abonnement Unibet Coolblue
pi_201675381
Alleen als ik denk dat het een echt goede film is kijk ik naar de film zelf. Voor de rest kijk ik alleen maar recaps van voornamelijk Sci-fi/thrillers/horrors.

Foundflix is mijn favoriet.

Iemand anders die het zelfde doet en/of aanraders heeft van kanalen?
Indiërs hebben vaak ook leuke summary kanalen maar meestal niet ondertiteld.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201675485
Waarom zou je dat doen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201675530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Dat vraag ik mij zelf soms ook af. Ik ben ongeduldig en to the point.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201675600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:30 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat vraag ik mij zelf soms ook af. Ik ben ongeduldig en to the point.
Klinkt alsof je een partner nodig hebt om zaterdagavonds gewoon een film mee te kijken
pi_201675727
En ik zat hier nog even over na te denken want ik vind het best wel interessant. Maar mijn idee is dat je dan eigenlijk gewoon, bijvoorbeeld, een puzzel wil maken, maar dan begint met een puzzel die al voor 80% klaar is. Dan plaats je alle andere stukjes en dan kan je zeggen dat je de puzzel afgemaakt hebt terwijl je jezelf er maar wat van af gemaakt hebt als het ware. Zo ook met films, je kan samenvattingen bekijken, zodat je direct op de 80% a 100% zit en daar kan je dan ook over praten met collega's bijvoorbeeld. Maar je hebt alle subtiliteiten niet meegekregen, de momenten waarop je kan lachen vanwege een bepaalde zin of wat dan ook.. Je hebt gewoon een samenvatting maar die omvat niet de film logischerwijs.. De film is er voor wat plezier of angst etc. en dat mis je juist helemaal met zo'n samenvatting volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 21:44:04 ]
pi_201675867
Mis je dan niet af en toe iets met atmosfeer?

Ik kijk wel eens hoe het afloopt, als ik iets niet af kon kijken of de film maar niks vond. Dit doe ik op Wikipedia.
-nee-
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:02:39 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201675965
Ik kijk wel eens naar het kanaal Movie Recaps, maar meestal bij films die ik al gezien heb.
https://www.youtube.com/channel/UCyXD1jAZBdZ4u0K-GLYC77Q
pi_201675983
Sommige streamingsdiensten hebben de optie om versneld af te spelen. Wellicht een optie voor je?
Moeten zij weten
pi_201676037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:43 schreef Phoenyx-God het volgende:
En ik zat hier nog even over na te denken want ik vind het best wel interessant. Maar mijn idee is dat je dan eigenlijk gewoon, bijvoorbeeld, een puzzel wil maken, maar dan begint met een puzzel die al voor 80% klaar is. Dan plaats je alle andere stukjes en dan kan je zeggen dat je de puzzel afgemaakt hebt terwijl je jezelf er maar wat van af gemaakt hebt als het ware. Zo ook met films, je kan samenvattingen bekijken, zodat je direct op de 80% a 100% zit en daar kan je dan ook over praten met collega's bijvoorbeeld. Maar je hebt alle subtiliteiten niet meegekregen, de momenten waarop je kan lachen vanwege een bepaalde zin of wat dan ook.. Je hebt gewoon een samenvatting maar die omvat niet de film logischerwijs.. De film is er voor wat plezier of angst etc. en dat mis je juist helemaal met zo'n samenvatting volgens mij.
Als de film goed is kijk ik het wel en dan kan ik genieten van de details. Als ik kijk naar games ben ik ook geen completionist. Voor mij zijn de grote lijnen belangrijk en anders wordt het al snel te saai voor mij. Alsof ik dingen al vaak heb gezien. Zie graag veel afwisseling.

Ik kan in 1.5 uur een film kijken of 5 samenvattingen. Dan ervaar ik meer plezier in 5 samenvattingen van films.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201676178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:09 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Als de film goed is kijk ik het wel en dan kan ik genieten van de details. Als ik kijk naar games ben ik ook geen completionist. Voor mij zijn de grote lijnen belangrijk en anders wordt het al snel te saai voor mij. Alsof ik dingen al vaak heb gezien. Zie graag veel afwisseling.

Ik kan in 1.5 uur een film kijken of 5 samenvattingen. Dan ervaar ik meer plezier in 5 samenvattingen van films.
Nou ja dat ervaar ik ook zo maar ik wil je vooral vertellen dat je zonder het te kijken je inschatting naarmate de jaren vorderen steeds minder worden. Je gaat dan denken van 'deze film is toch niks want ik heb dit en dit gezien' terwijl dat uiteindelijk steeds minder correct wordt. Als je dit leuk vindt en op deze manier wil leven dan is dat prima maar uiteindelijk ga je gewoon wel zaken niet zien omdat je je baseert op wat weinig informatie. Dat besef je je ook wel als je dit zo leest van mij dat begrijp ik, maar dat is wat ik even wil melden

Het plezier van films is om ze te kijken, net als met boeken om ze te lezen, niet om samenvattingen te krijgen. Kan voor jou best wel voldoening geven, ook genoeg voldoening, maar daarmee mis je wel de experience om het zo maar te zeggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')