abonnement Unibet Coolblue
pi_201680367
Kroatië O+ O+ 3 keer geweest.
Mijn jongste is verliefd op het land maar dat zal vast liggen aan het eten en het huisje met eigen zwembad toen _O- _O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:28:19 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Blijft dat de gehele middelbare schooltijd dat de ouders de cijfers automatisch kunnen inzien?
Lijkt me best raar aan het eind als ze 16/17/18 jaar zijn.
Ja; de cijfers worden geautomatiseerd aangeboden, altijd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201680739
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waar ze dus niet mee om kunnen gaan :P

Wij keken gewoon 's avonds op de website voor de roosterwijzigingen. Of niet, dan was je ineens eerder vrij. Zo heel veel uitval hadden we sowieso niet.
Ik als ouder had niet eens 'gewoon een website' :D
pi_201680780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik als ouder had niet eens 'gewoon een website' :D
Ik als kind/scholier ook niet :D
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:57:31 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201680797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Blijft dat de gehele middelbare schooltijd dat de ouders de cijfers automatisch kunnen inzien?
Lijkt me best raar aan het eind als ze 16/17/18 jaar zijn.
Ik wil zo'n app of account dan gewoon niet hebben. Lazer op, kind moet verantwoordelijkheid gaan leren. Laat haar maar dezelfde fouten kunnen maken als ik, daar groeit ze van en word ze zelfstandig volwassene van.
Of zoals haar moeder, ook een optie :+ :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:58:05 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik wil zo'n app of account dan gewoon niet hebben. Lazer op, kind moet verantwoordelijkheid gaan leren. Laat haar maar dezelfde fouten kunnen maken als ik, daar groeit ze van en word ze zelfstandig volwassene van.
Of zoals haar moeder, ook een optie :+ :+
Helaas dwingt de school de ouders daarin, want ook alle communicatie, goedkeuringen en toestemmingen moeten met de app.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:59:33 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201680826
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Helaas dwingt de school de ouders daarin, want ook alle communicatie, goedkeuringen en toestemmingen moeten met de app.
Matig

Ik zou lekker in protest gaan, niet de lerende omgeving waar ik mijn kind in wil hebben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:00:05 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680833
Ach jezus, de wappies hebben weer een nieuwe verzonden: bij bloedtransfusie menen ze te kunnen mogen aangeven geen bloed te willen van een donor die tegen covid gevaccineerd is...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:02:01 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Matig

Ik zou lekker in protest gaan, niet de lerende omgeving waar ik mijn kind in wil hebben
Mjah ik vind het wel prima; dit is een openbare school met veel aandacht voor de verschillende leerstijlen, een grondig aanbod van leerondersteuning en individuele ruimte om daar te werken aan opdrachten, en leuke aanvullende zaken zoals een actieve toneelclub.

En mijn uk wordt geen 18 op die school, als ze een normale "schoolloopbaan" krijgt, die is al eerder klaar daar..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201680867
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:00 schreef fietsie het volgende:
Ach jezus, de wappies hebben weer een nieuwe verzonden: bij bloedtransfusie menen ze te kunnen mogen aangeven geen bloed te willen van een donor die tegen covid gevaccineerd is...
Dat speelt al een paar weken. Nu zijn ze begonnen zich uit te schrijven uit het donor register om Hugo de Jonge een hak te zetten
We have far more in common than that which devides us..
pi_201680893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat speelt al een paar weken. Nu zijn ze begonnen zich uit te schrijven uit het donor register om Hugo de Jonge een hak te zetten
Die zal er echt van wakker liggen ook :')
pi_201680905
Wat ik me afvraag: denken ze dan dat al dat bloed getest wordt op antistoffen? En kun je dan het verschil zien tussen antistoffen na vaccinatie of na een doorgemaakte infectie? Want het is niet zo dat Sanquin vraagt of je gevaccineerd bent :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:07:10 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik me afvraag: denken ze dan dat al dat bloed getest wordt op antistoffen? En kun je dan het verschil zien tussen antistoffen na vaccinatie of na een doorgemaakte infectie? Want het is niet zo dat Sanquin vraagt of je gevaccineerd bent :D
Hier zit al een cruciale fout in de redenering: "denken" is niet een concept waar deze groep de faciliteiten voor heeft.

"Ik wil" en dan iets nablaten van faceboek en Jomanda van om de Hoek die ook zegt dat ut zo errug is dat indivi induvi innuvi dat wat je wil niet mag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:12:19 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201680945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mjah ik vind het wel prima; dit is een openbare school met veel aandacht voor de verschillende leerstijlen, een grondig aanbod van leerondersteuning en individuele ruimte om daar te werken aan opdrachten, en leuke aanvullende zaken zoals een actieve toneelclub.

En mijn uk wordt geen 18 op die school, als ze een normale "schoolloopbaan" krijgt, die is al eerder klaar daar..
Ik denk ook dat het gros er zo over denkt

Ik vind het oprecht belangrijk als ze fouten kan maken, ongestraft (door mij) zelf leert verantwoordelijk te worden.
Dat betekent soms domme dingen doen enzo.
Op je flikker krijgen van school omdat je gespijbeld hebt of omdat je er slecht voor staat qua cijfer hoort daar voor mij ook bij.

Voorlopig moet ze eerst nog eens leren veters te strikken trouwens :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:13:32 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680952
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het gros er zo over denkt

Ik vind het oprecht belangrijk als ze fouten kan maken, ongestraft (door mij) zelf leert verantwoordelijk te worden.
Dat betekent soms domme dingen doen enzo.
Op je flikker krijgen van school omdat je gespijbeld hebt of omdat je er slecht voor staat qua cijfer hoort daar voor mij ook bij.

Voorlopig moet ze eerst nog eens leren veters te strikken trouwens :')
Het niet bestraffen is dus een discipline die je als ouder zult moeten kunnen opbrengen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:14:44 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201680962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het niet bestraffen is dus een discipline die je als ouder zult moeten kunnen opbrengen.
Niet mee eens

Ik wil het gewoon niet zien of weten

Zie het wel met de rapporten, één keer in de zoveel tijd. Ik hou niet van dat controlerende gedrag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:16:09 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680969
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Niet mee eens

Ik wil het gewoon niet zien of weten

Zie het wel met de rapporten, één keer in de zoveel tijd. Ik hou niet van dat controlerende gedrag
Eens in de 5 weken is er een mentor-oudergesprek, dus die informatie krijg je dan ook onder je neus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:16:49 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201680972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Eens in de 5 weken is er een mentor-oudergesprek, dus die informatie krijg je dan ook onder je neus.
_O-

Voor een middelbare scholier? WTF man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201680982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik me afvraag: denken ze dan dat al dat bloed getest wordt op antistoffen? En kun je dan het verschil zien tussen antistoffen na vaccinatie of na een doorgemaakte infectie? Want het is niet zo dat Sanquin vraagt of je gevaccineerd bent :D
Mijn nichtje werkt daar en de eerste keer dat ze zo'n mailtje binnenkreeg moest ze ook even bijkomen _O-
Was van een man wiens vrouw zwanger was en stel dat er iets verkeerds ging, wilde hij (of zij het ermee eens was stond nergens) zeker weten dat ze geen gevaccineerd bloed zou krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:18:12 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201680983
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:16 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-

Voor een middelbare scholier? WTF man _O-
Mooi he? Ook hier geldt weer; je kan er voor bedanken, maar er wordt in voorzien.
Hun ervaring is dat de atheneum en gymnasium klassen 85% deelnemen, havo 30% en vmbo hebben ze maar niet genoemd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:20:29 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201681011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mijn nichtje werkt daar en de eerste keer dat ze zo'n mailtje binnenkreeg moest ze ook even bijkomen _O-
Was van een man wiens vrouw zwanger was en stel dat er iets verkeerds ging, wilde hij (of zij het ermee eens was stond nergens) zeker weten dat ze geen gevaccineerd bloed zou krijgen.
Misschien is het zinvoller om te bekijken welke angst (want dat is het vaak) er ten grondslag ligt aan dit soort uitspattingen van mensen

Ik vind het dieptriest en helemaal niet om te lachen. Die mensen worden steeds verder de angst in gedreven doordat ze steeds meer onder druk komen te staan en dat kan nog weleens verkeerd gaan uitpakken voor anderen.
Kat in het nauw enzo...

Daar komen serieuze veiligheidsrisico's van voor de samenleving zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:21:58 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201681027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mooi he? Ook hier geldt weer; je kan er voor bedanken, maar er wordt in voorzien.
Hun ervaring is dat de atheneum en gymnasium klassen 85% deelnemen, havo 30% en vmbo hebben ze maar niet genoemd.
Mja... We gaan het zien tegen de tijd dat wurm hier naar de middelbare gaat

Tot nu toe doorloopt ze het op school precies zoals ik, dus dat wordt nog wat :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:24:12 #73
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201681051
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Misschien is het zinvoller om te bekijken welke angst (want dat is het vaak) er ten grondslag ligt aan dit soort uitspattingen van mensen

Ik vind het dieptriest en helemaal niet om te lachen. Die mensen worden steeds verder de angst in gedreven doordat ze steeds meer onder druk komen te staan en dat kan nog weleens verkeerd gaan uitpakken voor anderen.
Kat in het nauw enzo...

Daar komen serieuze veiligheidsrisico's van voor de samenleving zo
Het is inderdaad best raar dat de overheid er niet in slaagt deze groep gerust te stellen. Daar mogen ze best eens naar kijken. Volgende keer gaat het misschien over iets veel extremer. Dan is er echt een probleem.
Siesta & Fiesta!
pi_201681088
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Misschien is het zinvoller om te bekijken welke angst (want dat is het vaak) er ten grondslag ligt aan dit soort uitspattingen van mensen

Ik vind het dieptriest en helemaal niet om te lachen. Die mensen worden steeds verder de angst in gedreven doordat ze steeds meer onder druk komen te staan en dat kan nog weleens verkeerd gaan uitpakken voor anderen.
Kat in het nauw enzo...

Daar komen serieuze veiligheidsrisico's van voor de samenleving zo
Natuurlijk is het triest. Maar hoe krijg je het in vredesnaam verzonnen. En als je het al verzint (en ze stoken elkaar op) dan hoef je het alleen maar op te zoeken op internet dat het niet mogelijk is om dat allemaal uit elkaar te houden? Dat het niet voor niets is mensen met een aantal ziektes geen bloed mogen geven en dat een vaccinatie daar niet bij hoort?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201681098
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:24 schreef Bramito het volgende:

[..]
Het is inderdaad best raar dat de overheid er niet in slaagt deze groep gerust te stellen. Daar mogen ze best eens naar kijken. Volgende keer gaat het misschien over iets veel extremer. Dan is er echt een probleem.
Ze moeten paal en perk stellen aan figuren als willem engel. Die geeft ook advies om geen seks te hebben met een gevaccineerde.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')