abonnement Unibet Coolblue
pi_201762001
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Gevonden, toch?

Dus klinkt als gewoon gezonde 50ers die zich niet hebben laten vaccineren. Die nu grotendeels de IC bevolken.
Ik noem gemiddeld BMI van 30.5 (obesitas) niet bepaald gezond...
Neemt niet weg dat de dikzakken zich wel kunnen beschermen met een vaccin.

Oplossing = vaccinatieplicht voor mensen met obesitas
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201762167
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:34 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ja, leuk dat je mij met cijfers om de oren slaat die toen nog niet bekend waren. Vind je 83% wel aanvaardbaar gegeven dat 15% ongevaccineerd is?
Mijn reactie ging over het feit dat er van alles geroepen wordt zonder dat men kan checken of het daadwerkelijk klopt.

Of het aanvaardbaar is, is niet echt relevant hierin.
pi_201762313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:16 schreef 111210 het volgende:

[..]
Mijn reactie ging over het feit dat er van alles geroepen wordt zonder dat men kan checken of het daadwerkelijk klopt.

Of het aanvaardbaar is, is niet echt relevant hierin.
Toen ik die 90% riep was dat het meest actuele cijfer.
pi_201762373
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:31 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Die 90% klopt toen het percentage volledig gevaccineerden lager was. Nu is het geen 90% meer, maar 83%, terwijl het aantal ongevaccineerden flink is afgenomen. Dat pleit niet bepaald voor de ongevaccineerden.

Als 15% van de volwassenen de oorzaak is van 83% van de opnames kun je op zich wel stellen dat die 15% de plank mis slaat.
Die 90% discussie wil ik best laten rusten. In ieder geval is duidelijk dat 83% van de opnames in recent verleden ongevaccineerd was.

Helaas scheer je die 15% ongevaccineerde over een kam; deze 15% bestaat ook uit herstelden (recent of niet). Het aandeel is niet bekend zover ik weet (18% van de donoren had antistoffen door herstel in het een na laatste onderzoek). Het blijkt dat bij 2.7% tot 3.4% van de positieve testen juni t/m 29 september verdenkingen zijn van herinfectie (In september was 31% van de positieve testen volledig gevaccineerd). Zoals het OMT zegt is zelfs bij mild verlopen infectie de suggestie dat deze langdurige beschermt zijn tegen ernstige ziekte.

Van de 83% ongevaccineerden die opgenomen zijn, vermoed ik, dat het percentage herstelden lager zal zijn, dan bij die 15%. Daarom denk ik niet dat de conclusie dat die 15% misslaat terecht is. Ik wil best toegeven dat dat zou betekenen de niet herstelde ongevaccineerde nog grotere kans lopen op opnames dan geschetst. (Onder de aanname dat risico verhogende factoren in beide groepen gelijk zijn. Als deze worden meegenomen kan dit anders liggen)
pi_201762830
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het kwalijke is dat dit al bekend had moeten zijn voordat ze op grote schaal werden verstrekt en verkapt verplicht.
Zo werkt het niet. Bij elk goedgekeurd medicijn komen er na goedkeuring altijd nieuwe bijwerkingen aan het licht.
pi_201762850
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dit is allemaal voorspeld door experts die uitleggen dat als het vaccin in het bloed terechtkomt en het mRNA zich in de vaatwanden van de haarvaten nestelt, de vaatwanden ruw worden wat automatisch voor bloedpropjes zorgt. Ook zal het immuunsysteem de vaten aanvallen, wat tot interne bloedingen kan leiden. Vervolgens kan, na een tweede dosis, mRNA in organen terechtkomen. Ook dan zal het immuunsysteem de eigen organen aanvallen. In wezen prik je jezelf dan dus een auto-immuunziekte.

De bewering was dat het vaccin in de spier van de arm blijft, maar als dit niet het geval is, kan dat dus tot dit soort problemen leiden.

Dansen met Jansen, of dansen met bloedproppen?
Beide zijn geen mRNA vaccins.
pi_201763429
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:30 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Toen ik die 90% riep was dat het meest actuele cijfer.
Bijzonder, die 1/5 heb ik namelijk gisteravond voor bij zien komen, of het mort vannacht veranderd zijn. Maar wat ik al zei, het is toch niet te checken. Dus zal mij persoonlijk ook een worst wezen wat voor getal er geroepen wordt.
pi_201763599
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:59 schreef 111210 het volgende:

[..]
Bijzonder, die 1/5 heb ik namelijk gisteravond voor bij zien komen, of het mort vannacht veranderd zijn. Maar wat ik al zei, het is toch niet te checken. Dus zal mij persoonlijk ook een worst wezen wat voor getal er geroepen wordt.
Correct, en ik had het gisterenmiddag over 90%.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')