abonnement Unibet Coolblue
pi_201754897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag een stressdagje. Was al best een tijd geleden dat ik een dag had dat écht niks lukte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Ik vind het knap hoe je hier mee om kan gaan. Ik was er volgens mij al lang klaar mee geweest.
pi_201754912
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:49 schreef Sarabi het volgende:
En moet ik verder teruglezen om de tafel van Barrel te zien? Begin nu wel nieuwsgierig te worden.
Ik heb aan de tafel gezeten, dus het is meer een herinnering dan een foto :+

@Tele6 ik had me ook helemaal buitengesloten gevoeld. Zo is het toch ook helemaal geen gelijkwaardige relatie? Je bent ook niet eens op de hoogte gesteld van het saunabezoek, je hoeft nergens bij te helpen voor de verjaardag alleen taart eten en weer naar huis. Ja, verjaardag van je neef vier je zo, niet die van je partner.

Leuke foto overigens in Bloot Gewoon! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 18:56:53 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_201754967
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:37 schreef AnneX het volgende:
Ondanks het giga drukverband op de linkerneusvleugel - hoe ze dat gefikst hebben - werd ik wakker na een heerlijke nacht en was het zelfs vergeten! 🤪 Oh ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens via fok ‘bliss balls’ gegoocheld https://www.kuukskes.nl/2(...)-havermout-snickers/ dat staat nu in de koelkast op te stijven, want van die pap kan geen bal worden gedraaid.

@:Lonaa mag/kun je ook rustig 😉 gaan zwemmen / bewegen in (warm) water? als revalidatie?
Een fanatieke sporter die "rustig" gaat zwemmen? De eerste 25 meter ja. Daarna gaat het wat sneller. En als er andere zwemmers zijn die een stevig tempo zwemmen gaat je met dat tempo mee. Ja ik doe rustig, ik kan nog veel sneller tegen je zelf zeggen en lekker door. De avond en volgende dag zijn dan minder.
Ik ken dat inmiddels. Meerdere keren ook. En nee je leert het ook niet af.
Zelfde als even een blokje om op hardloopschoenen, NIET DOEN. Enkel met zware schoenen waar je echt niet op kunt hardlopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201754983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb aan de tafel gezeten, dus het is meer een herinnering dan een foto :+

@:Tele6 ik had me ook helemaal buitengesloten gevoeld. Zo is het toch ook helemaal geen gelijkwaardige relatie? Je bent ook niet eens op de hoogte gesteld van het saunabezoek, je hoeft nergens bij te helpen voor de verjaardag alleen taart eten en weer naar huis. Ja, verjaardag van je neef vier je zo, niet die van je partner.

Leuke foto overigens in Bloot Gewoon! O+
Dankje. Je reactie neemt bij mij wat twijfels weg over of ik niet gewoon een veeleisend kreng ben.

De groepsfoto was een beetje raar geworden maar ik vond de individuele fotootjes echt leuk :)
  donderdag 14 oktober 2021 @ 18:58:40 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_201754986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag een stressdagje. Was al best een tijd geleden dat ik een dag had dat écht niks lukte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet twijfelen. Gewoon nee.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201755030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Een fanatieke sporter die "rustig" gaat zwemmen? De eerste 25 meter ja. Daarna gaat het wat sneller. En als er andere zwemmers zijn die een stevig tempo zwemmen gaat je met dat tempo mee. Ja ik doe rustig, ik kan nog veel sneller tegen je zelf zeggen en lekker door. De avond en volgende dag zijn dan minder.
Ik ken dat inmiddels. Meerdere keren ook. En nee je leert het ook niet af.
Zelfde als even een blokje om op hardloopschoenen, NIET DOEN. Enkel met zware schoenen waar je echt niet op kunt hardlopen.
Bij mij in het zwembad zijn er een snelle en een langzame baan. Als je expres de langzame baan kiest, moet je ook wel langzaam zwemmen anders ben je een aso. Dat helpt wel :P
(niet dat ik vaak ga zwemmen, bah chloor en bah nat water)

Ik vind rustig sporten ook een uitdaging, maar wel haalbaar. Je stelt dan gewoon je doelen de andere kant op. Dus niet een bepaalde afstand harder dan X tempo rennen, maar een afstand langzamer dan X rennen. Laatst had ik een loopje waarbij mijn hartslag het hele eind onder de 150 was gebleven, ik was er echt trots op :')
pi_201755031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dankje. Je reactie neemt bij mij wat twijfels weg over of ik niet gewoon een veeleisend kreng ben.

De groepsfoto was een beetje raar geworden maar ik vond de individuele fotootjes echt leuk :)
Dat ben je zeker niet. Zou me ook niet fijn voelen. Bij "gewone" vrienden al niet, laat staan bij je partner
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 19:02:02 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201755033
Bekijk het maar met je kut DigiD. Ik ga maandag wel naar het gemeentehuis. Morgen had ook gekund, maar dan is er markt. Oftewel enorm druk, kut met parkeren etc.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201755091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag een stressdagje. Was al best een tijd geleden dat ik een dag had dat écht niks lukte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* Alles wat Isa zegt :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201755138
Ik ben een beetje kriebelig van werkgedoe :6 Ik probeer het maar een beetje los te laten, morgen nog een volle dag maar daarna vrij tot volgende week donderdag O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201755186
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:58 schreef Tele6 het volgende:
Dankje. Je reactie neemt bij mij wat twijfels weg over of ik niet gewoon een veeleisend kreng ben.

De groepsfoto was een beetje raar geworden maar ik vond de individuele fotootjes echt leuk :)
Wás je maar een iets meer veeleisend kreng ;)

Groepsfoto is ook leuk. Ik begreep het bloementhema niet helemaal. Hoe was het blad zo bij jou gekomen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201755211
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wás je maar een iets meer veeleisend kreng ;)

Groepsfoto is ook leuk. Ik begreep het bloementhema niet helemaal. Hoe was het blad zo bij jou gekomen?
Ze kiezen elke keer een andere plek in Amersfoort om de foto te nemen, een plek waar je toevallig mensen tegen zou kunnen komen. Ze hebben ook wel eens een yogastudio en een ijskraam gedaan. De redactie zit in Amersfoort dus voor hen is het lekker dichtbij.

En ze kwamen bij mij terecht omdat ze op het laatste moment nog mensen nodig hadden, en juist die ene keer per maand dat ik op facebook kijk zag ik hun oproepje. :D
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 19:22:35 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201755274
Zeg @sigme plantengoeroe, hoe heet dit paarse plantje eigenlijk?

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201755376
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:22 schreef derLudolf het volgende:
Zeg @:sigme plantengoeroe, hoe heet dit paarse plantje eigenlijk?

[ afbeelding ]
Kattenstaart. Ik zie die kat er niet in, maar zo heet het.
Grote kattenstaart eigenlijk, om precies te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 19:33:48 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201755424
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Kattenstaart. Ik zie die kat er niet in, maar zo heet het.
Grote kattenstaart eigenlijk, om precies te zijn.
Dank u zeer
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 19:37:16 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201755484
Als bedankje krijg je deze lijsterbes.
Een gedigitaliseerd beeld is per definitie bewerkt, maar zo ziet de dia er ook uit. Prachtig, dia film
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 14 oktober 2021 @ 19:39:47 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_201755526
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bij mij in het zwembad zijn er een snelle en een langzame baan. Als je expres de langzame baan kiest, moet je ook wel langzaam zwemmen anders ben je een aso. Dat helpt wel :P
(niet dat ik vaak ga zwemmen, bah chloor en bah nat water)

Ik vind rustig sporten ook een uitdaging, maar wel haalbaar. Je stelt dan gewoon je doelen de andere kant op. Dus niet een bepaalde afstand harder dan X tempo rennen, maar een afstand langzamer dan X rennen. Laatst had ik een loopje waarbij mijn hartslag het hele eind onder de 150 was gebleven, ik was er echt trots op :')
Afgaan op enkel de max hartslag voor wat betreft de belasting van je lichaam is geen goede graadmeter. Gister eerst yoga fit mee gedaan om uit te proberen. Hartslag is niet boven de 120 geweest, en dat was dan ook nog alleen bij de handstand tegen een muur. Daarna een core training. 2 Dumbbells van 6 Kg in de handen en wat oefeningen 30 sec belasting, 30Sec pauze. Ook hier is de hartslag niet echt de hoogte in gegaan. Vandaag alleen wat bewogen en sauna. Alles doet au.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201755616
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Een fanatieke sporter die "rustig" gaat zwemmen? De eerste 25 meter ja. Daarna gaat het wat sneller. En als er andere zwemmers zijn die een stevig tempo zwemmen gaat je met dat tempo mee. Ja ik doe rustig, ik kan nog veel sneller tegen je zelf zeggen en lekker door. De avond en volgende dag zijn dan minder.
Ik ken dat inmiddels. Meerdere keren ook. En nee je leert het ook niet af.
Zelfde als even een blokje om op hardloopschoenen, NIET DOEN. Enkel met zware schoenen waar je echt niet op kunt hardlopen.
Jaja, dat is waar ook. Was geen slim voorstel.
Of of of … 😎
pi_201755617
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Als bedankje krijg je deze lijsterbes.
Een gedigitaliseerd beeld is per definitie bewerkt, maar zo ziet de dia er ook uit. Prachtig, dia film
[ afbeelding ]
Mooi uitgelicht!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201755627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:39 schreef z80 het volgende:

[..]
Afgaan op enkel de max hartslag voor wat betreft de belasting van je lichaam is geen goede graadmeter. Gister eerst yoga fit mee gedaan om uit te proberen. Hartslag is niet boven de 120 geweest, en dat was dan ook nog alleen bij de handstand tegen een muur. Daarna een core training. 2 Dumbbells van 6 Kg in de handen en wat oefeningen 30 sec belasting, 30Sec pauze. Ook hier is de hartslag niet echt de hoogte in gegaan. Vandaag alleen wat bewogen en sauna. Alles doet au.
Ja natuurlijk werkt het niet voor dingen waarbij je kracht/lenigheid traint ipv conditie, en het werkt maar in beperkte mate want als ik 20 km ga wandelen krijg ik ook geen hoge hartslag maar dat zou ook pijn doen.

Het werkt ook alleen maar als je weet hoe je je normaal voelt tijdens een activiteit, dan kun je je doel lager leggen dan dat. Ik heb dat loopje vaak genoeg gedaan met hartslag gemiddeld 160+ dus ik weet dat ik rustig aan doe als ik de hele tijd onder de 150 zit.

Ik bedoelde vooral, leg je doel bewust lager dan normaal en vier het als je dan onder dat lagere doel hebt kunnen blijven.
pi_201755652
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jaja, dat is waar ook. Was geen slim voorstel.
Of of of … 😎
Nah, beter van niet inderdaad. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201755688
@AnneX, kan je met een bepleisterde neus naar de uitvaart? Of ga je die nu missen door de operatie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201755717
quote:
2s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nah, beter van niet inderdaad. :7
De week is bijnaaaa voorbij *O*
pi_201755803
quote:
2s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nah, beter van niet inderdaad. :7
Ik begrijp dit niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201755886
quote:
5s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:49 schreef sigme het volgende:
@:Annex, kan je met een bepleisterde neus naar de uitvaart? Of ga je die nu missen door de operatie?
Ja hoor. Ga ik gewoon doen. Er is nog niets bekend.
Alsmaar in gedachten ermee bezig. Onwerkelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')