abonnement Unibet Coolblue
pi_201674987
Mijn man wil graag een abonnement op de Eurosport player speciaal voor het wielrennen.

Wie heeft een abonnement en de app op een ipad draait?

Is dit wat en wat kan je er van verwachten?

Ik wil hem een abonnement geven voor zijn verjaardag namelijk.
pi_201675003
Is er ook wielrennen in de winter?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 21:32:00 #3
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_201675553
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:50 schreef winterteen02 het volgende:
Mijn man wil graag een abonnement op de Eurosport player speciaal voor het wielrennen.

Wie heeft een abonnement en de app op een ipad draait?

Is dit wat en wat kan je er van verwachten?

Ik wil hem een abonnement geven voor zijn verjaardag namelijk.
Een iPad heb ik niet, maar ik kan wel zeggen dat het fantastisch draait op een laptop, een iPhone, een televisie en een Playstation. Fantastische service. Geweldig, geweldig, geweldig. Als je een beetje wielerliefhebber bent gebruik je dat ding in het hoogseizoen eigenlijk dagelijks, je hebt geen last van commercials en je kan zelf kiezen welk (überhaupt of) commentaar je ontvangt. Voor ¤40 pleeg je eigenlijk diefstal. Mensen die het niet hebben moeten we eigenlijk nooit meer serieus nemen.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 21:39:30 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201675671
Ik ben een fervent PLAYER-gebruiker op de iPad. Werkt perfect.
pi_201675804
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
Is er ook wielrennen in de winter?
Er is ook veldrijden op de Player inderdaad
pi_201702739
Ik heb sinds ruim een jaar de PLAYER (ik weet het, erg laat). Tot die tijd was het voor bepaalde koersen nog behelpen met gare streams als Tizen (die dan altijd 1 minuut voor het einde wegvallen enzo..)

Ik gebruik de app voornamelijk op de tv via een Nvidia Shield en soms ook gewoon in de browser op mijn pc.
Tot nog toe altijd zeer stabiel en tevreden er over.

Ik vraag me inmiddels wel af wat nou de verschillen zijn tussen de Eurosport Player, de GCN app en nu ook nog de Discovery+ app. Zou de Player uiteindelijk vervallen/vervangen worden wellicht?
pi_201704361
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik vraag me inmiddels wel af wat nou de verschillen zijn tussen de Eurosport Player, de GCN app en nu ook nog de Discovery+ app. Zou de Player uiteindelijk vervallen/vervangen worden wellicht?
Ik vermoed dat de Eurosport Player in de toekomst volledig vervangen wordt door Discovery+.
Persoonlijk vind ik de app en website van Discovery+ ook fijner dan die van ES Player.

GCN ken ik niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')