abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 oktober 2021 @ 08:51:24 #26
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_201792059
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 08:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
We hebben ongeveer 2x per jaar een bedrijfsfeest en daar zijn er ook altijd wel een aantal die de grens niet kennen.
Ook met de manager erbij?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 17 oktober 2021 @ 08:52:38 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201792064
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 08:51 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Ook met de manager erbij?
Ja, de baas is een oud-corpsbal. Die vind het allemaal prachtig.
  zondag 17 oktober 2021 @ 08:53:08 #28
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_201792065
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 08:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja, de baas is een oud-corpsbal. Die vind het allemaal prachtig.
Haha, nou dat is toch wel tof dan.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_201792182
Ooit reed ik met een vertegenwoordiger van de verkopende partij mee, naar andere klanten omdat ie wilde laten zien wat een mooie equipment ie kon leveren.

Onderweg vertelde ie dat ie een tijd z'n rijbewijs was kwijtgeraakt door in een fuikk te rijden met veel te veel aclochol op.

Man heeft geen spijker meer aan ons verkocht…..
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 17 oktober 2021 @ 09:25:46 #30
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_201792249
Werk in een ziekenhuis.
jaarlijks een zelf georganiseerde teamfeest. Daar al verschillende collega's zo bezopen gezien. 1x iemand die op de fiets zo hard gevallen was dat ie een hersenschudding had:) Weekje off was ie.
Of een collega waarvan we zn vrouw maar gebeld hadden hem op te halen want hij was amper aanspreekbaar. Was al om 18.00 uur ofzo :)

Jaarlijks kerstfeest ook altijd leuk. Dansende verpleegstertjes. Heerlijk. Na het kerstfeest altijd naar een kroeg.
Manman wat daar gebeurd geweldig. Sloeries zijn het allemaal.
Ook een keer een dame die kon niet meer lopen. Met 4 man haar naar huis gedragen. Heel haar gezicht was kapot en ze wist echt niks meer van die avond.

In mn jonge jaren gingen we na een feest op het werk nog naar nijmegen de stad in. Enigste wat ik nog weet was dat ik in de trein smorgens om 7.00 uur wakker werd. Damn alles draaide 36x rond. Wel leuk dat ik na die avond de bierkoning werd genoemd na die tijd. Kon meer liters in die avond dan mn eigen gewicht.

Dusja blijf erbij in nl kan de sfeer op je werk zeker leuk zijn :)
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:10:01 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201792919
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:25 schreef egelhond het volgende:
Werk in een ziekenhuis.
jaarlijks een zelf georganiseerde teamfeest. Daar al verschillende collega's zo bezopen gezien. 1x iemand die op de fiets zo hard gevallen was dat ie een hersenschudding had:) Weekje off was ie.
Of een collega waarvan we zn vrouw maar gebeld hadden hem op te halen want hij was amper aanspreekbaar. Was al om 18.00 uur ofzo :)

Jaarlijks kerstfeest ook altijd leuk. Dansende verpleegstertjes. Heerlijk. Na het kerstfeest altijd naar een kroeg.
Manman wat daar gebeurd geweldig. Sloeries zijn het allemaal.
Ook een keer een dame die kon niet meer lopen. Met 4 man haar naar huis gedragen. Heel haar gezicht was kapot en ze wist echt niks meer van die avond.

In mn jonge jaren gingen we na een feest op het werk nog naar nijmegen de stad in. Enigste wat ik nog weet was dat ik in de trein smorgens om 7.00 uur wakker werd. Damn alles draaide 36x rond. Wel leuk dat ik na die avond de bierkoning werd genoemd na die tijd. Kon meer liters in die avond dan mn eigen gewicht.

Dusja blijf erbij in nl kan de sfeer op je werk zeker leuk zijn :)
Haha zo gaan die feestjes bij ons ook. Gelukkig kan het nu weer. ^O^
pi_201792961
Nee, veel bedrijven besteden er steeds meer aandacht aan.

