abonnement Unibet Coolblue
pi_201758078
Beste mede-Fok!'ers,


Sinds enkele dagen begint mijn 206'je weer kuren te krijgen en verdomt het weer eens om te starten. Probleem zit vermoedelijk in de richting van startonderbreking/zekeringscircuit/accu.

Ik ben nu verschillende opties aan het overwegen waaronder lease. Ik ben echter óók druk bezig om papieren te gaan behalen om in de nabije toekomst hondengeleider te worden in de beveiliging. Een bestelbusje zou dus ook tot de mogelijkheden kunnen behoren, daar dit praktischer is in de nabije toekomst i.v.m. werk. Zijn er bedrijven die ook busjes aanbieden voor private lease i.p.v. financial lease?

Verder heb ik ook even zitten zoeken naar reclame auto's, waarmee je de kosten nog een stukje kunt drukken. Er was voorheen zelfs een bedrijf die compleet vol bestickerde auto's leverde, ik kan alleen zo 123 niet meer vinden welk bedrijf dit ook alweer was, wellicht iemand hier die weet welke bedrijf dat ik bedoel?
pi_201758100
Als je al ondernemer bent, schijnt een electrische bestelbus wel gunstig te zijn, met de huidige subsidies.
.
pi_201758375
busje of caddy of stationwagon is uitstekend voor werk en hond.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_201758508
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Fer het volgende:
Als je al ondernemer bent, schijnt een electrische bestelbus wel gunstig te zijn, met de huidige subsidies.
Op het moment nog particulier, maar het idee om dat uiteindelijk (deels) als ZZP'er te gaan doen is wel één van de mogelijkheden die ik overweeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')