abonnement Unibet Coolblue
pi_201694499
Ik heb 1 ding erop te zeggen. Boeiend....

En weer door
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:26:43 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201694503
Goed om er weten waar Staphorst ligt trouwens, Urk wist ik onderhand wel maar nu toch nieuwe kennis opgedaan. Mooi rood is niet lelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201694527
Minder dan 4 patiënten per ziekenhuis. Wanneer kappen we met alle waanzin?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201694530
De bevolkingsafname in Rusland, die al bezig was, is het afgelopen jaar en dit jaar wel in een stroomversnelling geraakt :X .
pi_201694537
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:57 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ik zag vanochtend een vrouw een winkelkar met alles wat ze in haar had ontsmetten.

Ik heb haar een :') gegeven.
Stuur d'r even naar mij dan geef ik haar een dweil en een poetslap zeg zeg dat alles onder de corona zit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201694561
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb 1 ding erop te zeggen. Boeiend....

En weer door
Het is met name boeiend wat de overheid gaat doen met deze “groei”
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:36:39 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201694567
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:32 schreef vipergts het volgende:

[..]
Stuur d'r even naar mij dan geef ik haar een dweil en een poetslap zeg zeg dat alles onder de corona zit.
Kun je nagaan wat zo'n vrouw met je penor doet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:37:16 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201694569
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:30 schreef vosss het volgende:
Minder dan 4 patiënten per ziekenhuis. Wanneer kappen we met alle waanzin?
Goeie vraag

Over twee weken kan het compleet uit de hand lopen natuurlijk, dat is wel spannend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:46:30 #284
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201694630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het is met name boeiend wat de overheid gaat doen met deze “groei”
Ze hebben zich nu eigenlijk een beetje in een hoekje geverfd. Als ze nu versoepelingen terug gaan draaien, dan geven ze eigenlijk toe dat het hele vaccinatieverhaal niet de definitieve eindoplossing is, en dat legt een enorme bom onder de vaccinatiebereidheid. En het zou zelfs de kabinetsformatie nu kunnen laten stranden omdat ze dan echt hun hele betrouwbaarheid kwijt zijn, en openlijk toegeven dat ze hebben gelogen.

Maar de andere optie is om het uit te zingen tot de natuurlijke immuniteit ook op peil is. Ik weet niet of ze die keuze gaan maken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201694643
Molo is er en het gaat weer over seks. Waar vind je die vrouwen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201694663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Sjakiegod _O_
pi_201694692
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ze hebben zich nu eigenlijk een beetje in een hoekje geverfd. Als ze nu versoepelingen terug gaan draaien, dan geven ze eigenlijk toe dat het hele vaccinatieverhaal niet de definitieve eindoplossing is, en dat legt een enorme bom onder de vaccinatiebereidheid. En het zou zelfs de kabinetsformatie nu kunnen laten stranden omdat ze dan echt hun hele betrouwbaarheid kwijt zijn, en openlijk toegeven dat ze hebben gelogen.

Maar de andere optie is om het uit te zingen tot de natuurlijke immuniteit ook op peil is. Ik weet niet of ze die keuze gaan maken.
Ik denk dat ze zich meer zorgen maken over hoe ze hun grove leugens over de verwaarloosbare aantal besmettingen onder volledig gevaccineerden gaan rechtlullen. Net als in Israel zal die groep straks een groot aantal van de besmettingen voor zijn rekening gaan nemen.

Sta je dan, met je Coronapas.
pi_201694696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ze hebben zich nu eigenlijk een beetje in een hoekje geverfd. Als ze nu versoepelingen terug gaan draaien, dan geven ze eigenlijk toe dat het hele vaccinatieverhaal niet de definitieve eindoplossing is, en dat legt een enorme bom onder de vaccinatiebereidheid. En het zou zelfs de kabinetsformatie nu kunnen laten stranden omdat ze dan echt hun hele betrouwbaarheid kwijt zijn, en openlijk toegeven dat ze hebben gelogen.

Maar de andere optie is om het uit te zingen tot de natuurlijke immuniteit ook op peil is. Ik weet niet of ze die keuze gaan maken.
Wat wil je doen dan als overheid? Versoepelingen terugdraaien? Ik zie geen enorme protesten komen ofzo maar ik denk niet dat mensen nog bereid zijn (strenge) maatregelen te slikken, iedereen gaat er gewoon omheen werken. Strenge maatregelen zijn echt een gepasseerd station denk ik.
pi_201694739
Ik denk dat ze oprecht dachten dat de vaccins de R onder de 1 zouden gaan houden, maar door delta is de realiteit wat verschoven. Dat verkopen als leugen vanuit het kabinet gaat imo wel wat ver.

Blijft de vraag overeind: hoe verder? Want aankloten met maatregelen tot de druk ooit een keer van de zorg af is, lijkt me ook geen reële optie aangezien niemand weet wanneer dat punt bereikt is (als het al bereikt wordt). En de vaccinatiegraad zal ook niet veel meer stijgen, maar dat besef lijkt nog niet echt doorgedrongen op het Binnenhof.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:12:36 #290
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201694842
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:37 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)-gestrooid~a7dc4602/

Dames en heren u wordt verzocht geen pepernoten te strooien, Corona.
Mja, beter die je gewoon zakjes snoepgoed uit aan de jeugd ipv van de straat en vloer te eten, maar aan de andere kant, goed voor de weerstand? Deden wij vroeg ook :D Zou het niet laten afhangen van corona, bij de lokale sinterklaas intocht.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:13:19 #291
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201694849
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Blijft de vraag overeind: hoe verder? Want aankloten met maatregelen tot de druk ooit een keer van de zorg af is, lijkt me ook geen reële optie aangezien niemand weet wanneer dat punt bereikt is (als het al bereikt wordt).
Het alternatief is tegen iedereen zeggen "Dit is wat het is" en doorgaan met de normale samenleving. Maar dat betekent dat het aantal slachtoffers onvermijdelijk op gaat lopen, en er weer vanuit allerlei hoeken geschreeuwd wordt dat de regering bloed aan hun handen heeft.

Dus uiteindelijk zitten ze in een soort Kobayashi Maru-scenario waar je niet met een positief resultaat uit gaat komen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:19:13 #292
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201694903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het alternatief is tegen iedereen zeggen "Dit is wat het is" en doorgaan met de normale samenleving. Maar dat betekent dat het aantal slachtoffers onvermijdelijk op gaat lopen, en er weer vanuit allerlei hoeken geschreeuwd wordt dat de regering bloed aan hun handen heeft.

Dus uiteindelijk zitten ze in een soort Kobayashi Maru-scenario waar je niet met een positief resultaat uit gaat komen.
Uiteindelijk maakt het de overheid niet zo veel uit dat mensen dood gaan of iets minder lang leven, dat zie je ook met fijnstof, vliegvelden of industrie. Natuurlijk kost dat ook genoeg levensjaren, maar het is een spanningsveld dat niet alleen in de dimensie gezondheid wordt gemeten. Voor het coronabeleid moet men een manier vinden waarbij de overheid de schuld kan ontwijken.

De mensen die oneindige bescherming verlangen zijn nu zó gewend dat beperkingen ingezet moeten worden voor corona, dat ze zich haast niet meer kunnen voorstellen dat je weer voor je eigen veiligheid moet zorgen en deze nooit absoluut zal zijn. Ik hoop dat de overheid een manier kan vinden om het los te laten. Het is nodig.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:21:18 #293
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201694914
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:48 schreef nostra het volgende:
Molo is er en het gaat weer over seks. Waar vind je die vrouwen.
Alleen op internet ;(
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:31:08 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201694998
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:48 schreef nostra het volgende:
Molo is er en het gaat weer over seks. Waar vind je die vrouwen.


Met extragratis wolven voor jou O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201695228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het alternatief is tegen iedereen zeggen "Dit is wat het is" en doorgaan met de normale samenleving. Maar dat betekent dat het aantal slachtoffers onvermijdelijk op gaat lopen, en er weer vanuit allerlei hoeken geschreeuwd wordt dat de regering bloed aan hun handen heeft.

Dus uiteindelijk zitten ze in een soort Kobayashi Maru-scenario waar je niet met een positief resultaat uit gaat komen.
Dat zou imo het rationele alternatief zijn. De realiteit is natuurlijk dat zodra de druk op de ziekenhuizen stijgt, er vrijwel zeker weer naar maatregelen gegrepen zal gaan worden. En “we doen het samen”.

Er is nooit een helder geformuleerd einddoel geweest maar dat er nu alweer medici in de kranten komen roepen dat “het nog niet voorbij is” en “we echt nog voorzichtig moeten zijn”, wekt niet veel vertrouwen voor de komende maanden.
pi_201695336
We horen ook amper nog wat over long covid. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201695375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:14 schreef Discombobulate het volgende:
We horen ook amper nog wat over long covid. :')
Houden zo. Een tijdje terug werd bijna ieder zielig verhaal wel in de media gezet. Treurig voor die mensen, dat zeker. Toch is het zonde dat iedereen er zo bang voor gemaakt wordt. De kans op long covid is erg klein.
pi_201695411
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat zou imo het rationele alternatief zijn. De realiteit is natuurlijk dat zodra de druk op de ziekenhuizen stijgt, er vrijwel zeker weer naar maatregelen gegrepen zal gaan worden. En “we doen het samen”.

Er is nooit een helder geformuleerd einddoel geweest maar dat er nu alweer medici in de kranten komen roepen dat “het nog niet voorbij is” en “we echt nog voorzichtig moeten zijn”, wekt niet veel vertrouwen voor de komende maanden.
De druk gaat er wel komen, maar het weer inzetten van strengere maatregelen betekend ook wel het failliet van het corona beleid waarbij vaccinaties als de uitweg wordt gepresenteerd.
pi_201695431
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:24 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 09-10-2021 - 15:16

Totaal aantal besmettingen: 2520

Gemeentes met +5 besmettingen:
98 Amsterdam
93 Rotterdam
87 's-Gravenhage
59 Leiden

Het Leidens ontzet-effect goed zichtbaar. :Y
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:37:53 #300
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_201695493
Slotj
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')