abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 15:50:07 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201717348
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Onzinredenering. We zijn die menigeen van allen wat verplicht.
Laat je ook 100 criminelen vrij vanwege het risico dat er 1 onschuldige bij zit?
Nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 16:11:02 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201717699
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:37 schreef nixxx het volgende:

[..]
Jij hebt hier vanuit jouw ervaringen dit standpunt over en dat respecteer ik, maar ik deel het niet.

BuZa en Defensie hadden alle tolken met hun gezin al lang naar Nederland gehaald moeten hebben en niet zo ontzettend lang over documenten en stempels zeuren. De Nederlandse paspoort houders die er zaten, die ben je ook wel verplicht om weg te halen. Status houders die in Afghanistan zaten, daar mag de status wmb door de shredder en die kun je daar allemaal laten.
Eens

Maar zo is het nu eenmaal niet gegaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201717966
Oke, we zijn van enkele honderden mensen die geëvacueerd moesten worden naar nog eens 2000 extra gegaan in een paar weken tijd. Mevrouw Broekers-Knol gaat gewoon gelijk krijgen met haar 100.000.

Wat moet er eigenlijk gebeuren dat zelfs links zegt tot hier en niet verder? Waarschijnlijk wanneer het te laat is.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201718101
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Oke, we zijn van enkele honderden mensen die geëvacueerd moesten worden naar nog eens 2000 extra gegaan in een paar weken tijd. Mevrouw Broekers-Knol gaat gewoon gelijk krijgen met haar 100.000.
2500 zijn al in Holland en daar komen dus nog eens 2000 bij... 4500 in totaal.

https://nos.nl/artikel/24(...)000-afghanen-ophalen
quote:
Mensen moeten dan overigens nog wel toestemming van de Taliban krijgen om het land te verlaten.
pi_201718149
https://www.geenstijl.nl/(...)hanen-naar-nederland

Een reaguurder (WirMachenMusik) op GeenStijl:
quote:
De multiculturalisering dendert onophoudelijk, eenparig versneld door. Jongeren en toekomstige generaties hebben het "geluk" dat ze door indoctrinatie vanaf het basisonderwijs en geschiedenisvervalsing, niet beter weten dan dat het altijd al zo was zoals zij het aantreffen. Dat laatste is de simpele strategische overweging waarop de planners van de multiculturalisering zetten: iedere nieuwe generatie start wat maatschappelijk besef betreft op een "nulpunt". Dus dat wat ze aantreffen als vanzelfsprekende normaliteit beschouwend.
  maandag 11 oktober 2021 @ 17:03:02 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201718293
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:49 schreef Bocaj het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)hanen-naar-nederland

Een reaguurder (WirMachenMusik) op GeenStijl:
[..]

Kan je die zooi niet op GeenStijl laten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201718305
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan je die zooi niet op GeenStijl laten?
Het meeste wel hoor, maar vond dit wel een goede treffende quote! :Y
pi_201718750
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:15 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
die mensen in de zandbak laten zitten en ze laten afwachten tot ze opgepakt worden en daarna geëxecuteerd is wel aanvaardbaar?
Die mensen hier alles laten opeten en drinken, zodat de zwakkere mensen van hier sterven van de honger, dorst en/of vitaminegebrek, is toch ook onmenselijk?
pi_201718901
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:15 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
die mensen in de zandbak laten zitten en ze laten afwachten tot ze opgepakt worden en daarna geëxecuteerd is wel aanvaardbaar?
Nee dat is niet acceptabel, maar de mensen hierheen schiet ook niet op. Volgend jaar hebben ze weer oorlog in bijv Saoedi-Arabië en dan gaan we weer mensen van daar hierheen halen. En dan nog niet te spreken over de vluchtelingen die uit eigen beweging hierheen komen. Hoelang wil je dat volhouden?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 18:15:55 #60
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201718918
Helemaal gestoord die lui.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201719232
Laat de vrouwen en kinderen hier eerst komen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201719623
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:37 schreef Dries4Ever het volgende:
Al die misgunners hier in dit topic :')
Dat zeggen alle uitkeringstrekkers.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201719660
Als kleinste land van de wereld denken ze werkelijk dat wij de hele wereld moeten beschermen en voeden. Grootheidswaanzin!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201724657
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:15 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
die mensen in de zandbak laten zitten en ze laten afwachten tot ze opgepakt worden en daarna geëxecuteerd is wel aanvaardbaar?
Hun probleem.
2.
pi_201724709
En ik wil dat niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 04:58:14 #66
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201724960
Dat wil ik ook niet, maar dan hadden we ook maar niet die fake politie missie moeten aan gaan.
Verder komen deze mensen toch niet in mijn buurt terecht en als je er weinig last van hebt, is het makkelijker een ander wat te gunnen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201727109
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Het meeste wel hoor, maar vond dit wel een goede treffende quote! :Y
Het is waar. Kinderen, met name in de Randstad, weten niet beter dat ze opgroeien in een multi-culturele en multi-raciale samenleving. Wie weet hoe de geschiedenisboeken over 10 jaar eruitzien. Wellicht volledig woke. Die kinderen zien nu al reclames, kinderseries en het jeugdjournaal waarin de helft van de kinderen donker zijn en moslima meisjes altijd met een hoofddoek op te zien zijn. Relaties tussen jongeren betreffen bijna altijd een blank meisje met een donkere jongen. De combinatie van een moslima meisje met een donkere jongen zien ze daarentegen nooit, dat wordt keurig gecensureerd.

Even een concreet voorbeeld: mijn kleine zit sinds kort op een basisschool. Een jongetje die moslim is ging op trieste wijze dood. Dit is een openbare school. Toch werd in een mail gericht aan alle ouderen gezegd dat de hele school werd meegenomen in de islamitische uitvaart en dat het jongetje op weg was naar allah. Dit kwam op mij over als islampropaganda. En dat op een openbare school. Gevoelsmatig weet je gewoon dat als het jongetje christen was, of joods of hindoe, ze dit niet zo religieus zouden aanvliegen.
pi_201727137
AZC's zitten dus niet vol.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:32:53 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201727449
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:04 schreef Homey het volgende:

Even een concreet voorbeeld: mijn kleine zit sinds kort op een basisschool. Een jongetje die moslim is ging op trieste wijze dood. Dit is een openbare school. Toch werd in een mail gericht aan alle ouderen gezegd dat de hele school werd meegenomen in de islamitische uitvaart en dat het jongetje op weg was naar allah. Dit kwam op mij over als islampropaganda.
Als jij zo'n bericht krijgt en dit als eerste in je opkomt zou ik het probleem toch echt bij jezelf neerleggen en niet zo zeer bij de schrijver.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201728905
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Als jij zo'n bericht krijgt en dit als eerste in je opkomt zou ik het probleem toch echt bij jezelf neerleggen en niet zo zeer bij de schrijver.
Leuke jij-bak, maar dit is duidelijk de school.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:47:19 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201729016
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:37 schreef Homey het volgende:

[..]
Leuke jij-bak, maar dit is duidelijk de school.
Er overlijdt een kind. De school stuurt er in samenspraak met de ouders een overlijdensbericht uit en jij maakt je druk om islampropaganda. Tsja, ik hoop dat je kind iets humaner reageerde zullen we maar zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201729158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:04 schreef Homey het volgende:

Even een concreet voorbeeld: mijn kleine zit sinds kort op een basisschool. Een jongetje die moslim is ging op trieste wijze dood. Dit is een openbare school. Toch werd in een mail gericht aan alle ouderen gezegd dat de hele school werd meegenomen in de islamitische uitvaart en dat het jongetje op weg was naar allah.
Die allah heeft er dan wel eerst voor gezorgd dat ie er dan op een vervelende manier naartoe werd gestuurd. :')
pi_201729228
Verbazingwekkend (of nou ja, eigenlijk niet) hoe, als men het op de man af vraagt, men wel vindt dat politieke slachtoffers geholpen moet worden.

Echter blijkt dan weer in dit topic dat dat pure onzin van dat soort figuren blijkt te zijn: als het aan hen ligt, komen er helemaal geen mensen meer deze kant op. Ook als ze in hun eigen land gefolterd, gemarteld of afgeslacht wordt.
pi_201729260
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Verbazingwekkend (of nou ja, eigenlijk niet) hoe, als men het op de man af vraagt, men wel vindt dat politieke slachtoffers geholpen moet worden.

Echter blijkt dan weer in dit topic dat dat pure onzin van dat soort figuren blijkt te zijn: als het aan hen ligt, komen er helemaal geen mensen meer deze kant op. Ook als ze in hun eigen land gefolterd, gemarteld of afgeslacht wordt.
Ze hebben werkelijk alle mogelijkheid gehad om het land te vertrekken met een taliban in het land. Dat ze nu "ineens" wegwillen is natuurlijk onzin. Dan heb je je keuze allang gemaakt.
pi_201729314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ze hebben werkelijk alle mogelijkheid gehad om het land te vertrekken met een taliban in het land. Dat ze nu "ineens" wegwillen is natuurlijk onzin. Dan heb je je keuze allang gemaakt.
Vertel: wanneer was alle mogelijkheid daar dan? Toen de Amerikanen op stel en sprong vertrokken? Toen de Nederlandse regering binnen een week alles moest regelen voor die mensen? Toen ze met zijn allen voor de poorten van het vliegveld stonden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')