Het is geen onzin, je mist alleen het punt. Dat kan ik verder ook niet helpen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie geen argumenten op wat ik typte? Ze kan gewoon tegenstemmen punt. Die holle argumenten over sinterklaas etc is natuurlijk de reinste onzin.
Hetzelfde als al die PVV-gekkies die vinden dat je in de grondwet moet zetten dat de sharia niet ingevoerd wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef Drekkoning het volgende:
Daarbij, alsof een regering in 2050 zich tegen laat houden door zo een motie van 30 jaar geleden
Jij mist het punt. Het is voor of tegen, er is geen midden in deze kwestie. Ze stemt voor, want dat moet van de partij. Geen ruggengraat, wel 10K per maand dat wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is geen onzin, je mist alleen het punt. Dat kan ik verder ook niet helpen.
Het is mij geheel duidelijk kameraad. Ik weet hoe goed rood is in hersengymnastiek.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Aangezien lezen blijkbaar niet gemakkelijk voor je is kun je haar verhaal hier ook bekijken:
[ twitter ]
Als de kamer voor hypothetische complot-moties gaat stemmen zullen er nog vele vergelijkbare variaties volgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lulargumenten, aangezien je zelf weet dat dit soort moties nooit ingediend gaan worden. Als je nu met een serieus verhaal komt dan wordt het nog wat.
Hou nou maar op Raw85, we weten wie je bent. Kom er nou maar gewoon open voor uit kameraad.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:05 schreef Raw85 het volgende:
Maar sommige FvD'ers hier vinden dus dat je moties aan kunt nemen die over vele, vele jaren gaan? Dus 'nooit dit' of 'altijd dat'?
Wat zouden jullie ervan denken als er nu een paar moties worden aangenomen dat we:
-nooit uit de EU stappen;
-de Euro voor altijd blijven behouden;
-asielzoekers nooit geweigerd kunnen worden?
Wat heeft het dan nog voor zin om ooit in de toekomst als FvD de grootste partij te worden?
Stop eens met je complot gejank. Het is geen complot. Het is er al. Kijk China en kijk Engeland nu, zie filmpje bladzijde 1.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als de kamer voor hypothetische complot-moties gaat stemmen zullen er nog vele vergelijkbare variaties volgen.
Invoering van een sociaal kredietsysteem is helemaal niet aan de orde. Er is niets om voor of tegen te zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij mist het punt. Het is voor of tegen, er is geen midden in deze kwestie. Ze stemt voor, want dat moet van de partij. Geen ruggengraat, wel 10K per maand dat wel.
Het gaat er niet om of het aan de orde is of niet. Ben je voor of tegen? Iedereen snapt ook wel dat het er NU niet is, maar het komt er wel of heb je dat videotje uit Engeland nog niet bekeken waar ze de app hebben aangepast naar nieuwe standaarden? Je hebt echt de illusie dat het enkel om Corona gaat?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Invoering van een sociaal kredietsysteem is helemaal niet aan de orde. Er is niets om voor of tegen te zijn.
In China kennen ze tal van andere vrijheidsbeperkende wetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stop eens met je complot gejank. Het is geen complot. Het is er al. Kijk China en kijk Engeland nu, zie filmpje bladzijde 1.
Kijk Engeland even, vandaag.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In China kennen ze tal van andere vrijheidsbeperkende wetten.
Moet de Tweede Kamer zich daar volgens jou preventief tegen uitspreken?
Mocht het ooit aan de orde zijn in ons land, dan moet de Tweede Kamer zich erover uitspreken. Zolang het niet aan de orde is, slaat de motie van FvD nergens op.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het aan de orde is of niet. Ben je voor of tegen? Iedereen snapt ook wel dat het er NU niet is, maar het komt er wel of heb je dat videotje uit Engeland nog niet bekeken waar ze de app hebben aangepast naar nieuwe standaarden? Je hebt echt de illusie dat het enkel om Corona gaat?Dat filmpje bewijst het tegendeel.
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mocht het ooit aan de orde zijn in ons land, dan moet de Tweede Kamer zich erover uitspreken. Zolang het niet aan de orde is, slaat de motie van FvD nergens op.
Hoezo reageer je niet inhoudelijk?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hou nou maar op Raw85, we weten wie je bent. Kom er nou maar gewoon open voor uit kameraad.
Nee, dan ben je niet te laat, want zo'n systeem kan alleen worden ingevoerd met goedkeuring van de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.
Alsof zo een motie ook maar iets blokkeert in de toekomst.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.
Huh? Heeft Mark Rutte nog niet uitgesproken dat hij met mensen uit Overijssel niet hetzelfde van plan is als China met de Oeigoeren? WTF!!! Dat dit kan in Nederland!!!11!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In China kennen ze tal van andere vrijheidsbeperkende wetten.
Moet de Tweede Kamer zich daar volgens jou preventief tegen uitspreken?
PCP wordt nogal emotioneel als hij tegengas krijgt. Dan krijgt hij een waas voor z'n ogen en is hij niet langer in staat inhoudelijk te reageren (hoewel je je kunt afvragen of hij daar op andere momenten wel toe in staat is).quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoezo reageer je niet inhoudelijk?
Dan ben je wel te laat. Ze dachten in de jaren 30 ook; Laat die Adolf maar even joh, zal wel meevallen en uiteindelijk te laat ingegrepen met alle gevolgen van dien. En natuurlijk gaat de TK het gewoon goedkeuren die hebben er alle baat bij, waarom zouden ze dat blokkeren?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan ben je niet te laat, want zo'n systeem kan alleen worden ingevoerd met goedkeuring van de Tweede Kamer.
Heb je een linkje naar die app en de veranderingen zelf? Want ik kan er naast dat filmpje met iemand die wat zaken opleest niks over vinden.quote:
Het is op de landelijke tv geweest zoals je kunt zien en ik heb die app niet, want ik woon niet in de UK chefquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die app en de veranderingen zelf? Want ik kan er naast dat filmpje met iemand die wat zaken opleest niks over vinden.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef The_Emotion het volgende:
Wat een holle motie van FvD![]()
Wil je geen sociaal kredietsysteem, dan zou je de voedingsbodem daar naartoe moeten blokkeren, niet het systeem zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |