abonnement Unibet Coolblue
pi_201666561
Afgelopen zaterdag is mijn zoon ziek geworden, hij kreeg een hoestje en een verhoging en vaak ben ik dan met een aantal dagen ook wel aan de beurt. Maandag kreeg ik ook last van hoesten en logischerwijs moest ik mij laten testen op Corona, iets wat geschiedde op dinsdag en ik kreeg eveneens de uitslag op dinsdag dat het geen Corona was.

Die dinsdag begon mijn hoofd echt te bonken als een gek, mijn neus zat vast en overall een lamlendig gevoel. Gisteren was voor mijn gevoel de piek, de nacht van dinsdag op woensdag heb ik ijlend doorgebracht met als gevolg dat mijn hoofd werkelijk aan het ontploffen was. Mijn jukbeenderen deden pijn, mijn lichaam voelde slap en mijn voorhoofdsholte zat verstopt.

Vandaag gaat het iets beter, als gisteren de piek was met een 1/10 voel ik mij nu 3/10 maar nog steeds erg grieperig. Voor mij persoonlijk kan ik mij niet meer herinneren dat ik ooit zo'n heftige griep heb gehad. Mijn dochter hoest zich ook stuk en mijn vrouw eveneens. Hoe is het met jullie? Zijn er al mensen in jullie omgeving ziek aan het worden? Ook een beetje in het licht van de voorspellingen dat we een heftig griepseizoen gaan meemaken.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Spellchecker donderdag 7 oktober 2021 @ 06:45:06 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201666697
Hoorde gisteren iemand zeggen dat we nou heel veel doden gaan krijgen door de griep. En dat komt door de mondkapjes die we niet meer dragen en slechtere weerstand door meer corona vet op je lijf.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 oktober 2021 @ 07:19:49 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201666745
De laatste keer is echt jáááren geleden denk ik. Wel verkoudheden natuurlijk, maar echt griep (dus écht ellendig en ziek) kan ik me niet herinneren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201666748
Mijn man heeft precies hetzelfde op dit moment, ligt al een aantal dagen ziek in bed. Test was negatief, dus geen Corona. Beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent.
pi_201666764
Ik kan het mij niet meer herinneren. En ik heb een best goed geheugen.
pi_201666808
Heb 2 weken geleden ook gewoon de griep gehad. Lamlendig, 37,6°, spierpijnen en vooral 5 dagen met een keihard verstopte neus waar maar geen middeltjes tegen hielpen.

Gewoon gaan werken want andere collega's blijven bij het kleinste hoestje thuis en we waren al onderbemand!
Cindy De Vuyst
pi_201666849
Twee weken geleden ineens stront verkouden. 2x testje gedaan, maar negatief.
Zal dus wel gewoon verkoudheidje of griepje geweest zijn.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_201666860
Hier ook, negatief getest op Corona maar ben flink beroerd. Barstende koppijn en vol snot -O-
pi_201666865
quote:
16s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:45 schreef Ynnad_Er het volgende:
Hier ook, negatief getest op Corona maar ben flink beroerd. Barstende koppijn en vol snot -O-
zelftest of GGDtest? Schijnt dat zelftest onbetrouwbaar is, waarom ze die dingen verkopen/weggeven is mij een raadsel 8)7
pi_201666876
Heb nu de griep, keelpijn neus dicht alles wat erbij hoort.

Ook zelf getest maar ook negatief, test straat ga ik niet meer doen, das war einmal. Genoeg is genoeg.
pi_201666880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
zelftest of GGDtest? Schijnt dat zelftest onbetrouwbaar is, waarom ze die dingen verkopen/weggeven is mij een raadsel 8)7
Ai, zelftest. Van de Overheid gekregen. Heb 2 vaccinaties gehad. Geen verhoging, dat dan weer niet.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:23:44 #14
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_201667052
Gelukkig niet.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_201667506
Zowel man als ik hebben momenteel de griep. Zelf testen waren negatief.

Wij hebben beide Corona gehad en zijn gevaccineerd. Dus als die test nee zegt geloof ik het ook wel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201667560
Hier ook strontverkouden, spierpijn en hoofdpijn, maar afgelopen maandag wel negatief getest.

Ben wel gewoon werken, lekker andere collega's aansteken die zich vervolgens daarna ook kunnen laten testen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201667611
quote:
16s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:50 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Ai, zelftest. Van de Overheid gekregen. Heb 2 vaccinaties gehad. Geen verhoging, dat dan weer niet.
Bij klachten moet je geen zelftest gebruiken, maar je echt laten testen
pi_201668014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:34 schreef einzeinz het volgende:
Heb 2 weken geleden ook gewoon de griep gehad. Lamlendig, 37,6°, spierpijnen en vooral 5 dagen met een keihard verstopte neus waar maar geen middeltjes tegen hielpen.

Gewoon gaan werken want andere collega's blijven bij het kleinste hoestje thuis en we waren al onderbemand!
Klinkt meer als verkoudheidje. Die temperatuur is een lichte verhoging, geen koorts.

Gewoon aan het werk want toch al onderbemand. En nu is het bedrijf helemaal onbemand omdat je ze hebt aangestoken?
pi_201668766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Klinkt meer als verkoudheidje. Die temperatuur is een lichte verhoging, geen koorts.

Gewoon aan het werk want toch al onderbemand. En nu is het bedrijf helemaal onbemand omdat je ze hebt aangestoken?
37,6 is zelfs geen lichte verhoging te noemen, pas vanaf 37,8. 'S avonds is 37.5 heel normaal (normale temperatuursschommeling bij de mens)
pi_201668818
Wel goed verkouden geweest, beetje vervelend in deze tijd in de omgang, verder niets.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201676273
Nee maar ik zal blij zijn als ik mijn griepprik mag halen over een maandje.
pi_201676286
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:27 schreef DoubleDip het volgende:
Nee maar ik zal blij zijn als ik mijn griepprik mag halen over een maandje.
Risicogroep?
pi_201676297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:28 schreef Oriente het volgende:

[..]
Risicogroep?
Jup. Logisch want dat zijn de enigen die momenteel de griepprik krijgen.
pi_201678736
2 jaar geleden was ik voor het laats ziek. Geen idee of het een verkoudheidsvirus of griep was, aangezien we daar niet op testen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201679240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:34 schreef einzeinz het volgende:
Heb 2 weken geleden ook gewoon de griep gehad. Lamlendig, 37,6°, spierpijnen en vooral 5 dagen met een keihard verstopte neus waar maar geen middeltjes tegen hielpen.

Gewoon gaan werken want andere collega's blijven bij het kleinste hoestje thuis en we waren al onderbemand!
Een echte griep is veel heftiger dan dat. Toen ik in de Mexicaanse griep kreeg was ik twee weken enorm ziek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')