abonnement Unibet Coolblue
pi_201714542
De harde schijf van mijn laptop heeft het begeven en ik zodoende op zeer korte termijn op zoek naar een vervanger.. Ik gebruik mijn laptop primair voor studie/youtube/internet maar ik speel ook enkele eenvoudige games. Het zou prettig zijn om wat betere spellen op mijn laptop te spelen, maar ik heb daarnaast ook een desktop die daar primair voor bedoeld is (al is die inmiddels ook redelijk oud en ook aan vervanging toe).

Ik zie dat deze momenteel in de aanbieding is bij Mediamarkt:
https://www.mediamarkt.nl(...)x1650ti-1681965.html

Lenovo, 16GB RAM, 512 SSD harde schijf, GeForce GTX 1650 Ti grafische kaart.

Ik moet eerlijk zeggen zelf heel weinig verstand van computers te hebben, maar als ik kijk naar de alternatieven lijkt mij deze laptop een redelijk goede value for money te hebben.

Ik vraag me af wat de mening is van mensen met meer verstand van computers dan mij; is dit een beetje een goede laptop als ik value for money zoek? Hebben jullie misschien adviezen die meer waar voor hun geld bieden (budget wil ik eigenlijk om max 1000 euro houden)?

Het moet wel echt een laptop zijn, een desktop zou op dit moment geen goed alternatief vormen.
  maandag 11 oktober 2021 @ 13:05:28 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201715561
Wat voor eenvoudige games speel je? Verder ziet die laptop er idd wel prima uit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201716678
quote:
14s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:05 schreef jogy het volgende:
Wat voor eenvoudige games speel je? Verder ziet die laptop er idd wel prima uit.
Op dit moment speel ik op mijn laptop hooguit TF2 en CIV V. Die laatste werkt al matig dus het zou leuk zijn als ik ook CIV 6 en wellicht GTA V ook op mijn laptop kan spelen. Het zou prettig zijn om ook weer de nieuwste games te kunnen spelen, maar daarvoor vervang ik mijn desktop nog wel een keer.
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:02:44 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201718793
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:05 schreef stephano1990 het volgende:

[..]
Op dit moment speel ik op mijn laptop hooguit TF2 en CIV V. Die laatste werkt al matig dus het zou leuk zijn als ik ook CIV 6 en wellicht GTA V ook op mijn laptop kan spelen. Het zou prettig zijn om ook weer de nieuwste games te kunnen spelen, maar daarvoor vervang ik mijn desktop nog wel een keer.
Als je niet alles op superturboultra zet moet dat best goed komen lijkt me, GTA 5 is al een paar jaartjes oud dus lijkt me idd stug dat dit problemen veroorzaakt. En Lenovo geeft vaak best lekkere hardware voor wat het kost.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:05:27 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201718814
Ik neem het terug, je kan het blijkbaar prima op very high spelen
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201723989
quote:
14s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:02 schreef jogy het volgende:

[..]
Als je niet alles op superturboultra zet moet dat best goed komen lijkt me, GTA 5 is al een paar jaartjes oud dus lijkt me idd stug dat dit problemen veroorzaakt. En Lenovo geeft vaak best lekkere hardware voor wat het kost.
Top! Dan heb ik een goede keuze gemaakt!

Ze hadden hem niet op voorraad bij de mediamarkt, een vergelijkbare die net iets duurder was voor net iets minder hadden ze ook niet op voorraad, maar ik heb hem nu online besteld en krijg hem morgen binnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')