quote:
Drop je knife en doe wat met je life.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben tegen het neersteken van mensen.
We praten hier Nederlands.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drop je knife en doe wat met je life.
Doe zelf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drop je knife en doe wat met je life.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Linda's kankerverhaal heeft een televizierring gewonnen.
Waar ging haar verhaal over?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Kaal worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar ging haar verhaal over?
Dat krijg je met zo’n lelijke kankerring.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Helaas makker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij noteren dit.
@:onlogisch puntje gescoord?
Heb jij weleens wat goed? Indien nee, dan ga ik me ook zorgen maken (ik neem aan dat ik niet in die lijst sta).quote:
Gedeeld recordhouder volgens mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij weleens wat goed? Indien nee, dan ga ik me ook zorgen maken (ik neem aan dat ik niet in die lijst sta).
Dit zijn scores.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedeeld recordhouder volgens mij.
2018 4/10 & 2020 4/10 dacht ik
Vooral erg jammer dat mijn vriedn @El-Stinho niet meer meedeed vorig jaar. Onder het mom van 'Het interesseert me geen fuck'quote:
vriednquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral erg jammer dat mijn vriedn @:El-Stinho niet meer meedeed vorig jaar. Onder het mom van 'Het interesseert me geen fuck'![]()
Volgens mij was hij vooral boos dat ik er meer goed had
Een of andere schotel, weet ik veel hoe het heet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
vriednquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral erg jammer dat mijn vriedn @:El-Stinho niet meer meedeed vorig jaar. Onder het mom van 'Het interesseert me geen fuck'![]()
Volgens mij was hij vooral boos dat ik er meer goed had
Ik ga uiteten, mijn ouders zijn een x aantal jaar getrouwd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Gefeliciteerd! Eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga uiteten, mijn ouders zijn een x aantal jaar getrouwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |