SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kan je in nederland ook kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:59 schreef kwiwi het volgende:
De Duitsers doen van die dunne plakken chocolade op hun brood, dat is veel lekkerder dan hagelslag kom ik nu achter
Ja, we hebben er nu weer een maandelijks iets bij waar we het management moeten bijpraten over alle geweldige dingen die we doen. En dat moet dan ook nog een uur worden geoefend. Beetje klaar met die onzin eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdens een vergadering klagen over vergaderen.
Je zou maar een keer wat gezonds eten @Haagsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan je in nederland ook kopen
Nooit geprobeerd. Misschien maar eens doen
ik had boterhammen met makreel voor lunch. Is hartstikke gezondquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je zou maar een keer wat gezonds eten @:haags
Wel volkorenbrood?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had boterhammen met makreel voor lunch. Is hartstikke gezond
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
de beneden buren stemmen tegen die geplande verhoging van de vve maar nu stuurt de dame die onze beheerder is terug dat het wettelijk bepaald is dat je een bepaald bedrag moet sparen per jaar dus denk dat ze pech hebben
heb net slechte nieuws aan iemand anders van onze groep verteld. Ze heeft het dus aan vrijwel niemand verteldquote:
ze hadden geen volkorenbrood meer.quote:
dat is wel aardig boord.. alleen dat label dat ze er op plakken..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hadden geen volkorenbrood meer.
ik had dit brood
[ afbeelding ]
Owquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net slechte nieuws aan iemand anders van onze groep verteld. Ze heeft het dus aan vrijwel niemand verteld
ze zeiden dat ze het geld liever bij hun hielden en het dan wel in de pot zouden stoppen als het zover wasquote:
het label interesseert me niet. als het maar lekker isquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is wel aardig boord.. alleen dat label dat ze er op plakken..
Nou vooruit, dit keuren we goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hadden geen volkorenbrood meer.
ik had dit brood
[ afbeelding ]
Uhuh. Zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden dat ze het geld liever bij hun hielden en het dan wel in de pot zouden stoppen als het zover was
Ze zullen hun energie nu ook voor andere dingen nodig hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja snap ik ook wel. Wordt je niet constant met medelijden benadert
Oh dat zeker maar ook niet dat ze sowieso blijkbaar al ziek was.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen hun energie nu ook voor andere dingen nodig hebben
Aah zoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar ook niet dat ze sowieso blijkbaar al ziek was.
hoorde gisteren dat je dus ook zonder kattenplaatje kan gaan slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het al tijd voor het kattenplaatje?
Nou dat was toch even lekker. 2,6 km. Half uur weggeweest, 3500 steps. Is goed voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, zo maar even een rondje. Hoewel, de zon is alweer weg
best gek eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoorde gisteren dat je dus ook zonder kattenplaatje kan gaan slapen
Doe ik elke dagquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vernieuwendquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snap niet hoe mensen dat doen hoorquote:
die leest altijd in bed, misschien heeft ze een boek met kattenplaatjesquote:
Ja "bepaalde iemanden" kunnen datquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijkbaar maakt dat je heel netjesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:29 schreef Ama het volgende:
Mensen op mijn werk: Ama wat zie je er netjes uit vandaag.
Enige verschil is dat ik mijn haar nu niet in een staart heb.
Ik ga normaal echt geen moeite doen voor mijn haar als ik wc's enz sta te schrobben.quote:
@Budapestenaarquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
die leest altijd in bed, misschien heeft ze een boek met kattenplaatjes
Geen mantelpakje en hoge hakken?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga normaal echt geen moeite doen voor mijn haar als ik wc's enz sta te schrobben.
als je dat staat te doen is een staart waarschijnlijk ook wel handiger denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga normaal echt geen moeite doen voor mijn haar als ik wc's enz sta te schrobben.
Kwiwitjes worden nu aan de lopende band gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi is een trendsetter. Introduceerde ook het 'kwiwitje doen'
Bejaardenslaapdorp Foqueville.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwitjes worden nu aan de lopende band gedaan![]()
huehue
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi is een trendsetter. Introduceerde ook het 'kwiwitje doen'
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.17.ProductImagequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn boeken staan alleen lettertjes
ga verhuizen dan als het je niet bevaltquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenslaapdorp Foqueville.
Wel eerder ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
@:uitstraling ik heb 4 geurkaarsen erbij gekocht, ben ik dan eind deze winter dood?
potver was echt lekker johquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was toch even lekker. 2,6 km. Half uur weggeweest, 3500 steps. Is goed voor je
Nee joh, daar merk je pas wat rond je zestigste van, het is geen arsenicum maar aceton, benzeen en tolueen wat je inademt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
@:uitstraling ik heb 4 geurkaarsen erbij gekocht, ben ik dan eind deze winter dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja eentje dus met kattenplaatjes kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn boeken staan alleen lettertjes
Waarvan benzeen en tolueen vrijwel hetzelfde zijn. Maar ja dat zijn methanol en ethanol ook dus veel zegt dat ook weer nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, daar merk je pas wat rond je zestigste van, het is geen arsenicum maar aceton, benzeen en tolueen wat je inademt.
heb ik net gelinkt voor hemquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eentje dus met kattenplaatjes kopen
Kijk deze. Kun je meteen je agenda bijwerkenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eentje dus met kattenplaatjes kopen
Ik heksen, prinsesjes, ruimteschepen, tieten, dino's en kikkers.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doodle altijd huisjes en autootjes.
Sommige dingen verbazen me nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heksen, prinsesjes, ruimteschepen, tieten, dino's en kikkers.
FTFYquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik tieten, tieten, tieten, tieten, tieten en tieten.
Mijn nichtje wilde vroeger altijd prinsesje worden en dan vroeg ze "Lieve leuke oom US teken eens een prinsesje voor me?" en dan tekende ik altijd een heks met maar een been, zwarte tanden of een lodderoog, vond ze niet zo tof.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige dingen verbazen me niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde vroeger altijd prinsesje worden en dan vroeg ze "Lieve leuke oom US teken eens een prinsesje voor me?" en dan tekende ik altijd een heks met maar een been, zwarte tanden of een lodderoog, vond ze niet zo tof.
Ik zei gisteren tegen een Groninger: wanneer passen jullie die slogan aan. Er zit niks onder Groningen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gascrisis: hebben de Groningers goud in de grond?
‘Exploitatie is een mooie kans voor de geplaagde provincie’
Nu de Nederlandse gascrisis aanhoudt, stijgen de gasprijzen razendsnel. In sommige gevallen is de prijs nu al acht keer verdubbeld. Hebben de Groningers goud in de grond?
“Dit is geweldig nieuws voor de Groningers”, zegt minister van Economische Zaken en Klimaat Stef Blok. ’Na zoveel jaren van tegenslagen hebben ze dit helemaal verdiend. Hoeveel huizen kun je wel niet repareren van dat geld?”
Denkt die journalist van US Nepnews weleens na voordat hij wat opschrijft eigenlijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
In sommige gevallen is de prijs nu al acht keer verdubbeld.
hij misbruikt ook mijn logoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denkt die journalist van US Nepnews weleens na voordat hij wat opschrijft eigenlijk?
Niet waar zo'n naarling ben je niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde vroeger altijd prinsesje worden en dan vroeg ze "Lieve leuke oom US teken eens een prinsesje voor me?" en dan tekende ik altijd een heks met maar een been, zwarte tanden of een lodderoog, vond ze niet zo tof.
stel je voor dat je een keertje moet gaan slapen 's nachts poeheequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:52 schreef Ama het volgende:
Tussen 11 en 18 oktober heb ik 1 nacht geen internet. Beter is dat doordeweeks.
Ja best kut als ik op tijd verplicht mijn nest in moet in het weekend.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stel je voor dat je een keertje moet gaan slapen 's nachts poehee
best eens lekker hoor, uitslapenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja best kut als ik op tijd verplicht mijn nest in moet in het weekend.
Doe ik vaak genoeg maar dan kies ik er zelf voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best eens lekker hoor, uitslapen
Deze is realistischerquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk deze. Kun je meteen je agenda bijwerken![]()
[ afbeelding ]
Ja herkenbaar maar het kon bij mij echt niet meer en het ging ook steeds meer in de knoop zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
ik moet ook weer naar de kapper. Alleen geen zin in
Grappig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
@:ijsdraakje
https://fb.watch/8uC6a7JRoT/
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
OMG Ik zag een bunzing in de bedrijfstuin
Cool!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
OMG Ik zag een bunzing in de bedrijfstuin
Misschien ken je wel het spreekwoord 'stinken als een bunzing'. Als de bunzing zich bedreigd voelt, perst het dier zijn anaalklieren leeg. De stinkende vloeistof die dan vrijkomt kan wel vijftig centimeter ver komen, maar de stank verspreidt zich een stuk verder en meestal krijst de bunzing terwijl hij zijn anaalklieren leegspuit.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ken je wel het spreekwoord 'stinken als een bunzing'. Als de bunzing zich bedreigd voelt, perst het dier zijn anaalklieren leeg. De stinkende vloeistof die dan vrijkomt kan wel vijftig centimeter ver komen, maar de stank verspreidt zich een stuk verder en meestal krijst de bunzing terwijl hij zijn anaalklieren leegspuit.
GNUIFquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel keertje een stel geile egels in mijn voortuin gehad, erg bijzonder was dat.
Hoe doen die het zonder elkaar lek te stekenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel keertje een stel geile egels in mijn voortuin gehad, erg bijzonder was dat.
Ah ja nu weet ik het zeker.quote:“Het paren is een langdurig liefdesspel, dat omzichtig maar vooral ook voorzichtig gebeurt. Om het vrouwtje paarbereid te krijgen, doen de dieren een soort dans. De twee dieren gaan tegenover elkaar staan, met de snuiten tegen elkaar. Terwijl zij elkaar besnuffelen, urineren beide dieren. Het mannetje doet vervolgens pogingen om achter het vrouwtje te komen, maar die draait zich steeds van hem af. Het mannetje zal tegen het vrouwtje aan stoten met zijn snuit en poten. Vervolgens richt hij zijn hoofd op en opent hij zijn lippen ver uit elkaar. Dit spel kan uren duren en behoorlijk luidruchtig zijn.
Naja doet ie ook maar één keerquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ken je wel het spreekwoord 'stinken als een bunzing'. Als de bunzing zich bedreigd voelt, perst het dier zijn anaalklieren leeg. De stinkende vloeistof die dan vrijkomt kan wel vijftig centimeter ver komen, maar de stank verspreidt zich een stuk verder en meestal krijst de bunzing terwijl hij zijn anaalklieren leegspuit.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe doen die het zonder elkaar lek te steken
quote:Wanneer het vrouwtje instemt met paring drukt zij zich tegen de grond, spreidt haar achterpoten en legt haar stekels plat.
het is bij mij nog wel te doen nu met gel maar het begint weer richting clownskapsel te gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja herkenbaar maar het kon bij mij echt niet meer en het ging ook steeds meer in de knoop zitten.
Oh, net mensen dus.quote:
US gaat dit veroordelen als laf zeesterrengedragquote:
Wat?quote:
LT triggert op 5 hoofdletters. Kijk maar.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LT triggert op 5 hoofdletters. Kijk maar.
TURBO TURBO
gecondoleerd balliequote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is ze al overledenIemand plaatst een rip bericht
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LT triggert op 5 hoofdletters. Kijk maar.
TURBO TURBO
Dat is wel akelig snel danquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Wow dat is wel erg snel.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Kom kom, zo kennen we je niet. Even wat positief nieuws graag. Dingen die jij belangrijk vindt. "Gemiddelde cupmaat Brabantse vrouwen weer toegenomen" dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
De grote afrekening is begonnen.
Energierekening schrikbarend hoger.
Huizenmarkt stort in.
Prijzen van chips, cola en pindakaas gaan omhoog.
Benzineprijs gaat ruim boven de 2 euro stijgen.
Duurdere paprika's, tomaten en komkommers.
Er dreigt een zalmoorlog met Noorwegen, IJsland en de Faeröer Eilanden.
Jeetjequote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
* dud0r geeft sushi en chocoladequote:
Had ik al gezegd dat we daarnaast ook miljarden nodig hebben voor de energietransitie vanaf gas, de Zorg, de bestrijding van criminele Marokkanen en dat we het surplus van onze voedselketen naar minder bevolkte landen willen hebben i.v.m. de stikstofproblematiek.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, zo kennen we je niet. Even wat positief nieuws graag. Dingen die jij belangrijk vindt. "Gemiddelde cupmaat Brabantse vrouwen weer toegenomen" dat soort dingen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Prijzen van chips, cola en pindakaas gaan omhoog.
En we zijn nog steeds niet van corona af. Die vergat je nog.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat we daarnaast ook miljarden nodig hebben voor de energietransitie vanaf gas, de Zorg, de bestrijding van criminele Marokkanen en dat we het surplus van onze voedselketen naar minder bevolkte landen willen hebben i.v.m. de stikstofproblematiek.
Maar borsten zijn ook wel belangrijk hoor
Ik heb al soort-van geaccepteerd dat het gewoon bij het leven hoort ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En we zijn nog steeds niet van corona af. Die vergat je nog.
goed excuus om niet meer mee te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Aaaargh m'n wifi valt steeds uit op de werklaptop. Elke 2 minuten opnieuw inbellen in de vergadering
Nou hopelijk wel ja, maken @Budapestenaar en ik ook eens wat kansquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
De grote afrekening is begonnen.
Huizenmarkt stort in.
Het is niet zo dat de jaren 2020-2030 de allerfijnste en makkelijkste van de afgelopen decennia gaan worden, maar goed 1950-1960 was ook schraal en daarna werd het rap beter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En we zijn nog steeds niet van corona af. Die vergat je nog.
Ja, ik wil voor een spotprijsje een leuk appartement in Boedapest. Dus kom maar opquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou hopelijk wel ja, maken @:Budapestenaar en ik ook eens wat kans
Even de komende negen jaar overlevenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de jaren 2020-2030 de allerfijnste en makkelijkste van de afgelopen decennia gaan worden, maar goed 1950-1960 was ook schraal en daarna werd het rap beter.
Veel huisjes die onder water komen te staan voor een spotprijsje, nou ja als er huizen waren dan, misschien hadden we beter Covid-19 even los kunnen laten op de maatschappijquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wil voor een spotprijsje een leuk appartement in Boedapest. Dus kom maar op
Wat overrated.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]![]()
Hoog tijd om eens te beginnen met leven.
Al die babyboomers die de mooie huizen bezet houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel huisjes die onder water komen te staan voor een spotprijsje, nou ja als er huizen waren dan, misschien hadden we beter Covid-19 even los kunnen laten op de maatschappij
Ach, ik ben er ook pas vorig jaar mee begonnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]![]()
Hoog tijd om eens te beginnen met leven.
Toen je Gergi tegenkwam?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, ik ben er ook pas vorig jaar mee begonnen.
Tegen de tijd dat ze die door de voordeur naar een verzorgingstehuis dragen kan niemand hun huisje meer betalen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die babyboomers die de mooie huizen bezet houden.
Die zijn al begonnen met leven.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Buren zijn ook alweer de hele middag aan het bonken en herrie maken
Ja, eerst woonde die drugsdealer daar. Nu zijn zus. Maar die werkt ook al niet. Wat een volkquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn al begonnen met leven.
Ja, want hij is vrij actief en daarvoor was ik echt niet elk weekend in de bergen of op het water enzoquote:
Leuk dat je dat soort dingen samen kunt doenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want hij is vrij actief en daarvoor was ik echt niet elk weekend in de bergen of op het water enzo
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk dat je dat soort dingen samen kunt doen
Deels herken ik dat wel. Samen dat soort activiteiten ondernemen is een stuk gezelliger. Alleen vakanties alleen heb ik dan weer geen moeite mee. Al zou ik niet zo snel een strandvakantie doenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja, alleen doe ik dat toch minder snel. Of op vakantie, deed ik ook niet alleen. Ging altijd op vakantie naar familie in het buitenland maar niet lekker op strandvakantie ofzo, want alleen verveel ik me al snel.
In de stad, gelijk in m'n auto gegooid en meegenomenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
en waar heb je die gergi opgeduikeld dan?
oh, zo werkt datquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de stad, gelijk in m'n auto gegooid en meegenomen
Jah zo kan ik het ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de stad, gelijk in m'n auto gegooid en meegenomen
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want je hebt geen auto.
Wit bestelbusje hurenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga Chinees eten. En jij?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:38 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat ik straks te eten krijg.
Ja dat weet ik dus nog niet, ga met een vriend bij zijn ouders eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga Chinees eten. En jij?
Ik kan echt niksquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook onderweg naar huis de chinees ga bellenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga Chinees eten. En jij?
Hij gaat je voorstellen als zijn vriendin?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nog niet, ga met een vriend bij zijn ouders eten.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie. die ligt nog in de koelkast.quote:
Ik maak aantekeningenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu heeft ie Stockholm sydrom. Lees je mee Buda? Zo vind je iemand.
Als een vrouw zo te werk gaat roept iedereen: Nice.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@Haagsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als een vrouw zo te werk gaat roept iedereen: Nice.
Maar als een man dat probeert wordt die opgesloten
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als een vrouw zo te werk gaat roept iedereen: Nice.
Maar als een man dat probeert wordt die opgesloten
Nee man. Zijn gewoon lieve mensen die mij zo nu en dan uitnodigen sinds ze weten dat ik zelf geen moeder meer heb (en weinig contact met mijn vader).quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat je voorstellen als zijn vriendin?
Aaaawquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man. Zijn gewoon lieve mensen die mij zo nu en dan uitnodigen sinds ze weten dat ik zelf geen moeder meer heb (en weinig contact met mijn vader).
Dat is leukquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man. Zijn gewoon lieve mensen die mij zo nu en dan uitnodigen sinds ze weten dat ik zelf geen moeder meer heb (en weinig contact met mijn vader).
Elke ontmoeting met je schoonpapa dreigt je geld te kostenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is leukIk hoopte altijd op leuke schoonouders zodat ik ook weer een beetje ouders heb. Maar ok dat zit er niet in met Gergi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dan drop je de cavia's daar voor 24u?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
God ik moet weer caviapoep naar de dierenarts brengen. Die beesten kakken de hele dag door maar niet als het moet.
En ik heb geen zin om er weer naartoe te rijden
gewoon er uit lepelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
God ik moet weer caviapoep naar de dierenarts brengen. Die beesten kakken de hele dag door maar niet als het moet.
even eruit masserenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Nee gewoon een goede vriendin van hun zoon. Niks schoondochter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Toch een soort reserveschoondochter. Klein beetje.
een vogel hoef je maar te laten schrikken, dan kakt die al alles onderquote:
ditquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:50 schreef Ama het volgende:
In mijn wereld kunnen mannen en vrouwen goede vrienden zijn.
Nodig je hierbij iemand uit om te komen eten?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Quiche spinazie-geitenkaas wordt het. Moet op. Is er nog eentje van trouwens.
Oh ja hoor, eigenlijk alleen maarquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:50 schreef Ama het volgende:
In mijn wereld kunnen mannen en vrouwen goede vrienden zijn.
zo'n kleine van de AH?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Quiche spinazie-geitenkaas wordt het. Moet op. Is er nog eentje van trouwens.
eh. Nee. Sociaal doen huuquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nodig je hierbij iemand uit om te komen eten?
nee zo'n kleine van de Plus. Past in zijn geheel in de AF dus veel stelt het niet voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kleine van de AH?
Die heb ik volgens mij ook nog in de koelkast.
Meeste van mijn vrienden zijn mannen eigenlijk maar is nooit anders geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, eigenlijk alleen maar
Hap slik wegquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee zo'n kleine van de Plus. Past in zijn geheel in de AF dus veel stelt het niet voor.
Brr engquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel vrouwelijke vriendschappen maar ik moet er niet aan denken om een vrouw in mijn vriendengroep te hebben
Was meer als reactie dat je geen vrouw in je vriendengroep wilt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zegt eng dus ik ben eens benieuwd.
En je hebt Squid Game niet eens gekeken. Wat moeten we doen om je te overtuigen om een serie te gaan kijken?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, alle seinen voor een grote misverstandenkermis op groen. Gauw popcorn pakken. GAME ON!
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
En je hebt Squid Game niet eens gekeken. Wat moeten we doen om je te overtuigen om een serie te gaan kijken?
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Caaf zit in bakje op bureau. POEP DAN.
Deze uitleg was wel noodzakelijk jaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
Netflix gaat prijzen omhoog gooien dus nu moet ik mijn prijs ook vanaf januari omhoog gooien (heb 4 mensen die betaald meekijken bij mij haha).
Ja je moet hier altijd heel duidelijk typen wat je wil zeggen want anders krijg je weer 10 reacties van pubertjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deze uitleg was wel noodzakelijk ja
Oh ja, deze had ik nog niet verteld geloof ik. Gergi had vorige week met z'n vader afgesproken. Zegt z'n vader: Ja ik zou zo graag eens 3 weken bij je zus in hawaii op vakantie gaan. Maar ja zij moet altijd werken en wil niks met me doen. Gergi: Dan neem je je vriendin toch mee? Vader: Ja maar het is me te duur om 3 weken hawaii voor haar te betalen...quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke ontmoeting met je schoonpapa dreigt je geld te kosten
en nou hopen dat ie hier meeleestquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Caaf zit in bakje op bureau. POEP DAN.
jezus wat een slapzak. Zeg dan gewoon "Nee pa, zoek het uit".quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, deze had ik nog niet verteld geloof ik. Gergi had vorige week met z'n vader afgesproken. Zegt z'n vader: Ja ik zou zo graag eens 3 weken bij je zus in hawaii op vakantie gaan. Maar ja zij moet altijd werken en wil niks met me doen. Gergi: Dan neem je je vriendin toch mee? Vader: Ja maar het is me te duur om 3 weken hawaii voor haar te betalen...
Ergo, nu voelt Gergi zich verplicht om óf zelf drie weken met die zigeuener mee te gaan óf de reis voor z'n vriendin te betalen
En hij heeft geen zin om het te betalen, dus nu zit ie te denken om dan maar zelf mee te gaan. Dus ik zeg zo ja lekker dan, kunnen we eindelijk op vakantie samen, en we wilden 3 weken naar de VS volgend jaar voor een road trip, kan dat niet doorgaanGergi: Ja maar je kunt ook gewoon mee naar hawaii?
Ik zeg, ja hallo ik ga geen 3 weken met die vent doorbrengen. Plus, Gergi loopt na een uur altijd ruzie met 'm te maken omdat ie weer eens om geld bedelt.. dus dat wordt een leuke vakantie.
#Storyofthezigeuner continues..
Maar Gergi is ook een zacht ei als ik dit zo hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, deze had ik nog niet verteld geloof ik. Gergi had vorige week met z'n vader afgesproken. Zegt z'n vader: Ja ik zou zo graag eens 3 weken bij je zus in hawaii op vakantie gaan. Maar ja zij moet altijd werken en wil niks met me doen. Gergi: Dan neem je je vriendin toch mee? Vader: Ja maar het is me te duur om 3 weken hawaii voor haar te betalen...
Ergo, nu voelt Gergi zich verplicht om óf zelf drie weken met die zigeuener mee te gaan óf de reis voor z'n vriendin te betalen
En hij heeft geen zin om het te betalen, dus nu zit ie te denken om dan maar zelf mee te gaan. Dus ik zeg zo ja lekker dan, kunnen we eindelijk op vakantie samen, en we wilden 3 weken naar de VS volgend jaar voor een road trip, kan dat niet doorgaanGergi: Ja maar je kunt ook gewoon mee naar hawaii?
Ik zeg, ja hallo ik ga geen 3 weken met die vent doorbrengen. Plus, Gergi loopt na een uur altijd ruzie met 'm te maken omdat ie weer eens om geld bedelt.. dus dat wordt een leuke vakantie.
jij zegt het wat tactischer dan flesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Gergi is ook een zacht ei als ik dit zo hoor
Hij heeft het niet van een vreemde in ieder gevalquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Gergi is ook een zacht ei als ik dit zo hoor
Dit is nog beter dan de verhalen van @bitterbal bij seats and sofas.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Subtle is not my middle namequote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij zegt het wat tactischer dan flesmaar idd
Dit soort shit moet je nooit door laten etteren, gewoon zeggen dat je vanavond even met Gergi wil praten, leg je hem een kwartiertje uit wat je gaat zeggen en dan bel je met zijn tweetjes even die vader op en dan zeg je hem de waarheid, kan hij nog zien wat hij ermee doet, opgelost.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs al zijn er miljoenen te erven, zelfrespect en voor jezelf op kunnen komen zijn onbetaalbaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus wat een slapzak. Zeg dan gewoon "Nee pa, zoek het uit".
Zijn er miljoenen te erven of zo? Nou dan.
Er is 0,0 te erven. Normaal zegt ie er wel wat van maar nu ineens nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er wat te erven valt was geld geen probleem voor hem denk ik zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja schijnbaar is Dagobert ook een Hongaarse naam dusjahquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er wat te erven valt was geld geen probleem voor hem denk ik zo.
Ga jij eens boos tegen hem doen danquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is 0,0 te erven. Normaal zegt ie er wel wat van maar nu ineens niet
Jezusquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zei ook direct tegen 'm: waarom heb je in godsnaam ja gezegd daarop? Zegt ie: Ja wat had ik dan moeten zeggen? Nee?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit moet je nooit door laten etteren, gewoon zeggen dat je vanavond even met Gergi wil praten, leg je hem een kwartiertje uit wat je gaat zeggen en dan bel je met zijn tweetjes even die vader op en dan zeg je hem de waarheid, kan hij nog zien wat hij ermee doet, opgelost.
En wat was zijn reactie?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij wil er nu niet op terugkomen en hoopt dat z'n vader het vergeet
Nee, die denkt dat hij beet heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zei ook direct tegen 'm: waarom heb je in godsnaam ja gezegd daarop? Zegt ie: Ja wat had ik dan moeten zeggen? Nee?
Ik: Ja, dat is precies wat je had moeten zeggen.
Hij wil er nu niet op terugkomen en hoopt dat z'n vader het vergeet.. ja vast
Laptop kapot doormidden trappen, hups afleren dat gedragquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JezusDie druk die die mensen op hun kinderen leggen
Mijn ex-schoonmoeder deed precies hetzelfde. Waren we daar: zat ze een uur lang te klagen dat haar laptop zo traag was. In de hoop dat wij zouden aanbieden om een nieuwe voor haar te kopen
Ja echt verschrikkelijk dat soort obviously sneaky gedrag.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JezusDie druk die die mensen op hun kinderen leggen
Mijn ex-schoonmoeder deed precies hetzelfde. Waren we daar: zat ze een uur lang te klagen dat haar laptop zo traag was. In de hoop dat wij zouden aanbieden om een nieuwe voor haar te kopen
Nou ja, ik wilde daar nooit in mee gaan. Maar mijn vriendin had daar ontzettend veel last vanquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laptop kapot doormidden trappen, hups afleren dat gedrag
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
spinaziegeitenkaasquiche is ook niet te huffen trouwens![]()
Zo maar eens een frikandel in de pan
Geitenkaas ben ik persoonlijk sowieso geen fan van.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
je heb ter nog eenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Geitenkaasquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Wie komt er bijmij eten allen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Wie komt er bijmij eten allen?
Ja dat is het ook hier, hij heeft daar dan weer last van. Ik had die vader graag opgebeld en gezegd: Gast, flikker op met je hawaii idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde daar nooit in mee gaan. Maar mijn vriendin had daar ontzettend veel last van
In mijn ervaring groei je met dat soort verschillen wel naar elkaar toe tot je bijna hetzelfde standpunt hebt, zelfs al gaat het om een van de ouders, vind dat altijd nog altijd mentaal met een pootje in het nest staan en dus onvolwassen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde daar nooit in mee gaan. Maar mijn vriendin had daar ontzettend veel last van
We zijn allemaal viesdik hier dus dat is misschien beter voor de verandering.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:22 schreef Ama het volgende:
En met z'n allen 1 kleine quiche delen is ook wel erg matig.
misschien joekst fles nog wel een turbochoppersalade in elkaar voor erbij en als we lief zijn zet ie z'n bbq balkon ook ter beschikkingquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:22 schreef Ama het volgende:
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn allemaal viesdik hier dus dat is misschien beter voor de verandering.
ik kan zulke dingen niet echt veilig meer eten sinds ik een spalkje achter mn tanden hebquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:22 schreef Ama het volgende:
Wilde blij posten dat ik een curlywurly aan het eten was maar was vervolgens 10 minuten bezig om het van mijn kiezen enz af te krijgen.
Gedeelde smart is kwart smart.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:22 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook wel beetje eng met vullingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan zulke dingen niet echt veilig meer eten sinds ik een spalkje achter mn tanden heb
Of appels of wortels zonder ze in kleinere stukken te snijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan zulke dingen niet echt veilig meer eten sinds ik een spalkje achter mn tanden heb
Beter dan de standaard dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
oh wow, we hebben een stamppot bezorg toko op thuisbezorgd sinds vandaag
Hmm daar heb ik nog geen problemen mee gehad. Heb die dame de laatste keer wel gevraagd om wat meer van die lijm er op te doen omdat ik mezelf kenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of appels of wortels zonder ze in kleinere stukken te snijden
Hier ook alleen maar pizza van de kebabboer enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja joh.. 8duizend shoarmaboeren
Hmm, in onze relatie is dit wel een breekpunt geworden helaas.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn ervaring groei je met dat soort verschillen wel naar elkaar toe tot je bijna hetzelfde standpunt hebt, zelfs al gaat het om een van de ouders, vind dat altijd nog altijd mentaal met een pootje in het nest staan en dus onvolwassen.
op zuhausegebracht.ch?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook alleen maar pizza van de kebabboer enzo
Dierenarts bellen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Oké er is een keutel, maar weet eigenlijk niet of dat genoeg is
En waar ik het in moet doen.
Zondequote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, in onze relatie is dit wel een breekpunt geworden helaas.
Daarom zei ik ook, niet door laten etteren dit soort onzin en gedragquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, in onze relatie is dit wel een breekpunt geworden helaas.
herkenbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:26 schreef Ama het volgende:
Naja wel beter voor mijn bankrekening als ik er even klaar mee ben.
en jij maar denken dat ze drop atquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
O de andere keutels vreet ze ook allemaal op. Vandaar dat ze vieze tanden heeft.
Ik denk dat het al veel eerder geklapt was als ik de knuppel in het hoenderhok had gegooid.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, niet door laten etteren dit soort onzin en gedrag
That's your problem right therequote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
O de andere keutels vreet ze ook allemaal op. Vandaar dat ze vieze tanden heeft.
Denk dat Gergi een wat minder destructieve relatie met zijn vader heeft. Mijn ex werd al haar hele leven gemanipuleerd door haar moeder. Maar de relatie verbreken of op een laag pitje zetten, was een te grote stap voor haar.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZondeHoop dat dat bij ons niet het geval is. Maar kan me helemaal voorstellen hoe dat inderdaad een relatie op de klippen kan laten lopen.
Was je nog dezelfde geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het al veel eerder geklapt was als ik de knuppel in het hoenderhok had gegooid.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |