Mega knuffel voor jou ! . enne heel veel sterkte.....
K'weet hoe je je voelt.. (maandje terug ook meegemaakt) en een dier verliezen is net zo erg (soms wel erger!!) als een mens..
Heel veel sterkte nogmaals enne hou je taai
Sterkte met het verwerken van je verlies!!
quote:yeah right...
en een dier verliezen is net zo erg (soms wel erger!!) als een mens..
quote:Nou dacht het dus wel!! maargoed... discussie hier is niet op zijn plaats!!
Op vrijdag 31 januari 2003 02:12 schreef King_Nothing het volgende:[..]
yeah right...
je hebt geen idee waar je 't over hebt volgens mij
quote:Dat hangt geheel van de band af denk ik.
Op vrijdag 31 januari 2003 02:12 schreef King_Nothing het volgende:[..]
yeah right...
je hebt geen idee waar je 't over hebt volgens mij
Dan sterft er ook iets in jezelf..
Het beste wat je kan doen is een nieuwe kat nemen. Dan kom je het gemakkelijkst erover heen. Wij hebben nu ook een andere hond, en persoonlijk kwam ik er snel overheen, en tuurlijk denk ik vaak terug, maar dan niet met verdriet, maar met plezier
Veel suc6
quote:Heel veel sterkte, ik weet hoe verrot het is
Op vrijdag 31 januari 2003 01:58 schreef EL_SAPO het volgende:
Geen bullshit reacties gaarne... mijn kat heb ik vandaag laten inslapen.... wil een ding zeggen... tis zwaar KUT
heb 3 katten hier en wil echt niet dat ze overlijden, maar ooit komt die dag er toch van
sterkte ermee...
.
Heel Veel Sterkte, want je zult er nog veel aan terug gaan denken.
Wij hadden vroeger een hond, een boxer. Een schat van een beest, 8 jaar oud. Op 'n dag werd het lieve beest ziek, en we zagen 'm door de maanden heen steeds zieker en zieker worden. Soms iets beter, dan weer wat slechter, maar ook de dierenarts kon niet veel doen. Het doet erg veel pijn 'm zo veel te moeten zien lijden. Op 'n nacht ging het gewoon niet meer. Hij jankte constant van de pijn. Hij zocht 'n rustig plekje om te..... We hebben 'm toen direct, midden in de nacht, naar een dierenarts gebracht om 'm uit z'n lijden te verlossen. En dat doet pijn....
Ik wens je iig veel sterkte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |