abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:36:27 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201688685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nou Etto en Ali_kannibali hebben tegenstrijdige visies omtrent dit onderwerp en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit

De keren dat ze wel een discussie met elkaar aan gingen , ging het er best vel aan toe , vandaar
Meh ik zie niet zo 123 dat het Vaticaan de daadwerkelijk grote jongen is in dit geheel.
Laat staan dat zij de gene DE daadwerkelijke macht hebben.
En de reden is simpel.

Maar dat laat ik aan Ali om uit te pluizen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:48:20 #27
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201688872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Meh ik zie niet zo 123 dat het Vaticaan de daadwerkelijk grote jongen is in dit geheel.
Laat staan dat zij de gene DE daadwerkelijke macht hebben.
En de reden is simpel.

Maar dat laat ik aan Ali om uit te pluizen :)
wie heeft die macht wel en waarom "zij" per se niet?
Huig
pi_201688907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die organisaties zijn niet uit het niets ontstaan. En als ze dat wel zijn, zijn ze ondertussen gekaapt en voor het karretje gespannen van. Veel van dit soort organisaties zijn opgericht of worden geleid door leden van ridderorden, priesterorden en geheime genootschappen die als frontorganisaties van de kerk werken. Dat kan je ook met objectieve bronnen vrij gemakkelijk aantonen.
Binnen de protestante kringen word dit heel groot gemaakt idd . De rest van de conspiracy wereld zoals ik die ken houd men zich niet bezig met de jezuiten , club of rome , de vrijmetselaars , the un ect

Maar ik heb heel wat videos van Walter Veith gezien back in the day, dus ik begrijp wel waar je vandaan komt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201688959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zoals ik en anderen in verschillende topics uiteen hebben proberen te zetten, is de nieuwe wereldorder
Hoho, begin bij het begin. Wat is de nieuwe wereldorder?
Vakman pur sang
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:55:26 #30
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201688978
het zijn uiteindelijk allemaal handsign-flashing-bouwers.
van Putin, tot Obama. van de Paus tot Mandela. van Trump tot rob Jetten.
the game is idd rigged.
Huig
pi_201688987
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Meh ik zie niet zo 123 dat het Vaticaan de daadwerkelijk grote jongen is in dit geheel.
Laat staan dat zij de gene DE daadwerkelijke macht hebben.
En de reden is simpel.

Maar dat laat ik aan Ali om uit te pluizen :)
Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens . Ze zullen zeker hun rol spelen in the brave new world to come maar de vaticaan als supervillian wijs ik volkomen af
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:58:06 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201689023
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoho, begin bij het begin. Wat is de nieuwe wereldorder?
Oef NWO is BNW in a nutshell
https://nl.wikipedia.org/(...)mplot%29?wprov=sfla1

benaming voor een vermeend conglomeraat, gevormd uit bedrijven, zakenmensen en politici, dat zou streven naar een wereldregering met als doel een totalitaire machtsovername.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201689063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oef NWO is BNW in a nutshell
https://nl.wikipedia.org/(...)mplot%29?wprov=sfla1

benaming voor een vermeend conglomeraat, gevormd uit bedrijven, zakenmensen en politici, dat zou streven naar een wereldregering met als doel een totalitaire machtsovername.
Maar dat is al fictie toch?
Vakman pur sang
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:02:31 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201689073
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens . Ze zullen zeker hun rol spelen in the brave new world to come maar de vaticaan als supervillian wijs ik volkomen af
Oh dat zeker!
Ze hebben zeker een grote invloed op de mensheid.

Maar in andere mate dan wat hier boven staat.

Dat zij de top zijn.. neuh!
Kan me BTW niet heugen dat een een geestelijke of iemand met hoge rang in de katholieke gemeenschap bijvoorbeeld ooit bij een Bilderberg meeting is geweest.

Om maar even een klein voorbeeldje te noemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201689126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zoals?
Zoals ik bijvoorbeeld hierboven al zei.

De Jezuiet Pierre Teilhard de Chardin ontwikkelde een filosofisch systeem op basis van de evolutietheorie: de evolutie en toekomst van de mens, niet alleen op materiaal, maar ook op spiritueel niveau als basis voor de toekomst van de wereld.

Hij stelde zich een nieuwe wereld voor met de ontwikkeling van een 'noosphere', waarin volledige eenheid tussen mensen en de planeet geldt.

De VN is als de verwezenlijking van zijn filosofie en wordt door vooraanstaande VN-leden geprezen. Zie hierboven bijvoorbeeld dat document over de earth charter, zie werken van voormalig vice secretaris generaal Robert Mueller en zie bijv. deze toespraak uit 2009 van de voorzitter van de algemene vergadering

My role as President of this General Assembly, which brings together representatives of all the
world's peoples, is to invite you to look beyond today's economic concerns and to hold out hope for the
common future of the Earth and of humanity.

We may well ask, what next? Not necessarily in terms of the economy, but in terms of
humanity. Where are we headed? At this point it is unlikely that anyone, however wise, can answer this
question with certainty. But even without having the answers, we can all seek and build together the
consensus that will lead us towards a more hopeful future for us all and for Mother Earth

This reminds me of the vision of the great French scientist, archaeologist and mystic Pierre
Teilhard de Chardin.
In China, where he carried out his research on “Homo pekinensis”, he had
something like a vision.

Looking at the advances in technology, trade and communications that were shortening
distances and laying the foundations for what he liked to call planetization, rather than globalization,
Teilhard de Chardin was already saying, in the 1930s, that we were witnessing the emergence of a new
era for the Earth and for humanity.


What was about to appear, de Chardin told us, was the noosphere, after the emergence in the
evolutionary process of the anthroposphere, the biosphere, the hydrosphere, the atmosphere and the
lithosphere. Now comes the new sphere, the sphere of synchronized minds and hearts: the noosphere.
As we know, the Greek word noos refers to the union of the spirit, the intellect and the heart.

U N I T E D N AT I O N S N AT I O N S U N I E S PA G E 3
Where are we headed? I venture to believe and hope that we are all headed towards the slow but
unstoppable emergence of the noosphere. Human beings and peoples will discover and accept each
other as brothers and sisters, as a family and as a single species capable of love, solidarity, compassion,
non-violence, justice, fraternity, peace and spirituality.


Is this a utopia? It is undoubtedly a utopia, but a necessary one. It guides us in our search. A
utopia is, by definition, unattainable. But it is like the stars: they are unreachable, but what would the
night sky be without stars? It would be nothing but darkness and we would be disoriented and lost. A
utopia likewise lends direction and purpose to our lives and struggles.

The noosphere, then, is the next step for humanity. Allow me a small digression: if, in the time
of the dinosaurs, which inhabited the Earth for more than 100 million years and disappeared some 65
million years ago, a hypothetical observer had wondered what the next evolutionary step would be, he
probably would have thought: more of the same. In other words, even bigger and more voracious
dinosaurs.

But that answer would have been wrong. That hypothetical observer never would have
imagined that a small mammal no bigger than a rabbit, living in treetops, feeding on flowers and shoots
and trembling at the possibility of being devoured by a dinosaur, would eventually become our
ancestor.
From that creature, millions of years later, emerged something completely new, with qualities
totally different from those of the dinosaurs, including a conscience, intelligence and love: the first
human beings, from whom we who are gathered here are descended.
And so it was not more of the same. It was a break, a new step.

I firmly believe that today we are once again on the threshold of a new step in the evolutionary
process: a step towards a human family that is united with itself, with nature and with Mother Earth.

I am tempted to echo the words: “I have a dream!”. It is, indeed, a dream. A glorious, beautiful,
happy dream.

The main focus of this new step will be life in all its forms, humanity with all its peoples and
ethnic groups, the Earth as a mother with all its vitality and an economy that creates the material
conditions for making all this possible
. We will need the material capital we have built up, but the
focus will be on human and spiritual capital, whose most wholesome fruits are fraternity or
brotherhood, cooperation, solidarity, love, economic and ecological justice, compassion and the
capacity to coexist happily with all our differences, in the same shared home, the great and generous
Mother Earth.

https://www.un.org/en/ga/(...)risis-outcomedoc.pdf

Dit is slechts een voorbeeld van een connectie van Kerk en organisatie. Bij veel organisaties zul je Jezuieten en andere kerkleden aantreffen die een sterke invloed uitoefenen op de richting die die organisaties ingaan, het soort idealen dat ze nastreven, hun visie voor de toekomst. De voorzitter van de algemene vergadering zegt hier letterlijk dat de visie van de Jezuiet Teilhard de Chardin de visie van de VN voor de toekomst is.

Dat is dus duidelijk ook niet in de vorm van orthodox rooms katholicisme, maar kan allerlei filosofieen en religies behelzen. De paus is er dan ook niet vies van om de Koran te kussen of Boeddhisme en Rooms Katholicisme te vergelijken. Uiteindelijk is het doel om iedereen te verenigen onder zijn morele autoriteit, en binnen die autoriteit mag je gerust een eigen religie behouden, zolang je je maar onderwerpt.

Rooms Katholicisme heeft dan ook altijd lokale spiritualiteit simpelweg geintegreerd in zijn eigen spiritualiteit, en mystiek katholicisme is niet zo exclusief.

Wat de Chardin in wezen beschrijft is de mystieke eenheid van de mens met het universum, en daarmee met alle andere mensen. Een collectief bewustzijn met elkaar en de wereld (moeder aarde).

Dit is de basis voor het klimaatbeleid: het idee dat de mens in volledige harmonie en eenheid met elkaar en de natuur leeft.

Als je bepaalde mensen hoort zeggen dat het klimaat in wezen een religie is, klopt dat in wezen dus ook. Het politieke beleid is namelijk gebaseerd op een religieuze overtuiging, dat de mens en het bewustzijn van de mens moet samensmelten met het collectieve, universele bewustzijn. Dit is tevens de basis voor de ultieme collectivistische maatschappij waarin het individu, het 'ego', oplost in het collectieve bewustzijn. Iedereen die mystieke ervaring heeft gehad, kan beamen dat je dat daadwerkelijk als realiteit kan ervaren.

In wezen gaat het om niets anders dan een terugkeer naar heidense natuurreligies, pantheisme of panentheisme.

Dit is tevens de esoterische leer van de Rooms Katholieke kerk, die naar buiten wel een vorm van christelijk geloof onderwijst, maar aan de binnenkant een mystieke, esoterische leer onderwijst die meer overeenkomt met de oude heidense religies.

Als je dit daadwerkelijk interessant vindt, zou ik je willen vragen om eens wat naar de filosofie van Teilhard de Chardin te zoeken en na te gaan hoe die de filosofie van de Verenigde Naties heeft vormgegeven. Het barst werkelijk van de relevante artikelen, boeken en toespraken hieroven, en als je die leest, zul je waarschijnlijk ook beter zien hoe die filosofie in de praktijk wordt gebracht via wetgeving en mediacampagnes. Uiteindelijk komt dat dus neer op ecotaksen, zonnepanelen, windmolens, warmtepompen, stijgende energieprijzen, groene energiebronnen, enzovoorts enzovoorts. Het kan uiteraard een paar stappen vergen om van de grotere uitgaven vanuit jouw portemonnee voor je dagelijkse kosten een invloed van het Vaticaan te zien. De VN is als de seculiere arm voor het implementeren van de esoterische visie van de RKK, die dus in de kern niet orthodox christelijk is, maar meer gebaseerd op gekerstende natuurreligie en de goddelijkheid van de mens, die in zijn spirituele evolutie deze goddelijkheid bereikt door een te worden met het universum. Daarbij is de paus als het ware de ultieme uiting van deze goddelijkheid, een direct kanaal van God richting de wereld, die daarom als enige met zijn ongevallen (dus niet aangetast door de zonde) rede de ethische en morele richting voor de wereld kan aanwijzen. Dat is waar uiteindelijk op wordt aangestuurd. De mens in de plaats van God.

Op basis van je opmerkingen lijkt het erop dat je allemaal al denkt te weten hoe het zit, maar als je hiervoor nooit van iemand als Teilhard de Chardin hebt gehoord, zou ik daar toch eens vraagtekens bij zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-10-2021 23:16:33 ]
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:25:08 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201689362
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zoals ik bijvoorbeeld hierboven al zei.

De Jezuiet Pierre Teilhard de Chardin ontwikkelde een filosofisch systeem op basis van de evolutietheorie: de evolutie en toekomst van de mens, niet alleen op materiaal, maar ook op spiritueel niveau als basis voor de toekomst van de wereld.

Hij stelde zich een nieuwe wereld voor met de ontwikkeling van een 'noosphere', waarin volledige eenheid tussen mensen en de planeet geldt.

De VN is als de verwezenlijking van zijn filosofie en wordt door vooraanstaande VN-leden geprezen. Zie hierboven bijvoorbeeld dat document over de earth charter, zie werken van voormalig vice secretaris generaal Robert Mueller en zie bijv. deze toespraak uit 2009 van de voorzitter van de algemene vergadering

My role as President of this General Assembly, which brings together representatives of all the
world's peoples, is to invite you to look beyond today's economic concerns and to hold out hope for the
common future of the Earth and of humanity.

We may well ask, what next? Not necessarily in terms of the economy, but in terms of
humanity. Where are we headed? At this point it is unlikely that anyone, however wise, can answer this
question with certainty. But even without having the answers, we can all seek and build together the
consensus that will lead us towards a more hopeful future for us all and for Mother Earth

This reminds me of the vision of the great French scientist, archaeologist and mystic Pierre
Teilhard de Chardin.
In China, where he carried out his research on “Homo pekinensis”, he had
something like a vision.

Looking at the advances in technology, trade and communications that were shortening
distances and laying the foundations for what he liked to call planetization, rather than globalization,
Teilhard de Chardin was already saying, in the 1930s, that we were witnessing the emergence of a new
era for the Earth and for humanity.


What was about to appear, de Chardin told us, was the noosphere, after the emergence in the
evolutionary process of the anthroposphere, the biosphere, the hydrosphere, the atmosphere and the
lithosphere. Now comes the new sphere, the sphere of synchronized minds and hearts: the noosphere.
As we know, the Greek word noos refers to the union of the spirit, the intellect and the heart.

U N I T E D N AT I O N S N AT I O N S U N I E S PA G E 3
Where are we headed? I venture to believe and hope that we are all headed towards the slow but
unstoppable emergence of the noosphere. Human beings and peoples will discover and accept each
other as brothers and sisters, as a family and as a single species capable of love, solidarity, compassion,
non-violence, justice, fraternity, peace and spirituality.


Is this a utopia? It is undoubtedly a utopia, but a necessary one. It guides us in our search. A
utopia is, by definition, unattainable. But it is like the stars: they are unreachable, but what would the
night sky be without stars? It would be nothing but darkness and we would be disoriented and lost. A
utopia likewise lends direction and purpose to our lives and struggles.

The noosphere, then, is the next step for humanity. Allow me a small digression: if, in the time
of the dinosaurs, which inhabited the Earth for more than 100 million years and disappeared some 65
million years ago, a hypothetical observer had wondered what the next evolutionary step would be, he
probably would have thought: more of the same. In other words, even bigger and more voracious
dinosaurs.

But that answer would have been wrong. That hypothetical observer never would have
imagined that a small mammal no bigger than a rabbit, living in treetops, feeding on flowers and shoots
and trembling at the possibility of being devoured by a dinosaur, would eventually become our
ancestor.
From that creature, millions of years later, emerged something completely new, with qualities
totally different from those of the dinosaurs, including a conscience, intelligence and love: the first
human beings, from whom we who are gathered here are descended.
And so it was not more of the same. It was a break, a new step.

I firmly believe that today we are once again on the threshold of a new step in the evolutionary
process: a step towards a human family that is united with itself, with nature and with Mother Earth.

I am tempted to echo the words: “I have a dream!”. It is, indeed, a dream. A glorious, beautiful,
happy dream.

The main focus of this new step will be life in all its forms, humanity with all its peoples and
ethnic groups, the Earth as a mother with all its vitality and an economy that creates the material
conditions for making all this possible
. We will need the material capital we have built up, but the
focus will be on human and spiritual capital, whose most wholesome fruits are fraternity or
brotherhood, cooperation, solidarity, love, economic and ecological justice, compassion and the
capacity to coexist happily with all our differences, in the same shared home, the great and generous
Mother Earth.

https://www.un.org/en/ga/(...)risis-outcomedoc.pdf

Dit is slechts een voorbeeld van een connectie van Kerk en organisatie. Bij veel organisaties zul je Jezuieten en andere kerkleden aantreffen die een sterke invloed uitoefenen op de richting die die organisaties ingaan, het soort idealen dat ze nastreven, hun visie voor de toekomst. De voorzitter van de algemene vergadering zegt hier letterlijk dat de visie van de Jezuiet Teilhard de Chardin de visie van de VN voor de toekomst is.

Dat is dus duidelijk ook niet in de vorm van orthodox rooms katholicisme, maar kan allerlei filosofieen en religies behelzen. De paus is er dan ook niet vies van om de Koran te kussen of Boeddhisme en Rooms Katholicisme te vergelijken. Uiteindelijk is het doel om iedereen te verenigen onder zijn morele autoriteit, en binnen die autoriteit mag je gerust een eigen religie behouden, zolang je je maar onderwerpt.

Rooms Katholicisme heeft dan ook altijd lokale spiritualiteit simpelweg geintegreerd in zijn eigen spiritualiteit, en mystiek katholicisme is niet zo exclusief.

Wat de Chardin in wezen beschrijft is de mystieke eenheid van de mens met het universum, en daarmee met alle andere mensen. Een collectief bewustzijn met elkaar en de wereld (moeder aarde).

Dit is de basis voor het klimaatbeleid: het idee dat de mens in volledige harmonie en eenheid met elkaar en de natuur leeft.

Als je bepaalde mensen hoort zeggen dat het klimaat in wezen een religie is, klopt dat in wezen dus ook. Het politieke beleid is namelijk gebaseerd op een religieuze overtuiging, dat de mens en het bewustzijn van de mens moet samensmelten met het collectieve, universele bewustzijn. Dit is tevens de basis voor de ultieme collectivistische maatschappij waarin het individu, het 'ego', oplost in het collectieve bewustzijn. Iedereen die mystieke ervaring heeft gehad, kan beamen dat je dat daadwerkelijk als realiteit kan ervaren.

In wezen gaat het om niets anders dan een terugkeer naar heidense natuurreligies, pantheisme of panentheisme.

Dit is tevens de esoterische leer van de Rooms Katholieke kerk, die naar buiten wel een vorm van christelijk geloof onderwijst, maar aan de binnenkant een mystieke, esoterische leer onderwijst die meer overeenkomt met de oude heidense religies.

Als je dit daadwerkelijk interessant vindt, zou ik je willen vragen om eens wat naar de filosofie van Teilhard de Chardin te zoeken en na te gaan hoe die de filosofie van de Verenigde Naties heeft vormgegeven. Het barst werkelijk van de relevante artikelen, boeken en toespraken hieroven, en als je die leest, zul je waarschijnlijk ook beter zien hoe die filosofie in de praktijk wordt gebracht via wetgeving en mediacampagnes. Uiteindelijk komt dat dus neer op ecotaksen, zonnepanelen, windmolens, warmtepompen, stijgende energieprijzen, groene energiebronnen, enzovoorts enzovoorts. Het kan uiteraard een paar stappen vergen om van de grotere uitgaven vanuit jouw portemonnee voor je dagelijkse kosten een invloed van het Vaticaan te zien. De VN is als de seculiere arm voor het implementeren van de esoterische visie van de RKK, die dus in de kern niet orthodox christelijk is, maar meer gebaseerd op gekerstende natuurreligie en de goddelijkheid van de mens, die in zijn spirituele evolutie deze goddelijkheid bereikt door een te worden met het universum. Daarbij is de paus als het ware de ultieme uiting van deze goddelijkheid, een direct kanaal van God richting de wereld, die daarom als enige met zijn ongevallen (dus niet aangetast door de zonde) rede de ethische en morele richting voor de wereld kan aanwijzen. Dat is waar uiteindelijk op wordt aangestuurd. De mens in de plaats van God.

Op basis van je opmerkingen lijkt het erop dat je allemaal al denkt te weten hoe het zit, maar als je hiervoor nooit van iemand als Teilhard de Chardin hebt gehoord, zou ik daar toch eens vraagtekens bij zetten.
Hij stelde zich een nieuwe wereld voor met de ontwikkeling van een 'noosphere', waarin volledige eenheid tussen mensen en de planeet geldt.


Oki en....

Ik stelde me gisteren een wereld voor waarbij max Verstappen wereldkampioen word.


Dus mocht dat gebeuren heb ik hem dus beïnvloed!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201689454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh dat zeker!
Ze hebben zeker een grote invloed op de mensheid.

Maar in andere mate dan wat hier boven staat.

Dat zij de top zijn.. neuh!
Kan me BTW niet heugen dat een een geestelijke of iemand met hoge rang in de katholieke gemeenschap bijvoorbeeld ooit bij een Bilderberg meeting is geweest.

Om maar even een klein voorbeeldje te noemen.
De eerste Bilderbergvergadering werd georganiseerd door Jozef Retinger, een Rooms Katholiek die zelf aanvankelijk Jezuiet wilde worden, dat opgaf maar wel banden onderhield met de Generaal Overste van de Jezuieten.

https://en.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Retinger
pi_201689457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hij stelde zich een nieuwe wereld voor met de ontwikkeling van een 'noosphere', waarin volledige eenheid tussen mensen en de planeet geldt.

Oki en....

Ik stelde me gisteren een wereld voor waarbij max Verstappen wereldkampioen word.

Dus mocht dat gebeuren heb ik hem dus beïnvloed!
Gewoon lekker onnozel blijven inderdaad.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:34:37 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201689475
De meeste hier zijn vast wel bekend met Dan Brown, nou zijn zijn boeken best origineel en aardig bedacht maar hij heeft best veel onderzoek gedaan om deze te schrijven.
Zo heeft het Vaticaan een eigen bibliotheek met duizenden en duizenden boeken.
Deze zie je ook in zijn 2e film.

Deze zit vol met dit soort filosofie, want als we even terug kijken in de geschiedenis waren het vooral monniken die veel geschriften overschreven natuurlijk hun eigen filosofie op papier zetten.

Waaronder dus ook dit soort stukken zoals Ali hier mooi verwoord boven.
Ik zie alleen niet de link tussen dit en dus regeringen de VN en andere grote wereld partijen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201689503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:34 schreef theguyver het volgende:
De meeste hier zijn vast wel bekend met Dan Brown, nou zijn zijn boeken best origineel en aardig bedacht maar hij heeft best veel onderzoek gedaan om deze te schrijven.
Zo heeft het Vaticaan een eigen bibliotheek met duizenden en duizenden boeken.
Deze zie je ook in zijn 2e film.

Deze zit vol met dit soort filosofie, want als we even terug kijken in de geschiedenis waren het vooral monniken die veel geschriften overschreven natuurlijk hun eigen filosofie op papier zetten.

Waaronder dus ook dit soort stukken zoals Ali hier mooi verwoord boven.
Ik zie alleen niet de link tussen dit en dus regeringen de VN en andere grote wereld partijen.
Hoezo zie je dat niet. Er staat letterlijk dat een Jezuiet de filosofie en visie van de VN heeft geformuleerd.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:38:15 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201689512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Gewoon lekker onnozel blijven inderdaad.
Oh nee, ik verdiep me hier erg graag in maar ik zie de link niet.

Zoals je zelf hier al boven heel duidelijk verwoord.

Hij heeft een mooi wereldbeeld..
Maar wil je dit uitvoeren moet je dat natuurlijk ook waarmaken.
Mijn vraag is hoe doet hij dat dan..
Bedoel de kerk en regeringen werken afzonderlijk en als er dan een belangrijke meeting plaats vind gaat het over heel andere zaken dan wat je hier boven opnoemt.

Als we in de geschiedenis terug kijken had de kerk een enorme invloed, zie bijvoorbeeld de kruistochten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201689513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh dat zeker!
Ze hebben zeker een grote invloed op de mensheid.

Maar in andere mate dan wat hier boven staat.

Dat zij de top zijn.. neuh!
Kan me BTW niet heugen dat een een geestelijke of iemand met hoge rang in de katholieke gemeenschap bijvoorbeeld ooit bij een Bilderberg meeting is geweest.

Om maar even een klein voorbeeldje te noemen.
Herman van Roompuy bv, de voorzitter van de EU is wel een jezuiet

Deze griezel ja

https://jesc.eu/herman-van-rompuy-as-an-example-of-leadership/

En de jezuiten zijn iets wat gerelateerd aan de RKK dus zo zou je de connectie kunnen maken

Maar heb tot dusver heel weinig katholieken gezien in de media, hollywood , UN, WEF,CFR, of zoals je zelf zegt Bilderberg conferenties

Het blijft mij verbazen dat het zo erg leeft binnen de protestante kringen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201689519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Herman van Roompuy bv, de voorzitter van de EU is wel een jezuiet

Deze griezel ja [ afbeelding ]

https://jesc.eu/herman-van-rompuy-as-an-example-of-leadership/

En de jezuiten zijn iets wat gerelateerd aan de RKK dus zo zou je de connectie kunnen maken

Maar heb tot dusver heel weinig katholieken gezien in de media, hollywood , UN, WEF,CFR, of zoals je zelf zegt Bilderberg conferenties

Het blijft mij verbazen dat het zo erg leeft binnen de protestante kringen
Zoek eens Jezuitisch theater en Jezuietendrama op.

En als je de volgende keer een film kijkt, let dan eens op de symbolen (kruizen, kettingen met katholieke symbolen, plonzen in water (doop), een reddende vrouwfiguur die toevallig Mary heet, een held die zichzelf opoffert die Chris heet, enzovoorts enzovoorts).

Een goed voorbeeld is Training Day.

Dit verdient een topic op zich.
pi_201689594
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Herman van Roompuy bv, de voorzitter van de EU is wel een jezuiet

Deze griezel ja [ afbeelding ]

https://jesc.eu/herman-van-rompuy-as-an-example-of-leadership/

En de jezuiten zijn iets wat gerelateerd aan de RKK dus zo zou je de connectie kunnen maken

Maar heb tot dusver heel weinig katholieken gezien in de media, hollywood , UN, WEF,CFR, of zoals je zelf zegt Bilderberg conferenties

Het blijft mij verbazen dat het zo erg leeft binnen de protestante kringen
Niet alleen hij, ook de bankiers, zoals Mario Draghi, Mario Monti. Onze eigen Frans Timmermans, die ook lid is van allerlei ridderorden, en niet voor niets 'klimaatpaus' wordt genoemd.

Dan heb je dus de Europese Centrale Bank en de president van Europa, beide volgen de katholieke leer en implementeren die in hun beleid, beide getraind door Jezuieten. En zo'n beetje het grootste project van Europa, het klimaat, ook geleid door een Katholiek.

