abonnement Unibet Coolblue
pi_201729769
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Sorry. Zal ik ze de 'woke-lovers' gaan noemen? :D
Noem ze niks, is ook een keuze of mensen met een andere mening.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:59:24 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201729786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Noem ze niks, is ook een keuze of mensen met een andere mening.
Woke mensen zijn ook 'mensen met een andere mening' :D Waarom zou je je daar zo ongezond druk over maken dan? ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_201729821
:')
U MAD?
pi_201729829
Tsja, we zullen zien of er een markt is voor een biseksuele Superman. Zoals ik al eerder aangaf: als niemand hier op zit te wachten, zal deze stripreeks vanzelf een stille dood sterven.

[ Bericht 1% gewijzigd door KoosVogels op 12-10-2021 15:43:09 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201729982
Zo de beste man is 80 jaar hetero, maar ineens wordt Superman bi omdat dat moet in deze tijd?

Beetje gek.
Bedenk dan een nieuwe strip met een bi erin.
pi_201730015
Ik had het altijd al gedacht, met dat pakje en dat gaye capeje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201730078
Iedereen gelijk getriggered dat de zoon van hun jeugdheld hommo is. Bang dat je eigen zoon dan ook 👨‍❤️‍💋‍👨 wordt of zo? 🤭
pi_201730096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:17 schreef bianconeri het volgende:
Zo de beste man is 80 jaar hetero, maar ineens wordt Superman bi omdat dat moet in deze tijd?

Beetje gek.

Nee het gaat blijkbaar om zijn zoon
pi_201730237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had het altijd al gedacht, met dat pakje en dat gaye capeje.
Eindelijk komt hij uit zijn telefooncel


Wokepeepz gaan nu liegen dat het zijn zoon is ... bah die cultuurmarxisten
pi_201730267
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Woke mensen zijn ook 'mensen met een andere mening' :D Waarom zou je je daar zo ongezond druk over maken dan? ;)
Ik ben wel benieuwd hoe je 'ongezond druk maken' zou willen definiëren. Ik heb namelijk sterk het idee dat het net een beetje anders ligt dan jij nu schetst.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:12:45 #86
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201730790
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe je 'ongezond druk maken' zou willen definiëren. Ik heb namelijk sterk het idee dat het net een beetje anders ligt dan jij nu schetst.
Mensen die bij elk bericht dat zij 'woke' noemen of vinden, zich aangesproken voelen om op 'woke gekte' te moeten reageren en te zeggen dat ze daar vooral niet van zijn.

Spijkers op woke water zoeken. ;) Het internet afstruinen naar linkse gekkie berichten om lekker tegen te fulmineren. O+

Dat vind ik ongezond druk maken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_201731063
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je 'ongezond druk maken' zou willen definiëren. Ik heb namelijk sterk het idee dat het net een beetje anders ligt dan jij nu schetst.
Onderstaande reactie van jou vind ik toch wel weer een typisch voorbeeld van je ongezond druk maken, niet dat deze reactie nu heel veel anders is dan je overige reacties op dit forum die bol staan van termen als "blauwen" "progressief" "links georiënteerd" enz enz. Het komt allemaal een beetje obsessief en cholerisch over.

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is voornamelijk het resultaat van groepen minderheden die oprecht denken dat men "onderdrukt" is. En de grote instituten (media, publieke sector, bedrijven) gaan daar zowaar in mee. Er moet gewoon keihard een halt worden toegeroepen aan dit soort onzin. Dan gaan de vermeende "onderdrukte" minderheden en hun "allies" (zoals dat dan tegenwoordig heet) maar in een hoekje zitten huilen. Zoek het maar uit. Een beetje de hele maatschappij naar je hand willen zetten omdat je pakweg homo, trans of zwart bent, en het gevoel hebt specialer te zijn dan alle anderen. Wat een waanzin.
[..]
Haha, wel creatief. Ze bedenken in elk geval iets nieuws. Maar dit zal denk ik geen groot succes worden.
pi_201731173
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Onderstaande reactie van jou vind ik toch wel weer een typisch voorbeeld van je ongezond druk maken, niet dat deze reactie nu heel veel anders is dan je overige reacties op dit forum die bol staan van termen als "blauwen" "progressief" "links georiënteerd" enz enz. Het komt allemaal een beetje obsessief en cholerisch over.
[..]

Dat “druk maken om” komt natuurlijk niet uit het niets.

Dit speelt al een paar jaar op bijna elk vlak qua media en lijkt erger te worden.

Hoe een klein kliekje mensen met een sterk afwijkend zelfbeeld van de norm, en ja als je onder een 0.x% valt ben je per definitie geen norm, de boel probeert te bepalen.

Iedereen is opeens homo of transgender terwijl dat zwaar afwijkt van de realiteit.
Dat doen en afdwingen alsof het normaal is, terwijl dat niet zo is.

Maw heteroseksueel zijn is de norm op deze planeet.

Betekent dat nou dat je dus niet er bij betrokken kan worden? (maatschappelijk gesproken) Natuurlijk pas je er gewoon tussen, maar dat kan ook anders hè.

Nogmaals bedenk dan je eigen helden, verhalen en dergelijke.
Ik zie geen enkele reden om bestaande figuren, fictief of niet hoewel het vooral op het fictieve word gericht, dat het opeens moet afwijken om aan hun “norm” te moeten voldoen.

Dat is je pas ongezond druk maken, dat willen wegwerken van alles wat hetero is.
pi_201731204
Doet me aan deze mop denken:


Maar wie ziet Superman daar geheel naakt op een hoog dak liggen, uit de hoek van zijn oog? Het is Catwoman! 'Ai caramba', denkt Supermanneke bij zichzelf, 'Zij helemaal naakt, ik sneller dan een kogel: ik ben er in en er weer uit voor ze er erg in heeft!' Dus hij zoeft er op af, knalt eroverheen, zo snel, de paashaas op speed kan er nog een puntje aan zuigen, en zoefzoef hij is er weer vandoor!

"Allemachtig', roept Catwoman, "wat was dat!!??" "Geen idee", zegt Invisible Man, "maar ik heb opeens wel een ontzettende last van m'n reet!"

-----


Deze mop was dus een voorbode voor wat er zou komen _O-
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:49:20 #90
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201731289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat “druk maken om” komt natuurlijk niet uit het niets.

Dit speelt al een paar jaar op bijna elk vlak qua media en lijkt erger te worden.

Hoe een klein kliekje mensen met een sterk afwijkend zelfbeeld van de norm, en ja als je onder een 0.x% valt ben je per definitie geen norm, de boel probeert te bepalen.

Iedereen is opeens homo of transgender terwijl dat zwaar afwijkt van de realiteit.
Dat doen en afdwingen alsof het normaal is, terwijl dat niet zo is.

Maw heteroseksueel zijn is de norm op deze planeet.

Betekent dat nou dat je dus niet er bij betrokken kan worden? (maatschappelijk gesproken) Natuurlijk pas je er gewoon tussen, maar dat kan ook anders hè.

Nogmaals bedenk dan je eigen helden, verhalen en dergelijke.
Ik zie geen enkele reden om bestaande figuren, fictief of niet hoewel het vooral op het fictieve word gericht, dat het opeens moet afwijken om aan hun “norm” te moeten voldoen.

Dat is je pas ongezond druk maken, dat willen wegwerken van alles wat hetero is.
En er is dus ook een klein kliekje mensen dat zich daar enorm druk om maakt. :') Die zijn minstens net zo erg als dat andere kleine kliekje. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_201731464
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
En er is dus ook een klein kliekje mensen dat zich daar enorm druk om maakt. :') Die zijn minstens net zo erg als dat andere kleine kliekje. ;)
Dat is niet het geval. Er is niemand die zich hier druk om maakt. Maar wel zijn er mensen die deze nieuwe tendens waarnemen. En die tendens is er ook, de nieuwe religie der diversiteit en inclusiviteit wordt de burger op grote schaal in de westerse wereld door de strot gedouwd. Dat mensen die vervolgens opmerken en vinden dat het allemaal veel te ver gaat is niet het probleem. Het probleem ligt bij de tendens zelf, niet bij de mensen die het benoemen.

Het is een leuk trucje van voorstanders van dit gedachtegoed om eerst iets enorm radicaals te pushen en vervolgens als mensen dit dan langzaam door beginnen te krijgen en er kritiek op hebben net doen alsof het issue bij die mensen ligt. Dat is een knap staaltje gaslighting natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201731504
En we gaan weer verder met het kweken van homo's
pi_201731685
Het enige schokkende is dat begrijpend lezen moeilijk is voor een groot deel van de lezers. De zoon van superman is bi... nou zeg, als dat je heteronormatieve brein al op tilt laat slaan. :')
pi_201731916
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
En er is dus ook een klein kliekje mensen dat zich daar enorm druk om maakt. :') Die zijn minstens net zo erg als dat andere kleine kliekje. ;)
Dat weet ik niet.

Feit dat veel van dit soort “lgbtq” gerichte of veranderde media, floppen, keer op keer.

Dat floppen betekent dat een zeer grote groep er van weg blijft.

Je ziet het bij de James Bond film ook, heel succesvol in eerste instantie hier in Europa, 300 miljoen cha-ching.. however in Amerika viel het eigenlijk best tegen met de opening van 56 miljoen dollar.

Wat komt doordat het hier eerder uit kwam, de verhalen over het hoe of wat en de elegante verkrachting van de karakter James Bond, overal wel te lezen viel.

Mensen bleven veelal weg.

En dat is dan nog wel een wat succesvollere uitgave want mensen wilde graag naar een James Bond film.

De volgende zal hard floppen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:45:41 #95
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_201732099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
The fuck?

Gelukkig zal de volgende bond film, als het er van komt en ze azen duidelijk op een reboot, flopt het kei en keihard.
Ja maar hij is toch nog wel gewoon blank, man en heteroseksueel?
Krekker is de bom!
pi_201732770
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ja maar hij is toch nog wel gewoon blank, man en heteroseksueel?
Hehe, je hebt de film niet gezien denk ik.

Ik zal het einde niet spoileren.
pi_201732906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.

Feit dat veel van dit soort “lgbtq” gerichte of veranderde media, floppen, keer op keer.

Dat floppen betekent dat een zeer grote groep er van weg blijft.

Je ziet het bij de James Bond film ook, heel succesvol in eerste instantie hier in Europa, 300 miljoen cha-ching.. however in Amerika viel het eigenlijk best tegen met de opening van 56 miljoen dollar.

Wat komt doordat het hier eerder uit kwam, de verhalen over het hoe of wat en de elegante verkrachting van de karakter James Bond, overal wel te lezen viel.

Mensen bleven veelal weg.

En dat is dan nog wel een wat succesvollere uitgave want mensen wilde graag naar een James Bond film.

De volgende zal hard floppen.
Zie je ook bij de remake films waar zonodig alle hoofdrolspelers ineens vrouwen moeten zijn..
Floppen ook allemaal..
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:31:43 #98
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_201736315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:01 schreef hyviiee het volgende:
En we gaan weer verder met het kweken van homo's
Het kweken van homo's? :')

Ooit beseft dat als beeld, geluid en media zoiets zouden beïnvloeden dat elk homoseksueel kind na een jarenlang bombardement van heteroseksuele standaardisatie hetero zou zijn geworden?
Homo's kweek je niet die worden zo geboren, hooguit voelen ze zich tegenwoordig vrijer om er voor uit te komen waardoor het er ineens een stuk meer lijken, maar het zijn er in principe nog evenveel als vroeger.

OT dit soort geneuzel hoeft van mij ook niet, een Gaye Robin, ach dat was voor z'n coming out al bekend, maar de zoon van... in een sidescript *yawn*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_201736351
quote:
80s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:31 schreef YuckFou het volgende:

[..]
Het kweken van homo's? :')

Ooit beseft dat als beeld, geluid en media zoiets zouden beïnvloeden dat elk homoseksueel kind na een jarenlang bombardement van heteroseksuele standaardisatie hetero zou zijn geworden?
Homo's kweek je niet die worden zo geboren, hooguit voelen ze zich tegenwoordig vrijer om er voor uit te komen waardoor het er ineens een stuk meer lijken, maar het zijn er in principe nog evenveel als vroeger.

OT dit soort geneuzel hoeft van mij ook niet, een Gaye Robin, ach dat was voor z'n coming out al bekend, maar de zoon van... in een sidescript *yawn*
Het is een bekend fenomeen dat vooral jonge meiden kopieergedrag vertonen.
Je kan dus wel degelijk jonge mensen “homofilie” aanpraten.

Daarbij valt heteroseksualiteit niet aan te praten, dat is de norm voor 99% en komt als natuurlijk, maw dat behoeft geen speciale aandacht.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:00:55 #100
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201738486
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat weet ik niet.
Ik constateer het hier. 8-)
De woke-haters zijn minstens net zo vocaal en irritant als de woke-lovers.
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is niet het geval. Er is niemand die zich hier druk om maakt.
[..]
Fucking classic. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')