abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:18:26 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201757221
Heb je wel minimaal 63% FCR? Als je dat hebt is het vooral kwestie van mana pots kopen en oefenen. Gold in je stash bewaren en oefenen totdat je zelden dood gaat. Als je te snel door je goud heengaat moet je ff elders weer goud farmen, bijv NM Meph ofzo. Kun je ook meteen beter leren teleporten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201757333
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:18 schreef Perrin het volgende:
Heb je wel minimaal 63% FCR? Als je dat hebt is het vooral kwestie van mana pots kopen en oefenen. Gold in je stash bewaren en oefenen totdat je zelden dood gaat. Als je te snel door je goud heengaat moet je ff elders weer goud farmen, bijv NM Meph ofzo. Kun je ook meteen beter leren teleporten.
Ja zit op 73% dat is op zich prima..is denk ik oefenen...ik denk ook dat ik gewoon niet ga healen tijdens tp'en...wordt nog wel eens geraakt. Net mazzel...ging in 1x goed naar volgende lvl en 1x goed naar meph haha
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:28:48 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201757387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja zit op 73% dat is op zich prima..is denk ik oefenen...ik denk ook dat ik gewoon niet ga healen tijdens tp'en...wordt nog wel eens geraakt. Net mazzel...ging in 1x goed naar volgende lvl en 1x goed naar meph haha
Na 20 keer Hell Meph pletten weet ik zeker dat je er een stuk beter in gaat zijn. Enige wat je tegenhoudt is hoeveel goud je hebt om te oefenen. Op een gegeven moment ga je netto goud verdienen met alle Meph rares die je verkoopt. En hopelijk binnen enkele tientallen Meph runs heb je je eerste dikke unique. Daarna wordt het steeds makkelijker omdat je minder squishy wordt en betere skillz krijgt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201757696
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Na 20 keer Hell Meph pletten weet ik zeker dat je er een stuk beter in gaat zijn. Enige wat je tegenhoudt is hoeveel goud je hebt om te oefenen. Op een gegeven moment ga je netto goud verdienen met alle Meph rares die je verkoopt. En hopelijk binnen enkele tientallen Meph runs heb je je eerste dikke unique. Daarna wordt het steeds makkelijker omdat je minder squishy wordt en betere skillz krijgt.
Het is vooral frustrerend als je met veel moeite te doorgang hebt gevonden, bij meph komt en vervolgens te dicht langs de council of minions gaat, waardoor je meph niet kan killen en opnieuw moet
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:03:05 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201757931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Het is vooral frustrerend als je met veel moeite te doorgang hebt gevonden, bij meph komt en vervolgens te dicht langs de council of minions gaat, waardoor je meph niet kan killen en opnieuw moet
Je kunt weer makkelijk aggro verliezen door buiten bereik van council te gaan staan. Diablo AI is nogal beperkt. En er zijn in de Meph kamer best veel plekjes waar je m kunt vastzetten. Maar zelf doe ik eigenlijk vooral de plek die eerder in de prachtige paint werd getoond. En in 80% van de gevallen geen last van de council eigenlijk als je goed positioneert.



Als de council in het midden staat moet je soms iets verder van het midden staan. In sommige gevallen heb je dan weer pech met de council helemaal links.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201758447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je kunt weer makkelijk aggro verliezen door buiten bereik van council te gaan staan. Diablo AI is nogal beperkt. En er zijn in de Meph kamer best veel plekjes waar je m kunt vastzetten. Maar zelf doe ik eigenlijk vooral de plek die eerder in de prachtige paint werd getoond. En in 80% van de gevallen geen last van de council eigenlijk als je goed positioneert.

[ afbeelding ]

Als de council in het midden staat moet je soms iets verder van het midden staan. In sommige gevallen heb je dan weer pech met de council helemaal links.
Ik heb ontdekt wat ik verkeerd deed. Haha je paint was al duidelijk hoor :P

Ik kom nu 8 van de 10 keer bij de entrance zonder dood te gaan. Gebruik bijna alleen nog maar mana potions en soms ook maar 1 of 2. Soms herken ik een beetje de layout en ga ik precies goed naar de entrance...soms moet ik het hele level door. Heb al 3x gehad dat ik dacht hier moet ik naar boven en ja hoor...zonder enemy tegen te komen ben ik bij de entrance.

Bij meph ging ik te langzaam naar meph toe...waardoor de mobs naar me toe kwamen en daardoor zo stonden dat ze me ook op dat stukje van het kruisje konden raken. Nu teleport ik constant in 1 stuk door naar Meph waardoor ze niet naar boven komen en daardoor heb ik de tijd. Meph heb ik nu 15x gedaan.

Tot nu toe alleen maar troep. Ik ben wel van 10K gold naar 500K gold gegaan, door alle troep te verkopen...soms 35K per item.

Denk dat ik nu maar eens een beetje moet gaan kijken voor MF gear...aangezien er nu soms ook alleen maar blauwe troep dropt...Heel af en toe zie ik een unique...en 1x set item gezien, helaas een niet zo boeiend schild.
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:57:03 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201758678
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ik heb ontdekt wat ik verkeerd deed. Haha je paint was al duidelijk hoor :P

Ik kom nu 8 van de 10 keer bij de entrance zonder dood te gaan. Gebruik bijna alleen nog maar mana potions en soms ook maar 1 of 2. Soms herken ik een beetje de layout en ga ik precies goed naar de entrance...soms moet ik het hele level door. Heb al 3x gehad dat ik dacht hier moet ik naar boven en ja hoor...zonder enemy tegen te komen ben ik bij de entrance.

Bij meph ging ik te langzaam naar meph toe...waardoor de mobs naar me toe kwamen en daardoor zo stonden dat ze me ook op dat stukje van het kruisje konden raken. Nu teleport ik constant in 1 stuk door naar Meph waardoor ze niet naar boven komen en daardoor heb ik de tijd. Meph heb ik nu 15x gedaan.

Tot nu toe alleen maar troep. Ik ben wel van 10K gold naar 500K gold gegaan, door alle troep te verkopen...soms 35K per item.

Denk dat ik nu maar eens een beetje moet gaan kijken voor MF gear...aangezien er nu soms ook alleen maar blauwe troep dropt...Heel af en toe zie ik een unique...en 1x set item gezien, helaas een niet zo boeiend schild.
Ik denk dat de snelste weg naar mf gear Meph is. Gewoon stug volhouden en elke dag Meph runs doen tot je geen zin meer hebt. Over een week of wat heb je dikke gear.

Afhankelijk van je geluk moet je echt wel meer dan honderd runs doen. Hoe beter je er in wordt, hoe sneller dat gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 14-10-2021 23:05:13 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201758887
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat de snelste weg naar mf gear Meph is. Gewoon stug volhouden en elke dag Meph runs doen tot je geen zin meer hebt. Over een week of wat heb je dikke gear.

Afhankelijk van je geluk moet je echt wel meer dan honderd runs doen. Hoe beter je er in wordt, hoe sneller dat gaat.
Ja als ik nu al zie hoeveel sneller ik al ben, dan begin van de avond, is het echt dag en nacht verschil. In begin 4-5x dood en dan pas bij meph. Tevens 9-10 potions gebruikt. Nu lukt het af en toe in 2-3 minuten om de run klaar te hebben...met 1-2 mana potions.

Op welke Gear vind je de meeste MF? Of zit er geen verschil in Gear. Ik kan sommige Gear niet veranderen omdat ik dan FCR ga missen
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:22:11 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201759039
Shako helm, Chancies gloves, Oculus wapen, War Traveler boots, Goldwrap belt, heel Tal's set, Nagelring en een heleboel andere uniques die je zou kunnen ruilen en zo indirect je gear verbeteren. En behalve mf gear heb je ook nog een aantal non-mf sorc gear dat vast ook een stuk beter is wat je nu draagt, dat zou je minder squishy moeten maken en je dps of teleport snelheid kunnen verhogen.

En goede gear voor je merc regelen is een tweede doel.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201760254
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:50 schreef Perrin het volgende:
Ja als je het zo inricht dan lijkt het me in principe oneindig schaalbaar en heb je ook nauwelijks kans op dataverlies - dat spelers voortgang missen. Dat laatste heb ik gelukkig nog niet zoveel gehoord.

Maar ergens lijkt het erop dat met een piek in game creation of veel inloggende users er toch dingen overbelast raken daar.
Volgens deze update van Blizzard is de boel helaas nog wel redelijk jaren '90 ingericht:
https://us.forums.blizzar(...)moving-forward/28164
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:53:18 #161
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201760302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 07:45 schreef Monolith het volgende:

[..]
Volgens deze update van Blizzard is de boel helaas nog wel redelijk jaren '90 ingericht:
https://us.forums.blizzar(...)moving-forward/28164
Yup, eigenlijk zeer vergelijkbaar met wat we al omschreven :X

Iig wel geregionaliseerd maar niet schaalbaar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201760478
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef Perrin het volgende:
Shako helm, Chancies gloves, Oculus wapen, War Traveler boots, Goldwrap belt, heel Tal's set, Nagelring en een heleboel andere uniques die je zou kunnen ruilen en zo indirect je gear verbeteren. En behalve mf gear heb je ook nog een aantal non-mf sorc gear dat vast ook een stuk beter is wat je nu draagt, dat zou je minder squishy moeten maken en je dps of teleport snelheid kunnen verhogen.

En goede gear voor je merc regelen is een tweede doel.
Hmm goed mijn ogen open houden voor de drops dan maar.
Ben benieuwd wanneer ik mijn eerste goede find ga krijgen :P
Ga het wel eens bij houden vanaf nu, wat ik vind en zo
Vici, Vidi, Veni!
pi_201765344
Zojuist 15 Meph runs op Hell gedaan, de resultaten:

Run 1: Ondals Wisdom elder staff
Run 2: Sigons Gage, The jade tan do
Run 3: Faal!
Run 4: Alleen 2 gele en 2 blauwe items
Run 5: Isenhart Case
Run 6: Raven Claw long bow
Run 7: Faal!
Run 8: Server issues disconnect enz
Run 9: Faal
Run 10: Immortal king Forge 12% bolt, 65 def, 20 str, 20 dex
Run 11: Faal
Run 12: Aldurs rythym (3 socket), milabrega's orb
Run 13: Djin slayer ataghan (2 socket), Deathspade
Run 14: 1x blauw item...meer niet :P
Run 15: Flamebellow, Gleamscythe en Nightsmoke

Is hier nog wat bruikbaar van? Anders gaat het de prullenbak in....Wellicht dat die IK Forge leuk is? In Diablo 3 volgens mij wel redelijk
Vici, Vidi, Veni!
pi_201765727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 15:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zojuist 15 Meph runs op Hell gedaan, de resultaten:

Run 1: Ondals Wisdom elder staff
Run 2: Sigons Gage, The jade tan do
Run 3: Faal!
Run 4: Alleen 2 gele en 2 blauwe items
Run 5: Isenhart Case
Run 6: Raven Claw long bow
Run 7: Faal!
Run 8: Server issues disconnect enz
Run 9: Faal
Run 10: Immortal king Forge 12% bolt, 65 def, 20 str, 20 dex
Run 11: Faal
Run 12: Aldurs rythym (3 socket), milabrega's orb
Run 13: Djin slayer ataghan (2 socket), Deathspade
Run 14: 1x blauw item...meer niet :P
Run 15: Flamebellow, Gleamscythe en Nightsmoke

Is hier nog wat bruikbaar van? Anders gaat het de prullenbak in....Wellicht dat die IK Forge leuk is? In Diablo 3 volgens mij wel redelijk
Ik vind nightsmoke vaak wel handig voor het levellen van mana dependent classes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:21:01 #165
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201765924
sommige mensen sparen ook Sigons set voor hun nieuwe characters
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201765995
Dus nightsmoke en Sigons bewaren....en de rest weg?
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:28:14 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201766037
Ja denk t wel.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201771240
Heb nu in totaal 50 meph hell runs gedaan...

Heb een Sanders riprap...dus dat is wel prima....de rest is poep... De ripraps kreeg ik overigens niet van Meph...maar uit een chest die ik per ongeluk opende tijdens het teleporten haha

Enige waar ik over twijfel is een Sanders superstition :

20% FCR
75% enchanced damage
Add 25-75 cold damage
8% mana stolen per hit
+25 to mana
+50% damage to undead

Is dat wat?
Is in ieder geval niet beter dan het spirit crystal sword zo te zien

kreeg net nog een IK pillar

[ Bericht 8% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 15-10-2021 22:25:34 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_201772825
Hoeveel mf heb je? Van 50 mept hell runs msg je toch wel meer verwachten :P
hardcoholic
pi_201775856
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 23:07 schreef Ferdii het volgende:
Hoeveel mf heb je? Van 50 mept hell runs msg je toch wel meer verwachten :P
Ongeveer 120%...kom nog niet hoger omdat ik de Gear nog niet heb...wat ik heb heb ik gekregen van Perrin. Krijg ook geen MF op de Gear die ik vind...en aangezien ik squishy ben, moet ik uitkijken met wat ik wissel
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:01:21 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201775893
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb nu in totaal 50 meph hell runs gedaan...

Heb een Sanders riprap...dus dat is wel prima....de rest is poep... De ripraps kreeg ik overigens niet van Meph...maar uit een chest die ik per ongeluk opende tijdens het teleporten haha

Enige waar ik over twijfel is een Sanders superstition :

20% FCR
75% enchanced damage
Add 25-75 cold damage
8% mana stolen per hit
+25 to mana
+50% damage to undead

Is dat wat?
Is in ieder geval niet beter dan het spirit crystal sword zo te zien

kreeg net nog een IK pillar
Mwah, Spirit zwaard is sowieso beter.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:01:47 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201775896
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 07:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ongeveer 120%...kom nog niet hoger omdat ik de Gear nog niet heb...wat ik heb heb ik gekregen van Perrin. Krijg ook geen MF op de Gear die ik vind...en aangezien ik squishy ben, moet ik uitkijken met wat ik wissel
Stug volhouden, soms heb je een tijdje pech :P Soms vind je ineens een paar dure dingen achter elkaar. Gister zelf een uitstekend gerollde Windforce (beste unique boog in het spel) gevonden in Ancient Tunnels farm run.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:04:24 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201775901
Hé ze hebben een queueing-systeem gebouwd voor D2R.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:05:08 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201775903
Hoop niet dat ik voor elke farm run opnieuw moet queuen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201775945
Op de ps5 liggen de servers eruit…
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:20:04 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201775955
Volgens mij is de droprate van de consoles tergend lager dan die van de pc in de originele versie.
pi_201775964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:20 schreef Rickocum het volgende:
Volgens mij is de droprate van de consoles tergend lager dan die van de pc in de originele versie.
Ik heb al behoorlijk wat goede dingen gevonden Lo rune 2x Shako Arach belt en ga zo door.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_201776032
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:05 schreef Perrin het volgende:
Hoop niet dat ik voor elke farm run opnieuw moet queuen :{
Wilde nog even wat runs doen voor m'n ontbijt, maar ik sta in de wachtrij. Hopelijk alleen om Bnet in te komen inderdaad.

Edit: en dan begin je als 27e in de wachtrij dus dan denk je dat je er met een halve minuut wel in bent, maar nee hoor. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201776071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Stug volhouden, soms heb je een tijdje pech :P Soms vind je ineens een paar dure dingen achter elkaar. Gister zelf een uitstekend gerollde Windforce (beste unique boog in het spel) gevonden in Ancient Tunnels farm run.
Ga ik ook zeker doen.
Ook gewoon omdat ik merk dat ik sneller wordt. Vind het wel irritant als de entrance naar Meph ineens niet aan de buitenrand zit haha.
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:44:53 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201776074
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wilde nog even wat runs doen voor m'n ontbijt, maar ik sta in de wachtrij. Hopelijk alleen om Bnet in te komen inderdaad.

Edit: en dan begin je als 27e in de wachtrij dus dan denk je dat je er met een halve minuut wel in bent, maar nee hoor. :')
Ik zit er inmiddels wel in, gelukkig niet voor elke run weer queuen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201776078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:04 schreef Perrin het volgende:
Hé ze hebben een queueing-systeem gebouwd voor D2R.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:05 schreef Perrin het volgende:
Hoop niet dat ik voor elke farm run opnieuw moet queuen :{
Jeetje dat hoop ik niet zeg! Dat zou misschien de server problemen oplossen voor ze....maar dan verliezen ze echt mensen die alleen maar runs doen
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:46:32 #182
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201776087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ga ik ook zeker doen.
Ook gewoon omdat ik merk dat ik sneller wordt. Vind het wel irritant als de entrance naar Meph ineens niet aan de buitenrand zit haha.
Ja dat is echt zeldzaam.. En soms zit ie rechtsaf om de waypoint heen 'gekruld' ipv gewoon linksaf.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201776108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat is echt zeldzaam.. En soms zit ie rechtsaf om de waypoint heen 'gekruld' ipv gewoon linksaf.
Heb een keer gehad dat ik een heel mooi rondje had gedaan...blijkt ie net uit het beeld te hebben gezeten van waar ik langs ging .... doh!

Ja het handigste is vaak linksaf te gaan bij waypoint toch?
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:12:52 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201776287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Heb een keer gehad dat ik een heel mooi rondje had gedaan...blijkt ie net uit het beeld te hebben gezeten van waar ik langs ging .... doh!

Ja het handigste is vaak linksaf te gaan bij waypoint toch?
Ja meestal wel, linksaf vanuit je character gezien die richting de uitgang van de kamer van de waypoint loopt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201776335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik zit er inmiddels wel in, gelukkig niet voor elke run weer queuen.
Ik heb even wat baalruns op m'n ama gedaan, maar kon alweer geen games maken, dus laat maar weer. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201776344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 09:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb even wat baalruns op m'n ama gedaan, maar kon alweer geen games maken, dus laat maar weer. :')
Door server of door wachtrij?
Vici, Vidi, Veni!
pi_201776708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 09:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Door server of door wachtrij?
Server.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201776948
2 uur verder en de servers op de ps5 liggen er nog steeds uit?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_201777132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 16:21 schreef Perrin het volgende:
sommige mensen sparen ook Sigons set voor hun nieuwe characters
Die wil ik dus heel graag, maar heb alleen nog maar de boots :S

M'n Pali levellen met Isenhart complete was wel lekker.
pi_201777451
leuk, queue :{

Blizzard weet het steeds verder te verneuken, als je geen servers erbij zet, voer je gewoon een queue in...
hardcoholic
pi_201778027
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:30 schreef babylon het volgende:

[..]
Die wil ik dus heel graag, maar heb alleen nog maar de boots :S

M'n Pali levellen met Isenhart complete was wel lekker.
Zal eens kijken wat ik nu heb. In ieder geval 1, misschien 2 delen
Vici, Vidi, Veni!
pi_201778580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:56 schreef Ferdii het volgende:
leuk, queue :{

Blizzard weet het steeds verder te verneuken, als je geen servers erbij zet, voer je gewoon een queue in...
Daar gaat het niet om. Er zit een Singleton in de architectuur. Daar kan dus maar één gebruiker tegelijk door heen. Dan kun je er wel een miljoen servers bij zetten, dan nog gaat het niet sneller. Die queue zorgt ervoor dat je die ene poort niet ddos't.
pi_201779411
Gebruiken jullie wel eens de gamble functies bij de NPC'?
Of is dat echt een gimmick die nooit useful is?
Vici, Vidi, Veni!
pi_201779477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 13:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gebruiken jullie wel eens de gamble functies bij de NPC'?
Of is dat echt een gimmick die nooit useful is?
vooral om Gull te farmen met een lvl 11 character farmen bij gheed, kost ~2-3 miljoen en dan heb je gull :P
hardcoholic
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:59:01 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201780430
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 13:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gebruiken jullie wel eens de gamble functies bij de NPC'?
Of is dat echt een gimmick die nooit useful is?
Vanaf level 94 oid kan dat heel lucratief zijn. Als je geluk hebt (en wat moet je anders met al je goud), roll je een topitem.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201780698
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vanaf level 94 oid kan dat heel lucratief zijn. Als je geluk hebt (en wat moet je anders met al je goud), roll je een topitem.
Ja mijn Gold begint aardig op te lopen....Waar ik eerst moeite had met gold, loopt het nu binnen omdat ik niet zo veel potions meer gebruik bij het Meph runnen
Vici, Vidi, Veni!
pi_201780757
Goh...nummer 228 in queue.....Hoe lang duurt dat ongeveer?
Mensen gaan nu toch gewoon als ze even stoppen hun spel laten aan staan om de queue te vermijden?
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:23:38 #198
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201780837
dat farmen word je wel zat hoor.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201780888
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:23 schreef cherrycoke het volgende:
dat farmen word je wel zat hoor.
Uit ervaring weet ik dat ik daar heel lang mee bezig kan zijn :P en dan kan je alsnog er na afwisselen en met alle classes hell proberen door te komen
Vici, Vidi, Veni!
pi_201781116
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Goh...nummer 228 in queue.....Hoe lang duurt dat ongeveer?
Mensen gaan nu toch gewoon als ze even stoppen hun spel laten aan staan om de queue te vermijden?
26 minuten gewacht
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')