quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie kijkt er überhaupt ooit hele wedstrijden terug
Ik heb de potjes van Ajax in de CL (uit tegen Juve en Real) wel teruggekeken, maar dat was ook omdat ik het in de kroeg keek en dan krijg je toch minder mee. En de 5-1 tegen Spanje van NL ook.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie kijkt er überhaupt ooit hele wedstrijden terug
Ja toen in de eerste golf van de pandemie heb ik ook een paar van die nostalgische potjes gekeken omdat er verder geen reet te doen wasquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de potjes van Ajax in de CL (uit tegen Juve en Real) wel teruggekeken, maar dat was ook omdat ik het in de kroeg keek en dan krijg je toch minder mee. En de 5-1 tegen Spanje van NL ook.
Ik heb het ook weleens geprobeerd maar zelfs als je een poging doet spoel je toch automatisch door naar de doelpunten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja toen in de eerste golf van de pandemie heb ik ook een paar van die nostalgische potjes gekeken omdat er verder geen reet te doen was
Maar zelfs de kampioenswedstrijd van Feyenoord heb ik nooit integraal teruggekeken.
Waarvoor dat danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Iemand de opstelling?
Ik ben geblokkeerd op twitter door oranje
Ze hadden ooit een overdreven filmpje gemaakt voor Van Dijk toen hij geblesseerd raakte. Toen ik reageerde dat hij niet dood was werd ik meteen geblokkeerdquote:
0-2.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:53 schreef Caland het volgende:
Zirkzee en Ekkelenkamp op de vleugels
ERWINNED
Is inderdaad de zoon van de oud-Eagle.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:14 schreef Obiekulu het volgende:
Zou die Clescenco van Jong Moldavië een zoon zijn van de oud-Eagle?
Is dit door de commentator nog genoemd misschien?
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/576712quote:VERDERE GEGEVENS
Nicky Clescenco is zoon van Serghei Clescenco (Trainer Moldavië).
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ryan zal er zin in hebben.
[ twitter ]
Reden dat Gorter er niet bij zitquote:Jay Gorter is niet opgeroepen voor Jong Oranje omdat hij niet onmiddellijk heeft gereageerd op WhatsApp-berichten van keeperstrainer Sierd van der Berg, zo meldt journalist Mike Verweij in de voetbalpodcast Kick-off van De Telegraaf. Pijnlijk genoeg zat de doelman van Ajax op het bewuste moment in het ziekenhuis bij zijn moeder, die kampt met een nierziekte. Desalniettemin werd Gorter alsnog niet opgeroepen voor de interlands tegen België en Roemenië.
KNVBgodenquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Reden dat Gorter er niet bij zit
Dit is echt heel triest.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
KNVB-apparatsjiks als Sierd van der Berg zijn echt de AIDS van het Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |