abonnement Unibet Coolblue
pi_201692967
Hoi,

Wanneer is voor jullie een goede poepsessie op het toilet nu werkelijk echt geslaagd? Wanneer denk jij op het toilet 'This is IT!' of kom je tevreden en voldaan van het toilet af?
Hoe ziet zo'n sessie eruit? Wat geeft zeg maar the wow-factor?

Graag in geuren en kleuren beschrijven.
Eens kijken
pi_201693036
Nou ja als ik ergens in een restaurant ben ofzo en overal heenspetter, de muren wat ermee insmeer, deurknop niet te vergeten. En dan niet doorspoelen, deksel omlaag zodat ze een mooie verrassing krijgen en dan buiten wat staan te wachten tot iemand naar binnen gaat
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:57:30 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_201693080
@Paul dit schijttopic lijkt me wel wat voor jou

>ONZ
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201693414
Zorgen dat je diarree hebt. Flink de druk laten op lopen en dan genadeloos er alles uitrammen. Het liefst bij je schoonouders in huis.
pi_201694713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou ja als ik ergens in een restaurant ben ofzo en overal heenspetter, de muren wat ermee insmeer, deurknop niet te vergeten. En dan niet doorspoelen, deksel omlaag zodat ze een mooie verrassing krijgen en dan buiten wat staan te wachten tot iemand naar binnen gaat
En je dan afvragen waarom ik je raar vind...
pi_201695177
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:57 schreef PS. het volgende:

[..]
En je dan afvragen waarom ik je raar vind...
Kan jij ook een keer niet negatief aanwezig zijn? :D Man die obsessie die je met mij hebt, doet me ook denken aan een andere user :D
pi_201695950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:53 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Kan jij ook een keer niet negatief aanwezig zijn? :D Man die obsessie die je met mij hebt, doet me ook denken aan een andere user :D
Obsessie? Kan ik er wat aan doen dat je in nagenoeg elk topic aanwezig bent.

Flikker gewoon een keer op met je rare praat, mafkees

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2021 18:34:38 ]
pi_201696016
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 18:32 schreef PS. het volgende:

[..]
Obsessie? Kan ik er wat aan doen dat je in nagenoeg elk topic aanwezig bent.

Flikker gewoon een keer op met je rare praat, mafkees
Stoer hoor ^O^
pi_201696568
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:53 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Kan jij ook een keer niet negatief aanwezig zijn? :D Man die obsessie die je met mij hebt, doet me ook denken aan een andere user :D
Ik zou hem een DM met scheldpartijen sturen als ik jou was. Oh wacht, ik ben jou niet, dus ik doe dat niet, maar jij wel ^O^
pi_201696587
En daar hebben we de andere geobsedeerde :D
pi_201696610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:03 schreef Phoenyx-God het volgende:
En daar hebben we de andere geobsedeerde :D
Gelukkig is mensen uitschelden in DM en met leugens bestoken geen obsessief gedrag. Tenminste, volgens jou dan.

Volgens de rest van de wereld wel.

Proost en welterusten.
pi_201696621
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:06 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Gelukkig is mensen uitschelden in DM en met leugens bestoken geen obsessief gedrag. Tenminste, volgens jou dan.

Volgens de rest van de wereld wel.

Proost en welterusten.
Oke, het is nog maar 8 uur maar slaap lekker dan maar..
pi_201707608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:44 schreef Maharski het volgende:
Hoi,

Wanneer is voor jullie een goede poepsessie op het toilet nu werkelijk echt geslaagd? Wanneer denk jij op het toilet 'This is IT!' of kom je tevreden en voldaan van het toilet af?
Hoe ziet zo'n sessie eruit? Wat geeft zeg maar the wow-factor?

Graag in geuren en kleuren beschrijven.
Wanneer alles er gemakkelijk uitfloept. En soms blijf ik mij verbazen dat ik soms een frikandel van 30+ cm produceer.
pi_201710372
Beste gevoel is als ik maagkrampen weg schijt als ik KFC of döner heb gegeten.

In de ochtend wakker worden met weeën. Dan in 1 keer met een flinke knal 2 KG bruine gelei uitschijten vervolgt met wat sissers die mijn darmen volledig ontluchten. Op dat moment stop de kramp en dan denk ik van ja hier doe ik het voor.

"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')