abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201899012
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 01:26 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Een update, nu heb ik schepen verbrand in Nederland en heb nog een roeibootje achter gelaten, mocht ik onverhoopt terugkeren.
Wel de grote stap gemaakt, met het idee dat je bang kan zijn voor 'ze great riezet' maar dat kan je beter zelf doen voordat het voor je gedaan wordt.
Immers wees alles erop in mijn leven dat het zou moeten gebeuren, ergo wederom een keuzekwestie. Vastlopen in Nederland of in Mexico een nieuwe start beginnen.
Gelukkig heb ik genoeg ideeën die ik verder uit kan werken en heb een solide basis om mee te beginnen.

Het leven hier is chaotisch en zaken als corruptie ben ik bekend mee, dat kan in voor en nadeel werken.
Maar met open armen ontvangen worden is heel veel waard.
voel je je onveilig daar als buitenlander? veel succes ieder geval daar. ^O^
Plaats hier uw advertentie
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 16:07:29 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201899030
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 01:26 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Een update, nu heb ik schepen verbrand in Nederland en heb nog een roeibootje achter gelaten, mocht ik onverhoopt terugkeren.
Wel de grote stap gemaakt, met het idee dat je bang kan zijn voor 'ze great riezet' maar dat kan je beter zelf doen voordat het voor je gedaan wordt.
Immers wees alles erop in mijn leven dat het zou moeten gebeuren, ergo wederom een keuzekwestie. Vastlopen in Nederland of in Mexico een nieuwe start beginnen.
Gelukkig heb ik genoeg ideeën die ik verder uit kan werken en heb een solide basis om mee te beginnen.

Het leven hier is chaotisch en zaken als corruptie ben ik bekend mee, dat kan in voor en nadeel werken.
Maar met open armen ontvangen worden is heel veel waard.
Heel erg dapper, heeeeeeeeeeel veel succes!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201899039
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:59 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik wens je heel veel success.
Als ik zie wat ik voor 100,000 pond in het VK kan krijgen...is ook een optie, maar ik zou ook Amsterdam vreselijk gaan missen. Maar ja, natuurlijk dat kan gewoon een shitshow naar een andere zijn. De onzekerheid van dit hele corona bullshit echt 'n killer is.
Heb je meer vertrouwen in de UK of Nederland wat betreft corona(regels)?
Plaats hier uw advertentie
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 16:09:11 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201899059
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 01:26 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Een update, nu heb ik schepen verbrand in Nederland en heb nog een roeibootje achter gelaten, mocht ik onverhoopt terugkeren.
Wel de grote stap gemaakt, met het idee dat je bang kan zijn voor 'ze great riezet' maar dat kan je beter zelf doen voordat het voor je gedaan wordt.
Immers wees alles erop in mijn leven dat het zou moeten gebeuren, ergo wederom een keuzekwestie. Vastlopen in Nederland of in Mexico een nieuwe start beginnen.
Gelukkig heb ik genoeg ideeën die ik verder uit kan werken en heb een solide basis om mee te beginnen.

Het leven hier is chaotisch en zaken als corruptie ben ik bekend mee, dat kan in voor en nadeel werken.
Maar met open armen ontvangen worden is heel veel waard.
Nu mag je in KAA posten en TRV ;)
Zou leuk zijn topics over je avonturen te lezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201899770
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Heb je meer vertrouwen in de UK of Nederland wat betreft corona(regels)?
Beide niet :)....maar ik hoor van mn ouwe vrienden in de UK dat het beetje normaal in de horeca is en strenge controleren van QR codes (zoals hier) is er niet. Ik heb daar ook nog steeds familie en nog vrienden van mn tienerjaren en veel vrienden hier in NL zijn weg - doodgegaan of verhuisd. Gelukkig heb ik nog steeds n paar goede vrienden hier die zelfde meningen over wat dan ook hebben, anders was ik gek van geworden en zou ik ook wat serieuser over verhuizen denken.
Ik heb n luxe probeleem/dilemma. Ik blijf wel voor n jaar of twee hangen om te zien hoe het allemaal gaat.
Ik weet het echt niet - the uncertainty is a killer.ffs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202105834
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 01:51 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Naar waar ze corona drinken.
Dat is toevallig! Zaten wij hier ook al aan te denken. Uiteindelijk toch niet voor gekozen, gevaarlijk land en als buitenstaander die daar niemand kent en de taal niet spreekt denk ik dat je het best lastig kan hebben.

Ons oorspronkelijke plan was een land in zuid-amerika, mijn vrouw komt daar vandaan dus kan ik automatisch mee, dus het land in komen is geen probleem. Maar helaas na wat onderzoek doen ze daar ook aan deze onzin (vax passport voor werk etc) dus plannetje gaat niet door.

Wij zitten nu te denken aan Zweden, is stuk makkelijker en beschaafder. Het verotte is alleen dat dat natuurlijk ook de EU is en waarschijnlijk worden uiteindelijk overal de regels gelijk getrokken... lastig lastig.
  woensdag 10 november 2021 @ 05:44:41 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202106230
_O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 06:02:27 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202106266
Wit Rusland?

Kun je nog met de auto heen ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202108321
Uiteindelijk is het vooral klagen maar niet emigreren omdat iedereen stiekem dol is op Nederland en alle sociale vangnetjes waar ze dankbaar gebruik van maken maar verzwijgen 8-)
Conscience do cost.
pi_202108432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:38 schreef ems. het volgende:
Uiteindelijk is het vooral klagen maar niet emigreren omdat iedereen stiekem dol is op Nederland en alle sociale vangnetjes waar ze dankbaar gebruik van maken maar verzwijgen 8-)
Kwestie van tijd voordat die vangnetjes worden afgepakt omdat je geen spuit gehad hebt, je ziet het al in andere landen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202108442
Kustgebieden Mexico stromen vol met vluchtelingen Canada + USA

En dat is immigrant nummer zoveel (zie video onderstaand). Layla uit Canada, geeft haar leuke leventje in Noord Amerika (Canada) op, om in vrijheid te leven in Mexico.

Het gaat bij Larissa en Layla om mensen van oorsprong uit Rusland. Terecht gekomen in Canada, en nu op de vlucht naar Mexico in het heerlijke Puerto Vallarta terecht gekomen. Vroeger waren het toeristen, die na twee weken terug vlogen. Nu is het zonder terugvlucht. De mensen blijven lekker in Mexico! De vliegtuigen vliegen vol van het Noorden naar Mexico en leeg terug. En waarom zouden ze ook teruggaan? Om zich verder te laten vernederen door Trudeau en zijn WEF/WHO-vrindjes?

Mexico heeft een aantal grote voordelen: allereerst: geen PCR-test of vaxx-bewijs nodig. Ook geen visum nodig. Iedereen kan dus vandaag nog naar Schiphol of Zaventem afreizen en linea recta naar het mooie land vliegen. Zonder enige rompslomp, behalve in het vliegtuig of bij aankomst wat formuliertjes invullen.

Het andere voordeel van Mexico is: het is toegankelijk voor elk budget; of je nou met een uitkering ariveert of een volle portomonnee, het heeft voor iedereen veel te bieden. Wij voorspellen een nog veel grotere golf aan vluchtelingen aldaar. Ook vanuit Nederland. Niet alleen Didi, wij horen het overal om ons heen: Mexico, Mexico, Mexico.


https://blikopnosjournaal(...)stromen-vol-met.html
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 10:55:43 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202108517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Kustgebieden Mexico stromen vol met vluchtelingen Canada + USA

En dat is immigrant nummer zoveel (zie video onderstaand). Layla uit Canada, geeft haar leuke leventje in Noord Amerika (Canada) op, om in vrijheid te leven in Mexico.

Het gaat bij Larissa en Layla om mensen van oorsprong uit Rusland. Terecht gekomen in Canada, en nu op de vlucht naar Mexico in het heerlijke Puerto Vallarta terecht gekomen. Vroeger waren het toeristen, die na twee weken terug vlogen. Nu is het zonder terugvlucht. De mensen blijven lekker in Mexico! De vliegtuigen vliegen vol van het Noorden naar Mexico en leeg terug. En waarom zouden ze ook teruggaan? Om zich verder te laten vernederen door Trudeau en zijn WEF/WHO-vrindjes?

Mexico heeft een aantal grote voordelen: allereerst: geen PCR-test of vaxx-bewijs nodig. Ook geen visum nodig. Iedereen kan dus vandaag nog naar Schiphol of Zaventem afreizen en linea recta naar het mooie land vliegen. Zonder enige rompslomp, behalve in het vliegtuig of bij aankomst wat formuliertjes invullen.

Het andere voordeel van Mexico is: het is toegankelijk voor elk budget; of je nou met een uitkering ariveert of een volle portomonnee, het heeft voor iedereen veel te bieden. Wij voorspellen een nog veel grotere golf aan vluchtelingen aldaar. Ook vanuit Nederland. Niet alleen Didi, wij horen het overal om ons heen: Mexico, Mexico, Mexico.


https://blikopnosjournaal(...)stromen-vol-met.html
Bedankt dat je de mening van een nietszeggend bloggertje met heel FOK! wil delen alsware het iets interessants of relevants.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 10 november 2021 @ 10:56:18 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202108525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Kwestie van tijd voordat die vangnetjes worden afgepakt omdat je geen spuit gehad hebt, je ziet het al in andere landen.
ok hans
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202108539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:55 schreef Dven het volgende:

[..]
Bedankt dat je de mening van een nietszeggend bloggertje met heel FOK! wil delen alsware het iets interessants of relevants.
Dven zit vast in Nederland en kan geen kant op dus gaat ie hier maar lopen klagen. dankje voor je bijdrage.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 11:00:30 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202108578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dven zit vast in Nederland en kan geen kant op dus gaat ie hier maar lopen klagen. dankje voor je bijdrage.
Fraai stukje zelfreflectie. Dven is in de afgelopen 15 jaar niet zoveel in Nederland geweest dus maak vooral jij je maar niet dik.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202109128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Kwestie van tijd voordat die vangnetjes worden afgepakt omdat je geen spuit gehad hebt, je ziet het al in andere landen.
Mooi, meer vangnetjes voor mensen die het verdienen :)
Conscience do cost.
pi_202110335
Zelf ben ik al een tijd erg geïnteresseerd in Zweden, ook al voor de coronamaatregelen. Ik merk dat mijn hang naar Zweden wel steeds groter wordt in deze tijd. Helaas is het lastig om nu weg te gaan. Ik woon in NL op een prachtige plek, mijn vriendin woont bij me in de buurt ... en iets meer geld sparen om een huis te kunnen kopen in Zweden is ook wel mooi. Maar over 2 of 3 jaar wil ik zeker weg. Maar als het hier echt te erg wordt, overweeg ik wel om in elk geval een aantal maanden weg te gaan van hier.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202110946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:00 schreef Dven het volgende:

[..]
Fraai stukje zelfreflectie. Dven is in de afgelopen 15 jaar niet zoveel in Nederland geweest dus maak vooral jij je maar niet dik.
jaja
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 14:48:44 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202111836
Zijn er al mensen die besloten hebben om te gaan verkassen?
Of al weg zijn?
Zo ja waar gaat/ging de reis heen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202112889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef theguyver het volgende:
Zijn er al mensen die besloten hebben om te gaan verkassen?
Of al weg zijn?
Zo ja waar gaat/ging de reis heen?
Er is 1 persoon al naar Mexico vertrokken. weet ff niet meer wie.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 19:15:40 #46
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202115682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef theguyver het volgende:
Zijn er al mensen die besloten hebben om te gaan verkassen?
Of al weg zijn?
Zo ja waar gaat/ging de reis heen?
Wel zuur om op den duur tegen andere onvrijheden aan te lopen en daar dan weer moeilijk over te doen. Zo blijf je oversteken. Gelukkig heb je als Nederlander dan nog redelijk wat mogelijkheden. Alleen worden de opties op den duur wel klein. En inderdaad. Jouw vrijheid is mijn vrijheid niet. Ik woon in absolute vrijheid in één van de minst vrije landen van Europa. Uiteindelijk is het dus maar net wat je er zelf van maakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202116100
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 01:51 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Naar waar ze corona drinken.
owja jij was naar Mexicio? bevalt het en hoor je al iets over een vaccin paspoort of iets in die richting?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 10 november 2021 @ 20:02:28 #48
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202116559
North Sentinel Island een optie? Benieuwd hoe het daar met corona gaat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2021 @ 20:04:06 #49
88815 The_Emotion
98.3
pi_202116589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
owja jij was naar Mexicio? bevalt het en hoor je al iets over een vaccin paspoort of iets in die richting?
Ik zit er nu een paar weken, tot nu toe bevalt het prima en zijn mevr. Emotion en ik op zoek naar een huis in Queretaro, wat bekend staat als een veilig gebied en veel internationale bedrijven zijn gevestigd.
Coronapaspoort is er (nog) niet, dus die prikjes die ik uit voorzorg genomen had, waren achteraf niet nodig. :')
Ook hier zijn er natuurlijk wel maatregelen, overal mondkapjes, temperatuurpoortjes bij winkels, maar gelukkig (nog) geen QR maatschappij.

Als je echt voor corona en maatregelen wil vluchten, dan kan je beter op een eilandje in de stille zuidzee zitten.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:21:02 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202138640
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:38 schreef ems. het volgende:
Uiteindelijk is het vooral klagen maar niet emigreren omdat iedereen stiekem dol is op Nederland en alle sociale vangnetjes waar ze dankbaar gebruik van maken maar verzwijgen 8-)
Zelfde met protesteren.
Veel jammeren online maar zelf niet gaan.
Toejuichen vanaf de zijlijn is veel beter.

Ik ga waarschijnlijk wel emigreren van Enschede naar Hengelo, heb mooi huisje op het oog, nu maar hopen dat het door gaat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')