SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kan je in nederland ook kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:59 schreef kwiwi het volgende:
De Duitsers doen van die dunne plakken chocolade op hun brood, dat is veel lekkerder dan hagelslag kom ik nu achter
Ja, we hebben er nu weer een maandelijks iets bij waar we het management moeten bijpraten over alle geweldige dingen die we doen. En dat moet dan ook nog een uur worden geoefend. Beetje klaar met die onzin eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdens een vergadering klagen over vergaderen.
Je zou maar een keer wat gezonds eten @Haagsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan je in nederland ook kopen
Nooit geprobeerd. Misschien maar eens doen
ik had boterhammen met makreel voor lunch. Is hartstikke gezondquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je zou maar een keer wat gezonds eten @:haags
Wel volkorenbrood?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had boterhammen met makreel voor lunch. Is hartstikke gezond
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
de beneden buren stemmen tegen die geplande verhoging van de vve maar nu stuurt de dame die onze beheerder is terug dat het wettelijk bepaald is dat je een bepaald bedrag moet sparen per jaar dus denk dat ze pech hebben
heb net slechte nieuws aan iemand anders van onze groep verteld. Ze heeft het dus aan vrijwel niemand verteldquote:
ze hadden geen volkorenbrood meer.quote:
dat is wel aardig boord.. alleen dat label dat ze er op plakken..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hadden geen volkorenbrood meer.
ik had dit brood
[ afbeelding ]
Owquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net slechte nieuws aan iemand anders van onze groep verteld. Ze heeft het dus aan vrijwel niemand verteld
ze zeiden dat ze het geld liever bij hun hielden en het dan wel in de pot zouden stoppen als het zover wasquote:
het label interesseert me niet. als het maar lekker isquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is wel aardig boord.. alleen dat label dat ze er op plakken..
Nou vooruit, dit keuren we goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hadden geen volkorenbrood meer.
ik had dit brood
[ afbeelding ]
Uhuh. Zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden dat ze het geld liever bij hun hielden en het dan wel in de pot zouden stoppen als het zover was
Ze zullen hun energie nu ook voor andere dingen nodig hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja snap ik ook wel. Wordt je niet constant met medelijden benadert
Oh dat zeker maar ook niet dat ze sowieso blijkbaar al ziek was.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen hun energie nu ook voor andere dingen nodig hebben
Aah zoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar ook niet dat ze sowieso blijkbaar al ziek was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |