abonnement Unibet Coolblue
pi_201716604
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Niet doorhebben dat de VIPS een goede bijdragen hebben. :')
In feiten ben jij ook een van de VIPS omdat jij ook naar mensen zit te kijken die doodgaan voor jouw vermaak.
Uh. Ok.
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:04:04 #52
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_201716670
Begin van de serie vond ik wel ok, naarmate het vorderde minder en minder, vond ook dat het wel heel snel ging met afvallers.

Ook het einde was weer bwoa, en uiteraard zo dat er een 2de seizoen komt... maar daar verwacht ik weinig van...
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 15:08:35 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201716711
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Fok-it het volgende:
Mwah niet heel veel eerder gedaan toch?

Hunger games is wel ietwat soft vergeleken met Squid, en Battle Royale was net zo gruwelijk alleen niet echt bekend bij het grote publiek
Battle royal was meesterlijk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 15:33:44 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201717046
Verder heb ik erg genoten van Squidgames.
Prima serie leuk mee vermaakt al zag ik de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel bang voor een seizoen 2 omdat ik seizoen 1 net zo tof en vernieuwend vond als Prison-Break en La Casa di Papel en beide series werden minder toen ze zo nodig extra seizoenen moesten maken omdat het populair was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:37:15 #55
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_201717097
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

Ben wel bang voor een seizoen 2 omdat ik seizoen 1 net zo tof en vernieuwend vond als Prison-Break en La Casa di Papel en beide series werden minder toen ze zo nodig extra seizoenen moesten maken omdat het populair was.
Dat had ik ook wel, Casa de papel heb ik de 2de reeks zelfs niet uitgekeken.

ik kan trouwens Hit&Run wel aanraden.
  Eindredactie Games maandag 11 oktober 2021 @ 16:09:37 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201717677
Prima serie wel, maar waarom het zo ontzettend in de spotlight staat ontgaat me. Allerlei nieuwszenders die ermee openen alsof het één of ander revolutionair concept is :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_201717967
quote:
99s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:15 schreef Karina het volgende:
Eens, die VIPS waren echt tenenkrommend. Ik kijk nu een andere Koreaanse serie en daar komen ook wat Amerikanen in voor en die zijn ook vreselijk.

Ze kunnen zeker geen betere vinden voor Koreaanse series/films :')
is altijd in aziatische series/films. ze werken gewoon met lokale acteurs. en dat is natuurlijk niet veel soeps qua acteurs.
goeie tip trouwens als je daar geld wil verdienen als immigrant; ga voor acteren. talent hoeft niet.

maar ik stoor me er niet aan verder, vind het zelfs wel grappig hoe ze westerlingen neerzetten daar. vrij racistisch zelfs, vaak.
pi_201725040
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]
@:GGMM en ik delen deze mening :)
Door dat eerste punt zouden juist jullie je toch helemaal thuis moeten voelen bij deze serie.
pi_201725060
quote:
15s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:06 schreef Bronson het volgende:
Wat een boutserie. Mager zesje.

Had genoeg potentie, maar die door die vreselijk saaie stukken tussen de spellen door, het gejank van de hoofdrolspeler en het matige acteerwerk in het algemeen (die VIPS :') :') :') ), is het echt geen aanrader.
Die vips waren idd echt van die amerikaanse C acteurs. Verder wel aardige serie, moest sowieso wel even schakelen door dat Koreaanse over acting.
pi_201738327
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:29 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
is altijd in aziatische series/films. ze werken gewoon met lokale acteurs. en dat is natuurlijk niet veel soeps qua acteurs.
goeie tip trouwens als je daar geld wil verdienen als immigrant; ga voor acteren. talent hoeft niet.