Blije medewerkers leveren veel beter werk. Het is gewoon eigenbelang. En als leider van een deel can een bedrijf kan ik je uit ervaring melden dat het ook gewoon waar is. De afdelingen met meest tevreden en gelukkige medewerkers presteren vaak het best. (Blij betekent niet lui of geen werkdruk trouwens, het betekent voor mij een positieve sfeer met veel uitdaging maar ook plezier en humor enz).

Het zit hem niet in die ene borrel of een feestje. Alhoewel dat er wel bij kan horen. Het gaat er meer om dat het werk zelf uitdaging biedt, collega’s lol met elkaar hebben, je niet overal alleen voor staat en er tijd is en ruimte voor iedereen als persoon en niet alleen als medewerker.
Whatever...
pi_201793135
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:14 schreef Spanky78 het volgende:
Nee, veel bedrijven besteden er steeds meer aandacht aan.

Blije medewerkers leveren veel beter werk. Het is gewoon eigenbelang. En als leider van een deel can een bedrijf kan ik je uit ervaring melden dat het ook gewoon waar is. De afdelingen met meest tevreden en gelukkige medewerkers presteren vaak het best. (Blij betekent niet lui of geen werkdruk trouwens, het betekent voor mij een positieve sfeer met veel uitdaging maar ook plezier en humor enz).

Het zit hem niet in die ene borrel of een feestje. Alhoewel dat er wel bij kan horen. Het gaat er meer om dat het werk zelf uitdaging biedt, collega’s lol met elkaar hebben, je niet overal alleen voor staat en er tijd is en ruimte voor iedereen als persoon en niet alleen als medewerker.
Dit. Daarbij is het ook een facet in het tegengaan van verloop. Zeker in deze tijd van krapte op de arbeidsmarkt extra belangrijk.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201793224
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:42 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dit. Daarbij is het ook een facet in het tegengaan van verloop. Zeker in deze tijd van krapte op de arbeidsmarkt extra belangrijk.
Absoluut, zorg dat je goede mensen hebt, help ze groeien tot een super goed functionerend team. En dan ga je vanzelf je best doen ze te behouden.

Mijn werk is voornamelijk zorgen dat mijn teams geen last hebben van alle ego’s en grote bekken erboven en eromheen.
Whatever...
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:56:33 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201793245
In mijn ervaring is het zo gezellig als je het zelf maakt

Er is bij ons geen geforceerde vrijmibo ofzo maar als ik of iemand zin heb om een wat te drinken na werk is het ook niet zo heel moeilijk om wat medestanders op te trommelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201793274
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:30 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dus nog nooit in een full-time omgeving gewerkt in Nederland. Wel heb ik zat gewerkt tijdens mijn studententijd en dan soms wat projecten die dan 2 weken fulltime waren of zo maar dat was in het onderwijs dus wat anders dan op kantoor.

Klopt het stereotype dat er in Nederland geen ruimte is voor gezelligheid op de werkvloer? Gezellige bedrijfsuitjes, samen lekker gaan zuipen in de pub na werk, dat soort dingen.

Gewoon kletsen op de werkvloer zelf is er natuurlijk wel in Nederland lekker over wijven of het voetbal of de formule 1 kletsen dat is universeel dus daar gaat het hier niet om in dit topic.

Heb je een beetje een goede band met je eigen collega's of wil je ze niet luchten of zien zodra de klok 5 uur slaat?
Nu met corona minder, maar ik heb collega's die beste vrienden zijn geworden, ga er zelfs met 1 op vakantie.

Ik ga vaak bij oud collega's eten van andere afdelingen, waren veel borrels na werk voor corona nu wat minder. BBQ's bij collega's thuis.
Collega's komen bij mij thuiswerken en ik bij hun, biertjes wegtikken rond 16:00. Zijn ook feestjes geweest waar drugs op tafel komt te liggen.

Dusja het is er zeker, maar dat komt omdat je jaren samenwerkt en elkaar zo leert kennen.
We hebben ook meer dan een jaar fulltime thuisgewerkt, vaak bel ik paar collega's in de ochtend via teams en zo zit je de hele dag te ouwehoeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 17-10-2021 12:08:26 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')