vriednquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral erg jammer dat mijn vriedn @:El-Stinho niet meer meedeed vorig jaar. Onder het mom van 'Het interesseert me geen fuck'![]()
Volgens mij was hij vooral boos dat ik er meer goed had
Ik ga uiteten, mijn ouders zijn een x aantal jaar getrouwd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Gefeliciteerd! Eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga uiteten, mijn ouders zijn een x aantal jaar getrouwd!
Gefeliciteerd makker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Maar x betekent dat je een voorkind bent?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan om dat hele getuigenverhoor van die idioot wel lachen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal waarom moet ik hierom lachen?
Nee na maar ik weet niet precies hoeveel jaar het is. Ben ook niet de oudste thuis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Maar x betekent dat je een voorkind bent?
Je verwacht ook niet dat het een shitshow wordtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan om dat hele getuigenverhoor van die idioot wel lachen.
Stukje uithuwelijkingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na maar ik weet niet precies hoeveel jaar het is. Ben ook niet de oudste thuis.
mijn moeder was 17 dacht ik.
Jouw vader is een pedofiel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na maar ik weet niet precies hoeveel jaar het is. Ben ook niet de oudste thuis.
mijn moeder was 17 dacht ik.
Spagehtti bolognese, met seizoensgroenten en kaas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
We roddelen hier niet, @maxi-mus .quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
Laten we het de expert vragen.
@:el-stinho is de vader van @:maximus een pedofiel?
https://www.telegraaf.nl/(...)pedo-van-de-afdelingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:zipportal Komt Moeke nog ergens om de Bekir-cabaretshow te duiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |