SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is 't ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofSint Petersburg vond ik echt een prachtige stad
Baklavaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan waar je gaat, maar de traditionele in de dorpen zijn vooral vlees. En dan van die pure suikerdingen als desert. Die waar het glazuur bij van je tanden springtMaar misschien dat ze in de stad modernere versies hebben.
En @TaMiekequote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen Cherry, Fles en Bos eigenlijk
heb ook wel eens Meze op met van alles, gebakken kaas, rijst in wijnbladeren etcquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Baklava
Ik zag op plaatjes gewoon hele tafels vol bakjes en dingetjes en dipjes enzo.
Russische vrouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is 't ook
liepen zowaar hele regimenten (best wel knappe) vrouwen te paraderen..
nee dat is erg apartquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het vrij uniek dat Koen en ik nooit gemeet hebben, terwijl wij beiden denk ik enorm veel gemeet hebben. Maar ik meette vooral veel ABO en sjoelmeets enzo.
Tamieke is een van de zeldzame fokkers die ik heb gemeetquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep maar die komt hier nog zelden. Net als @:molo en @:arch-indar
Zit wel een verschilletje inquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wist dat als ik 'm niet ging maken, dat jij dat wel zou doen
Steekvlees?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet op steekvleespoppetjes viel?
In dat geval is het meetenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
@:uitstraling lijkr me ook wel eens een uitdaging om die irl te meeten
Ja hier ook welquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
meesten van KSC die ik gemeet heb staan intussen op het monument bij de burgermeester
Was ooit zo'n topic waar ik een lijst bijhield. Denk dat ik wel op de 150-200 zit. Maar iig 100+quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:58 schreef Ama het volgende:
Heb wel wat FOK!kers gemeet. Best veel eigenlijk.
Challenge accepted.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
@:uitstraling lijkr me ook wel eens een uitdaging om die irl te meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |