SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
24 uur online zal zeker niet helpen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:30 schreef Karzai het volgende:
Ik fok in de avond meestal niet dat scheelt ook
ik vond 7 graden toch best fris toen ik in de auto staptequote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:31 schreef Karzai het volgende:
Tis niet koud, we gaan zelfs weer naar de 20 graden zag ik op het werrbericht
13 hier nu.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond 7 graden toch best fris toen ik in de auto stapte
Zal Soul leuk gevonden hebben, die dacht dat je even lekker wilde friemelen maar nee hoor je hebt je laptop nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik complete topics droomde,en ook ook half in mijn slaap naar mijn laptop grijp die niet eens naast me heb liggen.
Tis voor een goede zaak, even doorbijten . Straks geen lekkage meerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:32 schreef Ama het volgende:
Uch meteen allemaal vieze natte voetstappen op het laminaat.
Het is echt jouw dag vandaag.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HAHAHA
Het internet doet het niet op kantoor, het advies is om thuis te werken
x Infinity
Op je telefoon doorwerkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HAHAHA
x Infinity
Plaatje stond er al.quote:
Damn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HAHAHA
x Infinity
weet ik. maar ik ben blij dat die er nog staat.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HAHAHA
x Infinity
Je prio 1 nog steeds niet opgelost?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen. Weer 3:57 korter dag. Dat we nog niet in de min zitten tsjongejonge![]()
120 druppels water vullen één theelepel.
Nu maar eens even opstarten en de paniekchat bijlezen van vannacht.
Best genoch.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet ik. maar ik ben blij dat die er nog staat.
dat doet @:ama @:bitterbal @:cherrylips en mij goed
je had hem nog op Kreta staan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:31 schreef Karzai het volgende:
Tis niet koud, we gaan zelfs weer naar de 20 graden zag ik op het werrbericht
Ik weet mijn dromen vaak nog.Gaat ook vaak over hetzelfde.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:41 schreef mschol het volgende:
droom niet van fok, droom zelden.. meestal in de vorm van nachtmerries volgens mij
Nope. Maar we hebben een wurkerauntquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je prio 1 nog steeds niet opgelost?
Zie het steeds meer mensen doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wisten jullie dat je kiwi's gewoon met huid en haar kunt opeten?![]()
geen geklooi met schillen of uitlepelen
In principe kun je dit met gummi beertjes, bananen en melk ook doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wisten jullie dat je kiwi's gewoon met huid en haar kunt opeten?![]()
geen geklooi met schillen of uitlepelen
Ik lust de verpakking van melk niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In principe kun je dit met gummi beertjes, bananen en melk ook doen.
Nee niet mt melk. De huid en haar van melk moet eerst door Lospedo zijn dick compensator heen alvorensch eetbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In principe kun je dit met gummi beertjes, bananen en melk ook doen.
Ik vind het schilletje van de kiwi ook alsof je een sappige hamster aan het opeten bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lust de verpakking van melk niet.
Nou tot over drie uur maar weer danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
De Rotterdam vaart nu maassluis voorbij
Dat klinkt best okee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het schilletje van de kiwi ook alsof je een sappige hamster aan het opeten bent.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
De Rotterdam vaart nu maassluis voorbij
Ook de wasmachine niet gebruikt?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
achter gisteren korter gedoucht toch. Zelfde bedrag als de dag er voor
nee maar ik kan gas zien en stroom. Stroom staat nog niet in de app. Komt soms wat laterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:59 schreef Karzai het volgende:
Ook
[..]
Ook de wasmachine niet gebruikt?
En koken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
alleen warm water en de verwarming is gas toch?
Ja die waren ook mooi.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:01 schreef Karzai het volgende:
Vond die zeilbootjes gister leuker dan die cruiseschepen
Ik vind je caps wel altijd leuk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die waren ook mooi.Maar zon cruiseschip is ook niet perse mooi maar gewoon groot.
je kan ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken
Botofiel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die waren ook mooi.Maar zon cruiseschip is ook niet perse mooi maar gewoon groot.
je kan ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken
ziet er zeeziek uitquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind je caps wel altijd leuk.
Maar het mooiste is Skûtsjesilen.
Hoe vindt je deze?quote:
ja vetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe vindt je deze?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe traditie, cavia's stukgooien tegen passerende boten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe traditie, cavia's stukgooien tegen passerende boten.
Misschien even mediteren of samen met je collega’s iets leuk doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, het zonnetje van kantoor is aangekomen hoor
Als het internet het niet doet dan kan ik tot 12.00 uur uit m'n neus vreten
Mijn collega's zijn thuis ...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien even mediteren of samen met je collega’s iets leuk doen.
Leukquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga over een klein kwartiertje maar richrting bushalte. Eindelijk mijn gewonnen fiets ophalen![]()
![]()
![]()
Van Connor toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vetIs dat niet nu van die gast van amazon?
Karmaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn thuis ...
Hoeveel ben je aangekomenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, het zonnetje van kantoor is aangekomen hoor
Als het internet het niet doet dan kan ik tot 12.00 uur uit m'n neus vreten
Netflix kijken op je telefoon danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn thuis ...
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hmm? Ja zag het gisteren snel voorbij komen. Wie is connor?
Ik vraag me serieus af wat voor een wortel van een mens je moet zijn om in zo'n bootje te gaan zitten.quote:
Die tekst kun je er wel uit pulken met een torn-naald.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb hem gekocht![]()
https://www.dekbed-discou(...)gZ8ZsA9ESHELX53D_w9U
gewoon een kamperquote:
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tekst kun je er wel uit pulken met een torn-naald.
Nee die mensen die honderden dollars pp betalen om die barbarij te mogen aanschouwen zijn lekker bij hun hoofd bedoel jequote:
Serieus?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Badr vind je doodnormaal_!
nee johquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Badr vind je doodnormaal_!
#durumquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb hem gekocht![]()
idd, je kan ook naar je lokale cafe gaan en daar, nadat iedereen wat biertjes gehad heeft, de boel gaan stoken, heb je hetzelfde idee voor de prijs van maar een paar biertjesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die mensen die honderden dollars pp betalen om die barbarij te mogen aanschouwen zijn lekker bij hun hoofd bedoel je
Rozequote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb hem gekocht![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb hem gekocht![]()
Nou dat is al minder slecht idd. Maar sowieso, waarom zou je dat willen zien?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
idd, je kan ook naar je lokale cafe gaan en daar, nadat iedereen wat biertjes gehad heeft, de boel gaan stoken, heb je hetzelfde idee voor de prijs van maar een paar biertjes
ja, ik zie de lol er ook niet van in hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is al minder slecht idd. Maar sowieso, waarom zou je dat willen zien?Ik walg van vecht"sporten". Allemaal.
Zouden vliegtuigen bij Schiphol ook moeten gaan doen vind ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of die gaat toeteren. Buurman vertelde dta teveel mensen klaagde over het toeteren van de schepen vroeger
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden vliegtuigen bij Schiphol ook moeten gaan doen vind ik
Ze zitten gewoon zo ramvol van de ingespoten anabolen en testosteron dat die agressie ergens naartoe moetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ik zie de lol er ook niet van in hoor.
Auto's ook en dan iedereen Turks gaan praten voortaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden vliegtuigen bij Schiphol ook moeten gaan doen vind ik
Onder welke steen woon jij dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto's ook en dan iedereen Turks gaan praten voortaan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto's ook en dan iedereen Turks gaan praten voortaan.
plasje gedaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Hij toetert inde verte omg omg omg
hallo vriendjequote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doet het echt in mijn broek anders
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Hij toetert inde verte omg omg omg
Je kunt rustig nog een half uur op de pot gaan zitten hoorquote:
Nee joh. Hij komt steeds dichterbijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt rustig nog een half uur op de pot gaan zitten hoor
ja en dan niet van die bootquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:50 schreef dud0r het volgende:
Wel jammer dat er geen livebeeld bij is ballie
wat je wil horen als etc etcquote:
Hij wil van een contract af.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
hier is die ergens
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wél wil horen als je je broek laat zakken
quote:
Ja morgen dan bezoek van aboutaleb en zo. korte vaart en dan idd naar amsterdamquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
Oh hij komt hierna naar Amsterdam en gaat daarna naar florida
oh super chillquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
De Budabolide wordt morgen opgehaald
geef dat kind eens wat te etenquote:
ja om gewoon weg te gaan naar rangeerterrein ofzo tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
“Wij hebben geen conducteur, u kunt beter gebruik maken van de stoptrein.”
Buda stapt over.
Intercity vertrekt.
wel meer dan wat. die mag wel een ballieportie aan sushi naar binnen werkenquote:
Dag treinquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Buda stapt over.
Intercity vertrekt.
Een uitgehongerd kind in donker Afrika heeft nog meer vlees op de botten jaquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Buda stapt over.
Intercity vertrekt.
Mwahquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
Ja dat is het ideaalbeeld van menig meisje
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja om gewoon weg te gaan naar rangeerterrein ofzo toch
oh... oke das wel stom jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeJe mocht ook blijven zitten.
dat hoop ik niet voor ze.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
Ja dat is het ideaalbeeld van menig meisje
Eehm dit is wel de viesdiksc hequote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Kijk ze hier kiften en wiewelen op een slanke vrouw allemaal
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel blauwe leds. Iets voor bal.
Sauerkraut mit wurstquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond, moet nog even iets verzinnen
De wokgroenten moeten op. Nu al geen zin in.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
geen idee nog. misschien haal ik een burgertje bij de BK voordat ik de bios in loop vanavond.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
meerdere toeters!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
ohh nu lees ik dat de ss rotterdam dus ook toeterde. Hoorde al een andere toeter
quote:
quote:
quote:
Er deugt gewoon bar weinig aan. Al kan dat ook komen door het perspectief van de foto. Een schuine foto van een foto.quote:
Ik zou sowieso schrikken van Victoria.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
"Fans schrikken van lippen Victoria Beckham"
Nou dat wilde ik graag weten zeg
Zou haar wel doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er deugt gewoon bar weinig aan. Al kan dat ook komen door het perspectief van de foto. Een schuine foto van een foto.
ja lees ik nu. de ss rotterdam toeterde meequote:
Heb nog macaroni in de vriezer liggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
Buda z'n horroreten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
Ik ga groentesoep maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
Goed getimed hequote:
Even de lokale Chinees bellenquote:
werkt niet want onze brievenbussen zijn benedenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een worst met chocolade en knoflook.
wat doet die ejaculerende boot er voorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
hier aan
https://imgur.com/KrM2rFH
hier komt die voorbij met toeter
https://imgur.com/uqWXt1U
hier rest van filmpjes
https://imgur.com/gallery/GTCBfdX
Een oververhitte stuiterBal blussen denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat doet die ejaculerende boot er voor
tijd voor een nieuwequote:
Das het ontvangstquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat doet die ejaculerende boot er voor
huehuequote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Kan ie niet even op je balkonnetje spuiten?
rip geldquote:
waarom hoor ik trouwens geen blije stuiterende bal als die toetert?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das het ontvangst![]()
of dat doen bootjes als ze elkaar leuk vinden
hier zie je die waterbusmedewerker op de boot staan
[ afbeelding ]
das wel zeer nice danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
rip geld
ik moest er vorig jaar aan geloven. scheelde wel minstens de helft in stookkosten
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:49 schreef LTVDK het volgende:
Zo dan, stond even buiten en ze waren bij een huis achter zonnepanelen op het dak aan het leggen. Zie die vent de trap omhoog gaan met een zonnepaneel op zijn rug en ik dacht al 'dat ziet er lekker veilig uit'. Gaat die vent op de dakgoot staan en breekt die af, die vent kon zich nog net op tijd vasthouden aan het frame van de panelen anders had die beneden gelegen
dat wel ja, maar je bent wel weer 2 ruggen lichter voordat die ketel er in zitquote:
ja deed echt mijn best om stll te blijvenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom hoor ik trouwens geen blije stuiterende bal als die toetert?
Hopelijk wel een kleinere dan dat ik nu heb, kan ik meer zooi kwijt in het hok.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
rip geld
ik moest er vorig jaar aan geloven. scheelde wel minstens de helft in stookkosten
Ja niks geen veiligheidsdingen ofzo, het is dat die een collega had die de ladder snel opzij kon schuiven zodat die daar op kon staanquote:
Kan ze niet bij jou douchen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
Ik klaag wel dat ze hier binnen af en toe iets moeten doen maar hoe moet de buurvrouw zich wel niet voelen.Wat een bende daar in de gang denk ik en ze kan niet douchen.
Gewoon naar het zwembad.quote:
doe dat nou niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deed echt mijn best om stll te blijven
dat is wel te snel ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk wel een kleinere dan dat ik nu heb, kan ik meer zooi kwijt in het hok.
Ben even m'n telefoon aan het opladen zodat ik kan bellenMaar het water moet ook weer aangevuld worden en dat is twee maanden geleden ook al gedaan.
Oh dat heb ik regelmatig nu.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer een Fokker bij mij laten douchen.
Ze zullen gaan miepen dat ik dat eerst weer moet aanvullen. Maar dat kan ik niet en mijn vader is net met vakantiequote:
Na een hete wilde nacht?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ging niet met haar naar bed.
waarom kan je dat nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zullen gaan miepen dat ik dat eerst weer moet aanvullen. Maar dat kan ik niet en mijn vader is net met vakantie
ja het is wel waarquote:
Ik kan niet de kraan gebruiken die ernaast zit, want de vorige bewoners hebben daarmee lopen kloten. Dus moet de kraan in de badkamer gebruiken met een of andere aansluiting aan de slang. En dan nog zou ik niet weten waar het in moet of tot hoeverquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom kan je dat niet![]()
slang eraan, kraantje open en vullen maar.
