abonnement Unibet Coolblue
pi_201746683
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 23:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ja.. ongelofelijk.

Maar dit programma is gewoon aapjes kijken.

Roken
Tattoos
Ramona.. Wesley..
In de bijstand
Afgekeurd
Bekeerde Moslima
Kinderen van verschillende mannen
Samantha de Jong ..is it you?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_201799381
Typische mensen weer.
pi_201838288
Ben je mooi mee, Kim en Gradus als buur.

Tuin is een vuilnisbelt :') Honden in een kooi in de tuin |:(
pi_201838467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ben je mooi mee, Kim en Gradus als buur.

Tuin is een vuilnisbelt :') Honden in een kooi in de tuin |:(
Ja man man man die gradus kunnen ze beter gewoon voor goed in een kliniek stoppen of zo, dat kan je geen buren aan doen. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201838511
Wat heeft Laura met haar ogen? Is dat een speciale aandoening of?
pi_201838518
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:52 schreef Allyo het volgende:
Wat heeft Laura met haar ogen? Is dat een speciale aandoening of?
Was een beetje creepy wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201838533
En waarom werkt die dikke gozer niet?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201838647
quote:
16s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
En waarom werkt die dikke gozer niet?
Als ik het zo hoor tussen de zinnen door heeft die niet echt een geweldige jeugd gehad met normen en waarden.
Stond in de top 10 van meest overlast gevende jongeren van Utrecht in zijn pubertijd.

Zij komt heel anders over. Zij beseft dat het nodig is. Hij hangt liever op de bank denk ik ook :P
pi_201838664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:59 schreef StephanL het volgende:

[..]
Als ik het zo hoor tussen de zinnen door heeft die niet echt een geweldige jeugd gehad met normen en waarden.
Stond in de top 10 van meest overlast gevende jongeren van Utrecht in zijn pubertijd.

Zij komt heel anders over. Zij beseft dat het nodig is. Hij hangt liever op de bank denk ik ook :P
:{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201838683
Is er gezegd waarom ze die gevangenisstraf hebben gekregen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201838986
quote:
16s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Is er gezegd waarom ze die gevangenisstraf hebben gekregen?
Nee niet echt waar ze voor veroordeeld zijn. Soms vertellen die vrouwen wel wat de aanleiding was en wat gebeurd was, maar niet dus waarvoor die echt veroordeeld zijn.

Volgens mij hebben de meeste iets van 18 maanden gekregen. Lijkt mij toch wel iets met geweldpleging
pi_201843167
Ben ik ook degene die het verrassend vind dat alle kinderen van meerdere gezinnen de man 'pappa' noemt, terwijl er toch sprake is van meerdere biologische vaders?

Er zijn situaties waar ik het mij kan voorstellen, maar in dit geval is het ook het eerst dat hij bij het gezin thuis woont.
pi_201844678
quote:
16s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Is er gezegd waarom ze die gevangenisstraf hebben gekregen?
Alleen die bekeerde moslima heeft verteld dat haar man ruzie had met een buurtgenoot en met een mesje stak. Daarvoor kreeg hij die lange gevangenisstraf. Wat natuurlijk heel overdreven was want na 2 dagen was hij alweer aan het werk (haar woorden) 8)7
pi_201926183
Er was vandaag weer een aflevering.
Laura heeft dus, als ik het goed begrijp, 4 kinderen die uit huis zijn geplaatst, de vader van haar vijfde kind ging er met haar nichtje vandoor en de vader van haar zesde kind zit in de TBS.

Overigens staan er op Facebook meerdere berichten met gekopieerde nieuwsartikelen over haar huidige man.
pi_201926687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:35 schreef Allyo het volgende:
Er was vandaag weer een aflevering.
Laura heeft dus, als ik het goed begrijp, 4 kinderen die uit huis zijn geplaatst, de vader van haar vijfde kind ging er met haar nichtje vandoor en de vader van haar zesde kind zit in de TBS.

Overigens staan er op Facebook meerdere berichten met gekopieerde nieuwsartikelen over haar huidige man.
Dat heb jij heel goed begrepen inderdaad. En haar moeder mag niet weten waarom hij in de TBS zit. o|O

Waar staan die berichten op FB?
pi_201926725
En wat een tokkies die Ramona en Gradus. Kinderen los in de auto, roken in een auto vol met kinderen. :r
pi_201927183
Wat een gelul over detentieschade deze aflevering

Uiteraard is alles de schuld van "de instanties", en nooit van henzelf
pi_201928362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 00:55 schreef Fosive het volgende:
Wat een gelul over detentieschade deze aflevering

Uiteraard is alles de schuld van "de instanties", en nooit van henzelf
Dat vond ik ook al ja. Detentieschade _O- Ik had er nog nooit van gehoord. En wat dacht je van de schade van de slachtoffers. Hoor je ze ook niet over.
pi_201928422
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:30 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat vond ik ook al ja. Detentieschade _O- Ik had er nog nooit van gehoord. En wat dacht je van de schade van de slachtoffers. Hoor je ze ook niet over.
Klopt, allemaal heel egocentrisch geredeneerd. En ik denk niet eens bewust. Ik denk oprecht dat de empathie van sommigen niet verder reikt dan hun eigen kringetje.
pi_201959333
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:35 schreef Allyo het volgende:
Er was vandaag weer een aflevering.
Laura heeft dus, als ik het goed begrijp, 4 kinderen die uit huis zijn geplaatst, de vader van haar vijfde kind ging er met haar nichtje vandoor en de vader van haar zesde kind zit in de TBS.

Overigens staan er op Facebook meerdere berichten met gekopieerde nieuwsartikelen over haar huidige man.
Kun je zo'n bericht delen? Ben erg benieuwd
pi_201985936
:{ .
pi_201986358
quote:
Oh wow :r Thanks voor het delen.
pi_201986414
quote:
Maar dit bericht is uit 2018. En het is gebeurd in 2017. Dan heeft hij waarschijnlijk geen langdurige tbs gehad en is het wachten tot het weer fout gaat.
pi_201986621
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 16:41 schreef praadje het volgende:

[..]
Maar dit bericht is uit 2018. En het is gebeurd in 2017. Dan heeft hij waarschijnlijk geen langdurige tbs gehad en is het wachten tot het weer fout gaat.
Bij tbs is het toch dat je vooraf niet weet hoe lang het duurt? Iedere 2 j word je opnieuw beoordeeld. In de serie zeggen ze in een van de afleveringen dat hij recentelijk heeft gehoord nog 2 j te moeten blijven. Die vrouw zegt ook iets over een oneindige tunnel omdat je geen zekerheid hebt over wanneer je vrij komt, ze had liever dat ie gewoon in detentie zat 😆😆. Nouja na dit artikel te hebben gelezen lijkt het me goed dat ze erg voorzichtig doet wanneer hij uiteindelijk vrij komt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')