abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 oktober 2021 @ 21:41:08 #51
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_201675807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:
En we schuiven weer een stapje dichter richting totale vaccinatiedwang. Ik ben zeer benieuwd wat men met ons gaat doen als we blijven weigeren. Ontslag? Geen uitkering? Verhongeren?
Vernietingskampen.

De rest had het niet gewusst.
pi_201675848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Vernietingskampen.

De rest had het niet gewusst.
Daar zitten denk ik nog wel flink wat stappen tussen. Ik ben wel erg bang dat het inderdaad uiteindelijk die kant op gaat.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201675916
De bewegingsvrijheid van de ongevaccineerden wordt steeds meer beperkt.

Ernstige ontwikkeling.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201675930
twitter


Kijk deze zielloze trekpop andermans agenda uitrollen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201675961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:59 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Kijk deze zielloze trekpop andermans agenda uitrollen.
China 2.0
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201678082
Justin 'blackface' Trudeau is een eng mannetje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201679795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Alles zal afhangen van hoe veel besmettingen er dagelijks zijn en hoeveel mensen in het ziekenhuis terechtkomen. Als die aantallen steeds minder worden, zal een deel van de restricties wel worden opgeheven.
Als de besmettingen toenemen, gaan ze de ongevaccineerde weer de schuld geven dat de opnames toenemen. En dan gaan ze weer kijken of ze die indirect kunnen 'motiveren' voor een prikje, Dus nieuwe maatregelen.
pi_201679833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:19 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Als de besmettingen toenemen, gaan ze de ongevaccineerde weer de schuld geven dat de opnames toenemen. En dan gaan ze weer kijken of ze die indirect kunnen 'motiveren' voor een prikje, Dus nieuwe maatregelen.
Als de niet gevaccineerden nergens meer mogen binnenkomen, dan kunnen zij dus ook niet de oorzaak zijn als de bemettingen weer gaan toenemen. Dan zijn het toch echt de gevaccineerden die elkaar weer aansteken, omdat die in de waan verkeren dat ze beschermd zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201679928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als de niet gevaccineerden nergens meer mogen binnenkomen, dan kunnen zij dus ook niet de oorzaak zijn als de bemettingen weer gaan toenemen. Dan zijn het toch echt de gevaccineerden die elkaar weer aansteken, omdat die in de waan verkeren dat ze beschermd zijn.
Dat zou zeker kunnen, afhankelijk van de hoeveelheid gevaccineerde in het ziekenhuis dan.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:40:37 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201680001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ja, waarom twijfel je daaraan en waarom wil je geen antwoord geven op mijn vraag? Je vind de lijn van het OMC acceptabel? Tot welke hoogte?
Tot op heden vind ik de lijn van het OMT en ons kabinet acceptabel. :) Ik zou het liever anders zien, maar acceptabel.
quote:
Eens als we het hebben over een technische term, je ergens achter scharen, mee vereenzelvigen of ergens achter staan behoeft geen definitie. Dus vanuit deze definitie; Kun je een uitzondering bedenken van een maatregel die is genomen door een democratisch gekozen en gecontroleerde overheid waar je niet achter staat?
Natuurlijk. Abortuswet in Texas. Wetgeving in Hongarije. Er zijn er zat te bedenken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:40:41 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201680002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:59 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Kijk deze zielloze trekpop andermans agenda uitrollen.
Hopelijk komt Rutte ook binnenkort op tv :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201680064
Nog zo'n type:

twitter


"unless you hear from us, it's not the truth"

"we will continue to provide all you need to know"

Ik wil graag tot een weloverwogen oordeel komen en daar hoort een discussie bij met voors en tegens. Alleen schaapjes volgen een dictaat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201680102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:51 schreef Montagui het volgende:
Nog zo'n type:

[ twitter ]

"unless you hear from us, it's not the truth"

"we will continue to provide all you need to know"

Ik wil graag tot een weloverwogen oordeel komen en daar hoort een discussie bij met voors en tegens. Alleen schaapjes volgen een dictaat.
Werkelijk bizar. De overheid bepaald wel voor ons wat de waarheid is en wat we moeten denken. Graag niet afwijkend denken aub.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:58:56 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201680123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wie is "ons"? Jij en die drol in je luier?
In elk geval is een ruime meerderheid van de Nederlandse bevolking gevaccineerd. En ik denk dat als we een referendum zouden houden ook een meerderheid wel een voorstander zou zijn voor beperkingen voor niet gevaccineerden?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201680127
Huxley belde mij laatst dat hij moe wordt van het verkeerd gebruiken van zijn qoutes op internet en dat veel qoutes nooit gezegd zijn door hem.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201680203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
Huxley belde mij laatst dat hij moe wordt van het verkeerd gebruiken van zijn qoutes op internet en dat veel qoutes nooit gezegd zijn door hem.
Daarom nu een quote van Einstein:

"Autorittsdusel ist der grte Feind der Wahrheit."
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')