abonnement Unibet Coolblue
pi_201713715
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hier vooralsnog ook twee keer per week naar kantoor. Vandaag ben ik naar kantoor gegaan, maar ik zit wel alleen op de kamer. :')
Klinkt alsnog heerlijk!
Ik merk dat ik thuis echt productiever ben dan op kantoor. Daar is het meer snel wat overleggen en veel socializen. Dus ik hoop dat het er in blijft eerlijk gezegd. Er zijn daarnaast natuurlijk echt wel taken waarvoor het noodzakelijk is er echt te zijn hoor en ik vind het ook echt belangrijk er te zijn.
Maar ik merk dat het mij minder energie kost om te werken als ik meer thuis mag werken.
pi_201713729
quote:
15s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We doen allemaal weer alsof corona er nooit is geweest.
Gisteren was ik op het TT-circuit. Mensen liepen er inderdaad rond alsof er niets aan de hand was, ook al was iedereen getest/QR-code-eigenaar. Maar ik merk dat ik mij er nog absoluut niet goed bij voel, zo veel drukte.
Was ook vroeg weer thuis.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:29:35 #203
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201713782
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:16 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen! Hier nog heerlijk thuiswerken :@ O+ , wss maar 2 keer per week minimaal naar kantoor _O_
Ik ga ook max 2x naar kantoor, ik vind het heerlijk zo :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201713810
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:29 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ga ook max 2x naar kantoor, ik vind het heerlijk zo :D
En ik kan thuis mijn eigen muziek opzetten _O_
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:33:38 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201713838
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:23 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Klinkt alsnog heerlijk!
Ik merk dat ik thuis echt productiever ben dan op kantoor. Daar is het meer snel wat overleggen en veel socializen. Dus ik hoop dat het er in blijft eerlijk gezegd. Er zijn daarnaast natuurlijk echt wel taken waarvoor het noodzakelijk is er echt te zijn hoor en ik vind het ook echt belangrijk er te zijn.
Maar ik merk dat het mij minder energie kost om te werken als ik meer thuis mag werken.
Thuis ben ik ook productiever inderdaad. Voor sommige dingen is het op zich wel praktischer om op kantoor te zijn als je even iets wil overleggen met een collega, vind ik dat toch handiger om dat fysiek te doen, dan via de telefoon. Ook wanneer je even iets wil laten zien of zo.

Verder vind ik het grootste voordeel van thuiswerken wel dat het me ongeveer 1,5 uur per dag aan reistijd scheelt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:33:58 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201713842
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:31 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
En ik kan thuis mijn eigen muziek opzetten _O_
En dit ook inderdaad. _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:34:33 #207
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201713854
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:24 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Gisteren was ik op het TT-circuit. Mensen liepen er inderdaad rond alsof er niets aan de hand was, ook al was iedereen getest/QR-code-eigenaar. Maar ik merk dat ik mij er nog absoluut niet goed bij voel, zo veel drukte.
Was ook vroeg weer thuis.
Ik heb sowieso nooit iets met drukte gehad. Dus daar zal ik nooit aan wennen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:35:20 #208
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201713869
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:24 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Gisteren was ik op het TT-circuit. Mensen liepen er inderdaad rond alsof er niets aan de hand was, ook al was iedereen getest/QR-code-eigenaar. Maar ik merk dat ik mij er nog absoluut niet goed bij voel, zo veel drukte.
Was ook vroeg weer thuis.
Ik moet ook weer wennen aan meer en drukkere sociale activiteiten, merk ik.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201713878
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Klinkt alsnog heerlijk!
Ik merk dat ik thuis echt productiever ben dan op kantoor. Daar is het meer snel wat overleggen en veel socializen. Dus ik hoop dat het er in blijft eerlijk gezegd. Er zijn daarnaast natuurlijk echt wel taken waarvoor het noodzakelijk is er echt te zijn hoor en ik vind het ook echt belangrijk er te zijn.
Maar ik merk dat het mij minder energie kost om te werken als ik meer thuis mag werken.
Thuis ben ik ook productiever inderdaad. Voor sommige dingen is het op zich wel praktischer om op kantoor
Dat ook ja. Ik kan veel langer slapen ook haha. Om acht uur de wekker gezet en om half negen fris en wel achter de laptop.
pi_201713914
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En dit ook inderdaad. _O_
Of naja, ik doe op kantoor soms wel eens oordoppen op met mijn muziek. Maar dan voel ik mij toch een beetje asociaal. Maar ik zet meestal rustgevende muziek op en hoewel ik alle gesprekken nog kan volgen als ik zou willen, voel ik mij toch wat ongezellig aanwezig.