Zo kun je door blijven gaan, uiteindelijk zie je overal connecties en dat al die organisaties zijn opgericht, geleid of beinvloed door lieden gekoppeld aan de Roomse kerk.
pi_201689607
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zoek eens Jezuitisch theater en Jezuietendrama op.
Heb vaak de claim behoord dat de Jezuiten de wereld runnen maar heel weinig overtuigend bewijs gezien om die claim te bekrachtigen

In mijn bescheiden mening is het een van de vele globalitische organisaties die overuren maken om de nieuwe wereld orde te bewerkstelligen . Daarnaast vind ik het schadelijk om dit soort theorieën te pushen , de echte vijand blijft op deze manier buiten schot
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:47:33 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201690057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Herman van Roompuy bv, de voorzitter van de EU is wel een jezuiet

Deze griezel ja [ afbeelding ]

https://jesc.eu/herman-van-rompuy-as-an-example-of-leadership/

En de jezuiten zijn iets wat gerelateerd aan de RKK dus zo zou je de connectie kunnen maken

Maar heb tot dusver heel weinig katholieken gezien in de media, hollywood , UN, WEF,CFR, of zoals je zelf zegt Bilderberg conferenties

Het blijft mij verbazen dat het zo erg leeft binnen de protestante kringen
Dus?
Als je een religie volgt betekent niet dat hij instructies krijgt van hogerhand.

Er zijn zat andere wereld leiders die verschillende geloven hebben.

De enige die dat wel had was de dalai lama en in Iran Ali Hosseini Khamenei, die wel degelijk een grote invloed hadden/hebben in hun land op de politiek.

Om even een voorbeeld te noemen.

Dus nu corona aangezien die wereld impact heeft is de kerk dus de grote boeman die dit veroorzaakt.
Gelijk een klein probleempje daarin, vrijwel alle prominente leiders in die zelfde kerk zijn op zijn minst 60+ of te wel ze vallen in de hoogste regionen van risico.

Plus je word pas echt een beetje erkend in de kerk als je vaak al op hoge leeftijd bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 09-10-2021 08:14:01 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:20:27 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201690853
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar dat is al fictie toch?
Hoeft niet perse.

Er zijn een aantal van deze groepen die daadwerkelijk bestaan, zoals freemasons en Bilderberg groep.

Maar of deze bijvoorbeeld de overige bevolking aansturen is maar de vraag.

Zoals Ali hier boven duidelijk maakt heeft de kerk dus een specifiek streven wat hun dus ook als een van deze groeperingen zou kunnen bestempelen.

En als we een paar honderd jaar terug kijken in de geschiedenis hadden ze inderdaad een enorme invloed.

Nu hebben ze ook wel een dusdanige invloed maar meer in een andere vorm.

Althans dat is mijn mening.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:26:07 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201690872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef Orwell het volgende:

[..]
wie heeft die macht wel en waarom "zij" per se niet?
Ik zeg niet dat de kerk geen macht heeft.
Ze hebben daadwerkelijk wel een enorme invloed.

Maar denk dan meer over zaken zoals condoom gebruik en abortus etc..
Als de kerk daarin zegt, mag niet dan zijn er behoorlijk wat gelovigen die dat dus ook niet doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201691015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 08:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat de kerk geen macht heeft.
Ze hebben daadwerkelijk wel een enorme invloed.

Maar denk dan meer over zaken zoals condoom gebruik en abortus etc..
Als de kerk daarin zegt, mag niet dan zijn er behoorlijk wat gelovigen die dat dus ook niet doen.
Alsof ze zich, als 1 van de rijkste instituten ter wereld, enkel tot zo’n zaken zouden beperken ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:04:07 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201692671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 08:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alsof ze zich, als 1 van de rijkste instituten ter wereld, enkel tot zo’n zaken zouden beperken ...
Oh er is genoeg bemoeienis begrijp me niet verkeerd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')