abonnement Unibet Coolblue
pi_201707271
druk aan het nadenken over wat we zouden willen in een moestuin

1 ding zijn we het overeens.... het moet niet hetgene zijn dat ook standaard in de supermarkt ligt.

inmiddels bestelde ik saffraankrokussen...
En heb ik natuurlijk sowieso al de nodige pepers.

Tot mijn beschikking: 180m2 moestuin en een aardige hobby's

dus goede ideeën... en andere tips.. meer dan welkom :)
pi_201707357
Leuk. Topic om te volgen. Ik heb er trouwens geen verstand van, maar het lijkt me leuk om eigen groenten/kruiden te eten.
pi_201707464
Waarom zou je niet de dingen willen kweken die standaard in de supermarkt liggen? De lol is toch juist om zelf aan te klooien met gewassen die je veel makkelijker in de winkel kan kopen?

Saffraan en pepers liggen ook gewoon in de winkel
  Spellchecker zondag 10 oktober 2021 @ 18:20:32 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201707605
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:06 schreef Heph844 het volgende:
Waarom zou je niet de dingen willen kweken die standaard in de supermarkt liggen? De lol is toch juist om zelf aan te klooien met gewassen die je veel makkelijker in de winkel kan kopen?

Saffraan en pepers liggen ook gewoon in de winkel
Pepers die hier nu in de vensterbank staan koop je niet in de winkel hoor :)
En safraan is leuk omdat het toch net wat bijzonderder is. Het groeit uit een krokus om te beginnen :)

Maar ik denk dat de lol nog groter is met wat vergeten groenten en andere dingen die ik niet gewoon standaard bij picnic bestel.

En er komen ongetwijfeld ook dingen als tomaatjes in… maar goed.. dus ook wat anders dan andere dingen is het streven.
Kan ik ook prima mee klooien hoor :)

En gezien hier genoeg gemoestuiniert wordt.. leek me dit de beste plek om eens te komen snuffelen.
pi_201707648