Tennis is oorlog en iedere wedstrijd zie ik als MIJN STRIJD. Pakkende naam voor een boek ook.quote:
Kon je het niet ophouden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:55 schreef KingRoland het volgende:
Ongelukje op het Weena (plek naast de coolsingel) ligt heel verkeer in Rotterdam plat
Genot
Hoe lang duurt het nog voordat je bij de big 4 zit? Heb je het al aan God gevraagd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb alleen ethereum geen bitcoin boys
Is Rottiedam een goeie plek om rottie te eten? Im zag het voorbij komen toevallig toen ik in de tram zatquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb alleen ethereum geen bitcoin boys
Blijven biddenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je bij de big 4 zit? Heb je het al aan God gevraagd?
Snap ik ja, dat is écht grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik moest eigenlijk wel lachen toen ik rottiedam zag
waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijven bidden
Na me master maar ben van plan om me scriptie te schrijven daar en dan verder door te stromen als consultant
https://www.snappcar.nl/quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:36 schreef monkyyy het volgende:
1 uur afspraak bij de garage, kan geen leen auto krijgen, hele vrijdagmiddag weg, gruwelijk boos, stampvoetend.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het inmiddels wel weet want je begint er nogal vaak over
Nee niksquote:
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee niks
Veel plezier in Bolivia makkerje vrienden hier zullen je vast wel gaan missen (lol)
Ja moet je toch ook niet willen lijkt mequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze zo'n fantast aan het woord laten lijkt me wel in zijn voordeel
Akkoord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wat later, ik moet nog even naar de supermarkt.
Dat is inderdaad een erg goede tekening. Waar kan je zo'n portret laten maken?quote:
Gewoon iets heel fouts doen zodat je ook in een rechtszaak terechtkomt waar de media aandacht voor heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een erg goede tekening. Waar kan je zo'n portret laten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |