abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:18:17 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_201702174
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Smerig links en smerig rechts. Allemaal ongefundeerde aannames waar de voorstanders politieke consequenties aan willen hangen die (doordat het niet strookt met een realiteit) negatieve gevolgen hebben voor normale welwillende mensen.

Het is exact hetzelfde.
We moeten elkaar meer liefhebben is natuurlijk niet hetzelfde als we moeten elkaar meer haten.
Alhoewel het eerste best kan leiden tot het tweede, is het niet moeilijk om te zien hoe het eerste wel afgedrukt wordt en het tweede niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201702182
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 07:54 schreef GemMagic het volgende:
Ik identificeer me even als vrouw en nu korting gauw!

Overigens vind ik ongelijke beloning voor hetzelfde functie, functioneren en omstandigheden niet correct. Het is alleen lastig te vergelijken als je alles mee wilt nemen. Als ik een n=1 mag doen op de salarisonderhandeling van mijn vrouw, valt ‘t wel mee. Of je eindigt je onderhandeling met akkoord indien +14% want vrouw.
Nee, was het maar die insteek. Dan had ik er begrip voor gehad. Maar uiteindelijk betaal je als vrouw het normale tarief en als man gewoon meer. Die extra winst verdwijnt via een omweg gewoon bij (hoe noem je dat ook alweer?) 60 jarige CIS gender mannen in de zakken van hun driedelig grijs.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_201702210
Misleidende TT trouwens. T is geen uiting van de Volkskrant, maar van een adverteerder in die krant.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:30:22 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201702279
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Naamsbekendheid positief of negatief levert altijd meer omzet op. Alleen op fok moet dit uitvergroot worden dat zien we alleen al aan de titel clickbait, de volkskrant stelt niet dat mannen 14% meer betalen, er staat in die krant een advertentie die dat stelt. Ik vermoed zelfs dat deze advertentie nog wel in wat andere dagbladen zal staan. Maar de volkskrant afzeiken doet het ook altijd goed hier en bij GeenStijl waar de TS het weer vandaan had. Waarbij bij geen stijl tenminste in de titel nog vermeld wordt dat het een advertentie betreft. :D
Nope, dit is veel te simplistisch gesteld. Negatieve publiciteit is lang niet altijd goed voor business. Lees https://www.gsb.stanford.edu/insights/when-bad-publicity-good er maar even op na, dan zie je dat dat fabeltje nogal hardnekkig is maar eigenlijk alleen maar gestoeld is op relatief onbekende merken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201702344
Haha, dit valt in dezelfde catergorie kinderopvangtoeslag. Want ja, anders hebben vrouwen een pensioengat.

Je hebt een pensioengat, doe er wat mee. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:37:52 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_201702346
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:20 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Nee, was het maar die insteek. Dan had ik er begrip voor gehad. Maar uiteindelijk betaal je als vrouw het normale tarief en als man gewoon meer. Die extra winst verdwijnt via een omweg gewoon bij (hoe noem je dat ook alweer?) 60 jarige CIS gender mannen in de zakken van hun driedelig grijs.
Ze hadden inderdaad vrouwen 14% korting moeten geven, nu is het eerder "betaal ons, de koffie jongens, 14% extra, zodat we 28% meer verdienen".

Het is natuurlijk optioneel en ik snap het wel, die bedachten op een gegeven moment dat ze door hun naamkeuze vrouwelijke koffiekopers konden afschrikken dus willen ze sociaal bewogen doen, maar ze doen het sociaal bewogen over hun klanten heen, en niet over zichzelf.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:47:00 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_201702434
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:18 schreef speknek het volgende:

[..]
We moeten elkaar meer liefhebben is natuurlijk niet hetzelfde als we moeten elkaar meer haten.
Alhoewel het eerste best kan leiden tot het tweede, is het niet moeilijk om te zien hoe het eerste wel afgedrukt wordt en het tweede niet.
bizar dat jij denkt dat links = meer liefde en rechts = meer haat.

links is afgedwongen gelijkheid ten koste van individualiteit

rechts is afgedwongen eigenverantwoording ten koste van mensen die niet mee kunnen haaibaaien.

beiden hebben hoeken van haat en liefde en beiden hebben een extreme flank die schadelijk is voor de maatschappij.

als jij denkt dat extreem links staat voor extreem liefde dan ben je echt flink van het padje af.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_201702447
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Ze hadden inderdaad vrouwen 14% korting moeten geven, nu is het eerder "betaal ons, de koffie jongens, 14% extra, zodat we 28% meer verdienen".

Het is natuurlijk optioneel en ik snap het wel, die bedachten op een gegeven moment dat ze door hun naamkeuze vrouwelijke koffiekopers konden afschrikken dus willen ze sociaal bewogen doen, maar ze doen het sociaal bewogen over hun klanten heen, en niet over zichzelf.
Hoe zit het eigenlijk met de functie verdeling bij deze koffie jongens organisatie zelf, zitten er net zoveel vrouwen als mannen in het MT?

Ik vermoed van niet de vrouwen werken allemaal in de klantenservice.

https://dekoffiejongens.nl/over-de-koffiejongens/
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:54:26 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_201702535
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]
bizar dat jij denkt dat links = meer liefde en rechts = meer haat.

links is afgedwongen gelijkheid ten koste van individualiteit

rechts is afgedwongen eigenverantwoording ten koste van mensen die niet mee kunnen haaibaaien.

beiden hebben hoeken van haat en liefde en beiden hebben een extreme flank die schadelijk is voor de maatschappij.

als jij denkt dat extreem links staat voor extreem liefde dan ben je echt flink van het padje af.
Nou je begint zelf met meer gelijkheid tussen mannen en vrouwen als smerig links te noemen, dus je moet me het 'padje af' vergeven. Als dat smerig links is dan moet ik de overton window die jij hebt naar smerig rechts toch enigszins inschatten buiten de realiteit van de gewone mensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:56:50 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_201702553
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoe zit het eigenlijk met de functie verdeling bij deze koffie jongens organisatie zelf, zitten er net zoveel vrouwen als mannen in het MT?

Ik vermoed van niet de vrouwen werken allemaal in de klantenservice.

https://dekoffiejongens.nl/over-de-koffiejongens/
Ze kunnen inderdaad beter hun naam veranderen want dit maakt het allemaal niet beter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201702612
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:56 schreef speknek het volgende:

[..]
Ze kunnen inderdaad beter hun naam veranderen want dit maakt het allemaal niet beter.
Misschien betalen ze wel erg goed.

Alhoewel de uitstaande vacature voor een financiële top functie niet zo goed is. Ik vermoed dat men niet bedoelt een boven markt conform salaris.

quote:
daarom bieden we ook het volgende:

Let op: dit is een job die op dit moment nog niet fulltime in te vullen is. We zoeken iemand voor 2 á 3 dagen per week.

Géén marktconform salaris. We zoeken iemand die beter is dan gemiddeld en zijn ook bereid daarvoor te betalen.

Pensioen.

Zoveel koffie als je op kan.

Zoveel vakantiedagen als je nodig hebt.
:')
pi_201702649
Het is opvallend, gezien in praktisch elk beroep (uitzonderingen daar gelaten) je een fulltime werkende man versus vrouw zou zetten, met ong. even veel werkervaring etc, de vrouw pertinent meer verdiend dan de man.

Dit is across the board hetzelfde.
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:11:58 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201702661
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 07:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet. De advertentie afdeling staat los van de redactie. De klant/het reclamebureau kiest het medium. Er wordt maar heel zelden een advertentie geweigerd. En deze zou daar niet voor in aanmerking komen
Dat ligt aan de krant:

We have always been at war with Eastasia.
pi_201702702
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is opvallend, gezien in praktisch elk beroep (uitzonderingen daar gelaten) je een fulltime werkende man versus vrouw zou zetten, met ong. even veel werkervaring etc, de vrouw pertinent meer verdiend dan de man.

Dit is across the board hetzelfde.
Da witte cker?
pi_201702721
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Da witte cker?
Wat zeg je? Ik spreek geen mongoloïde.
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:27:25 #91
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201702799
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Wat zeg je? Ik spreek geen mongoloïde.
Je vervoegt er wel naar.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_201702819
quote:
12s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:27 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Je vervoegt er wel naar.
Ik spreek feiten uit.

Vrouwen verdienen bijna altijd meer dan mannen in dezelfde omstandigheden.

Dat is al goddomme sinds de jaren 70, die bullshit van vrouwen verdienen minder dan mannen, keer op keer onderuit gehaald.

Tot notabene zeer recent met het vrouwenvoetbalelftal in Amerika.
  zondag 10 oktober 2021 @ 13:30:37 #93
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_201703427
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Nou je begint zelf met meer gelijkheid tussen mannen en vrouwen als smerig links te noemen, dus je moet me het 'padje af' vergeven. Als dat smerig links is dan moet ik de overton window die jij hebt naar smerig rechts toch enigszins inschatten buiten de realiteit van de gewone mensen.
wat een nerderig gejank met je Overton window.

aansturen op quota in het bedrijfsleven en op scholen is wel degelijk een smerig links spelletje waar mensen dus deuren gesloten zullen zien worden op basis van hun huidskleur, geslacht, etc... ondanks talent en inzet.

dat is zeker wel onmenselijk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_201703630
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie dat we allemaal weer in de fabeltjesfuik van de gender pay gap duiken.
Tja, er blijven heetgebakerde social justice strijders denken dat dit serieus een issue is. En deze groep mensen weet anno 2021 de aandacht heel goed op te eisen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201703790
Not this shit again.
pi_201703986
Vroeger, ik weet niet dat nu nog zo is, had in een bijtelling van privé-gebruik de vrouw de waarde van 0,8 maal de man, behalve bij sigaretten.
pi_201708278
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Wellicht is dat de reden dat de vrouw beter gekleed is dan de man. Mannen pakken het eerste de beste, vinden het wel best, en rekenen af. Waar de vrouw een keuze maakt uit verschillende varianten.

Wie is er dan dom: de vrouw die meerdere artikelen wil zien of de man die zo snel mogelijk klaar wil zijn?
Het is bullshit wat je nu zegt
pi_201708460
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:16 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is bullshit wat je nu zegt
Ja? Probeer maar eens een keuze te maken uit bijvoorbeeld 2 of uit 5 opties. Wanneer maak je de betere beslissing denk jij?
pi_201708484
quote:
99s.gif Op zondag 10 oktober 2021 07:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nee. Er is een onderliggende boodschap die mij tegen mijn borst stuit.
Nog langere tenen dan de gemiddelde booslim dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_201708513
Graag compenseren met de sterk verminderde productiviteit tijdens de menstruatie en zwangerschap
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')