abonnement Unibet Coolblue
pi_201808381
quote:
5s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:56 schreef Steven_Stil het volgende:
Waarom zou ik zo'n smartfoon nemen?
Bellen en berichten doe ik met een simpele Nokia zonder die shit.
De boel op Internet regel ik met een PC en voor onderweg heb ik een laptop.
Een mobieltje nemen. :') Ik schrijf nog brieven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201810121
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:22 schreef HSG het volgende:
Iphones zijn voor a-technische hipsters die doen alsof ze teveel geld hebben.
...nee ik ga niet happen!
Powered by Janetje®
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:36:11 #28
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_201810775
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:22 schreef HSG het volgende:
Iphones zijn voor a-technische hipsters die doen alsof ze teveel geld hebben.
Waarom zou je voor zoiets basaals als willen bellen, berichten naar elkaar sturen of surfen, technisch moeten zijn? Een telefoon moet gewoon werken, zonder poespas. Als je zonodig technisch moet zijn om zoiets te gebruiken, dan is er wat mis met je telefoon. Ga maar lekker verheven doen dat jij technisch genoeg bent voor een Android-toestel, de rest van de bevolking lacht je uit om je onzin.
pi_201811299
Gevaarlijk onderwerp, beetje als friet en patat (patat is juist, Apple is ook juist)
Vakman pur sang
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:18:58 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201928740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:48 schreef de_jager30 het volgende:
wat kan ios wel wat android niet kan?
Jou een bepaalde status geven.

Al kan je je afvragen wat je aan die mensen hebt die je op het merk van je telefoon (af)keuren.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:50:47 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201929071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Omdat Android naar mijn mening kots is.
Omdat ik slechte ervaring heb met Android telefoons heb.
AirPods _O_
iMessage _O_

Groetjes thuis
Dit is een mening natuurlijk. Wel is het zo dat met name het update beleid beter is van Apple. Dan die van het versnipperde Android.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201929256
quote:
Dit. Ik was vroeger eigenlijk ook vrijwel anti-Apple om dezelfde redenen (specs vs prijs).

Maar nadat mijn Sony Xperiza XZ1 Compact kapot ging en ik toe was aan iets nieuws, ging ik eens zoeken naar handzame modellen. Ze zijn er gewoon niet, behalve dan de Apple 12 Mini. En zelfs die vind ik nog net iets te lang, maar dat terzijde.

Het zijn tegenwoordig allemaal halve Tablets die telefoons. Ik vind het belangrijk om met mijn (niet al te grote) hand het hele scherm te kunnen bedienen. Dus met je duim zowel linksonder als rechtsboven te kunnen komen. Dan hoef je hem niet de hele tijd over te pakken of met twee handen te bedienen.

Toen was de keuze snel gemaakt. En de camera is ook wel aardig dus dat was ook wel een extra motivatie.
pi_201950042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Omdat Android naar mijn mening kots is.
Omdat ik slechte ervaring heb met Android telefoons heb.
AirPods _O_
iMessage _O_

Groetjes thuis
Hier is een reden om die niet te nemen.
DIG / Snel leeglopende Iphone
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201950427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:12 schreef HSG het volgende:

[..]
Hier is een reden om die niet te nemen.
DIG / Snel leeglopende Iphone
Dat probleem heb ik vaker met Android telefoons gehad.
Bij mijn laatste 3 Android toestellen was de batterij binnen 1 jaar of kort na 1 jaar van gebruik gewoon zwaar kut.
En bij de iPhone's die ik heb gehad gaat de batterij ook een stuk langer mee naar mijn ervaring..
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_201950463
Vanwege het eco systeem, werk al ruim 10 jaar met mac. Alles werkt gewoon goed zoals het moet.

Inmiddels werkt windows ook prima, maar android vind ik om de een of andere manier gewoon een zooitje vergeleken met apple (Gebruik het voor werk)

Al die extra functies, betere fotos, 8k video en weet ik wat boeien mij allemaal vrij weinig.
pi_201950718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Dat probleem heb ik vaker met Android telefoons gehad.
Bij mijn laatste 3 Android toestellen was de batterij binnen 1 jaar of kort na 1 jaar van gebruik gewoon zwaar kut.
En bij de iPhone's die ik heb gehad gaat de batterij ook een stuk langer mee naar mijn ervaring..
Ik niet dus dan doe je iets fout.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201950744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 00:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik niet dus dan doe je iets fout.
:')
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:15:34 #38
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201964227
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:48 schreef de_jager30 het volgende:
Serieus, zoveel alternatieven als je een Android gebruikt. Waarom zou je kiezen voor een iPhone dat zoveel duurder is en qua specs minder. Dan moet de software wel heel erg goed zijn, wat kan ios wel wat android niet kan?
is soort geloof. net als of je in koekiemonster geloofd.
heb er meerdere gehad (gedoneerd gekregen) en wist niet hoe snel ze weg moesten.
oke android is ook niet alles mis nog altijd de windows phones. jammer dat ondersteuning daarop kut was
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:17:11 #39
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201964243
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Dat probleem heb ik vaker met Android telefoons gehad.
Bij mijn laatste 3 Android toestellen was de batterij binnen 1 jaar of kort na 1 jaar van gebruik gewoon zwaar kut.
En bij de iPhone's die ik heb gehad gaat de batterij ook een stuk langer mee naar mijn ervaring..
ik weet niet kan android 2 en 4 telefoons hier opstarten (ow dat doe ik toevallig ook voor halloween want ik gebruik ze als mp3 speler) en accu's werken nog gewoon 2 dagen...
pi_201966665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:17 schreef T42 het volgende:

[..]
ik weet niet kan android 2 en 4 telefoons hier opstarten (ow dat doe ik toevallig ook voor halloween want ik gebruik ze als mp3 speler) en accu's werken nog gewoon 2 dagen...
Samsubg galaxy note, na een jaartje was de batterij was de batterij waardeloos

Een of andere Sony smartphone, hetzelfde als de note.. batterij na ongeveer een jaar waardeloos

Samsung S8, in minder dan een jaar tijd was de batterij waardoos.

En dan speelde er ook nog andere problemen mee bij die toestellen, vooral bij de Samsung smartphones :')
Misschien had ik gewoon pech of lag het gewoon aan mij omdat ik een mongool ben hihi
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_201967955
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:17 schreef T42 het volgende:

[..]
ik weet niet kan android 2 en 4 telefoons hier opstarten (ow dat doe ik toevallig ook voor halloween want ik gebruik ze als mp3 speler) en accu's werken nog gewoon 2 dagen...
Bestaat MP3 echt nog?
pi_201993022
Met een Androidtelefoon doe je 2 jaar. Met een iPhone geraak je mits wat voorzichtigheid aan 4 jaar. De updates zijn ook 5 jaar lang gegarandeerd. Bij Android valt het aantal updates af te wachten.

Een iPhone heeft een iets stevigere hardware, werkt smooth en het OS is vlot en zonder bugs. Een Androidtelefoon is afwachten en vaak vind je dan ergens toch een vertaalfoutje of kleine bug!

Belangrijkste is wel de privacy. Bij Google worden je gegeven verkocht en ingezet in marketingdoeleinden. Bij Apple heb je geen reclame. Ze stellen wel een gebruikersprofiel op maar je wordt niet doodgeslagen met ads!


Nadeel van een iPhone vind ik vooral de batterij! Ik heb inmiddels 3 iPhones gehad en bij alle 3 was de batterij het grootste struikelblok. Dat is ook altijd de reden van vernieuwing geweest.
Cindy De Vuyst
pi_202001143
iOS doet voor mij, wat ik nodig heb in een mobile device. Ik zie geen reden om meer of andere apps te kunnen draaien.

Mijn ervaring met Android is dat het traag wordt na 1,5-2 jaar. Alsof je die extra specs van de telefoon nodig hebt om de software te draaien.
.
  woensdag 3 november 2021 @ 17:29:53 #44
53151 T42
Pinball Wizard
pi_202016688
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 11:34 schreef Underdoggy het volgende:

[..]
Bestaat MP3 echt nog?
joh als je over oude zooi wil beginnen ik heb een museum met computers. werelds grootste (heb ik toch nog iets groots)
  woensdag 3 november 2021 @ 17:31:51 #45
53151 T42
Pinball Wizard
pi_202016707
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Samsubg galaxy note, na een jaartje was de batterij was de batterij waardeloos

Een of andere Sony smartphone, hetzelfde als de note.. batterij na ongeveer een jaar waardeloos

Samsung S8, in minder dan een jaar tijd was de batterij waardoos.

En dan speelde er ook nog andere problemen mee bij die toestellen, vooral bij de Samsung smartphones :')
Misschien had ik gewoon pech of lag het gewoon aan mij omdat ik een mongool ben hihi
samsung is ook gehyped. ik heb altijd nog nokia's gehad werken ook nog allemaal vanaf 1995.
deze samsungs (android 2 en 4) die ik nog gebruiik zijn gedoneerd van familie en die werken nog wel.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:33:17 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202025086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:48 schreef de_jager30 het volgende:
Serieus, zoveel alternatieven als je een Android gebruikt. Waarom zou je kiezen voor een iPhone dat zoveel duurder is en qua specs minder. Dan moet de software wel heel erg goed zijn, wat kan ios wel wat android niet kan?
Android is kut, iOS net iets minder kut, Windows Rulezzz (maar dat hebben jullie allemaal om zeep geholpen).

O ja, en....

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202025144
Ik had een Android telefoon wat eigenlijk ook best ok is wmb.

Maar eerder al een IPad gekocht voor de muzikanten apps. Zoals forScore DAW, virtuele instrumenten.
Dat is bij Apple echt 100x beter dan wat er ook maar beschikbaar is voor Android.

Daarna een iPhone gekocht omdat ik de meeste (betaalde) apps dan daar ook op kon gebruiken. plus het werkt makkelijk samen met elkaar qua integratie.

Volgende aanschaf is wss dan toch een MacBook.
Do what you love, love what you do!
pi_202030704
Ik heb héél lang geleden min of meer toevallig een iMac gekocht. Heel eerlijk: vanwege de snoepkleurtjes en omdat een Apple-minded vriendin heel enthousiast was. En toen ben ik opgeslokt door het Apple-universum.

Ik vind het enorm fijn hoe al die apparaten naadloos met elkaar samenwerken. Het besturingssysteem vind ik persoonlijk belangrijker dan de technische specificaties. Ik verdwaal altijd in Windows/Android, terwijl ik mijn iPhone, iPad en Mac tot in detail begrijp. Voor mij voelt het veel intuïtiever aan.

Ook de standaard Apple-apps vind ik heel fijn werken. Bijvoorbeeld Pages, iMovie en Safari. Voor sommigen misschien te beperkt, maar voor de meesten meer dan genoeg. Maar ik geloof heus wel dat het maar net is wat je gewend bent. Van anderen hoor ik juist weer dat ze macOS en iOS onlogisch vinden.

Overigens vertrouw ik Google voor geen cent, dus dat helpt ook.
pi_202031115
Ik vind het heel erg jammer dat er behalve ios en android eigenlijk geen andere keuze is. Android vind ik marginaal fijner dan ios omdat je daar tenminste nog de mogelijkheid hebt om alternatieve appstores te gebruiken, het is minder een "walled garden" dan ios. Maar alsnog is ook android veel te gesloten en afhankelijk van google maar ook van de telefoonfabrikanten. Er zou eigenlijk een open source en vrij mobiel os moeten bestaan dat je echt eigenaar maakt van je mobiel, maar apple en google hebben de taart zo sneaky onder elkaar verdeeld dat daar te weinig ruimte voor is. Elk initiatief in die richting loopt vast op hetzelfde: een totaal gebrek aan apps.
pi_202099099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:48 schreef de_jager30 het volgende:
Serieus, zoveel alternatieven als je een Android gebruikt. Waarom zou je kiezen voor een iPhone dat zoveel duurder is en qua specs minder. Dan moet de software wel heel erg goed zijn, wat kan ios wel wat android niet kan?
Onzekerheid. Vaak noemen zulke mensen hun telefoontje ook iphone ipv telefoon en hun tablet noemen ze ipad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')