Eens. Alleen is het niet goed genoeg om er echt uit te springen, en dus trekt het erg weinig stemmen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het liedje wel wat hebben
Ik zit helemaal mee te wiegen. Maar de uitvoering....quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het liedje wel wat hebben
Hm, het is juist slechter dan in mijn herinnering.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:14 schreef Fascination het volgende:
Hm, het is minder slecht dan mijn herinnering
En helemaal als eerste ook... Als ik het me niet verkeerd herinner, had Engelbert daar ook zelf voor gekozen (er was toen zo'n systeem dat sommige landen hun plek mochten kiezen)quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens. Alleen is het niet goed genoeg om er echt uit te springen, en dus trekt het erg weinig stemmen.
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:14 schreef Fascination het volgende:
Hm, het is minder slecht dan mijn herinnering
Terwijl dit nummer als opener echt niet uit de verf komt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En helemaal als eerste ook... Als ik het me niet verkeerd herinner, had Engelbert daar ook zelf voor gekozen (er was toen zo'n systeem dat sommige landen hun plek mochten kiezen)
De reden was volgens mij omdat het VK zo vaak vanaf de 1e startpositie heeft gewonnen. Maarja, dat waren andere tijdenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Terwijl dit nummer als opener echt niet uit de verf komt.
*boks*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |