abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 01:38:16 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690281
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:33 schreef H_T het volgende:

[..]
Op vakantie in Duitsland heb ik bij een pizzeria gegeten waar een pizza op de kaart stond met salami, tonijn en olijven. Een combinatie die aanvankelijk de wenkbrauwen deed fronsen om even later plaats te maken voor nieuwsgierigheid, en dat smaakte behoorlijk goed :9

Een dag later hebben we bij dezelfde pizzeria nog een keer gegeten :D Klein dorp, weinig opties, vermoeid van dag twee Europa Park en eigenlijk beviel het daar best goed :D

Ik heb de pizza met tonijn, salami en olijven thuis nog wel eens nagemaakt :s)
Die combi werkt idd prima.
In Zoutelande zat een pizzeria waar ze een hele hete pizza hadden met tonijn salami en ansjovis (en olijven als je erom vroeg of mijn gezicht had :+ ). Dat was daar echt mijn go to pizza. :9
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 01:40:00 #52
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:37 schreef H_T het volgende:

[..]
Hoe dan ook blij dat het niet een pizza tutti frutti was of iets dergelijks. Die heb ik wel eens op de kaart zien staan. Ik zit niet zo te wachten op een pizza met perzik en banaan :r
Hm, beide nooit gezien, blij toe.
Ananas is het enige soort fruit wat ik op een pizza wil zien, vooral omdat het niet te zoet is.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 oktober 2021 @ 01:45:45 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_201690321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Hm, beide nooit gezien, blij toe.
Ananas is het enige soort fruit wat ik op een pizza wil zien, vooral omdat het niet te zoet is.
De pizzeria waar dat op de kaart stond gooide er ook nog ananas bij, maar omdat ik daar niet per se een bezwaar tegen heb had ik die vrucht niet vermeld :P

Een lokale pizzeria verkoopt de pizza tosti. Ham en kaas, maar geen tomatensaus of andere garnering :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 01:52:21 #54
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:45 schreef H_T het volgende:

[..]
De pizzeria waar dat op de kaart stond gooide er ook nog ananas bij, maar omdat ik daar niet per se een bezwaar tegen heb had ik die vrucht niet vermeld :P

Een lokale pizzeria verkoopt de pizza tosti. Ham en kaas, maar geen tomatensaus of andere garnering :o
Hm, dat laatste kan best werken, tomatensaus is geen vereiste natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat ik dit een tikje saai vind klinken. Een tosti is mede zo lekker door hoe het brood crispy wordt, een pizzakorst doet dat toch anders. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 oktober 2021 @ 01:57:29 #55
39237 crew  H_T
2733
pi_201690388
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Hm, dat laatste kan best werken, tomatensaus is geen vereiste natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat ik dit een tikje saai vind klinken. Een tosti is mede zo lekker door hoe het brood crispy wordt, een pizzakorst doet dat toch anders. :@
Ik zou het ook niet snel zelf bestellen. Als ik bij de Chinees haal neem ik me nog wel eens voor een keer iets totaal anders te proberen, maar vaak komt het er toch niet van :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 02:11:06 #56
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:57 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik zou het ook niet snel zelf bestellen. Als ik bij de Chinees haal neem ik me nog wel eens voor een keer iets totaal anders te proberen, maar vaak komt het er toch niet van :@
Daar deed ik dat nog wel, vooral omdat ik er toch geen verwachting van had. Dan kan het ook bijna niet tegenvallen.
Ik heb iig nog nooit een Chinees gezien met babi tosti op het menu. :P

Het is juist als ze proberen iets lokaals in hun eigen gerechten te verwerken dat het risico op tegenvallers het grootst is imo.

Dat is ook een beetje met veel vega/vegan spullen. Door het naar iets anders te vernoemen schep je een verwachting die je niet altijd waar kunt maken. Voorbeeld, AH heeft vegan ham op basis van olie en rijsteiwit. Smaak en textuur lijkt niet op ham, maar zonder naar de titel te kijken vind ik dat spul lekkerder dan gewone achterham (is ook wel de saaiste, maar ook het meest gegeten in dit land). Toch ben ik teleurgesteld als je het ham noemt en het lijkt niet op ham.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201690490
Dat ging weer eens ouwerwets snel, leuk! :) Ik heb gewoon een topic gemist.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 02:47:58 #58
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690494
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 02:38 schreef BillDauterive het volgende:
Dat ging weer eens ouwerwets snel, leuk! :) Ik heb gewoon een topic gemist.
Ja, de laatste keer dat ik jou zag voorspelde je een 1-1 geloof ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201690498
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 02:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, de laatste keer dat ik jou zag voorspelde je een 1-1 geloof ik.
Ja, dat ging eigenlijk over Noorwegen - Turkije. Goed hè
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 02:52:11 #60
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 02:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, dat ging eigenlijk over Noorwegen - Turkije. Goed hè
Oh, dat is dan wel heel er goed ja. ^O^
Jammer dat je niet ook een voorspelling deed over Noorwegen - Turkije die we dan voor Letland - Nederland hadden kunnen gebruiken. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201690516
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 02:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Oh, dat is dan wel heel er goed ja. ^O^
Jammer dat je niet ook een voorspelling deed over Noorwegen - Turkije die we dan voor Letland - Nederland hadden kunnen gebruiken. :+
Misschien de volgende keer! :D Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, de enige Let die ik ken is Verpakovskis en die was er vast niet bij.

Tegen Gibraltar verwacht ik weer een overwinning van Nederland. Ben benieuwd of ik weer gelijk krijg :P
pi_201690533
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 03:15:14 #63
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201690541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
Als ik dat zo lees vraag ik me af of de plaatselijke SGP-fractie wel weet waar lhbti+ voor staat. :@

In ieder geval succes met flyeren en vlaggetjes wapperen. wappertest2.gif
Ben ook wel benieuwd naar de reacties.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:15:36 #64
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201690841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
Veel plezier vandaag, hoop dat je een fijne en veilige dag hebt met veel respectvolle en lieve reacties :* O+

SGP lui zijn echt zum kotsen :r :( die leren het echt nooit om eens respectvol naar anderen te reageren. Maar verwachten andersom alle respect. Zo hypocriet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201690967
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
SGP :') :') :') :')

Succes morgen ^O^ De reacties zullen vast leuker en sympathieker zijn dan van die SGP'ers :{w
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:54:09 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201690993
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
Succes! De SGP leeft nog in de jaren 20 van de vorige eeuw.
pi_201691041
:W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201691044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
Succes,

SGP :')
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201691065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
Oh pffff :') vreselijk.

Veel plezier en succes!
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:26:46 #70
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201691223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Morgenochtend ga ik trouwens in de binnenstad flyeren voor Coming Out Dag. Dat valt dit jaar op maandag, dus doen we er zondag wat aan en ga ik deze zaterdag dus foldertjes uitdelen en met vlaggetjes zwaaien. Ben benieuwd naar de reacties.

Deze week had de plaatselijke SGP-fractie nog geopperd dat alle subsidie voor lhbti+-ers maar omgezet moest worden naar "voorlichting over het man-vrouw-huwelijk". Daar was wel even gedoe over.
Veel plezier en succes w/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201691249
Ow, het wordt veel gequote :P
Euhm, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar dank jullie. Ik wil op tijd thuis zijn voor de herhaling van 2 voor 12, voor de rest vind ik alles goed (behalve nare reacties, maar dat valt vast mee)
pi_201691305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:29 schreef BillDauterive het volgende:
ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar dank jullie. Ik wil op tijd thuis zijn voor de herhaling van 2 voor 12
Haha sorry, moet hier wel om lachen _O-

Toch succes! w/
Koel en donker bewaren
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:47:20 #73
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201691394
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Haha sorry, moet hier wel om lachen _O-

Toch succes! w/
Ik ook. Bij iemand die flyert voor zo’n doel denk je aan een vrije onconventionele geest. Maar die dan toch graag op tijd weer voor 2 voor 12 thuiszit :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:48:29 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201691403
Ik ga naar Twente zo, mijn oma viert haar verjaardag
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:57:13 #75
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201691499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:48 schreef Momo het volgende:
Ik ga naar Twente zo, mijn oma viert haar verjaardag
völle wille!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')