Scheer je weg!quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een weekje zon voordat we weer naar Nederland gaan.
Beter leer je jezelf aan dat je gewoon aangifte doet ongeacht of je een brief krijgt. Als de wel een uitnodiging krijgt maar deze om welke reden dan ook mist ben je soms echt de sjaak en kan nare gevolgen hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik had dit jaar geen aangiftebrief ontvangen, dus ik had alleen gecheckt of ik geld terug kreeg.
Absoluut niet, zelfs dik terug betalen i.v.m. corona steun voor KM vorig jaar. Nou, mooi, toch geen brief dus doe geen aangifte!
3x raden wat ik een paar dagen geleden alsnog in mijn berichtenbox kreeg...
Ik doe normaal altijd aangifte. Maar als je onder aan de streep ¤1000,- mag terugbetalen en je hebt geen brief gehad, ben je m.i. gek als je niet kijkt of je hem kan overslaan. Tevens geverifieerd bij de boekhouder van KM en als je geen brief hebt, is het grootste risico dat je 'm (zoals nu) alsnog krijgt en je later betaald zonder boete, want je hebt immers geen brief en dus geen verplichting gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beter leer je jezelf aan dat je gewoon aangifte doet ongeacht of je een brief krijgt. Als de wel een uitnodiging krijgt maar deze om welke reden dan ook mist ben je soms echt de sjaak en kan nare gevolgen hebben.
Met koophuis krijg je die brief ook ieder jaar wel.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe normaal altijd aangifte. Maar als je onder aan de streep ¤1000,- mag terugbetalen en je hebt geen brief gehad, ben je m.i. gek als je niet kijkt of je hem kan overslaan. Tevens geverifieerd bij de boekhouder van KM en als je geen brief hebt, is het grootste risico dat je 'm (zoals nu) alsnog krijgt en je later betaald zonder boete, want je hebt immers geen brief en dus geen verplichting gehad.
Maar is goed, ik zal voortaan als brave burger altijd aangifte doen. aangezien ik nu een koophuis heb was dat sowieso al de bedoeling
Maar als ze hem niet sturen is dat anders.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat de BD er altijd schijt aan heeft als je een brief niet hebt gehad
Ja met die digitale is het wat anders.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar als ze hem niet sturen is dat anders.
De brief kan je tegenwoordig eigenlijk niet missen met mijn overheid enzo erbij.
Gewoon alles betalen zonder na te denken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja met die digitale is het wat anders.
Leuk ook dat daar soms een tijdje tussen zit. Dan moet ik iets betalen en denk ik: 'heb ik dit niet al betaald laatst?'
Precies dit. Ik ben bezwaar behandelaar geweest bij IB. Brief of niet is geen reden en daar worden boetes niet voor gematigdquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat de BD er altijd schijt aan heeft als je een brief niet hebt gehad
Jawel hoor komen vaak genoeg niet aan..quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar als ze hem niet sturen is dat anders.
De brief kan je tegenwoordig eigenlijk niet missen met mijn overheid enzo erbij.
Ik vind 369 euro echt zonde van het geld. Maar ieder zijn hobby.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een boete betaald voor te laat zijn, geen spijt was het waard.
Als particulier krijg je toch minstens een herinnering?quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jawel hoor komen vaak genoeg niet aan..
Ja maar als die ook zoek raakt ergens heb je er weinig aanquote:Op maandag 11 oktober 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als particulier krijg je toch minstens een herinnering?
En ik krijg alles in mijn overheid dus ik krijg het sowieso binnen
9 van de 10 die beweren dat dat gebeurd is liegen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar als die ook zoek raakt ergens heb je er weinig aan
Denk je ?quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
9 van de 10 die beweren dat dat gebeurd is liegen.
Betalen pannenkoekquote:Op maandag 11 oktober 2021 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op het bericht van de BD dat ik te laat was met betalen.
Ik krijg nooit post.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk je ?Maar tis natuurlijk wel zo dat er wel eens post zoek raakt en dan is het wel lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |