook niet gelijk open kaart te spelen als dat contraproductief is. Uiteindelijk prikken vrouwen toch erdoorheen. In het begin moet je haar gewoon fysiek aantrekken en daarna kan je steeds meer jezelf zijn.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201767897
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:43 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Nee je hoeft geen james bond act te spelen als je dat niet bent. Maar je hoeft ook niet gelijk open kaart te spelen als dat contraproductief is. Uiteindelijk prikken vrouwen toch erdoorheen. In het begin moet je haar gewoon fysiek aantrekken en daarna kan je steeds meer jezelf zijn.
Ja tuurlijk is fysieke aantrekkingskracht belangrijk maar de uitstraling completeert het. En uitstraling kun je niet verbloemen door onzekerheid weg te stoppen. Onzekerheid ga je alleen tegen door zelfacceptatie en door zelfacceptatie zul je uitstralen dat je zelfverzekerd bent over jezelf.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201767913
Even tussen ons commenters, deze TS gaat niet meer reageren hoor dus dit topic kan net zo goed op slot.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:49:04 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201767928
Ik snap nog steeds niet dat mensen op eerste dates bij elkaar blijven slapen. Je weet via de date-app nog helemaal niet met wat voor persoon je te maken hebt. Ik heb hooguit gezoend op een eerste date, en daar had ik later spijt van toen ik moest zeggen dat ik niet verder wilde gaan.
Ga volgende keer eerst gewoon koffie drinken op een openbare locatie. Slaap er een nachtje over en dan kun je daarna toch bij elkaar op bezoek. Dat voorkomt veel gedoe.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201768048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:48 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even tussen ons commenters, deze TS gaat niet meer reageren hoor dus dit topic kan net zo goed op slot.
Jawel hoor.
Ik ben een onzekere lul, dat weet ik van me zelf, maar ik wil het haar graag uitleggen, ik ben gewoon onhandig met vreemde mensen.
Zou ik anders bij haar langs gaan?
pi_201768069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:57 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Jawel hoor.
Ik ben een onzekere lul, dat weet ik van me zelf, maar ik wil het haar graag uitleggen, ik ben gewoon onhandig met vreemde mensen.
Zou ik anders bij haar langs gaan?
Ga langs en neem een tas mee met eten dat jij wil koken en fix dat samen met haar.

Maar ben er bang voor.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:58:29 #15
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201768072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:57 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Jawel hoor.
Ik ben een onzekere lul, dat weet ik van me zelf, maar ik wil het haar graag uitleggen, ik ben gewoon onhandig met vreemde mensen.
Ze wilt geen contact meer. Uitleggen is verder dus niet nodig. Laat het hierbij en ga door met je leven.
quote:
Zou ik anders bij haar langs gaan?
Nee. Dan kom je over als een creepy stalker.
pi_201768087
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:57 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Jawel hoor.
Ik ben een onzekere lul, dat weet ik van me zelf, maar ik wil het haar graag uitleggen, ik ben gewoon onhandig met vreemde mensen.
Zou ik anders bij haar langs gaan?
Nee, dit is wel klaar denk ik. Je kunt hoogstens haar nog een bericht sturen met jouw oprechte excuses en bij haar neerleggen dat mocht ze nog contact willen ze dat met jou kan zoeken.

Doe dan iets met je onzekerheid? Waar ben je onzeker over en waarom werk je er niet aan?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201768099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:58 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ze wilt geen contact meer. Uitleggen is verder dus niet nodig. Laat het hierbij en ga door met je leven.
[..]
Nee. Dan kom je over als een creepy stalker.
Ik wil het gewoon graag uitleggen waarom het zo gelopen is en hoop dat ze begrip heeft om me nog een kans te geven.
pi_201768121
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:59 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Nee, dit is wel klaar denk ik. Je kunt hoogstens haar nog een bericht sturen met jouw oprechte excuses en bij haar neerleggen dat mocht ze nog contact willen ze dat met jou kan zoeken.

Doe dan iets met je onzekerheid? Waar ben je onzeker over en waarom werk je er niet aan?
Ik ben over verschillende dingen onzeker.
1 ervan is mijn penis. Hoe wil ik daaraan werken? Misschien schrikt het vrouwen af.
pi_201768126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:59 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ik wil het gewoon graag uitleggen waarom het zo gelopen is en hoop dat ze begrip heeft om me nog een kans te geven.
Ik snap je dat wilt en ik snap dat het ook aan je knaagt. Echter moet je beseffen dat jij dit zo hebt laten verlopen door jouw onzekerheid. Haar hiermee lastig vallen kan al snel escaleren en dat zou je al helemaal niet willen.

Analyseer dit nou eens, deze casus en jouw gedrag. Als er patronen inzitten dan leer je iets en kun je dat meenemen naar een volgende keer. En werk aan je onzekerheid.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201768127
Daarnaast wat boeit de lengte van je pik, lees dit tot driemaal toe in je verhaal.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:01:54 #21
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201768130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:59 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ik wil het gewoon graag uitleggen waarom het zo gelopen is en hoop dat ze begrip heeft om me nog een kans te geven.
Nogmaals: Zij wilt geen contact meer. Je hebt al aan haar aangegeven dat dit kwam door je onzekerheid, waarop zij tegen je zei geen contact meer met je te willen.

Haar een bericht sturen zal je doen overkomen als wanhopig.
Bij haar langs gaan zal je doen overkomen als een creepy stalker.
Maakt niet uit op welke manier je het zou doen... Ze is er klaar mee. Ga door met je leven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:59 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Nee, dit is wel klaar denk ik. Je kunt hoogstens haar nog een bericht sturen met jouw oprechte excuses en bij haar neerleggen dat mocht ze nog contact willen ze dat met jou kan zoeken.
Dat kan maar gezien wat er die avond plaats vond (het samen koken, eten, aangeven onzeker te zijn, proberen haar over te halen tot seks ondanks dat zij niet wilde et cetera) en het niet reageren op haar berichten lijkt het me niet dat ze verder contact wil. Tenzij ze bat shit crazy is.
pi_201768162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:01 schreef Sfancta het volgende:
Daarnaast wat boeit de lengte van je pik, lees dit tot driemaal toe in je verhaal.
Kan het niet zijn dat ze geschrokken is daarvan en daarom geen seks wilde...
pi_201768163
.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:01 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ik ben over verschillende dingen onzeker.
1 ervan is mijn penis. Hoe wil ik daaraan werken? Misschien schrikt het vrouwen af.
Misschien moet je geen dingen voor andere mensen invullen. Iedereen is verschillend en als jij een vrouw vind die jou leuk vind om wie je bent en dan ineens niks meer wilt omdat je een kleine pik hebt dan zeg je tabee, kalm aan en succes verder! Eigenwaarde mijn vriend...
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201768182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:01 schreef Ricje het volgende:

[..]
Nogmaals: Zij wilt geen contact meer. Je hebt al aan haar aangegeven dat dit kwam door je onzekerheid, waarop zij tegen je zei geen contact meer met je te willen.

Haar een bericht sturen zal je doen overkomen als wanhopig.
Bij haar langs gaan zal je doen overkomen als een creepy stalker.
Maakt niet uit op welke manier je het zou doen... Ze is er klaar mee. Ga door met je leven.
[..]
Dat kan maar gezien wat er die avond plaats vond (het samen koken, eten, aangeven onzeker te zijn, proberen haar over te halen tot seks ondanks dat zij niet wilde et cetera) en het niet reageren op haar berichten lijkt het me niet dat ze verder contact wil. Tenzij ze bat shit crazy is.
Ik deel je mening hoor, ik impliceerde meer dat als ze wens, zoals het lijkt, maar blijft bestaan om contact te zoeken, de best worst case scenario dan maar een appje is.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:05:36 #25
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201768188
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:04 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Kan het niet zijn dat ze geschrokken is daarvan en daarom geen seks wilde...
Ze had van te voren aangegeven dat ze een ingreep heeft gehad. Google eens op de ingreep en zoek eens wat er na zo'n ingreep niet mag.

