abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 oktober 2021 @ 22:35:41 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201710881
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Waar koop je beenwarmers?
Ik wilde ze zelf breien, maar kwam er niet uit met de maten en dan de benodigde hoeveelheid garen en welke pennen en.......
Dan toch maar kopen misschien :')
Zeeman :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201710905
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
De aanspeeekvorm die “uk” hanteert voor mij is sinds een paar dagen ‘maat’…
_O-
Hoe was jouw reactie .?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 oktober 2021 @ 22:39:12 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201710910
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
De aanspeeekvorm die “uk” hanteert voor mij is sinds een paar dagen ‘maat’…
_O-

Ik vind het altijd geweldig om te horen welke woorden hip zijn bij pubers O+ Bij voorkeur met veel eye rolls. Gelukkig zijn er veel puberkinderen in de omgeving de komende jaren.
Spoilers!
pi_201710924
Wat vind je er zelf van, Fiets? :7
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 10 oktober 2021 @ 22:59:50 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201711064
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:41 schreef minilot het volgende:
Wat vind je er zelf van, Fiets? :7
Ik gok op matig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 11 oktober 2021 @ 00:19:50 #181
370431 drakin
vurig typje
pi_201711614
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg nu reclame voor Otto te zien :') En jurkjes. Dus deze pagina vol leuke jurkjes: https://www.otto.nl/dames(...)dls/?fid=10099503426

Allemaal dirndls _O- (echt even klikken :D )
klik

O de eerste is leuk O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201711628
quote:
17s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:19 schreef drakin het volgende:
klik

O de eerste is leuk O+
Mocht ik ooit nog eens gaan trouwen dan wordt de dresscode 'dirndl' _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 oktober 2021 @ 00:33:52 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_201711668
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mocht ik ooit nog eens gaan trouwen dan wordt de dresscode 'dirndl' _O-
Zitten ook jurkjes die net niet dat typische hebben en nog leuk zijn.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201712205
Mogge!
:Z
Wakker met keelpijn en hoesten, dus net maar een coronatest weer ingepland voor vanochtend. Nu kijken of ik nog een ruim uurtje kan slapen voor m'n wekker gaat.
  maandag 11 oktober 2021 @ 06:15:10 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201712236
Beterschap vlindertje!
Heb je niet ergens een Zelftest bij de hand?

Ik ging gister met mn nichtje zwemmen.. met een hoop geproest.. dus ik verwacht aan het eind van deze week wel weer een loopneus :o :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201712261
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 06:15 schreef Barreltje het volgende:
Beterschap vlindertje!
Heb je niet ergens een Zelftest bij de hand?

Ik ging gister met mn nichtje zwemmen.. met een hoop geproest.. dus ik verwacht aan het eind van deze week wel weer een loopneus :o :+
Heb ik wel, maar bij klachten moet je naar de GGD.

Wat gezellig! Maar dat is dan wel te verwachten inderdaad.. Ik denk dat ik er op precies dezelfde manier aan gekomen ben, deze week/dit weekend met drie proestende snotterende kindjes van 1-3 jaar gespeeld en geknuffeld enzo dusja. Ach. Zal wel geen corona zijn dus, maar ben wel ook bij m'n ouders geweest, dus toch even testen.
pi_201712269
Kinderen kunnen tot wel 12x per jaar verkouden zijn, heb ik ooit in een ver verleden geleerd :7 Dus als je vaak in de buurt van kinderen bent: succes met nooit verkouden worden.

Goedemorgen! Ik ben nog aan het werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201712296
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Kinderen kunnen tot wel 12x per jaar verkouden zijn, heb ik ooit in een ver verleden geleerd :7 Dus als je vaak in de buurt van kinderen bent: succes met nooit verkouden worden.

Goedemorgen! Ik ben nog aan het werk.
Ik ben sowieso om de haverklap verkouden.. Dit wordt sinds eind augustus vorig jaar (dus in 13.5 maand) de 20e keer dat ik me laat testen ivm verkoudheidsklachten :'( deel daarvan komt ongetwijfeld van contact met de buurkindjes, maar heb het sowieso altijd al gehad. Alleen tot corona nooit echt last van ondervonden :+

Hoe lang moet je nog? Tot 7.30 ofzo?
pi_201712334
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.

@:Lucky_Strike het is natuurlijk ook geen enorm kostbare optie om zooltjes te proberen. Maar ik weet niet of ik er ooit wat aan zou hebben voor andere schoenen, want inmiddels ben ik niet meer zo gek om me niet passende schoenen aan te laten smeren.

Is het überhaupt na te streven, geen blaren in bergschoenen? Moet je een of andere supergelukkige eenhoorn zijn om blaarloos te wandelen in die dingen?
Ik heb vrijwel altijd in alle schoenen blaren. Maar nooit in mijn wandelschoenen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201712415
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 06:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik ben sowieso om de haverklap verkouden.. Dit wordt sinds eind augustus vorig jaar (dus in 13.5 maand) de 20e keer dat ik me laat testen ivm verkoudheidsklachten :'( deel daarvan komt ongetwijfeld van contact met de buurkindjes, maar heb het sowieso altijd al gehad. Alleen tot corona nooit echt last van ondervonden :+

Hoe lang moet je nog? Tot 7.30 ofzo?
7.00, nu in de trein.
Arme jij, met al dat testen. Getver.

Hier ook #teamwandelsok overigens. Vroeger altijd blaren, nu kan ik niet herinneren wanneer ik voor het laatst blaren kreeg van een lange afstand. Oh, de bergwandelschoenen in de kast laten hielp ook een heleboel. Van die hoge, lompe. Constant blaren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201712559
Goedemorgen! Al te laat om @Isabeau nog een foto op tijd te geven ben ik bang.
Uit de mist van zaterdag; een haagwinde



En in de zon een akkermelkdistel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201712589
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Waar koop je beenwarmers?
Ik wilde ze zelf breien, maar kwam er niet uit met de maten en dan de benodigde hoeveelheid garen en welke pennen en.......
Dan toch maar kopen misschien :')
Wat Molo ook zegt: Zeeman.
Maar die hebben maar beperkt assorti, dus ik ben nu aan het aanvullen op vinted.
Ik vind meestal meer naar mijn wens als ik zoek met Franse zoektermen. Beenwarmers zijn Jambičres.
Deze heb ik net gekocht:

en
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201712637
Ik zou best meer willen kopen op Vinted, maar ik vind mijn maat en lijf maar ingewikkeld (kledingmerken vinden dat ook, trouwens) Eigenlijk heb ik geen "vaste" merken want ik koop heel weinig kleding. Is een beetje een vicieuze cirkel dit. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 11 oktober 2021 @ 08:19:07 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201712675
quote:
2s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou best meer willen kopen op Vinted, maar ik vind mijn maat en lijf maar ingewikkeld (kledingmerken vinden dat ook, trouwens) Eigenlijk heb ik geen "vaste" merken want ik koop heel weinig kleding. Is een beetje een vicieuze cirkel dit. :+
Het is gewoon ook soms gokken en verliezen, dan zet ik het weer te koop.
Dingen als jurkjes of truien gaan eigenlijk altijd wel goed qua maat.
Maar heb meer broeken opnieuw verkocht dan kunnen houden, en toch blijven proberen ;')
pi_201712971
quote:
2s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou best meer willen kopen op Vinted, maar ik vind mijn maat en lijf maar ingewikkeld (kledingmerken vinden dat ook, trouwens) Eigenlijk heb ik geen "vaste" merken want ik koop heel weinig kleding. Is een beetje een vicieuze cirkel dit. :+
Waarom zou je graag op vinted willen kopen?
Ik gebruik het enkel voor dingen die niet zo duur zijn dat direct ongeschikt verklaren me zeer doet en ik probeer geen dingen te kopen van niet-rekkende stof bij een model waar dat lastig kan zijn (rond de tetten met name, en dan heb ik nota bene een normaal C-cupje).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 11 oktober 2021 @ 09:09:48 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201712984
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
"dus goed voor onverwachts bezoek."
Dan ren je de trap op terwijl echtgenoot wat treuzelt bij het binnenlaten van het bezoek bij de voordeur om een jurk aan te trekken??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 11 oktober 2021 @ 09:12:59 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201713011
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O-
Hoe was jouw reactie .?
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
_O-

Ik vind het altijd geweldig om te horen welke woorden hip zijn bij pubers O+ Bij voorkeur met veel eye rolls. Gelukkig zijn er veel puberkinderen in de omgeving de komende jaren.
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:41 schreef minilot het volgende:
Wat vind je er zelf van, Fiets? :7
quote:
9s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik gok op matig
Nou tot nu toe zijn de teksten waar ze mee komt vrij cabaretesk, dan is het wel grappig eigenlijk.
Maar als structurele aanspreekvorm vind ik het inderdaad maar "matig".

(Daarnaast hangt er wat een beladen sfeer aan het woord voor mij want het was zo'n beetje de aanspreekvorm van schoonpa / van schoonpa naar mij als het om moeilijke / beladen onderwerpen ging; het was ook het laatste wat ik tegen 'm zei toen ie een minuutje ervoor overleed... Maar dat weet uk niet.)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201713224
quote:
5s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Waarom zou je graag op vinted willen kopen?
Ik gebruik het enkel voor dingen die niet zo duur zijn dat direct ongeschikt verklaren me zeer doet en ik probeer geen dingen te kopen van niet-rekkende stof bij een model waar dat lastig kan zijn (rond de tetten met name, en dan heb ik nota bene een normaal C-cupje).
Omdat ik meer toffe, gave, mooie kleding verdien/mag hebben dan dat ik nu heb en omdat ik nieuw kopen nog veel lastiger vind. Dat dan nog los van het feit dat het veel duurzamer is om tweedehands kleding te kopen. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201713279
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan ren je de trap op terwijl echtgenoot wat treuzelt bij het binnenlaten van het bezoek bij de voordeur om een jurk aan te trekken??
Nee die heb ik juist al aan :) is mijn joggingpak
pi_201713299
quote:
2s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Omdat ik meer toffe, gave, mooie kleding verdien/mag hebben dan dat ik nu heb en omdat ik nieuw kopen nog veel lastiger vind. Dat dan nog los van het feit dat het veel duurzamer is om tweedehands kleding te kopen. :)
Aha. Ja, als "nieuw kopen" niet makkelijker is, dan snap ik dat je een voorkeur hebt voor vinted. Mooiere kleren voor minder geld en duurzamer ook.

Ik doe mezelf een budget per maand, wat ik dan ook probeer uit te geven. Zou dat wat zijn? Mijn lief vindt het een belachelijke strategie, maar voor mij werkt het.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')