maar ik stoor me er niet aan verder, vind het zelfs wel grappig hoe ze westerlingen neerzetten daar. vrij racistisch zelfs, vaak.
Alsof Aziaten in Hollywood niet als stereotype worden gespeeld. Nu wel minder, maar dat is natuurlijk per werelddeel hetzelfde.
pi_201738348
quote:
2s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:09 schreef 2dope het volgende:
Prima serie wel, maar waarom het zo ontzettend in de spotlight staat ontgaat me. Allerlei nieuwszenders die ermee openen alsof het één of ander revolutionair concept is :')
Nee, context moet je zien. Het wordt enorm veel gekeken. Dát is het nieuwswaardige. Niet dat het plot of iets anders het beste ever is.
pi_201738680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Alsof Aziaten in Hollywood niet als stereotype worden gespeeld. Nu wel minder, maar dat is natuurlijk per werelddeel hetzelfde.
ja klopt.
pi_201746294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:14 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik ben zo'n kneus die niet over anderstalige series kan :') Alleen Engels en Duits kan ik volgen.
Ik deel je mening. Ik kan alleen:

Engels (usa, uk, aus)
Frans(ben Belg he)
Spaans
Nederlands/Vlaams
pi_201749761
Ik vond de productiekwaliteit eigenlijk best hoog. Acteerprestaties vind ik altijd wat lastiger inschatten als het niet een taal is die ik versta. Verder vond ik over het geheel de (aandacht voor) karakterontwikkeling verrassend goed. Je kunt natuurlijk onmogelijk de kijker mee laten leven met 456 kandidaten, maar er waren best een aantal met een achtergrondverhaal en ontwikkeling tijdens het spel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verschillende facties/verhaallijnen die na verloop van tijd aan bod komen vond ik best interessant, alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander punt van kritiek is het verloop van sommige spellen, waaronder gebrek aan inventiviteit van de deelnemers, maar ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al wel uitstekend mee vermaakt, en ook wel stof tot nadenken.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 12:00:51 #65
335263 freaky40
pi_201750688
Het was een epische serie en er komt een vervolg, de maker heeft zelfs al plannen om verhaallijnen nog verder uit te diepen.

Ik moet wel zeggen dat ik sommige scenes in de laatste aflevering en het einde van SQ niet echt snapte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 12:05:35 #66
319979 Fok-it
All is well
pi_201750739
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Het was een epische serie en er komt een vervolg, de maker heeft zelfs al plannen om verhaallijnen nog verder uit te diepen.

Ik moet wel zeggen dat ik sommige scenes in de laatste aflevering en het einde van SQ niet echt snapte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 12:06:07 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201750745
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Het was een epische serie en er komt een vervolg, de maker heeft zelfs al plannen om verhaallijnen nog verder uit te diepen.

Ik moet wel zeggen dat ik sommige scenes in de laatste aflevering en het einde van SQ niet echt snapte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 12:42:04 #68
335263 freaky40
pi_201751136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, nu weet ik het weer van 'dat laatste' dan. Dat zat hij te vertellen.
Allemaal cabaretteketet!
  roze vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:58:32 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201761921
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:27:26 #70
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201790510
Inmiddels alle afleveringen gezien, aardige serie. Vrij absurd ook, zeker zo in het Koreaans.

Heb het nog gepresteerd te janken bij aflevering zes _O-

Ben wel benieuwd naar het tweede seizoen, hopelijk is dat dan meer uit het perspectief van de frontman.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201837434
Goede serie maar jammer dat er wordt aangestuurd naar een vervolg
pi_201843486
Ik heb alleen even gemist hoe het nou zat met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2021 10:40:02 ]
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:48:28 #73
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_201855098
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:39 schreef Fosive het volgende:
Ik heb alleen even gemist hoe het nou zat met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik het kan volgen:

Agent plot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler persoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schapen zijn relax.
pi_201870667
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Fok-it het volgende:
Mwah niet heel veel eerder gedaan toch?

Hunger games is wel ietwat soft vergeleken met Squid, en Battle Royale was net zo gruwelijk alleen niet echt bekend bij het grote publiek
Alice in Borderland (slecht vertaalde naam?) kwam een jaar eerder uit en is ook wel vergelijkbaar.
pi_201895459
Ook maar eens gekeken en nee de hype begrijp ik ook niet, een soort saw light, aardig, niet meer dan dat.
Wel met dubs gekeken, sinds Lost kan ik geen Koreaans meer horen.
Het is koud, het is guur....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')