Over penis gesproken: Ken Jeong heeft een micropenis, is gelukkig getrouwd en heeft kinderen.
pi_201768198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:05 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ze had van te voren aangegeven dat ze een ingreep heeft gehad. Google eens op de ingreep en zoek eens wat er na zo'n ingreep niet mag.
Dit. En waarom zou je haar niet geloven? Heeft ze enige aanleiding gegeven om te denken dat ze een leugenaar is? Je laat je weer leiden door jouw onzekere gedachten.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201768200
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:04 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Kan het niet zijn dat ze geschrokken is daarvan en daarom geen seks wilde...
Gooi dan een formaat in de groep. Beter kunnen inschatten dan.
pi_201768207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:05 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ze had van te voren aangegeven dat ze een ingreep heeft gehad. Google eens op de ingreep en zoek eens wat er na zo'n ingreep niet mag.
Ik dacht dat het een excuus zou zijn om geen seks te willen, daarom heb ik vaker gevraagd of ze bereid was om seks met mij te hebben.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:08:34 #29
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201768230
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:14 schreef bs1986 het volgende:
Twee weken geleden heb ik een date gehad met een vrouw via Tinder (eerste date).
Deze vond plaats bij haar thuis.
Ik had weinig verwachtingen, maar ik zou er wel blijven slapen, dus ik hoopte wel op seks.
Ze heeft me indirect ook laten weten dat ze dit graag zou willen.

Ik kwam aan, het was een beetje ongemakkelijk in het begin. Uiteindelijk was het leuk en gezellig, we deden een spel waardoor we elkaar wat beter leerde kennen. Daarna hebben we samen gekookt, al hield ik niet van het eten wat ze wilde bereiden. Ik heb uitgesproken dat ik liever wat anders wilde eten, dit vond ze niet leuk om te horen, omdat ze eerder van te voren had gevraagd wat ik zou willen eten. Ik voelde me naderhand een beetje ondankbaar.

In ieder geval hebben we leuk gekletst en ik heb me kwetsbaar opgesteld door te vertellen dat ik best onzeker ben, ik een vervelende jeugd heb gehad (pesten). Gelukkig was ze heel lief en reageerde ze er goed op.
Ik heb haar gezoend en ze zoende terug, dus ik hoopte dat ze meer zou willen dan alleen zoenen.

Uiteindelijk naar bed gegaan, waarop we elkaar uitkleden, maar ze wilde niet dat ik verder ging bij haar en liet haar onderbroek aan. Ze gaf aan dat ze een ingreep heeft gehad en geen seks mocht hebben. Ik wist van de ingreep, maar ging er niet van uit dat ze geen seks mocht hebben. Ik heb me een beetje aangedrongen, maar ze bleef weigeren in seks. Ik heb benoemd dat ze met mijn penis mocht spelen, maar benoemde ook dat deze niet groot was, toen ze eenmaal deze had gevoeld, ging ze mij aftrekken, maar stopte. Ik baalde dat ze het niet afmaakte en werd onzeker of dit met de lengte van mijn penis te maken had. Verder niets over gezegd. Ik heb haar de hele nacht in mijn armen gehad, wat heel fijn voelde en heb een tweede date voorgesteld. Dit vond zij ook prima.

Eenmaal thuis begon ik opnieuw te twijfelen over mezelf, waarop ik haar geen bericht meer heb gestuurd. Zij heeft me nog twee maal een bericht gestuurd, maar hier heb ik niet op gereageerd. Gisteren heb ik toch het initiatief genomen en contact gezocht, waarop ze aangaf dat ze het niet volwassen vond dat ik haar heb genegeerd en ze er klaar mee is. Ik wil haar uitleggen dat mijn onzekerheid hetgeen was waarop ik niets meer heb laten horen, maar ze benoemd dat ze geen contact meer wilt. Ik had even de tijd nodig alles te laten bezinken en vond haar achteraf een hele leuke vrouw. Moet ik het er bij laten of toch doorzetten?
You snooze, you lose. App haar, man. Bangerd.
soooo, da's mooi!
pi_201768256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:06 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ik dacht dat het een excuus zou zijn om geen seks te willen, daarom heb ik vaker gevraagd of ze bereid was om seks met mij te hebben.
Bro, onzekerheid is een tumor die niet stopt met groeien. Je hebt ongetwijfeld 1000 excuses in je hoofd waarom je onzeker bent over alles aan jezelf maar dat zal geen enkel zinnig, positief effect teweeg brengen. Leer jezelf nou eens accepteren. Heb je een kleine penis? Jammer maar het is niet anders, dan maar leren er goed mee overweg te kunnen. Heb je een kale kop? Fuck it, heb je gekozen om kaal te worden? Nee. Heb je eén lang been en één kort been? Het is wat het is, verander je toch niet. Zelfacceptatie is alles!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201768291


'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201768349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:05 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ze had van te voren aangegeven dat ze een ingreep heeft gehad. Google eens op de ingreep en zoek eens wat er na zo'n ingreep niet mag.

Over penis gesproken: Ken Jeong heeft een micropenis, is gelukkig getrouwd en heeft kinderen.
Ja maar ze wilde ook niet verder met aftrekken totdat ik klaar zou komen
pi_201768364
Misschien is ze een mtf transgender en zocht ze een man die haar eerst leuk zou gaan vinden voordat ze het zou vertellen?
Oke ingreep waardoor je geen seks mag hebben kan ook een gewone operatie zijn.. dat ze zich nu schaamt voor haar vagina ofzo.
Maar dat terzijde ben het eens dat je je lullig hebt gedragen. Ineens van mening veranderen over het eten en dit belangrijker vinden dan de moeite die ze had gedaan en dan ook nog aandringen op seks terwijl ze niet wil en dan haar negeren?! :? Hoe kom je aan zo weinig sociale vaardigheden bij vrouwen? Waarschijnlijk nep topic maar oke.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201768380
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:16 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ja maar ze wilde ook niet verder met aftrekken totdat ik klaar zou komen
Dit noemen ze edgen. Misschien zoekt ze een bdsm relatie? Heb dit ook een tijd gehad zelf.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:26:19 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201768488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:43 schreef Sfancta het volgende:
Bij het vertellen dat je onzeker bent heb je het al verpest. Stop maar met deze meid.

Ik zeg niet dat je gelijk tijdens het koken je lul op haar schouder moet leggen, of als het eten je niet bevalt het gewoon naar buiten moet gooien, maar dames zoeken wel een type die wat meer durven. Ook al ben je niet zo, dan doe je toch net alsof, wat kan er mis gaan?

Heb zelf om deze reden 2 dames afgeslagen, na 3 dates kwam er nog geen ene affectie naar mijn gehaktstaaf. Dat zoek ik niet.
Wat is er n gelul.

Ze heeft na dat nog twee keer contact op proberen te nemen. Zij heeft wel degelijk interesse getoond.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:29:21 #36
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201768535
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:04 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Kan het niet zijn dat ze geschrokken is daarvan en daarom geen seks wilde...
Ze heeft daarna nog zelf contact met je gezocht, ze heeft de hele nacht met je doorgebracht.
Jij bent het die zich uit onzekerheid als een eikel hebt gedragen en haar hebt genegeerd. Ondanks haar pogingen tot contact.

Gedraag je als een asshole, wordt behandeld als een asshole. Dat is de kern van je verhaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:30:56 #37
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201768562
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:16 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ja maar ze wilde ook niet verder met aftrekken totdat ik klaar zou komen
Niemand hier kan je vertellen waar zij aan dacht, wat haar reden was om te doen wat ze deed of waarom ze tot op dat punt meeging in wat jij wilde.

Het punt is dat jij om advies vroeg. Wij hebben je advies gegeven.
Wat jij verder met dat advies doet is geheel aan jou.
Je zal sowieso over je onzekerheden heen moeten komen (of er in ieder geval dermate aan gaan werken om normaal te kunnen omgaan met situaties). Is professionele hulp inschakelen misschien een idee? Aangezien je er in vast lijkt te lopen.

Wat betreft deze vrouw: Laten gaan en doorgaan met je leven.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:34:15 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201768616
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:16 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ja maar ze wilde ook niet verder met aftrekken totdat ik klaar zou komen
Serieus?
De dame die ondanks bot gedoe van jou en die net een medische ingreep had gehad wilde je niet klaar rukken op de eerste date?
Maar wilde wel samen knuffelen en slapen. En knapte pas af nadat je haar daarna negeerde?

Dit moet een trol zijn, dit kan niet serieus zijn….
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:37:55 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201768684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Serieus?
De dame die ondanks bot gedoe van jou en die net een medische ingreep had gehad wilde je niet klaar rukken op de eerste date?
Maar wilde wel samen knuffelen en slapen. En knapte pas af nadat je haar daarna negeerde?

Dit moet een trol zijn, dit kan niet serieus zijn….
Daar heb je gelijk in.
Maar eraan beginnen en daarna niet afmaken is ook niet fraai. Al weten we niet wat er exact voorgevallen is natuurlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:39:25 #40
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201768700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:38 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
:') Dit advies gaat echt helemaal nergens over. Ze vond hem gewoon nog leuk ondanks dat hij onzeker was en inderdaad, jouw onzekerheid benadrukken is nergens voor nodig en misschien zelfs contraproductief. Echter hoef je helemaal geen act te spelen, wees jezelf en als dat een onzeker persoon is dan so be it. Jezelf zijn is altijd voor de juiste persoon aantrekkelijk. Een act spelen brengt je nergens.
Eerlijkheid duurt het langst.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:36:22 #41
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_201769870
Lekkere beurt heb je gemaakt, TS! Consent violations, en ondanks dat je haar grenzen overschreden hebt, heeft ze nog geprobeerd contact met je te zoeken...

Dat ze er genoeg van heeft heeft niets met de redenen te maken die je zelf aandraagt. Ik snap wel dat je dat hoopt, want dan hoef je niet te kijken naar je eigen foute gedrag in dezen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_201770478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:36 schreef Detroit het volgende:
Lekkere beurt heb je gemaakt, TS! Consent violations, en ondanks dat je haar grenzen overschreden hebt, heeft ze nog geprobeerd contact met je te zoeken...

Dat ze er genoeg van heeft heeft niets met de redenen te maken die je zelf aandraagt. Ik snap wel dat je dat hoopt, want dan hoef je niet te kijken naar je eigen foute gedrag in dezen.
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe je na al deze reacties er over denkt TS. Denk je nog steeds dat ze alleen is afgeknapt om je kleine penis? Want ik denk dat dat het laatste is waar ze op is afgeknapt.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:04:41 #43
441859 crew  Lenny77
pi_201770523
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:16 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ja maar ze wilde ook niet verder met aftrekken totdat ik klaar zou komen
En dat vind je raar?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201770762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:02 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe je na al deze reacties er over denkt TS. Denk je nog steeds dat ze alleen is afgeknapt om je kleine penis? Want ik denk dat dat het laatste is waar ze op is afgeknapt.
Ik weet dat ik een paar lullige acties heb gemaakt. Ik ben ondankbaar overgekomen, heb me opdringerig opgesteld en natuurlijk heeft mijn onzekere houding ook een rol gespeeld. Maar we zijn allemaal mensen, toch? Ik ben onzeker, wil daarin leren, maar je moet me ook nemen hoe ik ben.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:24:00 #45
441859 crew  Lenny77
pi_201770953
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:14 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ik weet dat ik een paar lullige acties heb gemaakt. Ik ben ondankbaar overgekomen, heb me opdringerig opgesteld en natuurlijk heeft mijn onzekere houding ook een rol gespeeld. Maar we zijn allemaal mensen, toch? Ik ben onzeker, wil daarin leren, maar je moet me ook nemen hoe ik ben.
Ja maar ze kende je niet eens, dus je hebt nog geen krediet opgebouwd! Dit alles heb jij op de eerste date al klaar gespeeld.. Ondankbaarheid en seksuele opdringerigheid: twee best wel pittige zaken. Niet maar gewoon: we zijn allemaal mensen, toch?
Vind het al extreem knap dat ze je tot 2 keer toe een bericht heeft gestuurd.
Laat gaan, leer je les hieruit en ga verder.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201771207
Wauw… hoe kom je er bij om aan te blijven dringen terwijl zij nee zegt. Dat is echt een no go.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze je nog twee kansen heeft gegeven.

Laat haar met rust en ik zou maar even heel diep na gaan denken over bepaalde keuzes die jij maakt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201771917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:14 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ik weet dat ik een paar lullige acties heb gemaakt. Ik ben ondankbaar overgekomen, heb me opdringerig opgesteld en natuurlijk heeft mijn onzekere houding ook een rol gespeeld. Maar we zijn allemaal mensen, toch? Ik ben onzeker, wil daarin leren, maar je moet me ook nemen hoe ik ben.
Ze moet helemaal niks. Je hebt het gewoon verneukt. Kan gebeuren, leer je van.

En wat nou als zij (ook los van de ingreep) niet het type is om seks te hebben op de eerste date? Misschien begon ze je af te trekken maar bedacht ze zich, mogelijk is ze daar ook onzeker over.

Enfin, je hebt haar ‘nee’ op seks al niet gerespecteerd en nu wil je ook haar wens om geen contact meer te hebben niet respecteren. Laat die vrouw met rust. Jammer, maar dat is het enige wat je nu nog goed kunt doen. Op naar de volgende.
pi_201772537
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 22:14 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Ze moet helemaal niks. Je hebt het gewoon verneukt. Kan gebeuren, leer je van.

En wat nou als zij (ook los van de ingreep) niet het type is om seks te hebben op de eerste date? Misschien begon ze je af te trekken maar bedacht ze zich, mogelijk is ze daar ook onzeker over.

Enfin, je hebt haar ‘nee’ op seks al niet gerespecteerd en nu wil je ook haar wens om geen contact meer te hebben niet respecteren. Laat die vrouw met rust. Jammer, maar dat is het enige wat je nu nog goed kunt doen. Op naar de volgende.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eerst aan me zelf moeten werken voordat ik me ga storten in het daten. Het heeft me in ieder geval aan het denken gezet, ook al zijn vele reacties confronterend.
pi_201772585
Nog een tip, ook het vragen naar sex is eigenlijk zinloos, zoiets voel je op het moment wel aan.

Of je aan jezelf moet werken deels denk ik van wel, maar iedereen heeft onzekerheden, deze kan je omarmen en er mee leren omgaan, ik denk dat je veel te veel in je hoofd bezig bent, blijf meer in het moment en kijk hoe het dan loopt... Maar goed de meeste tips heb je al wel gehad
pi_201773068
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:16 schreef bs1986 het volgende:

[..]
Ja maar ze wilde ook niet verder met aftrekken totdat ik klaar zou komen
Ja Henkie T begint het al een beetje bij je te dagen dat vrouw in kwestie waarschijnlijk geen sex wilde maar na aandringen vanuit jouw kant toch dat cocktailworstje van je beroerd heeft maar ze wilde eigenlijk niet en nu denk jij oh het is het formaat maar nee misschien wilde ze in de eerste instantie al niet (zoals ze zei).

Je moet ff beter leren luisteren naar wat een ander wil.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')