#onuitgesprokensocialedrukvoelen
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:38:38 #211
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201713919
Ik heb dat precies zo, thuiswerken kost mij minder energie. Maar ik ben op kantoor niet minder productief, maar ánders productief :+
Op kantoor ben ik productief in het onderhouden van contacten met collega's, zowel formeel bij overleggen als informeel bij het koffieapparaat.
En thuis ben ik productief in het daadwerkelijk maken van de dingen die ik op moet leveren :P .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:38:51 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201713920
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:35 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Dat ook ja. Ik kan veel langer slapen ook haha. Om acht uur de wekker gezet en om half negen fris en wel achter de laptop.
Mijn wekker gaat wel om dezelfde tijd eigenlijk, maar ik bleef bij thuiswerken meestal dan nog wel een kwartiertje liggen en begin dan meestal tussen kwart voor acht en acht uur. En op kantoor begin ik om half negen. Thuis stop ik dan weer om uiterlijk 16 uur.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:42:03 #213
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_201713951
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef Meke het volgende:
Zetten jullie dan allemaal NOOIT je tas naast je? Waar laat je hem dan in een rustige trein? Ik heb heel vaak grote (rug)tassen bij me die niet lekker staan tegen m'n benen dus zet ik hem op de stoel naast me zolang dat kan :P
Maar je hebt het over een rustige trein en over zolang het kan. Dan doe ik het ook wel. Maar zodra er weer mensen instappen gewoon weer op schoot. Anders is het asociaal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:43:49 #214
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201713972
Ik ben vandaag wel vreselijk moe trouwens, ondanks thuiswerken :D
Slaap sowieso al wat minder goed de laatste tijd. Ik had daarnaast vannacht hoofdpijn en mijn dochter was uit en pas om 1 uur thuis. En ik kan niet slapen als zij niet thuis is :P En door de hoofdpijn sliep ik ook niet goed. En toen ik bedacht dat ik nog maar heel weinig uurtjes over had om te slapen sliep ik nóg minder :')

Ben ook niet scherp nu. Ik wilde wat opzoeken in een bestand. Ik opende dat bestand, dat duurt een seconde of 20. En toen wist ik niet meer wat ik nou ook alweer op wilde zoeken :')
Zo'n dag :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:44:24 #215
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201713982
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja ik snap het niet _O- zou toch juist een andere persoon moeten zijn. :+
Ik kan hem zo snel even niet vinden, maar ik dacht dat het ook een ander persoon was.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:46:20 #216
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201713996
quote:
11s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik kan hem zo snel even niet vinden, maar ik dacht dat het ook een ander persoon was.
Ja dat dacht ik ook, dat het iemand anders was :?
Heel vage reclame in ieder geval. Ik vind hem nog slechter dan die van Verisure en dat wil wat zeggen :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:46:50 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201713999
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:43 schreef Arizona het volgende:
Ik ben vandaag wel vreselijk moe trouwens, ondanks thuiswerken :D
Slaap sowieso al wat minder goed de laatste tijd. Ik had daarnaast vannacht hoofdpijn en mijn dochter was uit en pas om 1 uur thuis. En ik kan niet slapen als zij niet thuis is :P En door de hoofdpijn sliep ik ook niet goed. En toen ik bedacht dat ik nog maar heel weinig uurtjes over had om te slapen sliep ik nóg minder :')
sterkte vandaag

quote:
Ben ook niet scherp nu. Ik wilde wat opzoeken in een bestand. Ik opende dat bestand, dat duurt een seconde of 20. En toen wist ik niet meer wat ik nou ook alweer op wilde zoeken :')
Zo'n dag :')
Oh ja, dat is wel herkenbaar. Ik had vanmorgen ook zoiets. Ik klikte bij Excel op bestand om een bestand te openen, vervolgens kwam er een mailtje binnen, dus ging die even bekijken en toen wist ik niet meer welk bestand ik wilde gaan openen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:47:38 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201714005
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:42 schreef Redefine het volgende:

[..]
Maar je hebt het over een rustige trein en over zolang het kan. Dan doe ik het ook wel. Maar zodra er weer mensen instappen gewoon weer op schoot. Anders is het asociaal.
Zolang er nog meer zitplekken zijn dan mensen laat ik mijn tas ook staan, eerlijk gezegd.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:47:42 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201714006
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:46 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook, dat het iemand anders was :?
Heel vage reclame in ieder geval. Ik vind hem nog slechter dan die van Verisure en dat wil wat zeggen :')
Die is ook echt slecht inderdaad. :')

Die man zegt toch eigenlijk dat hij en zijn vrouw/vriendin ook altijd door de tuin van de buren lopen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:51:27 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201714033
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:46 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook, dat het iemand anders was :?
Heel vage reclame in ieder geval. Ik vind hem nog slechter dan die van Verisure en dat wil wat zeggen :')
Ik ken verisure geloof ik niet eens, helemaal niet zelfs.
Dus of ik heb er nooit een reclame van gezien of het heeft echt totaal geen indruk gemaakt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:53:00 #221
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201714050
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik ken verisure geloof ik niet eens, helemaal niet zelfs.
Dus of ik heb er nooit een reclame van gezien of het heeft echt totaal geen indruk gemaakt.
Dat gaat over alarmsystemen. Zij hebben echt de ene slechte reclame na de andere, het acteerwerk in de gemiddelde musical in groep 8 is beter _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:53:30 #222
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201714058
Zou ik nog bijna vergeten


Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:53:37 #223
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201714060
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die is ook echt slecht inderdaad. :')

Die man zegt toch eigenlijk dat hij en zijn vrouw/vriendin ook altijd door de tuin van de buren lopen?
Ja _O- "Dat hadden wij kunnen zijn :o "
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:54:30 #224
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201714073
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:53 schreef Arizona het volgende:

[..]
Dat gaat over alarmsystemen. Zij hebben echt de ene slechte reclame na de andere, het acteerwerk in de gemiddelde musical in groep 8 is beter _O-
Oh, misschien dat ik er dan wel eens een heb gezien. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:55:03 #225
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201714079
Ik weet niet goed wat ik nu moet doen qua werk. Ik moet nog iets best ingewikkelds uitzoeken maar daar mis ik totaal de scherpte voor. En verder wacht ik op feedback van anderen.
Er liggen geen simpele klusjes die ik nu op routine nog uit zou kunnen voeren ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')