@Orientequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet erg, verdriet kun je weg eten.
Weet ik niks vanaf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer graag jullie mening over het nieuwe rating systeem.
Aansteller.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben toch vrij die periode. 6 weken verlof
@:poepz0r
ga je nog ergens heen in die tijd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rare reactie. Ik bedenk niet dat ze mij 6 weken verlof geven.
Ik denk niet dat mijn vriendin dat kan waarderen. 6 weken verlof is vanwege bevalling van mijn vriendin.quote:
Prima dat elke wedstrijd nu meeteltquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer graag jullie mening over het nieuwe rating systeem.
Gelezen. Ik snap niet helemaal wat er anders wordt en vond het oude systeem wel prima.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen nieuwsbrief van KNLTB gekregen?
https://www.tennis.nl/nie(...)ar-een-beter-systeem
gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vriendin dat kan waarderen. 6 weken verlof is vanwege bevalling van mijn vriendin.![]()
Waarschijnlijk alleen wat dagtripjes met mijn andere dochter. Dierentuinen enzo @:yvonne @:jr-style-93
De nieuwe rating gaat pas volgend jaar in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lenny gaat nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te moeten winnen.
Bedankt maat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maardus weer een meisje?
Hopelijk gaat ze wel op mama lijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Jazeker, straks 2 dochters. Erg mooi.
Gewoon dubbelen met iemand die het gravel opvreet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De nieuwe rating gaat pas volgend jaar in.
Maar ik moet nu al bezig zijn voor het komende seizoen. @:drizzt_dourden
Braddie lijkt me wel iemand die overal zijn tanden in zet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon dubbelen met iemand die het gravel opvreet.
Walgelijke milieuvervuiling, mensen zoals Lenny zorgen ervoor dat het hier in de winter straks 30 graden is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Jazeker, straks 2 dochters. Erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desnoods het net.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon dubbelen met iemand die het gravel opvreet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |