zag toevallig ook een geldmaat buiten gebruik. heeft dat niet te maken met de vodafone storing ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:01 schreef raptorix het volgende:
Is er iemand die een werkende geldmaat weet? Die website van ze geeft aan waar dat kan, maar loopt hopeloos achter, kom je bij de automaat, zijn die buiten werken of zelfs dichtgetimmert
Ben er al achter, nee komt door personeelstekort bij Brinks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
zag toevallig ook een geldmaat buiten gebruik. heeft dat niet te maken met de vodafone storing ofzo?
Je hebt het laatste jaar geen enkele geldautomaat gezien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:09 schreef Drxx het volgende:
Laat maar, kan niet lezenHad geen idee dat 'geldmaat' een ding is, ik dacht het gaat gewoon over een geldautomaat
Natuurlijk wel, maar die staan gewoon bij een ING; Ceintuurbaan en BoLo-weg bijvoorbeeld. Maar je zoekt iets specifiekers zo te lezen in je OP (geldmaat), toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt het laatste jaar geen enkele geldautomaat gezien?
de Geldmaat gaat alle normale automaten van grootbanken vervangen. Wist je dat al?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die staan gewoon bij een ING; Ceintuurbaan en BoLo-weg bijvoorbeeld. Maar je zoekt iets specifiekers zo te lezen in je OP (geldmaat), toch?
Dacht dat dat al zo was, in Amsterdam zijn ze volgens mij allemaal al vervangen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
de Geldmaat gaat alle normale automaten van grootbanken vervangen. Wist je dat al?
Nope, ik lees nu pas van zijn bestaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
de Geldmaat gaat alle normale automaten van grootbanken vervangen. Wist je dat al?
Dus ING Ceintuurbaan en BoLo-weg ook gecheckt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dacht dat dat al zo was, in Amsterdam zijn ze volgens mij allemaal al vervangen.
Geldbillenmaat.quote:
Op BoLo-weg zit de ING er nog met zijn automaten, storten incluis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dus ING Ceintuurbaan en BoLo-weg ook gecheckt?
Als zelfs BoLo-weg het niet meer heeft met zijn 50 Turkse zaakjes om de hoek dan zal je het nergens meer vinden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |