Op zaterdag 9 oktober 2021 23:36 schreef PSVCL het volgende:Gaat er met gestrekt been in..
Confronteerd oa Rutte, De Jong en Dekker.
Demmink en zn vriendjes uit Den Haag die babys dood neuken en opofferen (niet mijn woorden).
Kijk het filmpje.
Huig Plug: “Zaterdag 9 oktober. Update van klokkenluider Huig Plug & Marlies van Muiswinkel (moeder van Lisa) #Demmink #Kiers #LarissaAlwin #Kingma #AadRietveld #TAcoVdEb
Fakenews-reporter Aad Rietveld (Leidsch dagblad) heeft mij niet geïnterviewd, hij citeert rechter Annemieke Boer maar rechter Petra de Bruin was de voorzitter tijdens het Kort Geding. De zaak draaide om “het verhaal van Lisa” en dat heeft dit misbaksel weggelaten!
Journalist Aad Rietveld ontmaskerd!!! Hij framede mij op vrijdag 8 en zaterdag 9 oktober in het Leidsch Dagblad. Rietveld geeft toe dat hij mij niet heeft geïnterviewd! #Demmink
9/10/2021 Rechtbankpresident Herman vd Meer, Petra de Bruin, Kingma & Aad Rietveld (Leidsch Dagblad) moeten zich kapot schamen, Door hun gelieg zijn er baby’s & kinderen in gevaar gebracht! het Haagse pedonetwerk is nog steeds actief. #ElkeSecondeTelt #RedDeKinderen #Demmink”
Check beide video’s! #ontPLUGdebeerput
https://twitter.com/plughuig?s=21 "