abonnement Unibet Coolblue
pi_201705351
Voelt alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik voel mij niet goed genoeg om aan het werk te gaan morgen. (Ik doe staande productiewerk). Moet ik zeggen dat ik mij grieperig voel door de corona prik en verwacht over 1-2 dagen weer aan het werk te kunnen ? Of gewoon ziek.
pi_201705376
Belangrijker is de vraag: heb je al een testament?
pi_201705468
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef DW457 het volgende:
Belangrijker is de vraag: heb je al een testament?
nee helaas nog nooit mee bezig gehouden
pi_201705499
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:29 schreef Drakedoge3 het volgende:

[..]
nee helaas nog nooit mee bezig gehouden
Ai...
pi_201705591
Had ik ook bij de 2e prik.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201705636
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Voelt alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik voel mij niet goed genoeg om aan het werk te gaan morgen. (Ik doe staande productiewerk). Moet ik zeggen dat ik mij grieperig voel door de corona prik en verwacht over 1-2 dagen weer aan het werk te kunnen ? Of gewoon ziek.
Volgens de wet gaat het je werkgever niets aan waarom je ziek bent.
Gewoon ziek dus. Behoeft verder geen toelichting en al helemaal niet wanneer je weer komt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201706501
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:

[..]
Volgens de wet gaat het je werkgever niets aan waarom je ziek bent.
Gewoon ziek dus. Behoeft verder geen toelichting en al helemaal niet wanneer je weer komt.
In mijn contract staat dat ik mij voor 06:00 moet ziekmelden maar later op de dag heb ik de prik en moet ik ziekmelden.kan dit problemen opleveren ? Ze kunnen toch niet verwachten dat ik ga werken op de dag van tweede prik en ziekerig voelen een paar uur later ?
pi_201707491
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:37 schreef Drakedoge3 het volgende:

[..]
In mijn contract staat dat ik mij voor 06:00 moet ziekmelden maar later op de dag heb ik de prik en moet ik ziekmelden.kan dit problemen opleveren ? Ze kunnen toch niet verwachten dat ik ga werken op de dag van tweede prik en ziekerig voelen een paar uur later ?
Huh, je was toch al ziek?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201707518
Oh dinsdag pas.

Drakedoge3
Hallo allemaal. Ik heb een vraag ik heb drie weken geleden mijn eerste prik gekregen. Ik heb 1 dag een pijnlijk arm gehad maar daarna nergens last van. Begin deze week voel ik mij elke dag al duizelig, alsof ik ga flauwvallen. Verder geen hoofdpijn of buikpijn of stress ofzo.. Ik heb mijn collega gevraagd of hij dit ook ervaarde hij zei ja. En na de tweede prik werd het nog erger. Hij had voor de prik nergens last van maar nu vaak duizelig en moe. Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn tweede prik dinsdag. Graag advies gewenst alvast bedankt !

Ach laat ook maar. Ik ben weg hier.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201708167
Je hebt morgen je tweede coronaprik, maar je voelt je ziek door de tweede coronaprik?
pi_201708246
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Voelt alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik voel mij niet goed genoeg om aan het werk te gaan morgen. (Ik doe staande productiewerk). Moet ik zeggen dat ik mij grieperig voel door de corona prik en verwacht over 1-2 dagen weer aan het werk te kunnen ? Of gewoon ziek.
Je kan morgenochtend gewoon vertellen dat je door je 2e vaccinatie niet in staat bent om te werken. En dan de ochtend daarna weer bellen als je nog steeds niet in staat bent om te werken. Maar vaak is de 2e dag na je vaccinatie al weer beter.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  User die het meest klaagt 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 16:17:47 #12
414785 sirdanilot
pi_201717806
Ik wou dat ik er ziek van werd want ik had wel behoefte aan 2 dagjes ziek.

Maar helaas, ik voelde er helemaal niks van.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201724366
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Voelt alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik voel mij niet goed genoeg om aan het werk te gaan morgen. (Ik doe staande productiewerk). Moet ik zeggen dat ik mij grieperig voel door de corona prik en verwacht over 1-2 dagen weer aan het werk te kunnen ? Of gewoon ziek.
Alvast RIP.
Plaats hier uw advertentie
pi_201725621
Neem geen risico en ga naar de dokter, laat je nakijken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:02:19 #15
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201725661
Succes met je tweede prik.
Gaat vast goedkomen.
To BG or not to BG!
pi_201725718
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:25 schreef Drakedoge3 het volgende:
Voelt alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik voel mij niet goed genoeg om aan het werk te gaan morgen. (Ik doe staande productiewerk). Moet ik zeggen dat ik mij grieperig voel door de corona prik en verwacht over 1-2 dagen weer aan het werk te kunnen ? Of gewoon ziek.
Bij ziekmelding hoef je letterlijk niks meer te zeggen dan dát, "ik meld me hierbij ziek". Medische informatie moet je eventueel wel delen met een bedrijfsarts, zodat die het bedrijf kan instrueren in het kader van een herintreding na langdurige ziekte. maar dus niet met een willekeurige leidinggevende. Ik zou gewoon zeggen, ik heb buikgriep. Kent iedereen, is met een dagje of 2 vaak wel zover over dat je weer kan werken, en verteld niks over je vaccinatiestatus, wat niet iedereen wil delen op het werk.

Goede nieuws is, dat men zich meestal na een dagje je weer de oude voelt. Voor wat het waard is, ik had precies hetzelfde, na Pfizer prik 2. Echt zo'n hangerig zeurderig gevoel alsof je echt de griep krijgt. Na dagje rustig aan, was het de volgende dag over. Is ook bekende bijwerking van het vaccin, wat lomp gezegd je afweersysteem een schop onder zijn hol geeft.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')