Ik zeg maar even niks.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
is ook gewoon vies. moet je helemaal niet willen.quote:
klinkt ingewikkeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet de kraan gebruiken die ernaast zit, want de vorige bewoners hebben daarmee lopen kloten. Dus moet de kraan in de badkamer gebruiken met een of andere aansluiting aan de slang. En dan nog zou ik niet weten waar het in moet of tot hoever
Wat een hel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ook gewoon vies. moet je helemaal niet willen.
ik heb dat 1 keer gedaan en toen was er 9 maanden later een kind.
dus ik begin er niet meer aan
Begrijpelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ook gewoon vies. moet je helemaal niet willen.
ik heb dat 1 keer gedaan en toen was er 9 maanden later een kind.
dus ik begin er niet meer aan
Ik moet zo eerst snacks kopen. Mijn Oreos waren weg voor ik het door had. Denk stiekem door een monstertje ofzo.quote:
Gelukkig is m'n vriend geen FOK!ker.quote:
dat probleem heb ik zelf ook vaak.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst snacks kopen. Mijn Oreos waren weg voor ik het door had. Denk stiekem door een monstertje ofzo.
Maar jij kan je kind nog de schuld geven.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat probleem heb ik zelf ook vaak.
Is ineens alles op. Zoals laatst die zak met chocolade kransjes
Die van mij heeft een streep door zijn naam dus of je dan nog echt een FOK!ker bent?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n vriend geen FOK!ker.
Kan ik tenminste nog zeesterren.
Matigjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij heeft een streep door zijn naam dus of je dan nog echt een FOK!ker bent?
huehuequote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
En dan nog zou ik niet weten waar het in moet of tot hoever
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst snacks kopen. Mijn Oreos waren weg voor ik het door had. Denk stiekem door een monstertje ofzo.
niet als die slaapt of op school zitquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij kan je kind nog de schuld geven.
Jawel joh daar heb je toch een kind voor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet als die slaapt of op school zit
waar hebben we het over?quote:
Dat weten wij toch niet joh.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet als die slaapt of op school zit
Ja kut is dat. Dan ben je een paar uur bezig geweest met stofzuigen, stoffen, dweilen, wasgoed, en dan kan het een week later weer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag maar huis schoonmaken en wasgoed opvouwen en ophangen.Komt ook echt nooit een einde aan.
en om hem bier voor me te laten halen uit de koelkastquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel joh daar heb je toch een kind voor.
Oh paar dagen later wel weer eigenlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Dan ben je een paar uur bezig geweest met stofzuigen, stoffen, dweilen, wasgoed, en dan kan het een week later weer.
huisarts.quote:
schiet niet echt opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huisarts.
ga ik naar die er naast. klik op inschrijfformulier. Kom je gewoon weer op de homepage uitBellen is inmiddels al te laat.
Echt wat een geouwehoer
Hoest met je tepel?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huisarts.
ga ik naar die er naast. klik op inschrijfformulier. Kom je gewoon weer op de homepage uitBellen is inmiddels al te laat.
Echt wat een geouwehoer
ik heb een meeting.quote:
Blegh. Ik heb dinsdag was staan ophangen en opvouwen, volgens mij kan ik vandaag wéér.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag maar huis schoonmaken en wasgoed opvouwen en ophangen.Komt ook echt nooit een einde aan.
sparen voor een droger danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:06 schreef Ama het volgende:
En ik heb momenteel meer wasgoed dan plek om te drogen. Was het maar zomer dan kon ik gewoon twee keer wassen op een dag.
Ja, dat wel. Ik geloof dat mijn collega's me wel waarderenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen blij dat je er bent?
wel handig hoorquote:
Kleding in de droger.quote:
ik flikker bijna alles er inquote:
dat wel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind energiemaatschappij vast ook wel leuk.
Ik hou m'n spul graag lang mooi, droger helpt daar niet bij. En voor alleen handdoeken ga ik geen droger neerzetten.quote:
Daar is het leven echt te kort voor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh paar dagen later wel weer eigenlijk
Dat zal verklaren waarom mijn "wegwerpkleding" gewoon jaren goed blijft.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou m'n spul graag lang mooi, droger helpt daar niet bij. En voor alleen handdoeken ga ik geen droger neerzetten.
Die van mij niet want m'n tarief staat vast oléquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind energiemaatschappij vast ook wel leuk.
Koud wassen en ophangen ipv in de droger helpt absoluut.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zal verklaren waarom mijn "wegwerpkleding" gewoon jaren goed blijft.
Koud wassenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koud wassen en ophangen ipv in de droger helpt absoluut.
Kijk daarom blijft het bij mij wel goed. 😎quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koud wassen en ophangen ipv in de droger helpt absoluut.
Truien enz kunnen prima op 30 graden als je fatsoenlijke wasmiddel hebt.quote:
Ja, bovenkleding he.quote:
Heb ik ook vaak wel haha.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Enige nadeel is dat ik m'n kleding eerder zat ben dan dat ik ze weg wil mikken. M'n trui van vandaag is ruim 10 jaar oud ofzo.
O die ja, maar handdoeken enzo gaan gewoon op 60.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Truien enz kunnen prima op 30 graden als je fatsoenlijke wasmiddel hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |