abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201710192
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201710197
Quote van de dag toch weer van Hamilton.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201710207
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Sowieso weg met Kamphues
Doornbos begint me ook tegen te staan de laatste races. Beter nemen ze alleen Winkelman mee voor het commentaar en Van Gameren kunnen ze ook vast wel iets voor vinden.
pi_201710284
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Was wel een geniaal droog antwoord, denk dat Max of Lewis iets anders gereageerd had dan Leclerc :o
En dan heb je na de race leclerc die droog beweert dat de communicatie dit weekend erg goed was.

Over het algemeen zegt een zinnetje niet alles, maar dit zinnetje...

En wat ongelofelijk jammer dat leclerc ook zo'n af getrainde media langspeelplaat is
pi_201710464
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:31 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, vooral die 25 punten in Baku kunnen pijn gaan doen. Ik denk niet dat RB nog wat uit de hoed kan toveren. Hopelijk schade beperkt houden in Austin, Mexico en Brazilië winnen en dan hopen dat het Midden-Oosten geen Mercedes festival gaat worden.
Maar zonder de klapband van Max was Hamilton in Baku normaal gesproken ook minstens derde geworden. Door de nulscore van beide heeft Max daar dus 'maar' hooguit tien punten 'verloren'.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 10 oktober 2021 @ 22:07:34 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_201710497
klopt. Gelukkig heeft Max in de afgelopen races eindelijk een beetje geluk gehad.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 oktober 2021 @ 22:08:59 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201710526
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:05 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Maar zonder de klapband van Max was Hamilton in Baku normaal gesproken ook minstens derde geworden. Door de nulscore van beide heeft Max daar dus 'maar' hooguit tien punten 'verloren'.
Nou ja, +10pt had toch een voorsprong van 16pt betekend.

Als hij dan Brazilië en Mexico kan winnen met Lewis op de tweede plek had hij een voorsprong van 30pt gehad voor de overige vier races.

Vier keer tweede worden achter Lewis en Lewis loopt 28pt in, dus was echt een wereld van verschil geweest. Als hij Mexico en Brazilië niet kan winnen is het sowieso kansloos denk ik.
pi_201710566
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Nou ja, +10pt had toch een voorsprong van 16pt betekend.

Als hij dan Brazilië en Mexico kan winnen met Lewis op de tweede plek had hij een voorsprong van 30pt gehad voor de overige vier races.

Vier keer tweede worden achter Lewis = 28pt, dus was echt een wereld van verschil geweest. Als hij Mexico en Brazilië niet kan winnen is het sowieso kansloos denk ik.
Nee joh. Hamilton kan die druk nu al niet aan. Hij had vandaag gewoon moeten pitten. Dit gaat genot worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door R-woud93 op 11-10-2021 20:54:08 ]
Groot fan van User Wotte
pi_201710667
Eigenlijk begrijp ik de call van Hamilton om initieel niet te gaan pitten totaal niet. Als hij meteen nieuwe intermediates had opgehaald, had hij Perez normaalgesproken alsnog ingehaald en had hij P3 gepakt.

Nu zou hij - als zijn banden het zouden houden - ook P3 pakken. Maar met daarbij het grote risico dat je alsnog een bandenwissel moet doen en daardoor plekken verliest.

Wat viel er nou voor Hamilton te winnen dat dit risico waard was? Hij zal toch niet serieus hebben gedacht dat hij Verstappen nog in kon halen op zijn oude intermediates?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_201710729
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:16 schreef SamCooke het volgende:
Eigenlijk begrijp ik de call van Hamilton om initieel niet te gaan pitten totaal niet. Als hij meteen nieuwe intermediates had opgehaald, had hij Perez normaalgesproken alsnog ingehaald en had hij P3 gepakt.

Nu zou hij - als zijn banden het zouden houden - ook P3 pakken. Maar met daarbij het grote risico dat je alsnog een bandenwissel moet doen en daardoor plekken verliest.

Wat viel er nou voor Hamilton te winnen dat dit risico waard was? Hij zal toch niet serieus hebben gedacht dat hij Verstappen nog in kon halen op zijn oude intermediates?
Hij was ook achter Leclerc geëindigd dan toch? Al gokte die natuurlijk, misschien was daar hij daar wel voor gekomen als hij meteen stopte op dat moment
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 oktober 2021 @ 22:22:17 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201710730
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:16 schreef SamCooke het volgende:

Beetje zelfde "syndroom" als waar Norris last van had vorige GP. Als je op een plek rijdt is het lastig om die plek op te geven. Misschien dacht hij inderdaad dat hij Max nog kon pakken. Lewis is mentaal sowieso een slappe vaatdoek.

Als het goed gaat merk je er niks van, maar onder druk krijgt hij redelijk snel kortsluiting in zijn hoofd.
pi_201710812
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij was ook achter Leclerc geëindigd dan toch? Al gokte die natuurlijk, misschien was daar hij daar wel voor gekomen als hij meteen stopte op dat moment
Ja, daar zat ik ook even aan te denken. Maar als je als Hamilton denkt dat je tot het einde op je eerste set intermediates kan rijden, dan moet je er van uitgaan dat Leclerc dat ook kan (die stond op dat moment nog gewoon eerste).
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  zondag 10 oktober 2021 @ 22:57:06 #13
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201711037
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:05 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
11, hij had de FL ;)
Rini dankjewel.
  zondag 10 oktober 2021 @ 23:01:10 #14
466281 WismutVeilchen83
pi_201711079
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:27 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Ja, daar zat ik ook even aan te denken. Maar als je als Hamilton denkt dat je tot het einde op je eerste set intermediates kan rijden, dan moet je er van uitgaan dat Leclerc dat ook kan (die stond op dat moment nog gewoon eerste).
Ik heb de laatste 10 ronden nog zitten terugkijken zojuist. Ocon verliest vanaf een bepaald moment meer dan 5 seconden per ronde op de Alfa Romeo’s. Het risico dat de pace van Hamilton ook extreem ingekakt was lijkt me extreem groot. Die was zonder stop never nooit 3e gebleven. Vreemd dat het daar in de nabeschouwingen nauwelijks over ging, er was (achteraf) referentiemateriaal dat de pitstop echt wel verdedigde. Sterker nog: dat de call van Lewis om niet (en dus veel later) te stoppen onderuit haalt.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 oktober 2021 @ 23:05:27 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201711120
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik heb de laatste 10 ronden nog zitten terugkijken zojuist. Ocon verliest vanaf een bepaald moment meer dan 5 seconden per ronde op de Alfa Romeo’s. Het risico dat de pace van Hamilton ook extreem ingekakt was lijkt me extreem groot. Die was zonder stop never nooit 3e gebleven. Vreemd dat het daar in de nabeschouwingen nauwelijks over ging, er was (achteraf) referentiemateriaal dat de pitstop echt wel verdedigde. Sterker nog: dat de call van Lewis om niet (en dus veel later) te stoppen onderuit haalt.
Nou ja, toen de keuze viel op buiten blijven, dan hadden ze er ook voor moeten gaan. Niet dit halfslachtige. Er is terecht kritiek op het alsnog binnenhalen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 10 oktober 2021 @ 23:14:00 #16
466281 WismutVeilchen83
pi_201711185
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou ja, toen de keuze viel op buiten blijven, dan hadden ze er ook voor moeten gaan. Niet dit halfslachtige. Er is terecht kritiek op het alsnog binnenhalen.
Zeker was het geen goede call. Maar ik denk dus dat buitenblijven achteraf nog desastreuzer had uitgepakt.
Rini dankjewel.
pi_201711208
quote:

[..]
Maar de slechtste call was toch juist die van Hamilton om eerst buiten te blijven?
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 oktober 2021 @ 23:18:11 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201711215
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:16 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Maar de slechtste call was toch juist die van Hamilton om eerst buiten te blijven?
Correct
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201711217
Eerste keer F1 voor mij. Was wel leuk heur. Beetje koud en nattig wel. Hema poncho <3 Voor de rest heb ik niet zoveel met de F1 eigenlijk :$
  zondag 10 oktober 2021 @ 23:25:58 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_201711347
quote:

[..]
Als ze zien dat Perez en Leclerk er heel waarschijnlijk overheen gaan, zou het zeer onverstandig zijn om alsnog door te gaan.
Цой жив
pi_201711548
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef RoW_0 het volgende:
Eerste keer F1 voor mij. Was wel leuk heur. Beetje koud en nattig wel. Hema poncho <3 Voor de rest heb ik niet zoveel met de F1 eigenlijk :$
Oke hihi, hopuluk wast gessellug met de meide .____.
  maandag 11 oktober 2021 @ 00:02:48 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201711550
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 11 oktober 2021 @ 00:04:45 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201711556
quote:

[..]
Dat had Hamilton dan zelf moeten beslissen, bij Mercedes waren ze overigens ook bang dat de banden het zouden begeven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_201711565
Nog twee banen waar Max voor de winst kan gaan omdat deze banen net als de Red Bull ring hoog gelegen zijn.
De overige 4 banen zijn Mercedesland dus is mijn verwachting dat Lewis zijn achtste titel gaat behalen.
Mocht het ook inderdaad zo uitkomen wat ik zeer waarschijnlijk acht, Max heeft toch een zeer goed seizoen gedraaid met 1e of 2e plaatsen als hij er niet afgereden werd en natuurlijk die klapband niet te vergeten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')