abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 08:13:11 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201748440
Serieus? Hebben ze geen normale kandidaten ofzo? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 14 oktober 2021 @ 08:15:05 #52
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201748454
quote:
16s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:13 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Hebben ze geen normale kandidaten ofzo? :')
Die zullen ze zeker hebben maar die missen waarschijnlijk het benodigde netwerk en bijbehorende miljoenensteun.



[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 14-10-2021 09:05:33 ]
pi_201748675
Ach, de ene seniele ouwe gek voor de ander.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 oktober 2021 @ 08:57:53 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201748738
Dus…

Man die totaal niet gelooft in een bepaald systeem, wil weer aan dat systeem deelnemen.

Hoe (on)geloofwaardig ben je als je weer gaat deelnemen aan die oh zo corrupte verkiezingen?

Hoe denkt hij die in godesnaam te winnen?

Wat een poppenkast.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201754469
quote:
16s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:13 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Hebben ze geen normale kandidaten ofzo? :')
Een politieke partij moet verder kunnen denken dan het hier en nu. Ze denken aan de consequenties want Trumpisme is een sterke politieke stroming geworden in de VS. Het Amerikaanse publiek is dol op politici die ze entertainen. Trump is een natuurtalent op dat gebied. De Duitsers zijn dat niet want de laatste keer dat ze een charismatische volksmenner hadden ging het goed fout. Die gaan dus voor droge bestuurders.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 00:41 schreef Peppert het volgende:
Tuurlijk steunen ze hem. Als ze dat niet doen, dan gaat die een nieuwe partij oprichten en verliezen ze potentieel tientallen miljoenen kiezers. De GOP zal hem heel strak omhelzen om te voorkomen dat zoiets gaat gebeuren.


[ Bericht 6% gewijzigd door Peppert op 14-10-2021 18:14:35 ]
pi_201754841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:07 schreef Peppert het volgende:

[..]
Een politieke partij moet verder kunnen denken dan het hier en nu. Ze denken aan de consequenties want Trumpisme is een sterke politieke stroming geworden in de VS. Het Amerikaanse publiek is dol op politici die ze entertainen. Trump is een natuurtalent op dat gebied. De Duitsers zijn dat niet want de laatste keer dat ze een charismatische volksmenner hadden ging het goed fout. Die gaan dus voor droge bestuurders.
[..]

Maar dat was wel een staaltje cabaret waar we nu nog om kunnen lachen.
Vakman pur sang
pi_201754902
Maar waar zijn de Republikeinen dan bang voor? Dat trump een eigen partij begint en meedoet? Dan wint ie sowieso de verkiezingen niet want dat is het verdeeld over de Republikeinen en Trumpisten en pakken de Democraten makkelijk de winst. En dan weer vier jaar later is Trump te oud en uitgespeeld en wellicht al overleden. Dan kunnen de Republikeinen weer meedoen met een sterke kandidaat, pakken ze de gematigde kant ook (want..trump laten vallen dus niet extreem gegaan) en het trumpisme stelt niks meer voor zonder trump dan

Trumpisme maak je dan gelijk kapot. Als je trump en z’n aanhangers in je partij houd grijpen ze daar de macht en heb je er als Republikein veel langer last van
pi_201754933
Weer vier jaar standup-comedy *O*
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201756336
Het is wel altijd lachen met die Trump. In die periode hoef je de VS niet serieus te nemen.

De stemmen zijn natuurlijk corrupt behalve wanneer je zelf zou winnen. Toch wel beetje voorspelbaar.

Voor de VS is het toch niet te hopen dat Trump het zou worden.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:20:16 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_201757257
Dit is een artikel wat uiteraard weer eens gecopy/paste is van een NYT of WaPo artikel, maar ik snap de bedoeling niet. Als het de schrijvers te doen is om de burger angst aan te jagen, doen ze hun werk helemaal niet goed. Want de percentages die worden genoemd als Republikeinse kiezers die Trump zouden steunen, zijn veel te laag. De GOP is momenteel helemaal niets zonder Trump. Overal worden de old skool zakkenvullers en plucheklevers zoals Cheney gewieberd en nemen jongere gedreven mensen (ook minderheden) hun plekken in. De zeloten uit het verleden zoals Romney hebben totaal geen aanhang meer.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:31:11 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201757435
Wat een armoe en treurnis
pi_201757508
Zou wat zijn zeg _O-

Zijn er eigenlijk jongere republikeinen die zich nu een beetje aan het profileren zijn om evt een gooi te doen?
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:40:48 #63
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_201757578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:36 schreef tjoptjop het volgende:
Zou wat zijn zeg _O-

Zijn er eigenlijk jongere republikeinen die zich nu een beetje aan het profileren zijn om evt een gooi te doen?
Niemand gaat het tegen Trump opnemen. Na Trump misschien DeSantis of Gaetz, maar misschien komen er over een paar jaar nog nieuwe mensen die oorspronkelijk niet uit de politiek komen, maar uit de media of sport ofzo. Wie weet een van Trumps zonen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:04:34 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201757955
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:51 schreef alopio het volgende:
Maar waar zijn de Republikeinen dan bang voor? Dat trump een eigen partij begint en meedoet? Dan wint ie sowieso de verkiezingen niet want dat is het verdeeld over de Republikeinen en Trumpisten en pakken de Democraten makkelijk de winst. En dan weer vier jaar later is Trump te oud en uitgespeeld en wellicht al overleden. Dan kunnen de Republikeinen weer meedoen met een sterke kandidaat, pakken ze de gematigde kant ook (want..trump laten vallen dus niet extreem gegaan) en het trumpisme stelt niks meer voor zonder trump dan

Trumpisme maak je dan gelijk kapot. Als je trump en z’n aanhangers in je partij houd grijpen ze daar de macht en heb je er als Republikein veel langer last van
Ze kunnen hem inderdaad beter "uitzieken"
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:14:48 #65
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_201758131
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Narcistische megalomaan wordt vervangen door demente seniel en wordt weer afgelost door narcistische megalomaan.

Wat een land
Goede samenvatting. :P

Wel triest dat dat land geen betere kandidaten naar voren kan schuiven. :')
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:24:02 #66
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_201759067
Amerika _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_201759260
Man man man. Zelfs Zihni Ozdil zou een verbetering zijn tov die kandidaten daar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')