abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:14:20 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201732416
quote:
Rutte: kroonprinses Amalia mag met een dame trouwen



DEN HAAG - Niets staat kroonprinses Amalia in de weg om met een dame te trouwen, mocht ze dat willen. Dat blijkt uit antwoorden van premier Rutte op vragen over mogelijke problemen met de erfopvolging.

De VVD wilde van de minister-president weten of Amalia van de troon zou moeten afzien als ze met een partner van hetzelfde geslacht zou willen trouwen. Voor het kabinet is dit geen probleem, laat Rutte weten. Het gaat ook niet om Amalia in het bijzonder, het kabinetsstandpunt geldt voor iedere troonopvolger m/v.

Wel erkent Rutte dat de grondwet van erfopvolging uitgaat, terwijl de manier waarop het familierecht tegenwoordig is ingericht niet automatisch uitgaat van kinderen die afstammen van de ouders die hen verzorgen. Van erfopvolging, zoals dat in de grondwet is verankerd, hoeft dan geen sprake te zijn. Volgens Rutte kan er dan ook ’spanning’ ontstaan tussen beide uitgangspunten.

Een toekomstige regering en parlement kunnen zich volgens Rutte te zijner tijd buigen over de erfopvolging, voor het geval er kinderen in het gezin van de troonopvolger zullen zijn die niet van haar of hem afstammen. Overigens zijn er geen aanwijzingen dat Amalia überhaupt al overweegt om met iemand (m/v) in het huwelijk te treden.

Donderdag praat de Tweede Kamer met premier Rutte over het koningshuis, als de begroting voor de Koning wordt besproken. Dan komen hete hangijzers aan de orde als de uitkering die de vorst ontvangt en de afsluiting van kroondomein Het Loo voor koninklijke jachtpartijen.

https://www.telegraaf.nl/(...)met-een-dame-trouwen

--------------

Wat fijn dat ze mag zijn wie ze is :) Ergens hoop ik dat ze uit de kast komt. Lijkt mij heel leuk als we een regenboogkoningin krijgen O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201732470
Als ze uit de kast komt hebben we deze poppenkast niet meer nodig en kunnen we het afschaffen.
pi_201732481
Moet zij weten :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:24:34 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201732521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Moet zij weten :')
Ja :) Goed toch dat ze het zelf mag weten :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:25:40 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201732533
Want Amalia is lesbisch?
pi_201732539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Want Amalia is lesbisch?
Blijkbaar wel. Anders zou het toch geen nieuws zijn.
pi_201732549
Wat lekker woke weer.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:27:48 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201732558
99,9% van het land interesseert het geen moer of iemand op mannen, vrouwen of alles er tussenin valt. Tijd dat we met deze poppenkast stoppen.

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 12-10-2021 19:27:52 ]
pi_201732561
Schaf dat achterlijke sprookje nou maar gewoon af. :{w
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201732566
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja :) Goed toch dat ze het zelf mag weten :)
Ja precies, maar waarom dit nieuws is (zelfs voorpaginanieuws ) :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_201732568
Mag ze ook trouwen met Mark Rutte of is het dan belangenverstrengeling?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:32:26 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201732611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Anders zou het toch geen nieuws zijn.
Uit het artikel:

"Overigens zijn er geen aanwijzingen dat Amalia überhaupt al overweegt om met iemand (m/v) in het huwelijk te treden."

Dus de premier houdt zich met iets bezig wat totaal nog niet relevant is en waarschijnlijk ook niet gaat worden (verreweg de meeste vrouwen zijn hetero).

Wáárom?! _O-
pi_201732658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Want Amalia is lesbisch?
Schijnbaar. Nederland moet zich weer eens voor lul zetten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201732662
Achterlijk nieuws, achterhaald instituut :{w
Alius aliud dicit
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:41:08 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201732687
Ja, ik maak mij ook constant druk over de vraag of onze adellijke overlords wel mogen zijn wie ze willen zijn. :')
pi_201732693
Ach, het koningshuis moet ook even met de LHBTQIRVUMDS gemeenschap geassocieerd worden hoor.

Waarom niet de vraag;
Waarom trouwt een prins(es) nooit met een neger?
pi_201732744
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Uit het artikel:

"Overigens zijn er geen aanwijzingen dat Amalia überhaupt al overweegt om met iemand (m/v) in het huwelijk te treden."

Dus de premier houdt zich met iets bezig wat totaal nog niet relevant is en waarschijnlijk ook niet gaat worden (verreweg de meeste vrouwen zijn hetero).

Wáárom?! _O-
Omdat zijn eigen partij dat wilde weten. :P

quote:
De VVD wilde van de minister-president weten of Amalia van de troon zou moeten afzien als ze met een partner van hetzelfde geslacht zou willen trouwen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:51:50 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201732784
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:41 schreef Toine51 het volgende:
Ach, het koningshuis moet ook even met de LHBTQIRVUMDS gemeenschap geassocieerd worden hoor.

Waarom niet de vraag;
Waarom trouwt een prins(es) nooit met een neger?
Zou de prinses wel blanke vla lusten?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:52:16 #19
74056 crew  ToT
pi_201732791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou de prinses wel blanke vla lusten?
Zou ze een propper of een vouwer zijn?
pi_201732796
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:54:58 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201732820
Deze gaat het goed doen bij VI vrijdag :P
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:00:57 #22
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201732869
Uiteraard is NL een land bij uitstek waar je jezelf mag zijn.

Ik vraag me wel af wat er gebeurt als ze een verstandelijk gehandicapt kindje uit Nigeria adopteert en daar ouderlijke voogdij over krijgt. Dit wordt dan onze koning en links Nederland gaat dat fantastisch vinden.

De vraag is: Wat betekent dit in de praktijk? Bijvoorbeeld voor een staatsbezoek? Een land als Rusland ziet daar weinig in om hun president te laten praten met onze "koning". Tegelijkertijd gaat onze "koning" praten met de koning van een of ander Scandinavisch land die weer een andere afwijking heeft en totaal niet gekozen is. In de praktijk zijn er 2 mensen met elkaar in om niets. Maar het moet wel gefaciliteerd worden allemaal voor de vorm.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:02:09 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201732883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Want Amalia is lesbisch?
Ga er maar van uit. Anders krijgt het niet zo veel aandacht.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:03:57 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201732904
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef Ixnay het volgende:
Uiteraard is NL een land bij uitstek waar je jezelf mag zijn.

Dat maken mensen zichzelf graag wijs. Al is het in veel andere landen natuurlijk nog wat lastiger.

Verder prima, alleen wordt het produceren van troonopvolgers dan nog wel een dingetje. Iets met de bloedlijn.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:05:02 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201732918
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ga er maar van uit. Anders krijgt het niet zo veel aandacht.
Goed voorbeeld dan, gisteren was het 'coming out day' :')
pi_201732951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:41 schreef Toine51 het volgende:
Ach, het koningshuis moet ook even met de LHBTQIRVUMDS gemeenschap geassocieerd worden hoor.

Waarom niet de vraag;
Waarom trouwt een prins(es) nooit met een neger?
Omdat ze daar geen zin in hebben?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:10:37 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201732970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Omdat ze daar geen zin in hebben?
Sowieso al het gedoe zoals bij het Britse koningshuis.
pi_201733022
Grappig dat er al over wordt gepraat alsof het zo is. Weten ze meer dan wij of loopt iedereen elkaar gewoon na te lullen?

Dat ze nog koningin zou kunnen worden, lijkt me evident. Alleen de vraag wie haar dan weer zou moeten opvolgen is interessant. Vroeger had je geen coming-out, geen homohuwelijk, geen spermadonors (niet bewust althans :+ ), etc. Als de koning eigenlijk meer van jongens hield, moest hij zich er toch maar even overheen zetten en zorgen dat er een zoon kwam, anders had je heel wat problemen. Nu is ons koningshuis ceremonieel en is de familie groot genoeg, dus dat is niet zo'n ramp. Maar het zou wel ongebruikelijk zijn als de kroonprinses kinderloos blijft, of adopteert, of kunstmatige inseminatie ondergaat. Zou zo'n kind dan de opvolger worden, of mag Alexia het dan doen?

Het wat-als is eigenlijk interessanter dan die dooddoener van "Iedereen mag zichzelf zijn!"
pi_201733044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Omdat ze daar geen zin in hebben?
Is dit cynisch bedoeld?
Anyway, het koningshuis mag wel eens vaker kritisch worden aangepakt, vooral door onze Slavernij en herstelbetalingen jankerds.

Hoe is dat koningshuis eigenlijk zo rijk geworden? Verdiepten ze zich daar maar eens in..

En sowieso, Huis van Oranje... Willem 3 is kinderloos gestorven. Ze plukten een verre neef met dezelfde achternaam en borduurden weer verder....geen greintje Oranjebloed wat daar nog stroomt
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:18:55 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201733045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:16 schreef Vasilevski het volgende:
Grappig dat er al over wordt gepraat alsof het zo is. Weten ze meer dan wij of loopt iedereen elkaar gewoon na te lullen?

Dat ze nog koningin zou kunnen worden, lijkt me evident. Alleen de vraag wie haar dan weer zou moeten opvolgen is interessant. Vroeger had je geen coming-out, geen homohuwelijk, geen spermadonors (niet bewust althans :+ ), etc. Als de koning eigenlijk meer van jongens hield, moest hij zich er toch maar even overheen zetten en zorgen dat er een zoon kwam, anders had je heel wat problemen. Nu is ons koningshuis ceremonieel en is de familie groot genoeg, dus dat is niet zo'n ramp. Maar het zou wel ongebruikelijk zijn als de kroonprinses kinderloos blijft, of adopteert, of kunstmatige inseminatie ondergaat. Zou zo'n kind dan de opvolger worden, of mag Alexia het dan doen?

Het wat-als is eigenlijk interessanter dan die dooddoener van "Iedereen mag zichzelf zijn!"
Willem III was toch onvruchtbaar?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201733079
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Willem III was toch onvruchtbaar?
Aanvankelijk niet. Hij heeft verschillende kinderen verwekt, die allen jong zijn overleden. Maar of hij op oudere leeftijd als syfiluspatiënt nog in staat was Emma te bevruchten wordt alom betwijfeld.

Overigens was zijn vader wel gewoon homo.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:24:49 #32
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201733110
Wat een ontiegelijk non-nieuws. Het heeft nooit niet gemogen (althans, niet sinds het legaliseren van het homohuwelijk in NL) dus dat het nu 'wel' zou mogen is niet eens waar. Een kansloos een-tweetje binnen de VVD om de krant te kunnen halen, daarbij op de koop toe nemend dat half Nederland aan het speculeren is over de seksuele geaardheid van een minderjarige.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201733119
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Willem III was toch onvruchtbaar?
Oh ja, dat is wel een spicy gerucht inderdaad. Wilhelmina als bastaard. :D Wie zal het zeggen? Als dat zo is, dan is één voordeel aan de moderne tijd dat we er gewoon eerlijk over kunnen praten als de koning(in) geen kinderen kan/wil krijgen.
pi_201733136
Okay, onze kroonprinses mag dus desgewenst met een vrouw trouwen.

Ander vragen zijn:

1. Mag zij ook met een moslim trouwen? En zo ja, mag dat ook als deze moslim reeds getrouwd is en Amalia zijn tweede vrouw wordt?

2. Mag zij zich ook laten transgenderen naar man? En zo ja, mag zij daarna nog met een man trouwen?
pi_201733144
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Is dit cynisch bedoeld?
Anyway, het koningshuis mag wel eens vaker kritisch worden aangepakt, vooral door onze Slavernij en herstelbetalingen jankerds.

Hoe is dat koningshuis eigenlijk zo rijk geworden? Verdiepten ze zich daar maar eens in..

En sowieso, Huis van Oranje... Willem 3 is kinderloos gestorven. Ze plukten een verre neef met dezelfde achternaam en borduurden weer verder....geen greintje Oranjebloed wat daar nog stroomt
Wil jij Amalia dan dwingen om met mensen van bepaalde rassen te trouwen? Wat voor idioot ben jij dan?

Dat mensen zich überhaupt druk maken of ze wel een relatie wil en dan nog met wie. Ik vind je post heel vreemd, das geen BLM meer maar ziekelijk.
pi_201733145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een ontiegelijk non-nieuws. Het heeft nooit niet gemogen (althans, niet sinds het legaliseren van het homohuwelijk in NL) dus dat het nu 'wel' zou mogen is niet eens waar. Een kansloos een-tweetje binnen de VVD om de krant te kunnen halen, daarbij op de koop toe nemend dat half Nederland aan het speculeren is over de seksuele geaardheid van een minderjarige.
Het is allemaal dankzij de VVD dat we kunnen zijn wie we willen! #heelnormaal #vvd

Vroeger durfde ik er nooit voor uit te komen dat ik een rechtgeaarde heteroseksuele man ben, maar sinds Rutte premier is schreeuw ik het van de daken! *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:30:51 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201733180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Aanvankelijk niet. Hij heeft verschillende kinderen verwekt, die allen jong zijn overleden. Maar of hij op oudere leeftijd als syfiluspatiënt nog in staat was Emma te bevruchten wordt alom betwijfeld.

Overigens was zijn vader wel gewoon homo.
Oohja, dat was het ja.

Wel jammer dat er in die tijd geen internet was :T Dat zou een geweldig vuurwerk geweest zijn :D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:32:06 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201733207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Oh ja, dat is wel een spicy gerucht inderdaad. Wilhelmina als bastaard. :D Wie zal het zeggen? Als dat zo is, dan is één voordeel aan de moderne tijd dat we er gewoon eerlijk over kunnen praten als de koning(in) geen kinderen kan/wil krijgen.
Zou tof zijn als ze ooit eens DNA onderzoek gaan doen. Maar voorlopig gaat dat niet gebeuren vrees ik: https://www.volkskrant.nl(...)in-beatrix~b4a181ba/

Ja, dat is het mooie aan deze tijd. De koning(in) is ook gewoon maar een mens.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:32:42 #39
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201733215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Okay, onze kroonprinses mag dus desgewenst met een vrouw trouwen.

Ander vragen zijn:

1. Mag zij ook met een moslim trouwen?
Ja, per definitie. Maar de Kamer moet toestemming geven als een lid van het KH gaat trouwen, als diegene zijn of haar aanspraak op de troon wil behouden. Ten eerste lijkt het me vrij zinloos om van tevoren een checklist op te stellen waar iemand wel of niet aan moet voldoen, want dat zou het stemrecht van de Kamerleden beperken. En ten tweede verwacht ik niet dat men tegen stemt, gezien de bagage die de vorige drie troonopvolger-bruid(egomm)en meenamen.
quote:
En zo ja, mag dat ook als deze moslim reeds getrouwd is en Amalia zijn tweede vrouw wordt?
Nee. Dergelijke huwelijken worden in NL niet gesloten, en als het in het buitenland gebeurt worden ze hier niet erkend.
quote:
2. Mag zij zich ook laten transgenderen naar man? En zo ja, mag zij daarna nog met een man trouwen?
Ik heb geen flauw idee, maar ik kan niet zeggen dat ik dat heel relevant vind. Ik zou me kunnen voorstellen dat, mocht die situatie zich voordoen, de druk achter de voordeur van Huis ten Bosch hoog genoeg oploopt om ervoor te zorgen dat de kroonprins(es) zelf een stapje opzij doet en het stokje doorgeeft aan nummer 2. Maar nogmaals, het is een volkomen zinloze discussie zo lang het niet relevant is. Er is in elk geval geen wet die het verbiedt, lijkt me.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:48:30 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201733485
Gelukkig houden Kamerleden zich ook bezig met dit soort belangrijke kwesties.
pi_201733881
-verkeerd gelezen-

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2021 20:15:14 ]
pi_201734137
quote:
Tenminste eentje die het snapt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_201734411
quote:
Als Rutte dit moet zeggen door uitspraken van een PvdA minister president van vroeger moet je misschien even je domme kop houden of minder bijdehand doen als de huidige voorzitter van de PvdA.
pi_201734439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef Eightyone het volgende:
Verder prima, alleen wordt het produceren van troonopvolgers dan nog wel een dingetje. Iets met de bloedlijn.
Maar die bloedlijn moet dan toch alleen van Amalia vast staan?
Anders gezegd, als ze tijdens een wilde studententijd zwanger wordt van een onbekende en het kind houdt dan hebben we de volgende troonopvolger.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201734513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:46 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Maar die bloedlijn moet dan toch alleen van Amalia vast staan?
Anders gezegd, als ze tijdens een wilde studententijd zwanger wordt van een onbekende en het kind houdt dan hebben we de volgende troonopvolger.
Nee, dan niet want het moet wel een erkend kind zijn, geen onecht kind.

Als ze echter in een goedgekeurd huwelijk een kind krijgt dan is het kind wel erkend en dus gewoon troonopvolger.
pi_201734670
We zijn helemaal gek geworden in dit land. Ja Amelia mag met een vrouw een relatie hebben, maar dan kan je het koningschap wel vergeten.
pi_201734682
lol

twitter
pi_201734706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:52 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nee, dan niet want het moet wel een erkend kind zijn, geen onecht kind.

Als ze echter in een goedgekeurd huwelijk een kind krijgt dan is het kind wel erkend en dus gewoon troonopvolger.
Maar is een kind onwettig als de moeder ongehuwd is?
In tegenstelling tot het vaderschap kan het moederschap niet in twijfel worden getrokken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201734733

Krijgt Hans straks twee keer bier.
Incelfrikandel
pi_201734765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:11 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Maar is een kind onwettig als de moeder ongehuwd is?
In tegenstelling tot het vaderschap kan het moederschap niet in twijfel worden getrokken.
Een troonopvolger moet geboren zijn 'uit' een goedgekeurd huwelijk. Zonder een huwelijk dus geen troonopvolger lijkt mij. Tenzij de politiek daar tegen die tijd weer anders over besluit maar dat zal niet meevallen met al die christelijke partijen in NL.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:31:42 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201734904
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:17 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Een troonopvolger moet geboren zijn 'uit' een goedgekeurd huwelijk. Zonder een huwelijk dus geen troonopvolger lijkt mij. Tenzij de politiek daar tegen die tijd weer anders over besluit maar dat zal niet meevallen met al die christelijke partijen in NL.
Hoe gaat dat dan? Wie in de politiek beslist dit? De tweede kamer? Als het gaat om een meerderheid in de tweede kamer moet het geen probleem zijn lijkt mij. De christelijke en de andere homofobe partijen halen geen meerderheid
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201734971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wil jij Amalia dan dwingen om met mensen van bepaalde rassen te trouwen? Wat voor idioot ben jij dan?

Dat mensen zich überhaupt druk maken of ze wel een relatie wil en dan nog met wie. Ik vind je post heel vreemd, das geen BLM meer maar ziekelijk.
Nee, je leest verkeerd. Men maakt zich druk of ze wel met een vrouw mag trouwen.
In deze tijd valt het me mee dat ze nog nooit de vraag hebben gesteld wanneer er eens een donkere buitenlander in het koningshuis komt
pi_201735060
Mag ze met een moslim trouwen?
Gaat het kabinet daar toestemming voor geven?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201735122
Ik dacht rutte is demissionair?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201735206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee, je leest verkeerd. Men maakt zich druk of ze wel met een vrouw mag trouwen.
In deze tijd valt het me mee dat ze nog nooit de vraag hebben gesteld wanneer er eens een donkere buitenlander in het koningshuis komt
Ok, eens.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:15:10 #56
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201735248
Toch fijn dat er tijd is om dit soort hypothetische onbenulligheden te behandelen. Heb alleen even het nieuws gemist dat alle grote kwesties al opgelost zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201735545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:09 schreef potjecreme het volgende:
lol

[ twitter ]
Lama
afspraak tandarts verzetten
pi_201735558
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Beetje achterlijke tweet aangezien meneer Schimmel zelf ook van adel en geld komt.

Of moet die weer even in het goede licht staan voor zijn linkse vriendjes?
Dus door zijn afkomst mag hij hier niks over zeggen?
pi_201735564
Ja stomme post stomme Schimmelpennicnk.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:49:14 #60
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_201738907
Wat een ziekelijk gedoe weer om alweer extra aandacht te krijgen voor de lhtb zeurpieten.

Laat Amalia daar gewoon buiten totdat er echt iets te melden valt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:53:12 #61
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201738952
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:49 schreef deedeetee het volgende:
Wat een ziekelijk gedoe weer om alweer extra aandacht te krijgen voor de lhtb zeurpieten.

Laat Amalia daar gewoon buiten totdat er echt iets te melden valt.
Wat een ziekelijk gedoe weer om aandacht te krijgen voor de koningshuis slijmers. Laat de lhbt-acceptatie daar lekker buiten en schaf die archaïsche onzin af.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:23:38 #62
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201739230
Zou Amalia dan ook met haar vrouw straks naar Saoedi-Arabië afreizen om de Nederlandse belangen te vertegenwoordigen?
pi_201739277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:23 schreef damsco het volgende:
Zou Amalia dan ook met haar vrouw straks naar Saoedi-Arabië afreizen om de Nederlandse belangen te vertegenwoordigen?
Fuck Saudi-Arabië.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201739740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:23 schreef damsco het volgende:
Zou Amalia dan ook met haar vrouw straks naar Saoedi-Arabië afreizen om de Nederlandse belangen te vertegenwoordigen?
:')
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:01:26 #65
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201739768
Mag ze ook trouwen met een vrouw die geen dame is?
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:05:12 #66
3542 Gia
User under construction
pi_201739812
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:53 schreef superniger het volgende:
Mag ze met een moslim trouwen?
Gaat het kabinet daar toestemming voor geven?
Kan, maar kinderen krijgen het geloof van de troonopvolger.
Kinderen zullen geen moslim zijn. Welke moslimman wil dat?
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:09:24 #67
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201740609
quote:
Ze mag wel een toontje lager zingen. Rutte geeft gewoon antwoord op kamer vragen afkomstig van PvdA en VVD. Wat moet hij anders? Dat de media dit oppakt alsof het wereldnieuws is ligt niet aan Rutte.

https://www.tweedekamer.n(...)38183&did=2021D38183
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:22:01 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201740762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:09 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Ze mag wel een toontje lager zingen. Rutte geeft gewoon antwoord op kamer vragen afkomstig van PvdA en VVD. Wat moet hij anders? Dat de media dit oppakt alsof het wereldnieuws is ligt niet aan Rutte.

https://www.tweedekamer.n(...)38183&did=2021D38183
Zegt ze dat dan? Het stellen van achterlijke vragen mag ze ook wat van vinden.
pi_201740829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:09 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Ze mag wel een toontje lager zingen. Rutte geeft gewoon antwoord op kamer vragen afkomstig van PvdA en VVD. Wat moet hij anders? Dat de media dit oppakt alsof het wereldnieuws is ligt niet aan Rutte.

https://www.tweedekamer.n(...)38183&did=2021D38183
Joh niemand luistert naar de PVDA behalve de PVDA zelf.
afspraak tandarts verzetten
pi_201740902
Ben benieuwd wat er dan zou gebeuren. Wie zou dan de zaadcel mogen leveren voor het verwekken van een troonopvolg(s)ter?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:36:58 #71
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201740931
Called it.


quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
Amalia houdt niet van pik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201740994
Wat fijn. En dit naar aanleiding van? Het is mij niet bekend dat onze kroonprinses uit de kast is gekomen. Heb ik wat gemist?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 13:48:51 #73
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201741064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:42 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat fijn. En dit naar aanleiding van? Het is mij niet bekend dat onze kroonprinses uit de kast is gekomen. Heb ik wat gemist?
Ik snap het ook niet helemaal :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201743454
Lekker belangrijk gewoon de wet aanpassen naar de huidige tijd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 13 oktober 2021 @ 17:25:43 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201743472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet helemaal :D
Nee niemand hier volgens mij. Het lijkt erop dat we een stukje context missen :D
pi_201743518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:23 schreef vipergts het volgende:
Lekker belangrijk gewoon de wet aanpassen naar de huidige tijd.
Dus gewoon stoppen met deze poppenkast en de republiek uitroepen?
pi_201743526
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ben benieuwd wat er dan zou gebeuren. Wie zou dan de zaadcel mogen leveren voor het verwekken van een troonopvolg(s)ter?
Gezien de inteelt geschiedenis van de oude Europese vorstenhuizen, Willempie 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201743767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:29 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dus gewoon stoppen met deze poppenkast en de republiek uitroepen?
Dat hoeft niet perse maar Maxima en Diana waren ook niet meer dan broedmachines voor een troonopvolger. Als het nageslacht moet komen uit een goedgekeurd huwelijk zie ik het probleem niet Amalia trouwt met een vrouw wandelt een ivf kliniek die doet zijn werk en 9 maanden later hebben we nieuw bloed. Het lijkt mij sterk dat er in de wet staat dat het nageslacht van de huwelijks partner moet zijn. Als het erfelijk moet zijn dan is alleen van belang dat de lijn doorgaat niet wie het zaadcelletje of de eicel levert.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:02:56 #79
3542 Gia
User under construction
pi_201750108
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:42 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat fijn. En dit naar aanleiding van? Het is mij niet bekend dat onze kroonprinses uit de kast is gekomen. Heb ik wat gemist?
Ik denk om popi mee te kunnen doen op 'coming out day'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')